back to top
26.6 C
Athens
Κυριακή 17 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1586

Generali: Επανεξετάζει την παρουσία της σε χώρες του εξωτερικού

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Σχέδιο εξοικονόμησης τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ εξερχόμενη από ξένες αγορές που δεν κρίνει ελκυστικές ανακοίνωσε ο ιταλικός ασφαλιστικός όμιλος  Generali, με προφανή στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας και της κεφαλαιακής της βάσης.

Περιγράφοντας τους βασικούς στόχους της Generali έως το 2018, ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Donnet αποκάλυψε ότι η εταιρεία “επανεξετάζει την παρουσία της σε 13-15 χώρες του εξωτερικού” και σκοπεύει να μειώσει τα λειτουργικά κόστη στις ανεπτυγμένες αγορές όπου δραστηριοποιείται κατά 200 εκατ. ευρώ την περίοδο 2016-2019.

Η Generali, που αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τις αγορές της Ιταλίας, της Γαλλία και της Γερμανίας δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις χώρες που σκέφτεται να “εγκαταλείψει”, με τους αναλυτές να βάζουν στην “λίστα” τις χώρες της Νότιας Αμερικής και του Μπενελούξ (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο).

Η εταιρεία διέψευσε επίσης τις φήμες για 8.000 απολύσεις εκτός Ιταλίας, αν και ο κ. Donnet δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μείωσης του εργατικού δυναμικού τα επόμενα χρόνια δια της φυσικής φθοράς. Η Generali απασχολεί περί τους 76.000 εργαζομένους. Ο κ. Donnet υπογράμμισε ότι o όμιλος στοχεύει σε αύξηση της παραγωγικότητας κατά 15% έως το 2019. “Επιδιώκουμε ηγετική παρουσία σε επιλεγμένες αγορές, όχι με βάση το μέγεθος, αλλά την κερδοφορία”, είπε χαρακτηριστικά. Διευκρίνισε επίσης ότι  η ανάπτυξη μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων δεν αποτελεί προτεραιότητα στην παρούσα φάση, ωστόσο η εταιρεία είναι ανοιχτή να επανεπενδύσει το 1 δισ. ευρώ που θα εξοικονομήσει από την σχεδιαζόμενη αναδιάρθρωση εάν εμφανιστεί μια μεγάλη ευκαιρία.

Η Generali δεν αποκάλυψε τον στόχο της για τον δείκτη φερεγγυότητας κατά Solvency II, σημείωσε όμως ότι σκοπεύει να αλλάξει το προϊόντικό της μείγμα στον κλάδο ζωής, εστιάζοντας περισσότερο σε προϊόντα που δεσμεύουν λιγότερα κεφάλαια (όπως π.χ. τα unit-linked). Επανέλαβε τέλος τον στόχο να παράγει ρευστότητα άνω των 7 δισ. ευρώ έως το 2018 και να καταβάλει πάνω από 5 δισ, ευρώ σε μερίσματα κατά την ίδια περίοδο.

Generali: Επανεξετάζει την παρουσία της σε χώρες του εξωτερικού

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Σχέδιο εξοικονόμησης τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ εξερχόμενη από ξένες αγορές που δεν κρίνει ελκυστικές ανακοίνωσε ο ιταλικός ασφαλιστικός όμιλος  Generali, με προφανή στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας και της κεφαλαιακής της βάσης.

Περιγράφοντας τους βασικούς στόχους της Generali έως το 2018, ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Donnet αποκάλυψε ότι η εταιρεία “επανεξετάζει την παρουσία της σε 13-15 χώρες του εξωτερικού” και σκοπεύει να μειώσει τα λειτουργικά κόστη στις ανεπτυγμένες αγορές όπου δραστηριοποιείται κατά 200 εκατ. ευρώ την περίοδο 2016-2019.

Η Generali, που αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τις αγορές της Ιταλίας, της Γαλλία και της Γερμανίας δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις χώρες που σκέφτεται να “εγκαταλείψει”, με τους αναλυτές να βάζουν στην “λίστα” τις χώρες της Νότιας Αμερικής και του Μπενελούξ (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο).

Η εταιρεία διέψευσε επίσης τις φήμες για 8.000 απολύσεις εκτός Ιταλίας, αν και ο κ. Donnet δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο μείωσης του εργατικού δυναμικού τα επόμενα χρόνια δια της φυσικής φθοράς. Η Generali απασχολεί περί τους 76.000 εργαζομένους. Ο κ. Donnet υπογράμμισε ότι o όμιλος στοχεύει σε αύξηση της παραγωγικότητας κατά 15% έως το 2019. “Επιδιώκουμε ηγετική παρουσία σε επιλεγμένες αγορές, όχι με βάση το μέγεθος, αλλά την κερδοφορία”, είπε χαρακτηριστικά. Διευκρίνισε επίσης ότι  η ανάπτυξη μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων δεν αποτελεί προτεραιότητα στην παρούσα φάση, ωστόσο η εταιρεία είναι ανοιχτή να επανεπενδύσει το 1 δισ. ευρώ που θα εξοικονομήσει από την σχεδιαζόμενη αναδιάρθρωση εάν εμφανιστεί μια μεγάλη ευκαιρία.

Η Generali δεν αποκάλυψε τον στόχο της για τον δείκτη φερεγγυότητας κατά Solvency II, σημείωσε όμως ότι σκοπεύει να αλλάξει το προϊόντικό της μείγμα στον κλάδο ζωής, εστιάζοντας περισσότερο σε προϊόντα που δεσμεύουν λιγότερα κεφάλαια (όπως π.χ. τα unit-linked). Επανέλαβε τέλος τον στόχο να παράγει ρευστότητα άνω των 7 δισ. ευρώ έως το 2018 και να καταβάλει πάνω από 5 δισ, ευρώ σε μερίσματα κατά την ίδια περίοδο.

Συνάντηση της ΑΧΑ με μεσίτες και πράκτορες εμπορικών κινδύνων

0

Συνάντηση με 40 μεσίτες και πράκτορες που δραστηριοποιούνται κυρίως στην ασφάλιση εμπορικών κινδύνων πραγματοποίησαν στελέχη της ΑΧΑ, προκειμένου να αναπτύξουν τη στρατηγική «πολιτικής ανάληψης» εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων της εταιρείας για το 2017 και να αναλύσουν τις διεθνείς τάσεις στις αντασφαλίσεις και στις πωλήσεις.

Μέσα από μια ολοκληρωμένη και ουσιαστική δομή παρουσιάσεων οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα στον πρώτο κύκλο της συνάντησης να συζητήσουν με τα στελέχη της εταιρείας για μια σειρά θεμάτων που αφορούσαν τη διεθνή αντασφαλιστική αγορά και την πορεία της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Ακολούθως η θεματολογία εστιάστηκε στις στρατηγικές προτεραιότητες του Ομίλου ΑΧΑ για τους μεγάλους κινδύνους, την τοπική πολιτική ανάληψης, την εξυπηρέτηση συνεργατών και τον κώδικα δεοντολογίας που ισχύει για την ΑΧΑ κατά την ανάληψη κινδύνων.

Ακολούθως αναπτύχθηκε το πλάνο εξωστρέφειας της ΑΧΑ για το 2017 προς το ανεξάρτητο δίκτυο συνεργατών, με τις σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και στελεχών του δικτύου, κυρίως μελών του ΣΕΜΑ, να βρίσκονται στο επίκεντρο. Παράλληλα παρουσιάστηκαν τα παραγωγικά στοιχεία της συνεργασίας για το 2016, ενώ συζητήθηκε το νέο θεσμικό πλαίσιο για την προστασία καταναλωτών και η ανάγκη μετασχηματισμού των δικτύων με όχημα τις ψηφιακές υπηρεσίες.

Μετά το τέλος της συνάντησης, τα στελέχη της ΑΧΑ και του ανεξάρτητου δικτύου είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν περαιτέρω στον χώρο του εστιατορίου της εταιρείας. Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε λίγο διάστημα μετά την ευρεία συνάντηση με το ανεξάρτητο δίκτυο συνεργατών στο ξενοδοχείο St. George Lycabettus, με την ΑΧΑ «να ενισχύει έμπρακτα τις σχέσεις εμπιστοσύνης με το δίκτυο μεσιτών και πρακτόρων, ακούγοντας ενεργά τους προβληματισμούς και τις ιδέες τους για να ενισχύεται από κοινού το αποτύπωμα των δύο πλευρών στην ελληνική αγορά», όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Σεμινάριο Cyber Risks Management: Έως σήμερα 25/11 οι αιτήσεις συμμετοχής

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη συμμετοχή που είχαν τα δύο προηγούμενα προγράμματα, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο Cyber Risks Management, με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές, τον Κώστα Παπαδάτο, πρόεδρο του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom, και τον Νίκο Γεωργόπουλο, πιστοποιημένο Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2016, 16:30-20:45.

Θεματολογία σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της cyber insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση και η παροχή εξειδικευμένης επιμόρφωσης αναφορικά με το Cyber Risks Management, η παρουσίαση των κινδύνων που απειλούν τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι δυνατότητες διαχείρισής τους και η χρήση της ασφάλισης ως εργαλείο διαχείρισης κινδύνου. Σκοπός του είναι επίσης να παρουσιάσει μια συνολική λύση αποτελεσματικής διαχείρισης των κινδύνων παραβίασης δεδομένων, επιτρέποντας τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στις επιχειρήσεις να διαχειριστούν την αυξανόμενη ευθύνη τους λόγω της διαχείρισης μεγάλων ποσοτήτων προσωπικών δεδομένων των πελατών τους και να μετριάσουν τον κίνδυνο να θιγεί η εταιρική τους φήμη από πιθανή παραβίαση της ασφάλειας των δεδομένων αυτών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη εταιριών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 50 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο Cyber Risks Management_1.12.2016.

Σεμινάριο Cyber Risks Management: Έως σήμερα 25/11 οι αιτήσεις συμμετοχής

0
λουκέτο σε πληκτρολόγιο, σεμινάριο cyber risk insurance, ΕΙΑΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς και των επιχειρήσεων αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον και την αυξημένη συμμετοχή που είχαν τα δύο προηγούμενα προγράμματα, το ΕΙΑΣ πραγματοποιεί ξανά το σεμινάριο Cyber Risks Management, με δύο από τους πλέον εξειδικευμένους και καταρτισμένους στο θέμα αυτό εισηγητές, τον Κώστα Παπαδάτο, πρόεδρο του (ISC)2 Hellenic Chapter & Business Development Director στην εταιρεία Adacom, και τον Νίκο Γεωργόπουλο, πιστοποιημένο Cyber Insurance Risk Manager (CyRM) & Cyber Risks Advisor στην Cromar Insurance Brokers, Lloyd’s Coverholder.

Το σεμινάριο είναι διάρκειας 5 εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις αίθουσες διδασκαλίας του εκπαιδευτικού κέντρου του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου 2016, 16:30-20:45.

Θεματολογία σεμιναρίου

  • Διαδικτυακοί κίνδυνοι
  • Διαχείριση διαδικτυακών κινδύνων
  • Cyber insurance
  • Τι είναι, τι προσφέρει, διεθνείς τάσεις
  • Η χρήση της cyber insurance στη διαχείριση των κινδύνων

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση και η παροχή εξειδικευμένης επιμόρφωσης αναφορικά με το Cyber Risks Management, η παρουσίαση των κινδύνων που απειλούν τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι δυνατότητες διαχείρισής τους και η χρήση της ασφάλισης ως εργαλείο διαχείρισης κινδύνου. Σκοπός του είναι επίσης να παρουσιάσει μια συνολική λύση αποτελεσματικής διαχείρισης των κινδύνων παραβίασης δεδομένων, επιτρέποντας τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στις επιχειρήσεις να διαχειριστούν την αυξανόμενη ευθύνη τους λόγω της διαχείρισης μεγάλων ποσοτήτων προσωπικών δεδομένων των πελατών τους και να μετριάσουν τον κίνδυνο να θιγεί η εταιρική τους φήμη από πιθανή παραβίαση της ασφάλειας των δεδομένων αυτών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη εταιριών και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές που επιθυμούν να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αντιμετώπιση διαδικτυακών κινδύνων και να διευρύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους.

Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016, ενώ το κόστος συμμετοχής ξεκινά από 50 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες και αίτηση συμμετοχής, στο αρχείο Cyber Risks Management_1.12.2016.

Perils AG: Στα 66 εκ. το κόστος τoυ εγκέλαδου στην Ιταλία. Μικρός αντίκτυπος στις αντασφάλειες

0

της Ελενας Ερμείδου

Στα 66 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το κόστος των καταστροφών από τους σεισμούς που χτύπησαν την Ιταλία τον Αύγουστο, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις  Perils AG, έναντι των αρχικών εκτιμήσεων που τοποθετούνταν στα 34 εκατομμύρια ευρώ.

Ο σεισμός της 24ης Αυγούστου είχε σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία της Ιταλίας με σοβαρό αντίκτυπο στο κλάδο του τουρισμού και άλλους κλάδους που επηρεάστηκαν από την διακοπή λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ωστόσο, παρά τον διπλασιασμό των ζημιών και την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων ο αντίκτυπος στις (αντ)ασφάλειες παραμένει ελάχιστος.

Για μία ακόμα φορά, το γεγονός, αυτό αποδεικνύει το χάσμα προστασία που υφίστανται ακόμα και στον ανεπτυγμένο οικονομικά κόσμο. Συγκεκριμένες καλύψεις έναντι κινδύνων καταστροφών  δεν αγοράζονται, ως εκ τούτου οι υπηρεσίες που παρέχουν οι αντασφαλιστικές στις περιοχές αυτές είναι ελάχιστες.

Υπολογίζεται, ότι ο κλάδος θα αποζημιώσει στο 10% των οικονομικών ζημιών των καταστροφών που συνέβησαν από τον σεισμό της Ιταλίας.

Η PERILS βάσει αυτών των δεδομένων ανακοίνωσε ότι θα εκδώσει την 3η κατά σειρά μελέτη για το συμβάν αυτό στις 24 Φεβρουαρίου 2017.

Perils AG: Στα 66 εκ. το κόστος τoυ εγκέλαδου στην Ιταλία. Μικρός αντίκτυπος στις αντασφάλειες

0

της Ελενας Ερμείδου

Στα 66 εκατομμύρια ευρώ ανέρχεται το κόστος των καταστροφών από τους σεισμούς που χτύπησαν την Ιταλία τον Αύγουστο, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις  Perils AG, έναντι των αρχικών εκτιμήσεων που τοποθετούνταν στα 34 εκατομμύρια ευρώ.

Ο σεισμός της 24ης Αυγούστου είχε σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία της Ιταλίας με σοβαρό αντίκτυπο στο κλάδο του τουρισμού και άλλους κλάδους που επηρεάστηκαν από την διακοπή λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ωστόσο, παρά τον διπλασιασμό των ζημιών και την πολυπλοκότητα των απαιτήσεων ο αντίκτυπος στις (αντ)ασφάλειες παραμένει ελάχιστος.

Για μία ακόμα φορά, το γεγονός, αυτό αποδεικνύει το χάσμα προστασία που υφίστανται ακόμα και στον ανεπτυγμένο οικονομικά κόσμο. Συγκεκριμένες καλύψεις έναντι κινδύνων καταστροφών  δεν αγοράζονται, ως εκ τούτου οι υπηρεσίες που παρέχουν οι αντασφαλιστικές στις περιοχές αυτές είναι ελάχιστες.

Υπολογίζεται, ότι ο κλάδος θα αποζημιώσει στο 10% των οικονομικών ζημιών των καταστροφών που συνέβησαν από τον σεισμό της Ιταλίας.

Η PERILS βάσει αυτών των δεδομένων ανακοίνωσε ότι θα εκδώσει την 3η κατά σειρά μελέτη για το συμβάν αυτό στις 24 Φεβρουαρίου 2017.

Στον Anthony Bradshaw η σκυτάλη της Allianz Benelux

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

Την θέση του CEO στην Allianz Benelux με ισχύ την 1η Απριλίου 2017 αναλαμβάνει ο Anthony Bradshaw, μέλος του ΔΣ της Allianz Ιταλίας.

Διαδέχεται τον Robert Franssen, ο οποίος συνταξιοδοτείται σε ηλικία 62 ετών τη 31η Μαρτίου 2017, μετά από 13 χρόνια στην θέση του CEO στην  Allianz Belgium και Allianz Benelux, από την χρονιά που οι δύο αυτές μονάδες ενοποιήθηκαν, το 2013.

Ο Robert Franssen, θα αναλάβει και καθήκοντα Προέδρου στο Εποπτικό Συμβούλιο της Allianz Benelux.

Επί 14 χρόνια, ο Anthony Bradshaw είχε αναλάβει καθήκοντα σε διάφορες θέσεις της Allianz. Επί της παρούσης είναι υπεύθυνος για τα ασφαλιστικά προϊόντα της  Allianz Italy.

Ελ. Ερμείδου

Στον Anthony Bradshaw η σκυτάλη της Allianz Benelux

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

Την θέση του CEO στην Allianz Benelux με ισχύ την 1η Απριλίου 2017 αναλαμβάνει ο Anthony Bradshaw, μέλος του ΔΣ της Allianz Ιταλίας.

Διαδέχεται τον Robert Franssen, ο οποίος συνταξιοδοτείται σε ηλικία 62 ετών τη 31η Μαρτίου 2017, μετά από 13 χρόνια στην θέση του CEO στην  Allianz Belgium και Allianz Benelux, από την χρονιά που οι δύο αυτές μονάδες ενοποιήθηκαν, το 2013.

Ο Robert Franssen, θα αναλάβει και καθήκοντα Προέδρου στο Εποπτικό Συμβούλιο της Allianz Benelux.

Επί 14 χρόνια, ο Anthony Bradshaw είχε αναλάβει καθήκοντα σε διάφορες θέσεις της Allianz. Επί της παρούσης είναι υπεύθυνος για τα ασφαλιστικά προϊόντα της  Allianz Italy.

Ελ. Ερμείδου

Η ΕΥ Ελλάδος στηρίζει την κοινωνία

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Μένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την οικοδόμηση ενός καλύτερου εργασιακού κόσμου, η ΕΥ στηρίζει την κοινωνία, συμβάλλοντας ενεργά σε δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας: την οικονομική δυσχέρεια και το μεταναστευτικό.

Ευαισθητοποιημένοι απέναντι στις τεράστιες δυσκολίες τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μετανάστες που καταφθάνουν στη χώρα μας, αλλά και στις οικονομικές προκλήσεις που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση σε ελληνικές οικογένειες, μία ομάδα ανθρώπων της ΕΥ Ελλάδος συνεργάστηκε με τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) SolidarityNow, στο έργο EY4Solidarity.

Στο πλαίσιο του έργου αυτού, η ομάδα της ΕΥ, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ, προχώρησε στις εξής ενέργειες:

  • διανομή 110 τσαντών με σχολικά είδη σε παιδιά ευάλωτων οικογενειών, ωφελούμενων από το SolidarityNow, στα κέντρα της οργάνωσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • παραμετροποίηση της εφαρμογής ανοικτού λογισμικού Refugee Aid (RefAid) για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα, η οποία αποτυπώνει διάφορες μορφές υποστηρικτικών υπηρεσιών (από νομικές μέχρι ιατρικές υπηρεσίες) σε ένα χάρτη, βοηθώντας τους μετανάστες να έχουν πιο εύκολη πρόσβαση σε αυτές
  • δημιουργία υποστηρικτικής καμπάνιας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το έργο
  • εκπαίδευση και προετοιμασία του προσωπικού της ΕΥ για ενεργό συμμετοχή στην ανθρωπιστική δράση.

Η ομάδα του έργου EY4Solidarity αποτελείται από τους Ανδρέα Χατζηδαμιανού, εταίρο του Ελεγκτικού Τμήματος, Φώτη Σωφρόνη, μέλος του τμήματος Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Μαρία Κάλφα, μέλος του τμήματος Υπηρεσιών Διασφάλισης, Γιώργο Σόμπολο και Έφη Ασημακοπούλου, μέλη του τμήματος Πληροφορικής και Τεχνολογίας.

Τονίζοντας τη σημασία παρόμοιων πρωτοβουλιών, ο κ. Χατζηδαμιανού δήλωσε: «Η ομάδα EY4Solidarity προσέφερε αφ’ ενός οικονομική βοήθεια, αλλά, κυρίως, προσέφερε την ενεργό στήριξη των μελών της στο σημαντικό έργο του SolidarityNow. Ευελπιστούμε στο μέλλον η ομάδα μας να μεγαλώσει και να επεκτείνει τις δράσεις της».

Ο κ. Ιωακείμ Βράβας, Head of MEAL and Performance Quality, δήλωσε για το έργο: «Εργαζόμαστε παράλληλα, προσπαθώντας να υπηρετήσουμε τον άνθρωπο από διαφορετικές σκοπιές. Η συνεργασία ανάμεσα στην ΕΥ και το SolidarityNow απέδειξε πως όταν συναντώνται οι διαφορετικές μας δυναμικές, μπορούν να οδηγήσουν σε πρωτότυπες και αποτελεσματικές δράσεις. Ευχαριστούμε την ΕΥ για την ευκαιρία να συμπράξουμε μέσα από νέες ιδέες, με νέους ανθρώπους».