back to top
24.1 C
Athens
Κυριακή 17 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1588

Allianz Ελλάδος: «Τολμάμε και πετυχαίνουμε τους στόχους μας»

0
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Allianz Ελλάδος Φιλίππα Μιχάλη

Τους συνεργάτες που τόλμησαν και πέτυχαν τους στόχους τους μέσα σε μια χρονιά προκλήσεων, ραγδαίων και δυσμενών κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων και θεσμικών αλλαγών επιβράβευσαν τα διοικητικά στελέχη της Allianz Ελλάδος, στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής

Εκεί οι συνεργάτες της Allianz είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη διευθύνουσα σύμβουλο Φιλίππα Μιχάλη για τη διαχρονική πορεία της εταιρείας, την εικόνα του πρώτου εξαμήνου του 2016, τις αλλαγές που συντελούνται στο παγκόσμιο γίγνεσθαι αλλά κυρίως για τους στόχους της Allianz Ελλάδος στο προσεχές διάστημα και τη δική τους σημαντική θέση στο φιλόδοξο πλάνο της εταιρείας.

«Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε. Ειδικότερα, σε ένα 2ο εξάμηνο του 2015 πολύ διαφορετικό, καταφέραμε με τη δική σας ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να κλείσουμε τη χρονιά κερδίζοντας μερίδιο αγοράς», επεσήμανε η κ. Φ. Μιχάλη.

Το 1ο εξάμηνο του 2016 βρήκε την Allianz Ελλάδος κατά 0,9% πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, 2,6% πάνω από την αγορά στις Aσφαλίσεις Ζωής & Υγείας, ενώ στις Γενικές Ασφαλίσεις, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει παρασύρει σε πόλεμο τιμών τον ασφαλιστικό κλάδο, βρέθηκε μόλις κατά 0,6% κάτω από τον μέσο όρο της αγοράς.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Φ. Μιχάλη στους ποιοτικούς δείκτες με τους οποίους η Allianz Ελλάδος αξιολογεί την αποτελεσματικότητα των ενεργειών της και οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κριτήριο απόδοσης της εταιρείας και τα επόμενα χρόνια: «Μέσα σε ένα θεσμικό πλαίσιο ολοένα και πιο αυστηρό αλλά και διαφανές προς τον καταναλωτή, καταφέραμε να ανεβάσουμε τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του ηγέτη στην πιστότητα των πελατών. Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία».

«Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας», είπε απευθυνόμενη προς τους συνεργάτες η κ. Φ. Μιχάλη και έκλεισε την ομιλία της με ένα παρακινητικό μήνυμα αλλαγής: «Με παρακαταθήκη και κληρονομιά τα όσα έχουμε, οφείλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτά τα γερά θεμέλια, ακόμα περισσότερα. Ο μοχλός ανάπτυξής μας σε αυτή την ανοδική πορεία αλλαγής, είστε εσείς, το Δυναμικό Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. Και είμαι βέβαιη ότι θα πετύχουμε. Γιατί επενδύουμε στην εξέλιξή σας, έχοντας πάντα τη στήριξη ενός δυνατού παγκόσμιου Ομίλου, πρόσβαση σε τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές, δυνατό brand name στην αγορά, το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό και την εμπιστοσύνη των πελατών μας, των ανθρώπων μας και της κοινωνίας».

ATT00290

Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήρε ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης.

Ο κ. Danner με συμμετοχή σε 47 Grand Prix και παγκόσμιες διακρίσεις σε πολλά πρωταθλήματα τη δεκαετία του ’80, μετέφερε το κοινό στον κόσμο της Formula 1. Μέσα από τα προσωπικά του βιώματα και εύστοχους παραλληλισμούς με τον επαγγελματικό στίβο, μετέδωσε στους παρευρισκόμενους τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρωση στον στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.

stathourouΗ κ. Θεοδώρα Σταθούρου, διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος, επικεντρώθηκε στoυς τρεις βασικούς άξονες στους οποίους η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει: Προϊόντα, Πελάτες, Συνεργάτες. H Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων Κατοικίας και Επιχείρησης, εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες καλύψεις, διαθέτοντας νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα.

Στην ασφάλιση Κατοικίας η κ. Θ. Σταθούρου ανακοίνωσε και την έναρξη ενεργειών cross selling, οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών που εμπιστεύονται την εταιρεία και στην κάλυψη περισσότερων αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου. Έμφαση δόθηκε και στους τομείς Υγείας & Προστασίας, όπου η εταιρεία διατηρεί σταθερά ανταγωνιστικές τιμές και Σύνταξης & Αποταμίευσης, που βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο με την επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz.

Η κ. Θ. Σταθούρου αναφέρθηκε επίσης στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η εταιρεία προκειμένου να θωρακίσει με εφόδια και εργαλεία δουλειάς τους συνεργάτες της, εστιάζοντας στη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίησή τους (3.070 επαναπιστοποιήσεις το 2015), καθώς και στις ψηφιακές λύσεις της Allianz, που εξελίσσονται και κυριαρχούν στην καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες τους.

Κλείνοντας, η κ. Σταθούρου απευθύνθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων της εταιρείας: «Χωρίς τόλμη δεν υπάρχει νίκη. Αυτή άλλωστε είναι και η βάση της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Είμαστε εδώ για να δίνουμε στους πελάτες μας τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να μπορούν να τολμούν να εκπληρώσουν τα όνειρά τους».

Swiss Re: Βλέπει αύξηση παραγωγής (αντ)ασφαλίστρων την επόμενη διετία

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Οι αναδυόμενες αγορές θα αναδειχθούν σε «κινητήριο δύναμη» για την αύξηση των ασφαλίστρων διεθνώς, τόσο στον κλάδο ζωής όσο και στις γενικές ασφάλειες, σύμφωνα με την Swiss Re, καθώς η ενίσχυση των τιμών των εμπορευμάτων και η επιτάχυνση της οικονομικής δραστηριότητας θα οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση για ασφαλιστικά προϊόντα στις αγορές αυτές.

Σύμφωνα με έκθεση του ελβετικού αντασφαλιστικού ομίλου για τις προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου την περίοδο 2017-2018, τα ασφάλιστρα ζωής στις αναδυόμενες αγορές θα αυξηθούν κατά 14,9% το 2017 και κατά 10,9% το 2018, κυρίως χάρη στην προβλεπόμενη ισχυρή ζήτηση για αποταμιευτικά προϊόντα στην Ασία.  Στις γενικές ασφάλειες προβλέπεται αύξηση των ασφαλίστρων κατά 8% το 2017 και 9% το 2018, με βασικό καταλύτη το φιλόδοξο πρόγραμμα «Μια Ζώνη, Ένας Δρόμος» (One Belt, One Road) που αναμένεται να προκαλέσει αύξηση στις εμπορικές ασφάλειες.

Σε διεθνές επίπεδο, η Swiss Re βλέπει επιβράδυνση των ρυθμών αύξησης των ασφαλίστρων στις γενικές ασφάλειες στο 2,2% το 2017 (από 2,4% φέτος) και επιτάχυνση στο 3% τον επόμενο. Στον κλάδο ζωής αναμένεται αύξηση των ασφαλίστρων κατά 4,8% το 2017 και 4,2% το 2018. «Ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις, σε ένα περιβάλλον συγκρατημένων ρυθμών ανάπτυξης σε ΗΠΑ και Ευρωζώνη, και μεγάλης πλεονάζουσας παραγωγικής δυναμικότητας που επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλιστικών προϊόντων», σχολίασε ο Kurt Karl, επικεφαλής οικονομολόγος της Swiss Re. Παρ’ όλα αυτά, αναμένεται αύξηση του όγκου των ασφαλίστρων διεθνώς, κυρίως χάρη στις προσδοκίες για αύξηση της πρόσβασης σε ασφαλιστικά προϊόντα στις αναδυόμενες αγορές.

Όσον αφορά τα αντασφάλιστρα, αναμένεται αύξηση  2,7% το 2017 και 2,9% το 2018, πάλι χάρη στις αναδυόμενες αγορές, για τις οποίες οι ρυθμοί αύξησης των αντασφαλίστρων την επόμενη διετία εκτιμώνται στο 8%.

Το Πρωτοδικείο απορρίπτει 5.000 συμβόλαια της Ασπίς

0

Νομοθετική φόρμουλα ώστε οι κάτοχοι επενδυτικών συμβολαίων του πάλαι ποτέ κραταιού ομίλου Ασπίς Πρόνοια να καλυφθούν από την εκκαθάριση με το ποσό που τους αναλογεί και αντίστοιχα από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, αναζητούν νομικοί κύκλοι, έχοντας διαπιστώσει ότι τόσο ο εκκαθαριστής, όσο και το Πρωτοδικείο απορρίπτουν τις σχετικές αιτήσεις αποζημίωσης.

Πρόκειται για περίπου 5.000 συμβόλαια συνολικής αξίας περί τα 140 εκατ. ευρώ, τα οποία από το Πρωτοδικείο χαρακτηρίζονται ως μη ασφαλιστικά, αλλά επενδυτικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να εξαιρούνται της κάλυψής τους από τον εκκαθαριστή και το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, παρά το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει αναγνωρίζει ότι το δημόσιο έχει την ευθύνη για το γεγονός ότι τα προγράμματα αυτά, αν και μη ασφαλιστικά, εκδόθηκαν και υποστηρίχθηκαν από τον όμιλο, επιδεικνύοντας την εποχή εκείνη ελλιπή εποπτεία.

Όμως σημειώνουν κύκλοι της αγοράς, με τη θέση που λαμβάνει επί του θέματος το Πρωτοδικείο είναι σαν να μεταφέρει την ευθύνη της παρατυπίας στον ασφαλισμένο και όχι στην ασφαλιστική που παρανόμησε ή το δημόσιο που δεν επόπτευσε ορθά, ως όφειλε, την ασφαλιστική αγορά.

Ο πελάτης είναι ο μόνος που δεν πρέπει να τιμωρηθεί για το γεγονός ότι επένδυσε τις οικονομίες του σε προϊόντα τα οποία παρατύπως διατέθηκαν στην αγορά, αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι και προσθέτουν ότι πρέπει να αναζητηθεί ένα νομοθετικό περίβλημα το οποίο να αποκαθιστά αυτή την αδικία, αποδίδοντας ευθύνη στο δημόσιο και όχι στους πολίτες.

Το Πρωτοδικείο απορρίπτει 5.000 συμβόλαια της Ασπίς

0

Νομοθετική φόρμουλα ώστε οι κάτοχοι επενδυτικών συμβολαίων του πάλαι ποτέ κραταιού ομίλου Ασπίς Πρόνοια να καλυφθούν από την εκκαθάριση με το ποσό που τους αναλογεί και αντίστοιχα από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, αναζητούν νομικοί κύκλοι, έχοντας διαπιστώσει ότι τόσο ο εκκαθαριστής, όσο και το Πρωτοδικείο απορρίπτουν τις σχετικές αιτήσεις αποζημίωσης.

Πρόκειται για περίπου 5.000 συμβόλαια συνολικής αξίας περί τα 140 εκατ. ευρώ, τα οποία από το Πρωτοδικείο χαρακτηρίζονται ως μη ασφαλιστικά, αλλά επενδυτικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να εξαιρούνται της κάλυψής τους από τον εκκαθαριστή και το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, παρά το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει αναγνωρίζει ότι το δημόσιο έχει την ευθύνη για το γεγονός ότι τα προγράμματα αυτά, αν και μη ασφαλιστικά, εκδόθηκαν και υποστηρίχθηκαν από τον όμιλο, επιδεικνύοντας την εποχή εκείνη ελλιπή εποπτεία.

Όμως σημειώνουν κύκλοι της αγοράς, με τη θέση που λαμβάνει επί του θέματος το Πρωτοδικείο είναι σαν να μεταφέρει την ευθύνη της παρατυπίας στον ασφαλισμένο και όχι στην ασφαλιστική που παρανόμησε ή το δημόσιο που δεν επόπτευσε ορθά, ως όφειλε, την ασφαλιστική αγορά.

Ο πελάτης είναι ο μόνος που δεν πρέπει να τιμωρηθεί για το γεγονός ότι επένδυσε τις οικονομίες του σε προϊόντα τα οποία παρατύπως διατέθηκαν στην αγορά, αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι και προσθέτουν ότι πρέπει να αναζητηθεί ένα νομοθετικό περίβλημα το οποίο να αποκαθιστά αυτή την αδικία, αποδίδοντας ευθύνη στο δημόσιο και όχι στους πολίτες.

Το Πρωτοδικείο απορρίπτει 5.000 συμβόλαια της Ασπίς

0

Νομοθετική φόρμουλα ώστε οι κάτοχοι επενδυτικών συμβολαίων του πάλαι ποτέ κραταιού ομίλου Ασπίς Πρόνοια να καλυφθούν από την εκκαθάριση με το ποσό που τους αναλογεί και αντίστοιχα από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, αναζητούν νομικοί κύκλοι, έχοντας διαπιστώσει ότι τόσο ο εκκαθαριστής, όσο και το Πρωτοδικείο απορρίπτουν τις σχετικές αιτήσεις αποζημίωσης.

Πρόκειται για περίπου 5.000 συμβόλαια συνολικής αξίας περί τα 140 εκατ. ευρώ, τα οποία από το Πρωτοδικείο χαρακτηρίζονται ως μη ασφαλιστικά, αλλά επενδυτικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να εξαιρούνται της κάλυψής τους από τον εκκαθαριστή και το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, παρά το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει αναγνωρίζει ότι το δημόσιο έχει την ευθύνη για το γεγονός ότι τα προγράμματα αυτά, αν και μη ασφαλιστικά, εκδόθηκαν και υποστηρίχθηκαν από τον όμιλο, επιδεικνύοντας την εποχή εκείνη ελλιπή εποπτεία.

Όμως σημειώνουν κύκλοι της αγοράς, με τη θέση που λαμβάνει επί του θέματος το Πρωτοδικείο είναι σαν να μεταφέρει την ευθύνη της παρατυπίας στον ασφαλισμένο και όχι στην ασφαλιστική που παρανόμησε ή το δημόσιο που δεν επόπτευσε ορθά, ως όφειλε, την ασφαλιστική αγορά.

Ο πελάτης είναι ο μόνος που δεν πρέπει να τιμωρηθεί για το γεγονός ότι επένδυσε τις οικονομίες του σε προϊόντα τα οποία παρατύπως διατέθηκαν στην αγορά, αναφέρουν οι ίδιοι κύκλοι και προσθέτουν ότι πρέπει να αναζητηθεί ένα νομοθετικό περίβλημα το οποίο να αποκαθιστά αυτή την αδικία, αποδίδοντας ευθύνη στο δημόσιο και όχι στους πολίτες.

Το πρώτο digital κατάστημα Eurobank

0

Το πρώτο, νέας γενιάς, ψηφιακό κατάστημα του δικτύου της δημιούργησε η Eurobank, στο πλαίσιο ενός πρωτοποριακού πιλοτικού προγράμματος, που ακολουθεί την αναδυόμενη ψηφιακή τάση.

Πρόκειται για το κατάστημα της οδού Κανάρη στην πλατεία Κολωνακίου, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας, το οποίο λειτουργεί πλέον σε περιβάλλον digital παρέχοντας στους πελάτες και τους συναλλασσόμενους, τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους ηλεκτρονικά στο χώρο του καταστήματος, αλλά και να εκπαιδευτούν στις τραπεζικές τεχνολογίες αιχμής, κάνοντας ακόμα ένα αποτελεσματικό βήμα – μαζί με την Eurobank – για την απόκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη νέα, εξαιρετικά απαιτητική, εποχή.

Μέσα από την πρωτοβουλία αυτή, η Eurobank ενισχύει και αναδεικνύει το καινοτομικό της αποτύπωμα και τον ενεργό της ρόλο στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής.

Στο digital κατάστημα της οδού Κανάρη:

  • Η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών γίνεται μόνο μέσω ψηφιακών οθονών , χωρίς αφίσες και έντυπα.
  • Προσφέρονται δυνατότητες εκπαίδευσης του πελάτη στη χρήση ηλεκτρονικών καναλιών (e & mobile Banking).
  • Όλες οι διαδικασίες εξυπηρέτησης μπορούν να γίνονται χωρίς τη χρήση χαρτιού, αφού ακόμα και η υπογραφή θα γίνεται ηλεκτρονικά σε pad.
  • Θα υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν χρήσης wifi (διάρκειας μίας ώρας) χρησιμοποιώντας όλες τις υπηρεσίες του internet, καθώς και ειδικά διαμορφωμένος χώρος φόρτισης των ηλεκτρονικών συσκευών των πελατών.
  • Θα υπάρχει booth εισπρακτικών μηχανών στην είσοδο του καταστήματος για πληρωμές λογαριασμών, καταθέσεις και εμβάσματα, όπως σε όλα τα καταστήματα της Eurobank.
  • Oι οθόνες πίσω από τα ταμεία θα τροφοδοτούνται σε πραγματικό χρόνο με πληροφορίες, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή προσφέροντας μια νέα εμπειρία στον επισκέπτη-πελάτη. Ένα ζωντανό κανάλι προώθησης με περιεχόμενο τραπεζικό και όχι μόνο (ταξίδια, πολιτισμός, αθλητισμός, συμβουλές, ευ ζην κλπ).

 

Η INTERAMERICAN επιβράβευσε τους παραγωγικούς συνεργάτες της με ταξίδι στην Αφρική

0
Η αποστολή της INTERAMERICAN στο αφρικανικό τοπίο

Ένα ταξίδι στην Αφρική, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο, ήταν το έπαθλο της διάκρισης των συνεργατών του Δικτύου Πωλήσεων Agency της INTERAMERICAN, στη βάση των αποτελεσμάτων παραγωγής του 2015. Στην αφρικανική ήπειρο ταξίδεψαν συνολικά 49 συνεργάτες -συντονιστές και ασφαλιστικοί σύμβουλοι- και 10 συνοδοί, με επικεφαλής τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Γιάννη Καντώρο και διοικητικά στελέχη πωλήσεων.

Photo_Afriki (3)

Η Τανζανία και η Ζανζιβάρη ήταν στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος. Το εθνικό πάρκο Ταρανγκίρε, το τεράστιο, καταπράσινο βαθύπεδο του μεγαλύτερου κρατήρα ηφαιστείου στον πλανήτη, του Νγκορονγκόρο, μέσα στην ξερή σαβάνα, ένας επίγειος παράδεισος με τη μοναδική αφρικανική πανίδα, τροφοδότησαν την αποστολή με μοναδικές εμπειρίες επαφής με την άγρια φύση.

Photo_Afriki (2)

Η Στόουν Τάουν στη Ζανζιβάρη έδωσε το στίγμα του σύγχρονου, αστικού αφρικανικού περιβάλλοντος με έντονο το αραβικό στοιχείο, ενώ η Ντόχα ήταν ο ενδιάμεσος σταθμός άφιξης και αναχώρησης της αποστολής της INTERAMERICAN.

Βραδινή συνάντηση Ξανθού-Θεσμών

0

Βράδυ Κυριακής έμελλε να πραγματοποιηθεί τελικά το εξ αναβολής ραντεβού της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας με τους εκπροσώπους των δανειστών (εδώ).

Έτσι, αργά το βράδυ ο Ανδρέας Ξανθός, μαζί με τον Παύλο Πολάκη, πέρασαν τις πύλες του κεντρικού ξενοδοχείου της Αθήνας όπου πραγματοποιούνται οι συναντήσεις των εκπροσώπων των Θεσμών με τους κυβερνητικούς αξιωματούχους και τα τεχνικά κλιμάκια. Οι δύο πλευρές επρόκειτο να συναντηθούν την περασμένη Τετάρτη, αλλά το ραντεβού αναβλήθηκε αιφνιδίως  (εδώ). Έκτοτε αναζητείτο η κατάλληλη μέρα και ώρα για να πραγματοποιηθεί η συνάντηση, καθώς ο Ανδρέας Ξανθός χρειάστηκε να μεταβεί στις Βρυξέλλες την Πέμπτη για μια σειρά επαφών με κοινοτικούς αξιωματούχους, ενώ αύριο Δευτέρα και την Τρίτη ο μεταβαίνει στην Κύπρο, όπου θα συναντηθεί με τον ομόλογο του, Δρ. Γ. Παμπορίδη.

Κατέστη, λοιπόν, σαφές πως το ραντεβού με τους εκπροσώπους των δανειστών θα μπορούσε να γίνει μόνο Κυριακή. Μάλιστα, αρχικά το ραντεβού ήταν προγραμματισμένο για τις 7 το απόγευμα, αλλά οι εξελίξεις στις διαπραγματεύσεις για τα εργασιακά και τα δημοσιονομικά μετέφεραν τη συνάντηση για μετά τις 10 το βράδυ. Υπήρξε ακόμη μια καθυστέρηση έως ότου βρεθούν οι δύο πλευρές στην ίδια αίθουσα και η συνάντηση διήρκεσε έως τις πρώτες πρωϊνές ώρες.

Στο επίκεντρο των συζητήσεων Αριστοτέλους και Θεσμών, με επικεφαλής τον G. Carone, βρίσκεται ο μόνιμος “βραχνάς” στο χώρο της Υγείας, οι δαπάνες, με πρώτη και… περιπλοκότερη τη δαπάνη του Φαρμάκου. Βέβαια, ο ΕΟΠΥΥ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από οποιαδήποτε διαπραγμάτευση, όπως και η πορεία εξόφλησης των ληξιπρόθεσμων χρεών του δημοσίου (νοσοκομεία και ΕΟΠΥΥ), αλλά και οι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητα του συστήματος.

Άλλωστε, σε αυτό το γύρο των συναντήσεων ο κος Carone δεν έμεινε μόνο στις συναντήσεις στο κεντρικό ξενοδοχείο με τη διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, αλλά επισκέφθηκε την κεντρική υπηρεσία του Οργανισμού, επαφή που αναμένεται να επαναληφθεί, πιθανόν εντός της εβδομάδας, με επίσκεψη στο χώρο όπου διενεργείται η εκκαθάριση των δαπανών όλων των παρόχων στον Ασπρόπυργο.

Πάντως, το Υπουργείο Υγείας έχει δεσμευτεί να καταθέσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση μέτρων, που ήδη έχουν δρομολογηθεί και τα οποία διασφαλίζουν την τήρηση των δημοσιονομικών υποχρεώσεων της χώρας, χωρίς να παραλείπουν την κάλυψη των υγειονομικών αναγκών του πληθυσμού. Μεταξύ των μνημονιακών δεσμεύσεων της Αριστοτέλους και η μείωση του clawback κατά 30% το 2017 και 2018 και η επίτευξη αύξησης στη διείσδυση των γενοσήμων.
Η ατζέντα των εκπροσώπων των δανειστών για την Κυριακή ήταν γεμάτη, με διαδοχικές συναντήσεις από το πρωί, ενώ η τρέχουσα αποστολή στην Αθήνα των επικεφαλής των κλιμακίων αναμένεται να ολοκληρωθεί την Τρίτη. Οι διεργασίες για την επίτευξη συμφωνίας θα συνεχιστούν εξ αποστάσεως έως το Euro Working Group  της 29ης Νοεμβρίου, ώστε να καταστεί εφικτή μια πολιτική συμφωνία στο Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου.

Διεθνείς ασφαλιστικές «προδιαγραφές» για τα αυτοκινούμενα ΙΧ θέλουν οι Βρετανοί ασφαλιστές

0

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Τα αυτοκίνητα του μέλλοντος θα πρέπει να συγκεντρώνουν μια σειρά τυποποιημένων στοιχείων ώστε να μην κατηγορούνται άδικα οι οδηγοί σε περίπτωση ατυχήματος που προκλήθηκε από «τεχνολογικό σφάλμα». Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών της Βρετανίας (ABI) τάσσεται υπέρ της δημιουργίας μιας δέσμης δεδομένων που θα συμφωνηθεί σε διεθνές επίπεδο και θα είναι άμεσα διαθέσιμη σε περίπτωση ατυχήματος με εμπλοκή αυτοματοποιημένου οχήματος. Για παράδειγμα, θα πρέπει να είναι σαφές εάν το όχημα λειτουργούσε αυτόνομα ή όχι και τι είδους τεχνολογία χρησιμοποιούσε.

Σύμφωνα με την ABI, τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν για:

-Να καταμερίζονται οι ευθύνες όταν κάτι πάει στραβά.

-Να ενημερώνονται οι αρμόδιες αρχές (οδική βοήθεια, τροχαία, κλπ.).

-Να διασφαλίζεται ότι οι αιτήσεις για αποζημιώσεις θα διεκπεραιώνονται γρήγορα.

-Να διευκολύνονται οι κατασκευαστές των ΙΧ στη βελτίωση των προϊόντων τους.

Στις περιπτώσεις όπου το ατύχημα προκαλείται από σφάλμα τεχνολογίας, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να αποζημιώνονται απευθείας από τους κατασκευαστές, κάτι που θα συνέβαλλε στη διατήρηση των ασφαλίστρων σε χαμηλά επίπεδα, υποστηρίζει η ABI. Η διεθνούς εμβέλειας συλλογή στοιχείων θα αφορά μόνο τα αυτόνομα συστήματα και την αλληλεπίδρασή τους με τον οδηγό. Η ABI δεν εισηγείται τη συλλογή δεδομένων που αφορούν στην απόδοση του οδηγού.

Τα στοιχεία που θα συλλέγονται διεθνώς θα καλύπτουν χρονική περίοδο 30 δευτερολέπτων πριν το ατύχημα και 15 δευτερολέπτων μετά και θα περιλαμβάνουν:

-Τον ακριβή χρόνο και την τοποθεσία του ατυχήματος μέσω στίγματος GPS.

-Επιβεβαίωση εάν το ΙΧ λειτουργούσε «αυτόνομα» ή «χειροκίνητα» (δηλαδή με ανθρώπινη παρέμβαση).

-Εάν λειτουργούσε αυτόνομα, εάν το ΙΧ ήταν σταθμευμένο ή εν κινήσει.

-Πότε το όχημα άρχισε να λειτουργεί αυτόνομα και πότε αλληλεπίδρασε για τελευταία φορά ο οδηγός με το σύστημα.

-Εάν υπήρχε δραστηριότητα του οδηγού (π.χ. εάν πάτησε φρένο ή προσπάθησε να αλλάξει πορεία στο όχημα).

-Εάν η θέση του οδηγού ήταν κατειλημμένη και εάν ο οδηγός φορούσε ζώνη ασφαλείας.

«Ο ασφαλιστικός κλάδος είναι καινοτόμος και ανταποκρίνεται συνεχώς στην τεχνολογική πρόοδο. Δημιουργήσαμε νέους τρόπους ώστε οι πελάτες να διαχειρίζονται την οδική τους ασφάλεια μέσω smartphones», σχολίασε ο γενικός διευθυντής της ABI Huw Evans. «Καθώς η χρήση των αυτοκινούμενων ΙΧ θα διευρύνεται, είναι απαραίτητο να υπάρχουν ορισμένα βασικά στοιχεία διαθέσιμα ώστε να διασφαλίζεται η προστασία των πελατών εάν κάτι πάει στραβά, να διευκολύνονται οι έρευνες των αρχών και να επιταχύνεται η διαδικασία καταβολής των ασφαλιστικών αποζημιώσεων», κατέληξε ο κ. Evans.

«’Ενα από τα πεδία μάχης του μέλλοντος θα είναι ο καταλογισμός της υπαιτιότητας σε περίπτωση ατυχήματος με εμπλοκή αυτοκινούμενου οχήματος», σχολίασε ο Peter Shaq, διευθύνων σύμβουλος της Thatcham Research. «Θα πρέπει να καθορίζεται άμεσα ποιος φταίει και ποιος πληρώνει… Επρόκειτο για λάθος του οδηγού ή για πρόβλημα του αυτόματου συστήματος οδήγησης; Όλα αυτά προϋποθέτουν να έχουν πρόσβαση οι ασφαλιστικές στα κρίσιμα δεδομένα του ατυχήματος. Απευθύνουμε έκκληση στις ρυθμιστικές αρχές και στις αυτοκινητοβιομηχανίες να συνεργαστούν με την ασφαλιστική βιομηχανία για να αναπτύξουν ένα πλαίσιο ώστε να συμβεί αυτό…»

 

Νέο webinar από το insurancewebinars.gr και το ΕΙΑΣ

0

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών διεξάγουν ένα  νέο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) με αντικείμενο τη Διαχείριση Κινδύνων. Το webinar θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016, από τις 17:00 έως τις 19:00, με εισηγήτρια τη Μυρτώ Χαμπάκη, Senior Manager Risk Management Services ΣΟΛ Consulting.

Το webinar μπορείτε να το παρακολουθήσετε στην τιμή των 25 € (στη τιμή συμπεριλαμβάνονται οι σημειώσεις του webinar, καθώς και βεβαίωση συμμετοχής από το ΕΙΑΣ), ενώ συμμετοχή για 1 από τις 25 θέσεις δηλώνετε μέσα από το insurancewebinars.gr.

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Η κατάρτιση και η ενίσχυση των γνώσεων στελεχών στον τομέα της Διαχείρισης Κινδύνων με δεδομένη την αλλαγή στο νομικό πλαίσιο του Κλάδου από την 1.1.2016 (Ν.4364/2016) , το οποίο ενσωματώνει τη Διαχείριση Κινδύνων σε όλους τους τομείς των ασφαλιστικών εργασιών. Μέσα από την ανάλυση των διαφόρων κατηγοριών κινδύνου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν και να τους κινδύνους που άπτονται του τομέα εργασίας τους.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε στελέχη που είτε εφαρμόζουν διαδικασίες σχετικές με το θέμα είτε θέλουν να επιμορφωθούν για αυτές με στόχο την πρακτική εφαρμογή τους στον τομέα της εργασίας τους.

Θεματολογία

  • Εισαγωγή στη διαχείριση κινδύνων
  • Διεθνείς Κίνδυνοι
  • Βασικές Κατηγορίες Κινδύνων (Ασφαλιστικός , Αγοράς, Λειτουργικός , Στρατηγικός , Πιστωτικός, Πολιτικός κλπ.)
  • Βασική διαδικασία Διαχείρισης Κινδύνων
  • Δομή του τμήματος Διαχείρισης Κινδύνων
  • Σχέση και διάδραση του Τμήματος Διαχείρισης Κινδύνων με άλλες λειτουργίες της ασφαλιστικής επιχείρησης
  • Η σημασία της Διαχείρισης Κινδύνων στην σύγχρονη ασφαλιστική πραγματικότητα

Για περισσότερες πληροφορίες: www.insurancewebinars.gr, Facebook:  https://www.facebook.com/Insurancewebinars.gr, τηλ.: 2312 201 003.