back to top
32.7 C
Athens
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1576

«Οδική Ασφάλεια: Παιδεία και Πολιτισμός» 8 Ημέρες Κυκλοφοριακής Αγωγής από το Ι.Ο.ΑΣ. στο Ζάππειο

0

Με μήνυμα «Η Παιδεία και ο Πολιτισμός κερδίζονται στο δρόμο», το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» διοργανώνει 8ήμερο δραστηριοτήτων για την Κυκλοφοριακή Αγωγή σε συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα και το Ζάππειο Μέγαρο, υπό την Αιγίδα της Βουλής των Ελλήνων.

Από 9 έως 16 Δεκεμβρίου 2016, εκατοντάδες μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, θα μπορούν να επισκέπτονται καθημερινά με τους εκπαιδευτικούς τους το Ζάππειο για να συμμετέχουν στα πρωτοποριακά προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής του Ινστιτούτου αλλά και να θαυμάσουν τα έργα που διακρίθηκαν στο φετινό μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής και Στίχου του Ι.Ο.ΑΣ., υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.

Την Παρασκευή 16/12, το Ι.Ο.ΑΣ. και η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα συνδιοργανώνουν στο Ζάππειο εκπαιδευτική εσπερίδα (17:00 – 20:00) με τίτλο «Εκπαιδευτικοί και Οδική Ασφάλεια: Διαμορφώνοντας μια διαφορετική κουλτούρα στους αυριανούς πολίτες» για τα μέλη του Δικτύου «Teachers4Europe». Την εσπερίδα θα χαιρετίσουν εκπρόσωποι της Βουλής των Ελλήνων και της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ελλάδα. Θα προηγηθεί ξενάγηση προσκεκλημένων του Ινστιτούτου στις εκπαιδευτικές εφαρμογές του Ι.Ο.ΑΣ.

Η Κινητή Μονάδα και οι βιωματικές δραστηριότητες του Ι.Ο.ΑΣ. θα είναι ανοιχτές για επισκέψεις και από το κοινό το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12/12 (11:00 – 17:00). Για δύο ημέρες, μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν, να διασκεδάσουν και να ευαισθητοποιηθούν πάνω στη σημασία της προστασίας της ζωής στο δρόμο μέσα από τα προγράμματα του Ινστιτούτου, με τη χρήση του μοναδικού στην Ελλάδα εξοπλισμού Βιωματικής Εκπαίδευσης στην Οδική Ασφάλεια του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς».

Το 8ήμερο «Οδική Ασφάλεια: Παιδεία και Πολιτισμός», εντάσσεται στο πλαίσιο των προγραμματισμένων εκδηλώσεων «Ολύμπια 2016» του Ζαππείου Μεγάρου.

Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια από το Ι.Ο.ΑΣ.

Τα προγράμματα του Ινστιτούτου, που υλοποιούνται και στο Ζάππειο, είναι εγκεκριμένα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Οι μαθητές δημοτικού κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο δρόμο με το πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια», που υλοποιείται από το Ι.Ο.ΑΣ., με την υποστήριξη της Αττικής Οδού, ενώ μαθητές γυμνασίων και λυκείων μαθαίνουν τη σημασία της υπευθυνότητας στο δρόμο μέσα από το «Καν’ το σωστά», ένα πρόγραμμα του Ι.Ο.ΑΣ., που υποστηρίζεται από την ΑΧΑ Ασφαλιστική.

Η Κινητή Μονάδα Οδικής Ασφάλειας (Mobile NEST) αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος AVENUE for Traffic Safety ενώ πρόσφατα μέρος του εξοπλισμού ανανεώθηκε με την υποστήριξη της Volvo Car Hellas.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα των εκδηλώσεων: https://ec.europa.eu/greece/sites/greece/files/20161209_ioas_programme_zappeio.pdf

Για πληροφορίες/δηλώσεις συμμετοχής στα προγράμματα: τηλ. 210 8620150, info@ioas.gr

 

Νομοθετική ρύθμιση για να αποζημιωθούν ζητούν οι κάτοχοι των επενδυτικών της ΑΣΠΙΣ

0

Την πόρτα του υπουργείου Οικονομικών, προκειμένου να καταλήξουν σε συμφωνία για το πώς θα αποζημιωθούν τα επενδυτικά προγράμματα του πάλαι ποτέ κραταιού ασφαλιστικού ομίλου Ασπίς Πρόνοια, επιχειρούν να ανοίξουν οι κάτοχοι ανάλογων συμβολαίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχοντας ήδη έλθει σε μια καταρχήν συμφωνία με την εκκαθάριση για την απ΄ ευθείας υπαγωγή στο Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής των μη ασφαλιστικών προγραμμάτων της Ασπίς Πρόνοια, εκπρόσωποι των ασφαλισμένων ζήτησαν  από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να διαμεσολαβήσουν ώστε να καθοριστεί ραντεβού με τον υπουργό Ευκλείδη Τσακαλώτο, πρπκειμένου να συζητήσουν το θέμα με την προοπτική της προώθησης νομοθετικής ρύθμισης που θα επιτρέπει τη μερική κάλυψη των ασφαλισμένων – επενδυτών.

Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο αφενός θα κλείσει μια μεγάλη πληγή της ασφαλιστικής αγοράς, αφετέρου θα δώσει  λύση σε περίπου 5.000 κατόχους επενδυτικών προγραμμάτων που σήμερα βρίσκονται εγκλωβισμένοι μεταξύ της εκκαθάρισης, του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής και των δικαστηρίων, δίχως να προσβλέπουν σε κάποια λύση για τίτλους αξίας περί τα 140 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, όπως σημειώνουν,  ο όλος σχεδιασμός έχει στόχο να αντιμετωπιστεί το θέμα χωρίς να προκληθούν κραδασμοί στο Εγγυητικό Κεφάλαιο, το οποίο ήδη κλήθηκε να καλύψει οικονομικά τους κατόχους ασφαλιστικών προγραμμάτων, τόσο της Ασπίς Πρόνοια, όσο και της Commercial Value.

OTC & COSMETICS CONFERENCE 2016: Νέες ευκαιρίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτοθεραπείας

0

Οι νέες προοπτικές αλλά και τα εμπόδια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτοθεραπείας βρέθηκαν στο επίκεντρο του 2nd OTC & Cosmetics Conference, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής από την ETHOS MEDIA σε συνεργασία με το περιοδικό Pharma & Health Business και το πόρταλ virus.com.gr.

Έρευνα της Palmos Analysis αποκαλύπτει ότι τα περιθώρια διεύρυνσης της αγοράς κυμαίνονται από 15% (στην περίπτωση των μυκητιάσεων) μέχρι και το 34% (στην περίπτωση των προβλημάτων χώνεψης). Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά τη μικρή κάμψη του μέσου αριθμού ετήσιων επισκέψεων σε φαρμακεία το 2016 (από 25 σε 24), οι επισκέψεις με σκοπό την αγορά μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων (56% από 52%) αυξήθηκαν. Το ίδιο για την αγορά μη φαρμακευτικών προϊόντων (21% από 17%) και τη λήψη συμβουλών από τον φαρμακοποιό (11% από 7%).

Π. Τεκεμενίδης

Στο μεταξύ, μόνο οι μισοί ή και λιγότεροι είναι σε θέση να ανακαλέσουν κάποιο διαφημιστικό μήνυμα ή κάποια προωθητική ενέργεια για οποιοδήποτε σκεύασμα κάποιας κατηγορίας μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Σύμφωνα με τον Πασχάλη Τεμεκενίδη, Δ/ντή Ερευνών της Palmos Analysis, «για όλες τις κατηγορίες μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων –πλην της κατηγορίας αναλγητικά / αντιπυρετικά από του στόματος– ο βασικός παράγοντας για τη λήψη απόφασης αγοράς συγκεκριμένου σκευάσματος είναι η σύσταση / συμβουλή από γιατρό».

Την ίδια ώρα, οι νέες τεχνολογίες και η αυξανόμενη χρήση τους εκ μέρους των επιχειρήσεων δημιουργεί νέους τρόπους επικοινωνίας, νέες ευκαιρίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, καθώς και εξελιγμένα επιχειρησιακά μοντέλα. Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 εκατ. Έλληνες ενημερώνονται για θέματα υγείας μέσω του διαδικτύου, ενώ ήδη 1 στις 3 επιχειρήσεις αξιοποιεί αποτελεσματικά τις ψηφιακές τεχνολογίες.

Κ. Βαρσάμος

«Υπάρχει σημαντική ανάγκη στις επιχειρήσεις για δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και σύνδεσης των επιχειρηματικών προσδοκιών με τις σύγχρονες τεχνικές δυνατότητες» ανέφερε σχετικά ο Κωνσταντίνος Βαρσάμος, Managing Partner, GET2WORK.

Από την πλευρά του ο Νίκος Κωστάρας, Γενικός Δ/ντής, QuintilesIMS Health, παρουσίασε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας του που παρέχουν επιπλέον πληροφόρηση και περαιτέρω ανάλυση της συμπεριφοράς του πελάτη του φαρμακείου.

Στο μεταξύ, κοινός τόπος όλων των τοποθετήσεων στο πάνελ II ήταν η ευθύνη που συνοδεύει την ανάληψη της διεκδίκησης αναβαθμισμένου ρόλου εκ μέρους των φαρμακοποιών, όπως εκείνη του Επιστημονικού Συμβούλου ΠΦΥ.

«Θέλουμε να είμαστε πρωταγωνιστές με υπευθυνότητα, αλλάζοντας την παλιά οπτική του φαρμακείου» ανέφερε σχετικά ο Σταύρος Μπελώνης, Φαρμακοποιός, Πρόεδρος Δ.Σ., Ομοσπονδία Συνεταιρισμών Φαρμακοποιών Ελλάδος (Ο.Σ.Φ.Ε.), αναδεικνύοντας την ανάγκη ύπαρξης σταθερότητας κι διάρκειας στις δράσεις πρόληψης και επιμόρφωσης. «Θέλουμε συνεργασίες με εταιρίες που επενδύουν στην αυτοφροντίδα και βλέπουν το φαρμακείο σαν κεντρικό πυλώνα, βάζοντας στην ατζέντα τους πόρους στην εκπαίδευση» πρόσθεσε.

Ζήτησε, παράλληλα, να ανοίξει ένας θεσμικός διάλογος με μόνιμα χαρακτηριστικά (forum) για τη φαρμακευτική πολιτική μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, σημειώνοντας ότι, ανεξάρτητα από την άποψη του καθενός, είναι ανάγκη να αντιμετωπιστεί ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Από την πλευρά του ο Δημήτριος Κούβελας, Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας ΑΠΘ και Πρόεδρος της Επιτροπής Λίστας Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων, εκτίμησε ότι οι φαρμακοποιοί έχουν αποποιηθεί την επιστημονικότητά τους «γιατί τους βολεύει», και τους κάλεσε «να αντιληφθούν τις ανάγκες της νομοθεσίας και της αγοράς». Αναφέρθηκε, παράλληλα, στα κενά που υπάρχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών, επισημαίνοντας την άγνοια που υπάρχει σε μεγάλο κομμάτι φαρμακοποιών για τους βιολογικούς παράγοντες.

«Είναι ποινικό έγκλημα να παίρνει κανείς βιάγκρα από το φαρμακείο» σημείωσε επιπλέον, υπογραμμίζοντας πως τα ΜΗΣΥΦΑ θα πρέπει να επιστρέψουν στη συνταγογράφηση.

Καλύτερη συνεργασία με τον ΕΟΦ για τον περιορισμό της ανεξέλεγκτης κυκλοφορίας των OTC ζήτησε από την πλευρά του ο Βασίλης Σ. Σερέτης, Πρόεδρος του ΕΦΕΧ. Διαβεβαίωσε, παράλληλα, πως η βιομηχανία θα δείξει ωριμότητα για το νέο status τιμών, όπως δείχνει χρόνια τώρα διάθεση εκπαίδευσης απέναντι στους επαγγελματίες του χώρου της υγείας.

«Ας σοβαρευτούμε. Εμπόδια δεν υπάρχουν» συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι το ζητούμενο είναι η τεκμηριωμένη φαρμακευτική επιστήμη.

Με τη δημιουργική πώληση στα καλλυντικά ασχολήθηκε το τρίτο και τελευταίο πάνελ του 2nd OTC & Cosmetics Conference. Όπως ειπώθηκε σχετικά, από τα 5.000 φαρμακεία που λειτουργούν πανελλαδικά τον πιο «ζουμερό» τζίρο τον κάνουν τα 1.700-1.800 περίπου. Ταυτόχρονα, οι online παίκτες είναι περίπου 250, αλλά μόνο οι μισοί είναι «ενεργοί» (έχουν ένα min. ποσό πωλήσεων).

Σύμφωνα με την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, CONVERT GROUP, ο τζίρος τους για το 2015 είναι στα 60 € εκατ. (λιανική τιμή χωρίς ΦΠΑ), ενώ εκτιμάται ότι το 2016 θα κλείσει στα 90 € εκατ. «Οι κύριες κατηγορίες βάσει πωλήσεων είναι τα Beauty & Personal Care (50% των πωλήσεων), ακολουθούν τα Παιδικά-Βρεφικά (15%) και οι Βιταμίνες-Συμπληρώματα Διατροφής (30%)» εξήγησε η κα Χαϊλαζοπούλου, υπογραμμίζοντας την τάση οι μεγάλοι retailers να ανοίγουν τις προϊοντικές τους κατηγορίες, πουλώντας προϊόντα πέρα από τα καθαρά φαρμακείου, όπως π.χ. είδη σουπερ μάρκετ.

«Το online δεν είναι απρόσωπο, εφόσον εκμεταλλευτούμε το real time chat, τα προσωπικά μηνύματα και άλλες τεχνολογικές λύσεις» πρόσθεσε.

Τη διττή ιδιότητα του φαρμακοποιού στις μέρες μας ως επιστήμονα και επιχειρηματία μαζί ανέδειξε από την πλευρά της η Άλκηστις Σιδηροπούλου, International Retail Marketing & New Business Development, Hellenica SA.

Όπως είπε, το φυσικό σημείο πώλησης / περιβάλλον είναι αυτό που προσδιορίζει τις μάρκες, ενισχύει τη θέση τους και προσδίδει την αξία στο δίκτυο. «Τα πλεονεκτήματα του φαρμακείου είναι η αξιοπιστία, η εμπιστοσύνη, οι διαπροσωπικές σχέσεις και η δυνατότητα που έχει να εστιάσει στις προσωπικές ανάγκες» εκτίμησε.

Να ξεχάσουν το στίγμα της πώλησης και να καθορίσουν στρατηγικά την ομάδα τους, δίνοντας στα μέλη της εκπαίδευση και κατάλληλα εργαλεία, κάλεσε τους φαρμακοποιούς η Έλενα Φορνάρο, CEO της Ales Groupe Hellas S.A. «Η αγορά των φαρμακείων είναι μια ζωντανή αγορά που επαναπροσδιορίζεται. Τα e-shops και τα φαρμακεία είναι συγκοινωνούντα δοχεία και το ζητούμενο είναι η ισορροπία μεταξύ τους» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Την πώληση καλλυντικών στο φαρμακείο ως πρόκληση αλλά και ευκαιρία ανέδειξε με τη σειρά του ο Νίκος Βελτράς, Γενικός Διευθυντής, Professional Team Εκπαιδευτικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες. «Το φαρμακείο στο ορατό μέλλον δεν μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του σε φάρμακα, άρα και τα κέρδη του. Η ανάπτυξη του φαρμακείου μπορεί να έρθει μόνο από την κατηγορία «Μη Φάρμακα». Σε αυτή την κατηγορία δεσπόζουσα θέση έχουν τα καλλυντικά» σημείωσε.

Ανέδειξε, παράλληλα, την ανάγκη εκπαίδευσης του φαρμακοποιού σε θέματα φαρμακευτικού μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και την ενεργοποίηση της λεγόμενης επιστημονικής συμβουλής.

Κατά των τηλεπωλήσεων στα καλλυντικά τάχθηκε η Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πλαστική Χειρουργός της ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗΣ, αναδεικνύοντας το ρόλο του γιατρού και εν γένει του επιστήμονα υγείας.

«Πρέπει να υπάρχει προσωπική σχέση με τον πελάτη-ασθενή» τόνισε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι οι πλαστικοί χειρουργοί προτρέπουν τους ασθενείς-πελάτες να κάνουν τις αγορές για τη συνέχιση των απαραίτητων θεραπειών τους μόνο από φαρμακεία.

 

ΧΟΡΗΓΟΙ

Premiere Sponsor

QuintilesIMS

Sponsors

GET2WORK

PALMOS ANALYSIS

Associate Sponsors

ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS

INNEWS

JOHNSON & JOHNSON

MDATA

MYLAN

Corporate Participations

BAYER

ELPEN

PFIZER

SANOFI

Print Sponsor

Pressious Arvanitidis

 

ΑΙΓΙΔΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΥΡΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ (ΕΦΕΧ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΡΩΜΑΤΩΝ & ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ (ΠΣΒΑΚ)

 

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

PALO.GR

ΧΡΗΜΑ

ΧΡΗΜΑ WEΕK

INSURANCE WORLD

INSURANCE WORLD.GR

VIRUS.COM.GR

PHARMA & HEALTH BUSINESS MAGAZINE

ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

AΛIVE

 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την κα Πέγκυ Φιλίππου, Digital Marketing & Corporate Communications Director, Ethos Media S.A., τηλ.: 210 9984901, filippou.p@ethosmedia.eu

OTC & COSMETICS CONFERENCE 2016: Νέες ευκαιρίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτοθεραπείας

0

Οι νέες προοπτικές αλλά και τα εμπόδια για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες αυτοθεραπείας βρέθηκαν στο επίκεντρο του 2nd OTC & Cosmetics Conference, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής από την ETHOS MEDIA σε συνεργασία με το περιοδικό Pharma & Health Business και το πόρταλ virus.com.gr.

Έρευνα της Palmos Analysis αποκαλύπτει ότι τα περιθώρια διεύρυνσης της αγοράς κυμαίνονται από 15% (στην περίπτωση των μυκητιάσεων) μέχρι και το 34% (στην περίπτωση των προβλημάτων χώνεψης). Είναι χαρακτηριστικό ότι, παρά τη μικρή κάμψη του μέσου αριθμού ετήσιων επισκέψεων σε φαρμακεία το 2016 (από 25 σε 24), οι επισκέψεις με σκοπό την αγορά μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων (56% από 52%) αυξήθηκαν. Το ίδιο για την αγορά μη φαρμακευτικών προϊόντων (21% από 17%) και τη λήψη συμβουλών από τον φαρμακοποιό (11% από 7%).

Π. Τεκεμενίδης

Στο μεταξύ, μόνο οι μισοί ή και λιγότεροι είναι σε θέση να ανακαλέσουν κάποιο διαφημιστικό μήνυμα ή κάποια προωθητική ενέργεια για οποιοδήποτε σκεύασμα κάποιας κατηγορίας μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Σύμφωνα με τον Πασχάλη Τεμεκενίδη, Δ/ντή Ερευνών της Palmos Analysis, «για όλες τις κατηγορίες μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων –πλην της κατηγορίας αναλγητικά / αντιπυρετικά από του στόματος– ο βασικός παράγοντας για τη λήψη απόφασης αγοράς συγκεκριμένου σκευάσματος είναι η σύσταση / συμβουλή από γιατρό».

Την ίδια ώρα, οι νέες τεχνολογίες και η αυξανόμενη χρήση τους εκ μέρους των επιχειρήσεων δημιουργεί νέους τρόπους επικοινωνίας, νέες ευκαιρίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, καθώς και εξελιγμένα επιχειρησιακά μοντέλα. Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 εκατ. Έλληνες ενημερώνονται για θέματα υγείας μέσω του διαδικτύου, ενώ ήδη 1 στις 3 επιχειρήσεις αξιοποιεί αποτελεσματικά τις ψηφιακές τεχνολογίες.

Κ. Βαρσάμος

«Υπάρχει σημαντική ανάγκη στις επιχειρήσεις για δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και σύνδεσης των επιχειρηματικών προσδοκιών με τις σύγχρονες τεχνικές δυνατότητες» ανέφερε σχετικά ο Κωνσταντίνος Βαρσάμος, Managing Partner, GET2WORK.

Από την πλευρά του ο Νίκος Κωστάρας, Γενικός Δ/ντής, QuintilesIMS Health, παρουσίασε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρίας του που παρέχουν επιπλέον πληροφόρηση και περαιτέρω ανάλυση της συμπεριφοράς του πελάτη του φαρμακείου.

Στο μεταξύ, κοινός τόπος όλων των τοποθετήσεων στο πάνελ II ήταν η ευθύνη που συνοδεύει την ανάληψη της διεκδίκησης αναβαθμισμένου ρόλου εκ μέρους των φαρμακοποιών, όπως εκείνη του Επιστημονικού Συμβούλου ΠΦΥ.

«Θέλουμε να είμαστε πρωταγωνιστές με υπευθυνότητα, αλλάζοντας την παλιά οπτική του φαρμακείου» ανέφερε σχετικά ο Σταύρος Μπελώνης, Φαρμακοποιός, Πρόεδρος Δ.Σ., Ομοσπονδία Συνεταιρισμών Φαρμακοποιών Ελλάδος (Ο.Σ.Φ.Ε.), αναδεικνύοντας την ανάγκη ύπαρξης σταθερότητας κι διάρκειας στις δράσεις πρόληψης και επιμόρφωσης. «Θέλουμε συνεργασίες με εταιρίες που επενδύουν στην αυτοφροντίδα και βλέπουν το φαρμακείο σαν κεντρικό πυλώνα, βάζοντας στην ατζέντα τους πόρους στην εκπαίδευση» πρόσθεσε.

Ζήτησε, παράλληλα, να ανοίξει ένας θεσμικός διάλογος με μόνιμα χαρακτηριστικά (forum) για τη φαρμακευτική πολιτική μεταξύ όλων των εμπλεκομένων, σημειώνοντας ότι, ανεξάρτητα από την άποψη του καθενός, είναι ανάγκη να αντιμετωπιστεί ένα υπαρκτό πρόβλημα.

Από την πλευρά του ο Δημήτριος Κούβελας, Καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας ΑΠΘ και Πρόεδρος της Επιτροπής Λίστας Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων, εκτίμησε ότι οι φαρμακοποιοί έχουν αποποιηθεί την επιστημονικότητά τους «γιατί τους βολεύει», και τους κάλεσε «να αντιληφθούν τις ανάγκες της νομοθεσίας και της αγοράς». Αναφέρθηκε, παράλληλα, στα κενά που υπάρχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών, επισημαίνοντας την άγνοια που υπάρχει σε μεγάλο κομμάτι φαρμακοποιών για τους βιολογικούς παράγοντες.

«Είναι ποινικό έγκλημα να παίρνει κανείς βιάγκρα από το φαρμακείο» σημείωσε επιπλέον, υπογραμμίζοντας πως τα ΜΗΣΥΦΑ θα πρέπει να επιστρέψουν στη συνταγογράφηση.

Καλύτερη συνεργασία με τον ΕΟΦ για τον περιορισμό της ανεξέλεγκτης κυκλοφορίας των OTC ζήτησε από την πλευρά του ο Βασίλης Σ. Σερέτης, Πρόεδρος του ΕΦΕΧ. Διαβεβαίωσε, παράλληλα, πως η βιομηχανία θα δείξει ωριμότητα για το νέο status τιμών, όπως δείχνει χρόνια τώρα διάθεση εκπαίδευσης απέναντι στους επαγγελματίες του χώρου της υγείας.

«Ας σοβαρευτούμε. Εμπόδια δεν υπάρχουν» συμπλήρωσε, τονίζοντας ότι το ζητούμενο είναι η τεκμηριωμένη φαρμακευτική επιστήμη.

Με τη δημιουργική πώληση στα καλλυντικά ασχολήθηκε το τρίτο και τελευταίο πάνελ του 2nd OTC & Cosmetics Conference. Όπως ειπώθηκε σχετικά, από τα 5.000 φαρμακεία που λειτουργούν πανελλαδικά τον πιο «ζουμερό» τζίρο τον κάνουν τα 1.700-1.800 περίπου. Ταυτόχρονα, οι online παίκτες είναι περίπου 250, αλλά μόνο οι μισοί είναι «ενεργοί» (έχουν ένα min. ποσό πωλήσεων).

Σύμφωνα με την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, CONVERT GROUP, ο τζίρος τους για το 2015 είναι στα 60 € εκατ. (λιανική τιμή χωρίς ΦΠΑ), ενώ εκτιμάται ότι το 2016 θα κλείσει στα 90 € εκατ. «Οι κύριες κατηγορίες βάσει πωλήσεων είναι τα Beauty & Personal Care (50% των πωλήσεων), ακολουθούν τα Παιδικά-Βρεφικά (15%) και οι Βιταμίνες-Συμπληρώματα Διατροφής (30%)» εξήγησε η κα Χαϊλαζοπούλου, υπογραμμίζοντας την τάση οι μεγάλοι retailers να ανοίγουν τις προϊοντικές τους κατηγορίες, πουλώντας προϊόντα πέρα από τα καθαρά φαρμακείου, όπως π.χ. είδη σουπερ μάρκετ.

«Το online δεν είναι απρόσωπο, εφόσον εκμεταλλευτούμε το real time chat, τα προσωπικά μηνύματα και άλλες τεχνολογικές λύσεις» πρόσθεσε.

Τη διττή ιδιότητα του φαρμακοποιού στις μέρες μας ως επιστήμονα και επιχειρηματία μαζί ανέδειξε από την πλευρά της η Άλκηστις Σιδηροπούλου, International Retail Marketing & New Business Development, Hellenica SA.

Όπως είπε, το φυσικό σημείο πώλησης / περιβάλλον είναι αυτό που προσδιορίζει τις μάρκες, ενισχύει τη θέση τους και προσδίδει την αξία στο δίκτυο. «Τα πλεονεκτήματα του φαρμακείου είναι η αξιοπιστία, η εμπιστοσύνη, οι διαπροσωπικές σχέσεις και η δυνατότητα που έχει να εστιάσει στις προσωπικές ανάγκες» εκτίμησε.

Να ξεχάσουν το στίγμα της πώλησης και να καθορίσουν στρατηγικά την ομάδα τους, δίνοντας στα μέλη της εκπαίδευση και κατάλληλα εργαλεία, κάλεσε τους φαρμακοποιούς η Έλενα Φορνάρο, CEO της Ales Groupe Hellas S.A. «Η αγορά των φαρμακείων είναι μια ζωντανή αγορά που επαναπροσδιορίζεται. Τα e-shops και τα φαρμακεία είναι συγκοινωνούντα δοχεία και το ζητούμενο είναι η ισορροπία μεταξύ τους» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Την πώληση καλλυντικών στο φαρμακείο ως πρόκληση αλλά και ευκαιρία ανέδειξε με τη σειρά του ο Νίκος Βελτράς, Γενικός Διευθυντής, Professional Team Εκπαιδευτικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες. «Το φαρμακείο στο ορατό μέλλον δεν μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις του σε φάρμακα, άρα και τα κέρδη του. Η ανάπτυξη του φαρμακείου μπορεί να έρθει μόνο από την κατηγορία «Μη Φάρμακα». Σε αυτή την κατηγορία δεσπόζουσα θέση έχουν τα καλλυντικά» σημείωσε.

Ανέδειξε, παράλληλα, την ανάγκη εκπαίδευσης του φαρμακοποιού σε θέματα φαρμακευτικού μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και την ενεργοποίηση της λεγόμενης επιστημονικής συμβουλής.

Κατά των τηλεπωλήσεων στα καλλυντικά τάχθηκε η Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πλαστική Χειρουργός της ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗΣ, αναδεικνύοντας το ρόλο του γιατρού και εν γένει του επιστήμονα υγείας.

«Πρέπει να υπάρχει προσωπική σχέση με τον πελάτη-ασθενή» τόνισε χαρακτηριστικά, εξηγώντας ότι οι πλαστικοί χειρουργοί προτρέπουν τους ασθενείς-πελάτες να κάνουν τις αγορές για τη συνέχιση των απαραίτητων θεραπειών τους μόνο από φαρμακεία.

 

ΧΟΡΗΓΟΙ

Premiere Sponsor

QuintilesIMS

Sponsors

GET2WORK

PALMOS ANALYSIS

Associate Sponsors

ASSET OGILVY PUBLIC RELATIONS

INNEWS

JOHNSON & JOHNSON

MDATA

MYLAN

Corporate Participations

BAYER

ELPEN

PFIZER

SANOFI

Print Sponsor

Pressious Arvanitidis

 

ΑΙΓΙΔΕΣ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΥΡΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ (ΕΦΕΧ)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΡΩΜΑΤΩΝ & ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ (ΠΣΒΑΚ)

 

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

PALO.GR

ΧΡΗΜΑ

ΧΡΗΜΑ WEΕK

INSURANCE WORLD

INSURANCE WORLD.GR

VIRUS.COM.GR

PHARMA & HEALTH BUSINESS MAGAZINE

ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΑΙ

AΛIVE

 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την κα Πέγκυ Φιλίππου, Digital Marketing & Corporate Communications Director, Ethos Media S.A., τηλ.: 210 9984901, filippou.p@ethosmedia.eu

Πολύπλευρη προσέγγιση του Συνταξιοδοτικού στο Συνέδριο της EΑΕ

0

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος με θέμα «Το Συνταξιοδοτικό στην Ελλάδα του Σήμερα», το οποίο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Αίθουσα Banquet.

Περισσότεροι από 420 σύνεδροι παρακολούθησαν τις εργασίες του, έχοντας σε όλη τη διάρκεια του Συνεδρίου τη δυνατότητα να υποβάλλουν μέσω πλατφόρμας τα ερωτήματά τους, των οποίων οι απαντήσεις θα αναρτηθούν το επόμενο διάστημα στο site της Ένωσης www.actuaries.org.gr.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο πρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ) Γιάννης Παναγόπουλος και ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ) Κωνσταντίνος Μπίτσιος.

Από τρεις διαφορετικές πλευρές προσεγγίστηκε το επίκαιρο όσο ποτέ θέμα του «Συνταξιοδοτικού στην Ελλάδα του Σήμερα» και όλες έθεσαν σημεία προς συζήτηση και προβληματισμό.

Εκπρόσωποι από τις ελεγκτικές / συμβουλευτικές εταιρείες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε πάνελ απαντώντας σε κρίσιμες ερωτήσεις για το Συνταξιοδοτικό στη χώρα μας, συγκρίνοντάς το κυρίως με άλλα συστήματα του εξωτερικού.

Οι καθηγητές Μιλτιάδης Νεκτάριος και Πλάτων Τήνιος από το Πανεπιστήμιο Πειραιά παρουσίασαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση για τη λύση του Συνταξιοδοτικού, δημιουργώντας χώρο για διάλογο, ο οποίος μπορεί να «ταξιδέψει» μακριά προκειμένου να βρει τους αποδέκτες του.

Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με το τελευταίο πάνελ, όπου υπό τον συντονισμό του Αλέξη Παπαχελά η Άννα Διαμαντοπούλου, ο Αναστάσιος Πετρόπουλος και ο Νίκος Παναγιωτόπουλος τοποθετήθηκαν στο θέμα της εκδήλωσης.

Η Ένωση Αναλογιστών Ελλάδος μέσω του Συνεδρίου δηλώνει παρούσα στις εξελίξεις του κλάδου της, ενώ στόχος της είναι η εκδήλωση να αποτελέσει αφορμή ώστε οι διαφορετικές κοινωνικές ομάδες που εμπλέκονται στο Συνταξιοδοτικό να συνεργαστούν για την εύρεση βιώσιμης λύσης.

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από την εκδήλωση:

 

 

 

 

ΕΟΕ: Διαγωνισμός για την ασφάλιση εγκαταστάσεών της

0

Συνοπτικό διαγωνισμό για την κάλυψη-ασφάλιση των περιουσιακών στοιχείων των εγκαταστάσεών της, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά, προκήρυξε η Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 19 Δεκεμβρίου 2016 και αφορά τα γραφεία της ΕΟΕ στο Χαλάνδρι, το κτίριο της οδού Καψάλη, το Παναθηναϊκό Στάδιο, το Ολυμπιακό Κολυμβητήριο, τις εγκαταστάσεις της ΕΟΕ στην Αρχαία Ολυμπία και το Μουσείο των Σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων.

Περισσότερες πληροφορίες στο αρχείο 328404_2016-202967-egkiklii.

SOUTHEASTERN FlexibleHealth: Συνεχίζει δυναμικά με 100% κάλυψη Lloyd’s στο 3ο κατά σειρά έτος

0
southeastern southeastern insurance brokers logo

Το SOUTHEASTERN FlexibleHealth, το πρώτο ελληνικό ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας με 100% κάλυψη Lloyd’s, στο κατώφλι του 2017 και μπαίνοντας στο 3ο κατά σειρά έτος δυναμικά και με εξαιρετικά τεχνικά αποτελέσματα, έχει ξανά να επιδείξει σημαντικές βελτιώσεις για όλους τους ασφαλισμένους, χωρίς καμία αύξηση στα ήδη ανταγωνιστικά του ασφάλιστρα.

flexiblehealth_logo-transpartent
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι εμπλουτισμένες καλύψεις σε επιδόματα νοσηλείας, έξοδα ασθενοφόρου, επείγουσα αερομεταφορά και υπηρεσία νοσοκόμας στο σπίτι φέρουν φυσικά και αυτές τη σφραγίδα των Lloyd’s του Λονδίνου, ωs αποκλειστικών ασφαλιστών του προγράμματος, και έρχονται ως απάντηση της SOUTHEASTERN στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που δημιούργησε η κρίση, αλλά και στα νέα δεδομένα στον τομέα της υγείας.

banner-image-southeastern-flexiblehealthΣημαντικές είναι επίσης οι βελτιώσεις στη λίστα των συμβεβλημένων νοσοκομείων του προγράμματος, ώστε να προσφέρει πλήρη κάλυψη στα μεγαλύτερα και αρτιότερα ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας, μεταξύ άλλων των Ομίλων Υγεία, Ιατρικού και Ιασώ, στην πλήρη απολογιστική κάλυψη των νοσηλειών σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας, όπως επίσης και στη διεύρυνση των εξωνοσοκομειακών προνομίων που προσφέρει.

Οι επιτυχημένες αυτές πρωτοβουλίες της SOUTHEASTERN βασίζονται στη συνολική φιλοσοφία με βάση την οποία σχεδιάστηκε το πρόγραμμα εξαρχής. Ευέλικτη ασφάλιση υγείας, συνεχώς προσαρμοζόμενη αποκλειστικά και μόνο πάνω στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Η επιτυχία του προγράμματος οφείλεται στο ότι καταφέρνει πάντα να ενσωματώνει τις ανάγκες του Έλληνα ασφαλισμένου στο πρόγραμμα, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.

Δείτε περισσότερα για την φιλοσοφία του ανταγωνιστικού προγράμματος υγείας SOUTHEASTERN FlexibleHealth στο επίσημο κανάλι της SOUTHEASTERN και παρακολουθήστε το προϊόν και τις βελτιώσεις του στο Facebook.

Καπουάνο Μεσίται Ασφαλίσεων: Σχεδόν €12 εκατ. αποζημίωση στην Ντρουκφάρμπεν

0

Ανταπόκριση: Έλενα Ερμείδου

Στα μέσα Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε από τις ασφαλιστικές εταιρείες Εθνική ΑΕΓΑ, AXA ΑΕ, Interasco ΑΕΓΑ, Generali Ελλάς και Ευρώπη ΑΕΓΑ η καταβολή ποσού ύψους 11.950.000 ευρώ, που αφορούσε αποζημίωση της εταιρείας Ντρουκφάρμπεν για τις εκτεταμένες ζημιές που υπέστη στις 28 Μαρτίου 2016 το τμήμα μελανιών της στον Ασπρόπυργο. Μέχρι στιγμής η εν λόγω ζημιά είναι η μεγαλύτερη που έχει καταγραφεί στον κλάδο περιουσίας για το 2016.

img_4508

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Καπουάνο Μεσίται Ασφαλίσεων Μ. Καπουάνο σε εκδήλωση που παραθέτει η εταιρεία του το μεσημέρι της Πέμπτης 8 Δεκεμβρίου, παρουσία εκπροσώπων της Ντρουκφάρμπεν και των παραπάνω ασφαλιστικών, η εν λόγω περιπέτεια είχε αίσιο τέλος, ενώ σημαντικός ήταν ο ρόλος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

img_4519

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η αποζημίωση βοήθησε να διατηρηθούν 200 θέσεις εργασίας στην Ντρουκφάρμπεν και να συνεχιστεί η πορεία της εταιρείας, της οποίας ο κύκλος εργασιών αποτελείται κατά 60% από εξαγωγές.

Διεθνείς κεφαλαιαγορές και ελληνικές επιχειρήσεις: Προκλήσεις και ευκαιρίες για άντληση χρηματοδότησης

0
Λογότυπο EY, Ernst & Young

Αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα σε σχέση με τη δυνατότητα άντλησης κεφαλαίων από διαφορετικές πηγές, τόσο για τη λειτουργία όσο και για την ανάπτυξή τους, η ΕΥ Ελλάδος και η Shearman & Sterling παίρνουν πρωτοβουλία να αναδείξουν τα σημαντικά θέματα των διεθνών αγορών κεφαλαίου, στηρίζοντας ενεργά την ελληνική επιχειρηματικότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, διοργανώνουν μία σειρά από συζητήσεις, πιο καίριες από ποτέ για τη χώρα μας, ξεκινώντας από τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες αλλά και τις προϋποθέσεις για επιτυχείς εκδόσεις εταιρικών ομολόγων στις διεθνείς αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια.

Την εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου στο Ζάππειο, παρακολούθησαν επιχειρηματίες, διευθύνοντες σύμβουλοι και ανώτατα στελέχη εταιρειών, οι οποίοι ενδιαφέρονται για διεύρυνση των πηγών άντλησης κεφαλαίων, με στόχο τη διαμόρφωση μιας καλύτερης και πιο ευέλικτης στρατηγικής χρηματοδότησης και μιας βέλτιστης κεφαλαιακής διάρθρωσης που απαιτείται για την υλοποίηση των αναπτυξιακών τους στρατηγικών και των επιχειρηματικών τους στόχων. Οι βασικές διαπιστώσεις της εκδήλωσης έχουν ως εξής:

  • Οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πρόσβαση στις διεθνείς αγορές, ενώ βασική προϋπόθεση μιας επιτυχούς έκδοσης αποτελεί η καλή προετοιμασία για να αδράξουν την ευκαιρία τη στιγμή που οι συνθήκες θα είναι κατάλληλες.
  • Σημαντικό μέρος της προετοιμασίας είναι η διαμόρφωση ενός κατάλληλα τεκμηριωμένου και ισχυρού στρατηγικού και επιχειρηματικού πλάνου, που θα υποστηρίζει τις προοπτικές και τα μελλοντικά οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.
  • Η συνέπεια των όσων μια εταιρεία επικοινωνεί δημοσίως και η προσπάθεια τήρησης των υποσχέσεών της απέναντι στους επενδυτές, αλλά και γενικότερα στους stakeholders της, είναι βασικός παράγοντας εδραίωσης εμπιστοσύνης, που είναι απαραίτητο συστατικό τόσο σε μια πρώτη έκδοση όσο και για την επιτυχία νέων μετέπειτα εκδόσεων.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Απόστολος Γκουτζίνης, Εταίρος, Επικεφαλής Capital Markets στην Ευρώπη της Shearman & Sterling LLP, ο οποίος τόνισε: «Αν μία εταιρεία, έστω μία, θεώρησε ότι η συζήτησή μας σήμερα συνέβαλε στο να διαμορφώσει πιο ξεκάθαρα τη στρατηγική της για τη διαφοροποίηση των πηγών χρηματοδότησης και να κατανοήσει τις ανάγκες και προϋποθέσεις προετοιμασίας μιας επιτυχημένης έκδοσης διεθνών εταιρικών ομολόγων, τότε οι κόποι μας θα έχουν ανταμειφθεί».

Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο κ. Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ Ελλάδος, ο οποίος υπογράμμισε τη σημασία των επενδύσεων για τη χώρα μας: «Αν θέλουμε η Ελλάδα να μπει ξανά σε τροχιά βιώσιμης ανάπτυξης, πρέπει να βασιστούμε σε ένα νέο, υγιές επιχειρηματικό πνεύμα, το οποίο θα αφήσει πίσω του τις παθογένειες του παρελθόντος, αλλά και θα προωθήσει νέες επενδύσεις για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας και της εξωστρέφειας, προσελκύοντας κεφάλαια από διαφορετικές πηγές χρηματοδότησης, που είναι διαθέσιμα για καλές επενδύσεις».

Η κ. Σοφία Καλομενίδου, Εταίρος της ΕΥ Ελλάδος και επικεφαλής των Κεφαλαιαγορών στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, άνοιξε τον κύκλο των συζητήσεων, συντονίζοντας ένα πάνελ με θέμα «Διεθνείς Αγορές Ομολόγων: Τάσεις και Ευκαιρίες για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις». Ανάμεσα στα βασικότερα συμπεράσματα της συζήτησης ήταν πως το 2017 μπορεί να είναι μία χρονιά με ευκαιρίες για τις ελληνικές εταιρείες ως προς τη δυνατότητα πρόσβασης στις αγορές. Ωστόσο, οι εταιρείες θα πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένες μέσω της διαμόρφωσης ενός ισχυρού στρατηγικού και επιχειρηματικού πλάνου που θα παρουσιάζει προς τη διεθνή επενδυτική κοινότητα, αφενός το όραμα και τους επιχειρηματικούς στόχους, και αφετέρου τη δυνατότητα δημιουργίας ισχυρών και προβλέψιμων χρηματοροών. Στη συζήτηση συμμετείχαν οι Αλέξανδρος Αργυρός, Διευθύνων Σύμβουλος της AXIA Ventures Group Ltd., Ian Armstrong, Director, Leveraged and Acquisition Finance της HSBC, Dominic Ashcroft, Co-head of EMEA Leveraged Capital Markets της Goldman Sachs & Co., Paul Simpkin, Managing Director, European Leveraged Finance της Citigroup και Δημήτρης Σταυρινός, Διευθυντής στη Deutsche Bank.

Η σημασία της κατάλληλης προετοιμασίας σε όλα τα επίπεδα αρχίζει πολύ πριν μια εταιρεία αποφασίσει να βγει στις αγορές. Μεταξύ άλλων, η προετοιμασία αυτή απαιτεί μία ξεκάθαρη στρατηγική και ένα τεκμηριωμένο επιχειρηματικό σχέδιο, αξιόπιστα οικονομικά στοιχεία, προβλεψιμότητα μελλοντικών οικονομικών μεγεθών και χρηματοροών, αλλά και ικανότητα διαχείρισης των αβεβαιοτήτων σε ένα περιβάλλον που γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο παγκοσμίως. Όσο πλησιάζει η στιγμή της εκκίνησης της έκδοσης τόσο πιο μεγάλη σημασία αποκτά η ικανότητα δημιουργίας κατάλληλων ομάδων που θα διαχειριστούν αποτελεσματικά όλες τις απαιτήσεις μίας σύνθετης και απαιτητικής διαδικασίας που πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε λίγες εβδομάδες. Εξίσου σημαντική είναι και η διαμόρφωση κατάλληλης στρατηγικής για την πιστοληπτική αξιολόγηση από διεθνείς οίκους. Αυτά είναι κάποια από τα θέματα που συζητήθηκαν στο δεύτερο πάνελ, με τίτλο «Προετοιμάζοντας το Έδαφος για την Άντληση Κεφαλαίων από τις Διεθνείς Αγορές Ομολόγων για Πρώτη Φορά». Το πάνελ συντόνισε η κ. Ράνια Αικατερινάρη, Εταίρος της ΕΥ Ελλάδος στο Τμήμα Χρηματοοικονομικών Συμβούλων, ενώ συμμετείχαν οι Edward Eyerman, Managing Director, Head of European Leveraged Finance της Fitch Ratings, Απόστολος Γκουτζίνης, Εταίρος, Επικεφαλής Capital Markets στην Ευρώπη της Shearman & Sterling LLP, Giles Hawthorne, Executive Director, Cross Border Debt Capital Markets της ΕΥ και Greg Moreton, Director, Corporate Finance, Capital & Debt Advisory της ΕΥ.

Στη συνέχεια, η συζήτηση στράφηκε προς τις στρατηγικές αναχρηματοδότησης μέσω έκδοσης ομολόγων, σε ένα πάνελ με συντονιστή τον κ. Γκουτζίνη και συμμετέχοντες τους Dominic Ashcroft, Co-head of EMEA Leveraged Capital Markets της Goldman Sachs & Co. και Martin Steinbach, Global Director, IPO & Strategic Transactions της EY. Όπως επισημάνθηκε στη συζήτηση, με τίτλο «Διαμορφώνοντας μία Δυνατή και Καλά Σχεδιασμένη Στρατηγική Αναχρηματοδότησης», η επιστροφή στις διεθνείς αγορές ομολόγων εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Απαιτείται συνέπεια σε όσα μια εταιρεία επικοινωνεί δημοσίως, καθώς και προσπάθεια τήρησης των υποσχέσεών της απέναντι στους επενδυτές, αλλά και γενικότερα στους stakeholders. Τα παραπάνω αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για τη δημιουργία εμπιστοσύνης, η οποία με τη σειρά της επιδρά τόσο στην αρχική προσπάθεια εξόδου μιας εταιρείας στις διεθνείς αγορές ομολόγων ως “first-time issuer” όσο και σε μετέπειτα εκδόσεις, είτε για άντληση νέων κεφαλαίων είτε για αναχρηματοδότηση.

Την εκδήλωση έκλεισε ο κ. Παπάζογλου, ο οποίος συντόνισε ένα πάνελ με τίτλο «Από τα Χαρακώματα: Εταιρικές Μαρτυρίες». Στη συζήτηση συμμετείχαν οι Μπάμπης Μαζαράκης, Γενικός Διευθυντής Χρηματοοικονομικών Θεμάτων του Ομίλου ΟΤΕ, Ανδρέας Σιάμισης, Γενικός Διευθυντής Οικονομικών του Ομίλου Ελληνικών Πετρελαίων, Paul Simpkin, Managing Director, European Leveraged Finance της Citigroup και Σίμος Σπύρου, co-CFO της Star Bulk. Οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν με το κοινό τις εμπειρίες τους από εκδόσεις δικών τους εταιρικών ομολόγων και τους κρίσιμους παράγοντες που θεωρούν ότι ισχυροποιούν ή αποδυναμώνουν το βαθμό επιτυχίας μιας έκδοσης. Όπως επισημάνθηκε, απαιτείται μεγάλη προετοιμασία από πλευράς των επιχειρήσεων, μια καλή διοικητική ομάδα και συχνές επαφές με τους επενδυτές. Η διαφοροποίηση της χρηματοδότησης, μέσω και αξιοποίησης εταιρικών ομολόγων, έχει πολλά θετικά, όπως, για παράδειγμα, πρόσβαση σε μια ευρύτερη βάση επενδυτών, δυνατότητα χρηματοδοτήσεων μεγαλύτερης διάρκειας και μεγέθους, πιο ευέλικτες ή καθόλου ρήτρες, κλπ. Ωστόσο, προϋποθέτει μια διαφορετική φιλοσοφία επικοινωνίας με τους επενδυτές και αντίληψη των απαιτήσεων των αγορών από τη στιγμή που θα εκδοθούν διαπραγματεύσιμες ομολογίες.

Ατλαντική Ένωση: Aνάπτυξη και το 2017 σε Γενικές, Υγεία και Ομαδικές ασφαλίσεις

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Mε δείκτη φερεγγυότητας (Solvency II) της τάξης του 266,7% με αποτελέσματα 30/6/2016 η Ατλαντική Ένωση αποτελεί μία από τις ισχυρότερες κεφαλαιακά ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Σε διάστημα 17 ετών (από το 1998-2015) έχει αυξήσει τα Ίδια Κεφάλαιά της κατά 3.222% έναντι 358% του μέσου όρου της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο ίδιο διάστημα αύξησε τις επενδύσεις της κατά 991,5%. Η υπερεπάρκεια κεφαλαίων και οι ισχυροί μέτοχοί αποτελούν το όπλο της απέναντι στην κρίση της ελληνικής οικονομίας και στον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

«Η κατάσταση είναι εξαιρετικά δύσκολη και για τις ασφαλιστικές εταιρείες και για τους διαμεσολαβούντες, λόγω του μεγάλου τιμολογιακού ανταγωνισμού κυρίως στον κλάδο του αυτοκινήτου και κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει. Ταυτόχρονα η οικονομική κρίση, αλλά και τα χαμηλά επιτόκια έχουν επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά για την οποία προβλέπονται εξελίξεις μέσα στο 2017 με πολλές συγχωνεύσεις σε όλους τους τομείς. «Εμείς στην Ατλαντική Ένωση έχουμε ‘κεφαλαιακό μαξιλάρι’ και είναι σίγουρο ότι όχι μόνο θα αντέξουμε αλλά θα κινηθούμε δυναμικά τα επόμενα δύο χρόνια» μας είπε ο διευθυντής πωλήσεων και marketing κ. Βασίλης Μπακούσης.

Ήδη η εταιρεία διπλασίασε την έκταση των κεντρικών της γραφείων (από 2.500 τμ σε 5.000 τμ) με την αγορά του διπλανού κτηρίου στην Λεωφ. Μεσογείων δείγμα των προθέσεων και των τάσεων ανάπτυξης της εταιρείας. Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματά της έχουν εντυπωσιάσει το βασικό μέτοχό της , την Baloise , τα στελέχη της οποίας στην Γενική Συνέλευση των μετόχων στην Ελλάδα, δήλωσαν δημόσια ότι με αυτά τα αποτελέσματα δεν φαίνεται να υπάρχει “κρίση στην Ελλάδα”.

Η εταιρεία συνέχισε και το 2016 να κινείται προσεκτικά στον κλάδο του αυτοκινήτου, δίνοντας έμφαση στο ποιοτικό χαρτοφυλάκιο και στην σωστή τιμολόγηση και με αυτούς τους στόχους θα κινηθεί και το 2017. Ταυτόχρονα όμως δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην ανάπτυξη του κλάδου υγείας μέσα από τα προγράμματα Atlas Protection τα οποία καταγράφουν πολύ ικανοποιητικές πωλήσεις ενώ θα αξιοποιήσει και το μεγάλο ενδιαφέρον που υπάρχει στα θέματα ομαδικών ασφαλίσεων. Για την ανάπτυξη των δύο αυτών κλάδων, η διοίκηση της εταιρείας έχει προχωρήσει στην ένταξη στο δυναμικό της ικανών, έμπειρων νέων στελεχών όπως είναι ο κ. Γ. Βλασσόπουλος (υπεύθυνος ομαδικών ασφαλίσεων) με πολλά χρόνια παρουσία στον συγκεκριμένο κλάδο και ο κ. Γιώργος Γκάτσης (διευθυντής Κλάδου Ζωής & Υγείας).