back to top
25.9 C
Athens
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1553

Ξεκίνησε η υποβολή υποψηφιότητας στα βραβεία Greek Hospitality Awards 2017

0

Το κορυφαίο ξενοδοχείο της χώρας (Top Greek Hotel 2017) θα βραβευθεί στα Greek Hospitality Awards 2017, όπου θα απονεμηθούν συνολικά 62 επιμέρους βραβεία σε 4 θεματικές κατηγορίες. Η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 23 Μαρτίου 2017 στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Υπογραμμίζεται ότι τα Greek Hospitality Awards 2017 πραγματοποιούνται από την ETHOS AWARDS με υπεύθυνο προγράμματος το δημοσιογράφο κ. Χάρη Ντιγριντάκη.

Είναι κοινός τόπος ότι η ελληνική ξενοδοχία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού τουρισμού εισφέροντας το 75% του συνόλου των τουριστικών εισπράξεων της Ελλάδας. Ως γνωστόν στον τομέα της ελληνικής ξενοδοχίας δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που διακρίνονται για τις καινοτομικές πρακτικές τους, την άρτια οργάνωση και τη διάθεση να προσφέρουν στους επισκέπτες τουριστικό προϊόν κορυφαίου επιπέδου με βάση τα διεθνή πρότυπα. Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards 2017 έρχεται να επιβραβεύσει την αριστεία στο χώρο των Ελληνικών Ξενοδοχείων, μέσα από αξιοκρατική διαδικασία, στην οποία μετέχουν η με κύρος επιλεγείσα Επιτροπή Αξιολόγησης αλλά και το κοινό, με ποσοστιαία στάθμιση των ψήφων τους 60/40.

Η ανάδειξη των αρίστων της ελληνικής ξενοδοχίας, μέσα από τα Greek Hospitality Awards, έχει ως στόχο να αποτελέσει ένα κομβικό εργαλείο marketing για τον κλάδο, με εμβέλεια όχι μόνο εσωτερική, αλλά και διεθνή. Σκοπός των βραβείων Greek Hospitality Awards 2017 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν κάθε μία στο είδος της στο ξενοδοχειακό κλάδο.

Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα στα Greek Hospitality Awards 2017, έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα κριτήρια βράβευσης και να συμπληρώσουν τη φόρμα υποβολής υποψηφιότητας μέχρι και τη Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017 στο site hospitality.ethosawards.eu.

Τα βραβεία περιλαμβάνουν το ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: “Top Greek Hotel 2017” και 4 βασικές κατηγορίες:

1. BEST GREEK CITY HOTELS

2. BEST GREEK RESORTS

3. BEST GREEK HOTEL FACILITIES

4. SPECIAL AWARDS

Επίσης, θα απονεμηθούν επιπλέον 3 Distinctions τα οποία είναι:

Greek Hospitality Leader

Greek Hospitality Rising Star

Best Hotel Developer

Eπισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://hospitality.ethosawards.eu/ για να δείτε αναλυτικά τις κατηγορίες βραβείων καθώς επίσης και πληροφορίες για την εκδήλωση των Greek Hospitality Awards 2017.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε: Χριστίνα Τσούχλαρη, Εvents Executive, Ethos Media S.A, τηλ. 210 9984917, tsouchlari.c@ethosmedia.eu

Ευρώπη Ασφαλιστική: Ψήφισμα

0

Στη θλιβερή αναγγελία του θανάτου

της ΛΑΟΥΡΑΣ ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ

μητέρας του προέδρου & Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, κ. Νικολάου Μακρόπουλου το Διοικητικό Συμβούλιο  συνήλθε εκτάκτως και αποφάσισε τα εξής:

Να εκφράσει τα  θερμά και ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους της.

Να  πραγματοποιηθούν δωρεές εις μνήμην της εκλιπούσας  και κατατεθεί στεφάνι στην κηδεία της.

Να παρευρεθούν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου στη νεκρώσιμο ακολουθία που θα πραγματοποιηθεί τη Τρίτη 17/01/17.

Να δημοσιεύσει το παρόν στον τύπο.

H Allianz επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για νέες εξαγορές

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Ελενας Ερμείδου

Το ενδιαφέρον της Allianz για νέες εξαγορές εξέφρασε o διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης στην Ευρώπη ασφαλιστικής  Oliver Baete σε συνέντευξη του στην  καθημερινή κυκλοφορίας εφημερίδα του Μονάχου Sueddeutsche Zeitung, τονίζοντας ότι το «μάτι» της Allianz είναι στραμμένο προς τις μεγάλες επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των άλλων ο Oliver Baete δήλωσε : «Μόνο οι μεγάλου μεγέθους  εξαγορές μπορούν να μας βοηθήσουν.  Οι εξαγορές μικρών εταιρειών δεν έχουν νόημα για εμάς».

«Θα πρέπει να εξετάσουμε : ποιος ταιριάζει σε εμάς καλύτερα, ποιος έχει καθαρό ισολογισμό και είναι προσιτός», συμπληρώνοντας ότι «οι εταιρείες των ΗΠΑ ήταν υπερβολικά ακριβές».

Ο Ο. Baete ξεκαθάρισε ότι δεν αναζητά εξαγορές εταιρειών μόνο από τις ΗΠΑ, αλλά επίσης και από την Ευρώπη που εξειδικεύονται στο κλάδο περιουσίας, στις επενδύσεις και την ασφάλιση πιστώσεων.

Επιφυλακτικός εμφανίστηκε σχετικά με τα τελευταία δημοσιεύματα που εμφανίζουν την Allianz να επιδεικνύει ενδιαφέρον προς Ελβετική ανταγωνίστρια εταιρεία Zurich η οποία δραστηριοποιείται και στις ΗΠΑ.

Υπογράμμισε ότι η Allianz δεν υιοθέτησε ποτέ επιθετικές εξαγορές και γνωρίζει ότι επίσης ότι οι μεγάλες εξαγορές θέτουν κινδύνους κατά την διαδικασία συγχώνευσης.

H Allianz επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για νέες εξαγορές

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Ελενας Ερμείδου

Το ενδιαφέρον της Allianz για νέες εξαγορές εξέφρασε o διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης στην Ευρώπη ασφαλιστικής  Oliver Baete σε συνέντευξη του στην  καθημερινή κυκλοφορίας εφημερίδα του Μονάχου Sueddeutsche Zeitung, τονίζοντας ότι το «μάτι» της Allianz είναι στραμμένο προς τις μεγάλες επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των άλλων ο Oliver Baete δήλωσε : «Μόνο οι μεγάλου μεγέθους  εξαγορές μπορούν να μας βοηθήσουν.  Οι εξαγορές μικρών εταιρειών δεν έχουν νόημα για εμάς».

«Θα πρέπει να εξετάσουμε : ποιος ταιριάζει σε εμάς καλύτερα, ποιος έχει καθαρό ισολογισμό και είναι προσιτός», συμπληρώνοντας ότι «οι εταιρείες των ΗΠΑ ήταν υπερβολικά ακριβές».

Ο Ο. Baete ξεκαθάρισε ότι δεν αναζητά εξαγορές εταιρειών μόνο από τις ΗΠΑ, αλλά επίσης και από την Ευρώπη που εξειδικεύονται στο κλάδο περιουσίας, στις επενδύσεις και την ασφάλιση πιστώσεων.

Επιφυλακτικός εμφανίστηκε σχετικά με τα τελευταία δημοσιεύματα που εμφανίζουν την Allianz να επιδεικνύει ενδιαφέρον προς Ελβετική ανταγωνίστρια εταιρεία Zurich η οποία δραστηριοποιείται και στις ΗΠΑ.

Υπογράμμισε ότι η Allianz δεν υιοθέτησε ποτέ επιθετικές εξαγορές και γνωρίζει ότι επίσης ότι οι μεγάλες εξαγορές θέτουν κινδύνους κατά την διαδικασία συγχώνευσης.

H Allianz επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της για νέες εξαγορές

0
Αllianz, logo, λογότυπο, σημαίες

της Ελενας Ερμείδου

Το ενδιαφέρον της Allianz για νέες εξαγορές εξέφρασε o διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης στην Ευρώπη ασφαλιστικής  Oliver Baete σε συνέντευξη του στην  καθημερινή κυκλοφορίας εφημερίδα του Μονάχου Sueddeutsche Zeitung, τονίζοντας ότι το «μάτι» της Allianz είναι στραμμένο προς τις μεγάλες επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των άλλων ο Oliver Baete δήλωσε : «Μόνο οι μεγάλου μεγέθους  εξαγορές μπορούν να μας βοηθήσουν.  Οι εξαγορές μικρών εταιρειών δεν έχουν νόημα για εμάς».

«Θα πρέπει να εξετάσουμε : ποιος ταιριάζει σε εμάς καλύτερα, ποιος έχει καθαρό ισολογισμό και είναι προσιτός», συμπληρώνοντας ότι «οι εταιρείες των ΗΠΑ ήταν υπερβολικά ακριβές».

Ο Ο. Baete ξεκαθάρισε ότι δεν αναζητά εξαγορές εταιρειών μόνο από τις ΗΠΑ, αλλά επίσης και από την Ευρώπη που εξειδικεύονται στο κλάδο περιουσίας, στις επενδύσεις και την ασφάλιση πιστώσεων.

Επιφυλακτικός εμφανίστηκε σχετικά με τα τελευταία δημοσιεύματα που εμφανίζουν την Allianz να επιδεικνύει ενδιαφέρον προς Ελβετική ανταγωνίστρια εταιρεία Zurich η οποία δραστηριοποιείται και στις ΗΠΑ.

Υπογράμμισε ότι η Allianz δεν υιοθέτησε ποτέ επιθετικές εξαγορές και γνωρίζει ότι επίσης ότι οι μεγάλες εξαγορές θέτουν κινδύνους κατά την διαδικασία συγχώνευσης.

Γεώργιος Τάσσης: Όλοι, ανεξαιρέτως, έχουν ανάγκη την ασφάλιση νομικής προστασίας

0

Συνέντευξη Γεωργίου Τάσση, Διευθυντή Πωλήσεων, DAS Hellas στην Έλενα Ερμείδου

Για τον ρόλο που διαδραμάτισε η ύφεση στον κλάδο της νομικής προστασίας, τους τομείς και τα επαγγέλματα στα οποία κρίνεται απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας καθώς και τις αγορές-στόχους της ασφαλιστικής μιλά στο iw ο διευθυντής πωλήσεων της DAS Hellas, Γεώργιος Τάσσης, εξηγώντας τα κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας. Για την DAS Hellas, το 2016 φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα καλή χρονιά. Από την αρχή του χρόνου, καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών.

iw: Η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών τι ρόλο έπαιξε στον κλάδο; Μήπως, εκτός των άλλων, προέκυψαν και νέες ανάγκες;

Γεώργιος Τάσσης: Η οικονομική ύφεση σίγουρα διαμόρφωσε ένα αρνητικό περιβάλλον σε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες, και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αυτές οι νέες συνθήκες όμως δημιούργησαν νέες ανάγκες για τους περισσότερους. Οι εταιρείες που εστίασαν σε αυτά τα νέα δεδομένα, και παρουσίασαν ανανεωμένα ή/και απολύτως νέα και επίκαιρα ασφαλιστικά προϊόντα, νομίζω ότι καταγράφουν θετικά αποτελέσματα.

Αυτό είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι η κρίση και το αποτέλεσμά της, που είναι η οικονομική ύφεση, δημιουργούν παράλληλα και ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι οι ευκαιρίες αυτές, που δημιουργούνται από τις νέες ανάγκες, να εντοπίζονται και να μπορούν να υποστηριχθούν ασφαλιστικά.

iw: Σε ποιους τομείς ή σε ποια επαγγέλματα, στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, θα λέγατε ότι είναι απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Η νομική προστασία είναι απαραίτητη σε όλους. Η αναγκαιότητά της δεν επηρεάζεται από το αν κάποιος είναι εργαζόμενος στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα. Όλοι, ανεξάρτητα από τα επαγγελματικά-εργασιακά τους θέματα, έχουν και ιδιωτική ζωή. Έχουν πιθανόν οικογένεια, έχουν οχήματα, έχουν κατοικίες, έχουν καθημερινές συναλλαγές με καταστήματα ή παρόχους υπηρεσιών και τόσα άλλα ακόμη.

Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε ότι, πρακτικά, δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει πραγματικά ανάγκη από τουλάχιστον ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα νομικής προστασίας. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να μην έχει οικογένεια, να μη διαθέτει αυτοκίνητο, ακόμη και να μην εργάζεται, αλλά να διαθέτει κάποιο ακίνητο το οποίο εκμισθώνει, και θέλει να προστατευθεί από τους κινδύνους που απορρέουν από την εκμίσθωση αυτή, όπως για παράδειγμα η διεκδίκηση μη καταβαλλόμενων μισθωμάτων.

iw: Ποια είναι η αγορά-στόχος της DAS Hellas;

Γ.Τ.: Όπως είπα και προηγουμένως, όλοι έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν νομικής προστασίας. Ένας μακροπρόθεσμος στόχος για την εταιρεία μας είναι η διείσδυση της νομικής προστασίας σε όσο το δυνατόν περισσότερα νοικοκυριά. Τα νοικοκυριά είναι η πιο διευρυμένη ομάδα υποψήφιων πελατών και διαθέτουν ποικίλες ανάγκες που μπορούν να καλύψουν τα προγράμματά μας. Είναι εργαζόμενοι, είναι ιδιοκτήτες περιουσιακών στοιχείων, είναι συναλλασσόμενοι και είναι εκτεθειμένοι, γενικά, σε πολλούς κινδύνους, από τους οποίους μπορεί να προκύψει πολύ εύκολα η ανάγκη δικαστικής διεκδίκησης των έννομων συμφερόντων τους.

Ας μην ξεχνάμε το παράδειγμα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η νομική προστασία έχει διεισδύσει σε τέτοιο βαθμό στην καθημερινότητα των πολιτών, που πλέον, σε κάποιες περιπτώσεις, μπορούμε να μιλάμε για κορεσμό της αγοράς.

Στη χώρα μας όμως τα περιθώρια ανάπτυξης είναι τεράστια, και αυτό υποβοηθείται έντονα από το γεγονός ότι ο κόσμος στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μάς έχει πραγματικά ανάγκη.

iw: Πιστεύετε στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και τι ενέργειες έχετε κάνει ώστε να τον αναπτύξετε;

Γ.Τ.: Η DAS Hellas σαφώς και πιστεύει στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής των προϊόντων μας στην αγορά. Είναι αυτοί που φέρνουν σε επαφή τον κόσμο με το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας. Χωρίς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ο κόσμος θα νόμιζε ακόμη ότι ο κλάδος της νομικής προστασίας περιορίζεται μόνο στα προϊόντα που αφορούν αυτοκίνητα και οδηγούς.

Η εταιρεία μας έχει συνδέσει την ανάπτυξή της μέσα από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Συνεχώς διευρύνουμε το δίκτυο των συνεργαζόμενων μαζί μας διαμεσολαβητών, γιατί γνωρίζουμε ότι για να φτάσει η νομική προστασία παντού, μόνο με τη βοήθειά τους μπορεί να γίνει εφικτό.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου των διαμεσολαβητών, φροντίζουμε η εκπαίδευσή τους στα προϊόντα μας –που είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του έργου τους– να είναι συστηματική και επαγγελματική, καλύπτοντας όλες τους τις ανάγκες. Βεβαίως, είμαστε πάντα δίπλα τους και τους υποστηρίζουμε στις πωλήσεις τους και στις ζημιές των πελατών τους.

iw: Τι κριτήρια θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Βασικό κριτήριο είναι η διάγνωση των αντικειμενικών αναγκών ενός υποψήφιου πελάτη και η σύνδεσή τους με τα προϊόντα νομικής προστασίας. Είναι πολύ βασικό να κατανοήσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο πελάτης, έτσι ώστε να προτείνει το κατάλληλο προϊόν νομικής προστασίας.

Εδώ μπαίνει και ο παράγοντας της γνώσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, που έρχεται μέσα από την εκπαίδευση που του παρέχει η εταιρεία μας. Αφού επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, θα πρέπει να το παρουσιάσει με σαφήνεια και ειλικρίνεια στον πελάτη. Και αυτό το στάδιο απαιτεί καλή γνώση του προϊόντος, ώστε να αποφεύγονται τυχόν κενά ή ακούσια λάθη που μόνο προβλήματα μπορούν να επιφέρουν σε περίπτωση μελλοντικής αναγγελίας ζημιάς. Αν όλα αυτά έχουν τηρηθεί, τότε ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα έχει εκτελέσει μια επιτυχημένη πώληση και θα έχει έναν ευχαριστημένο πελάτη για πολλά χρόνια.

iw: Πώς αναμένεται να κλείσει η οικονομική χρήση 2016, και τι στόχους βάζετε για το 2017;

Γ.Τ.: Το 2016 είναι, όπως φαίνεται, μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την DAS Hellas. Από την αρχή του χρόνου καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών, καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών. Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτει μια σημαντική αύξηση του εσόδου της εταιρείας σε σχέση με την περσινή χρονιά. Ανάλογες αυξήσεις καταγράφονται τόσο στην κερδοφορία όσο και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Ο κύριος λόγος που συντέλεσε σε αυτό το αποτέλεσμα είναι η στρατηγική που εφαρμόζεται και εστιάζει στη διεύρυνση των συνεργασιών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ασφαλιστικές εταιρείες και στην ανάπτυξη προϊόντων στοχευμένων σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Στο αποτέλεσμα συντέλεσε και το γεγονός ότι καθημερινά επιβεβαιώνεται η ανάγκη σε όλο και περισσότερους για προάσπιση έννομων συμφερόντων τους, και ο κλάδος της νομικής προστασίας μπορεί να τους βοηθήσει αποτελεσματικά σε αυτή.

Για το 2017 είμαστε αισιόδοξοι. Βασικός μας στόχος θα είναι η διατήρηση των αυξημένων μεγεθών, που, όπως φαίνεται, θα δημιουργηθούν στο τρέχον έτος, καθώς και κάποια περαιτέρω αύξηση. Άρα, θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη εκ των αποτελεσμάτων στρατηγική μας.

Γεώργιος Τάσσης: Όλοι, ανεξαιρέτως, έχουν ανάγκη την ασφάλιση νομικής προστασίας

0

Συνέντευξη Γεωργίου Τάσση, Διευθυντή Πωλήσεων, DAS Hellas στην Έλενα Ερμείδου

Για τον ρόλο που διαδραμάτισε η ύφεση στον κλάδο της νομικής προστασίας, τους τομείς και τα επαγγέλματα στα οποία κρίνεται απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας καθώς και τις αγορές-στόχους της ασφαλιστικής μιλά στο iw ο διευθυντής πωλήσεων της DAS Hellas, Γεώργιος Τάσσης, εξηγώντας τα κριτήρια που πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας. Για την DAS Hellas, το 2016 φαίνεται να είναι μια ιδιαίτερα καλή χρονιά. Από την αρχή του χρόνου, καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών.

iw: Η οικονομική ύφεση των τελευταίων ετών τι ρόλο έπαιξε στον κλάδο; Μήπως, εκτός των άλλων, προέκυψαν και νέες ανάγκες;

Γεώργιος Τάσσης: Η οικονομική ύφεση σίγουρα διαμόρφωσε ένα αρνητικό περιβάλλον σε όλες τις οικονομικές δραστηριότητες, και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αυτές οι νέες συνθήκες όμως δημιούργησαν νέες ανάγκες για τους περισσότερους. Οι εταιρείες που εστίασαν σε αυτά τα νέα δεδομένα, και παρουσίασαν ανανεωμένα ή/και απολύτως νέα και επίκαιρα ασφαλιστικά προϊόντα, νομίζω ότι καταγράφουν θετικά αποτελέσματα.

Αυτό είναι η πιο τρανή απόδειξη ότι η κρίση και το αποτέλεσμά της, που είναι η οικονομική ύφεση, δημιουργούν παράλληλα και ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι οι ευκαιρίες αυτές, που δημιουργούνται από τις νέες ανάγκες, να εντοπίζονται και να μπορούν να υποστηριχθούν ασφαλιστικά.

iw: Σε ποιους τομείς ή σε ποια επαγγέλματα, στον δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, θα λέγατε ότι είναι απαραίτητη η ασφάλιση νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Η νομική προστασία είναι απαραίτητη σε όλους. Η αναγκαιότητά της δεν επηρεάζεται από το αν κάποιος είναι εργαζόμενος στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα. Όλοι, ανεξάρτητα από τα επαγγελματικά-εργασιακά τους θέματα, έχουν και ιδιωτική ζωή. Έχουν πιθανόν οικογένεια, έχουν οχήματα, έχουν κατοικίες, έχουν καθημερινές συναλλαγές με καταστήματα ή παρόχους υπηρεσιών και τόσα άλλα ακόμη.

Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πούμε ότι, πρακτικά, δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει πραγματικά ανάγκη από τουλάχιστον ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα νομικής προστασίας. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να μην έχει οικογένεια, να μη διαθέτει αυτοκίνητο, ακόμη και να μην εργάζεται, αλλά να διαθέτει κάποιο ακίνητο το οποίο εκμισθώνει, και θέλει να προστατευθεί από τους κινδύνους που απορρέουν από την εκμίσθωση αυτή, όπως για παράδειγμα η διεκδίκηση μη καταβαλλόμενων μισθωμάτων.

iw: Ποια είναι η αγορά-στόχος της DAS Hellas;

Γ.Τ.: Όπως είπα και προηγουμένως, όλοι έχουν ανάγκη κάποιο προϊόν νομικής προστασίας. Ένας μακροπρόθεσμος στόχος για την εταιρεία μας είναι η διείσδυση της νομικής προστασίας σε όσο το δυνατόν περισσότερα νοικοκυριά. Τα νοικοκυριά είναι η πιο διευρυμένη ομάδα υποψήφιων πελατών και διαθέτουν ποικίλες ανάγκες που μπορούν να καλύψουν τα προγράμματά μας. Είναι εργαζόμενοι, είναι ιδιοκτήτες περιουσιακών στοιχείων, είναι συναλλασσόμενοι και είναι εκτεθειμένοι, γενικά, σε πολλούς κινδύνους, από τους οποίους μπορεί να προκύψει πολύ εύκολα η ανάγκη δικαστικής διεκδίκησης των έννομων συμφερόντων τους.

Ας μην ξεχνάμε το παράδειγμα των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, όπου η νομική προστασία έχει διεισδύσει σε τέτοιο βαθμό στην καθημερινότητα των πολιτών, που πλέον, σε κάποιες περιπτώσεις, μπορούμε να μιλάμε για κορεσμό της αγοράς.

Στη χώρα μας όμως τα περιθώρια ανάπτυξης είναι τεράστια, και αυτό υποβοηθείται έντονα από το γεγονός ότι ο κόσμος στο νέο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μάς έχει πραγματικά ανάγκη.

iw: Πιστεύετε στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, και τι ενέργειες έχετε κάνει ώστε να τον αναπτύξετε;

Γ.Τ.: Η DAS Hellas σαφώς και πιστεύει στον θεσμό της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής των προϊόντων μας στην αγορά. Είναι αυτοί που φέρνουν σε επαφή τον κόσμο με το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει η εταιρεία μας. Χωρίς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ο κόσμος θα νόμιζε ακόμη ότι ο κλάδος της νομικής προστασίας περιορίζεται μόνο στα προϊόντα που αφορούν αυτοκίνητα και οδηγούς.

Η εταιρεία μας έχει συνδέσει την ανάπτυξή της μέσα από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Συνεχώς διευρύνουμε το δίκτυο των συνεργαζόμενων μαζί μας διαμεσολαβητών, γιατί γνωρίζουμε ότι για να φτάσει η νομική προστασία παντού, μόνο με τη βοήθειά τους μπορεί να γίνει εφικτό.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου των διαμεσολαβητών, φροντίζουμε η εκπαίδευσή τους στα προϊόντα μας –που είναι σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία του έργου τους– να είναι συστηματική και επαγγελματική, καλύπτοντας όλες τους τις ανάγκες. Βεβαίως, είμαστε πάντα δίπλα τους και τους υποστηρίζουμε στις πωλήσεις τους και στις ζημιές των πελατών τους.

iw: Τι κριτήρια θα πρέπει να λάβει υπόψη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ώστε να πουλήσει σωστά ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας;

Γ.Τ.: Βασικό κριτήριο είναι η διάγνωση των αντικειμενικών αναγκών ενός υποψήφιου πελάτη και η σύνδεσή τους με τα προϊόντα νομικής προστασίας. Είναι πολύ βασικό να κατανοήσει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τι είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο πελάτης, έτσι ώστε να προτείνει το κατάλληλο προϊόν νομικής προστασίας.

Εδώ μπαίνει και ο παράγοντας της γνώσης του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, που έρχεται μέσα από την εκπαίδευση που του παρέχει η εταιρεία μας. Αφού επιλέξει το κατάλληλο προϊόν, θα πρέπει να το παρουσιάσει με σαφήνεια και ειλικρίνεια στον πελάτη. Και αυτό το στάδιο απαιτεί καλή γνώση του προϊόντος, ώστε να αποφεύγονται τυχόν κενά ή ακούσια λάθη που μόνο προβλήματα μπορούν να επιφέρουν σε περίπτωση μελλοντικής αναγγελίας ζημιάς. Αν όλα αυτά έχουν τηρηθεί, τότε ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής θα έχει εκτελέσει μια επιτυχημένη πώληση και θα έχει έναν ευχαριστημένο πελάτη για πολλά χρόνια.

iw: Πώς αναμένεται να κλείσει η οικονομική χρήση 2016, και τι στόχους βάζετε για το 2017;

Γ.Τ.: Το 2016 είναι, όπως φαίνεται, μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την DAS Hellas. Από την αρχή του χρόνου καταγράφεται αύξηση των οικονομικών μεγεθών, καθώς και διεύρυνση των συνεργασιών. Από τα μέχρι τώρα στοιχεία προκύπτει μια σημαντική αύξηση του εσόδου της εταιρείας σε σχέση με την περσινή χρονιά. Ανάλογες αυξήσεις καταγράφονται τόσο στην κερδοφορία όσο και στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα.

Ο κύριος λόγος που συντέλεσε σε αυτό το αποτέλεσμα είναι η στρατηγική που εφαρμόζεται και εστιάζει στη διεύρυνση των συνεργασιών με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ασφαλιστικές εταιρείες και στην ανάπτυξη προϊόντων στοχευμένων σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Στο αποτέλεσμα συντέλεσε και το γεγονός ότι καθημερινά επιβεβαιώνεται η ανάγκη σε όλο και περισσότερους για προάσπιση έννομων συμφερόντων τους, και ο κλάδος της νομικής προστασίας μπορεί να τους βοηθήσει αποτελεσματικά σε αυτή.

Για το 2017 είμαστε αισιόδοξοι. Βασικός μας στόχος θα είναι η διατήρηση των αυξημένων μεγεθών, που, όπως φαίνεται, θα δημιουργηθούν στο τρέχον έτος, καθώς και κάποια περαιτέρω αύξηση. Άρα, θα συνεχίσουμε την επιτυχημένη εκ των αποτελεσμάτων στρατηγική μας.

Η Ευρώπη Ασφαλιστική σε νέα πορεία – Είσοδος στον κλάδο υγείας με έμφαση στην ποιότητα και τη συνεργασία

0

Συνέντευξη της Έφης Κοσσυβάκη, Μέλους του ΔΣ, Ευρώπη Ασφαλιστική  στον Νίκο Σακελλαρίου

Στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών εργασιών και στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στην αγορά, η Ευρώπη Ασφαλιστική εγκαινιάζει την 1η Δεκεμβρίου 2016 την είσοδό της στον κλάδο υγείας, προσφέροντας άμεσα δύο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, το First Health και το First Health Plus, τα οποία θα παρέχουν στους ασφαλισμένους της λύσεις απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης υγείας, εξασφαλίζοντας προνομιακή πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου.

Για τις νέες δραστηριότητες της «Ευρώπη Ασφαλιστική», η κυρία Έφη Κοσσυβάκη, μέλος του ΔΣ, μιλά στο iw και αναφέρεται στα νέα προϊόντα και στο χρονοδιάγραμμα διάθεσης των προϊόντων υγείας, τους στόχους της εταιρείας καθώς και τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα διευκολύνουν ιδιαίτερα τους συνεργάτες της εταιρείας, με τους οποίους θα συνεχίσει να διατηρεί τις ανθρώπινες και άκρως αποτελεσματικές επαγγελματικές σχέσεις.

iw: Ποιες είναι οι νέες δραστηριότητες και τα προϊόντα;

Έφη Κοσσυβάκη: Οι νέες δραστηριότητες στον κλάδο υγείας έχουν ως ορόσημο την 1η Δεκεμβρίου. Στην Ευρώπη Ασφαλιστική, συνεχίζοντας την υγιή και κερδοφόρα πορεία μας, επενδύουμε σε νέα ασφαλιστικά προϊόντα και παράλληλα εξελίσσουμε την υποστήριξη και εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών μας, ώστε να διευκολύνουμε την καθημερινή εργασία τους και να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες μας.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ετήσια εκδήλωση της 22ας Ιουνίου, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων την έναρξη εργασιών του κλάδου υγείας της εταιρείας μας.

Η Ευρώπη εισέρχεται δυναμικά από την 1η Δεκεμβρίου και στον κλάδο υγείας, και, σε συνεργασία με μεγάλο ιατρικό όμιλο, δημιουργήσαμε δύο κάρτες πρωτοβάθμιας υγείας και σχεδιάσαμε τρία προγράμματα Erasmus.

iw: Τι δημιουργείτε στην επαγγελματική αστική ευθύνη;

Ε.Κ.: Εμπλουτίσαμε την παλέτα των προϊόντων μας δημιουργώντας νέα προϊόντα ασφάλισης επαγγελματικής αστικής ευθύνης, που απευθύνονται σε επαγγελματίες διαφορετικών ειδικοτήτων, συμπληρώνοντας έτσι τα ήδη υπάρχοντα προγράμματά μας και με άλλες κατηγορίες, καλύπτοντας ένα μεγάλο φάσμα επαγγελμάτων.

iw: Ποια είναι τα σχέδιά σας για τον κλάδο αυτοκινήτου;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική συνεχίζει βεβαίως να αναπτύσσεται σε όλους τους κλάδους εφαρμόζοντας προσεκτική πολιτική ανάληψης, και ιδιαιτέρως στον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος συμμετέχει στο σύνολο της παραγωγής της εταιρείας κατά 40%.

Ο κλάδος αυτοκινήτου χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, λαμβάνοντας υπόψη την ανησυχητική αύξηση του Loss Ratio τα δύο τελευταία χρόνια, και όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ευχή του για την Ημέρα της Ιδιωτικής Ασφάλισης: «Επ’ ευκαιρία του εορτασμού της Ημέρας της Ιδιωτικής Ασφάλισης και με γνώμονα το καλό του θεσμού αλλά και όλης της ασφαλιστικής αγοράς, εύχομαι να σταματήσει σύντομα ο κατήφορος των πτωχευτικών ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτων, τα οποία οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τις ασφαλιστικές εταιρείες στον γκρεμό».

iw: Ποιες κινήσεις κάνετε για την τεχνολογική εξέλιξη, για τη διευκόλυνση των συνεργατών και των πελατών;

Ε.Κ.: Για την υποστήριξη όλων των εργασιών και τη λειτουργία της εταιρείας, έχουμε επενδύσει στο ιδιαίτερα εξελιγμένο και ευέλικτο μηχανογραφικό μας σύστημα, με το οποίο δίδεται η δυνατότητα, εκτός των εσωτερικών εργασιών, να διευκολύνεται η καθημερινότητα των συνεργατών μας για τις εργασίες που έχουν τοποθετήσει στην εταιρεία μας. Γι’ αυτό δημιουργήθηκαν εφαρμογές που απευθύνονται τόσο στους συνεργάτες όσο και στους ασφαλισμένους μας.

Όσον αφορά τους συνεργάτες μας, μέσω της εφαρμογής, μπορούν να έχουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο πελατολόγιό τους (συμβόλαια, εξέλιξη ζημιών), να εκδίδουν προσφορά ασφάλισης στους πελάτες τους, να καταγράφουν αίτηση ασφάλισης, να εκδίδουν ένα συμβόλαιο τόσο για τον κλάδο αυτοκινήτων όσο και κατοικιών, που θα το αποστέλλουν ηλεκτρονικά στους πελάτες τους, και να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία, όπως εγκυκλίους, ανακοινώσεις νέων προϊόντων κ.λπ.

Αντίστοιχα, στους ασφαλισμένους μας, στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνεργατών μας, εστιάζουμε στα alerts μέσω μιας διαδραστικής λειτουργίας για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον οδηγό. Επιπρόσθετα, οι πελάτες μας λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο οποιαδήποτε πληροφόρηση για τα συμβόλαιά τους, τις οφειλές τους και την εξέλιξη των ζημιών τους. Μπορούν ανά πάσα στιγμή να πληροφορούνται για τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης και να ενημερώνονται για τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Επίσης να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία.

iw: Ποια είναι η εμπορική στρατηγική σας και ποια η πολιτική που ακολουθείτε για τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων σας;

Ε.Κ.: Από την 1η Ιανουαρίου του 2017 θα εφαρμοσθεί η δυνατότητα αποπληρωμής των ασφαλίστρων με την επιλογή των 6 άτοκων μηνιαίων δόσεων. Βελτιώσαμε την εμπορική πολιτική του 2017, δίνοντας τη δυνατότητα και το κίνητρο σε περισσότερους συνεργάτες να προσπαθήσουν να αναπτύξουν την παραγωγική τους δραστηριότητα, έχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής στα bonus, στο έπαθλο, εφόσον επιτύχουν στον στόχο, τα ταξίδια και ό,τι άλλο προβλέπει ο κανονισμός πωλήσεων και η εμπορική πολιτική της εταιρείας.

Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαιτέρως στο θέμα των αποζημιώσεων. Το όνομα «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι άμεσα συνδεδεμένο με αποζημίωση των ασφαλισμένων της. Όλα αυτά τα χρόνια, δίδεται μεγάλη έμφαση στη δίκαιη και γρήγορη καταβολή αποζημίωσης των ασφαλισμένων, γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα τη συνέπεια και τη φερεγγυότητα της εταιρείας.

iw: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μια δυναμική ελληνική ασφαλιστική εταιρεία. Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μία από τις αμιγώς ελληνικές εταιρείες, η οποία προσβλέπει στο μέλλον, γι’ αυτό και επενδύουμε στην τεχνολογική εξέλιξη, σε νέα προϊόντα, που καλύπτουν τους συνεχώς διευρυνόμενους ασφαλιστικούς κινδύνους, αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό. Κυρίως όμως επενδύουμε στους συνεργάτες μας και στα στελέχη της εταιρείας, γιατί ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι το χτίσιμο δυνατών ανθρώπινων σχέσεων, ώστε όλοι εμείς να αισθανόμαστε ότι η εταιρεία είναι το σπίτι μας.

Η Ευρώπη Ασφαλιστική σε νέα πορεία – Είσοδος στον κλάδο υγείας με έμφαση στην ποιότητα και τη συνεργασία

0

Συνέντευξη της Έφης Κοσσυβάκη, Μέλους του ΔΣ, Ευρώπη Ασφαλιστική  στον Νίκο Σακελλαρίου

Στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών εργασιών και στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στην αγορά, η Ευρώπη Ασφαλιστική εγκαινιάζει την 1η Δεκεμβρίου 2016 την είσοδό της στον κλάδο υγείας, προσφέροντας άμεσα δύο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, το First Health και το First Health Plus, τα οποία θα παρέχουν στους ασφαλισμένους της λύσεις απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης υγείας, εξασφαλίζοντας προνομιακή πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου.

Για τις νέες δραστηριότητες της «Ευρώπη Ασφαλιστική», η κυρία Έφη Κοσσυβάκη, μέλος του ΔΣ, μιλά στο iw και αναφέρεται στα νέα προϊόντα και στο χρονοδιάγραμμα διάθεσης των προϊόντων υγείας, τους στόχους της εταιρείας καθώς και τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα διευκολύνουν ιδιαίτερα τους συνεργάτες της εταιρείας, με τους οποίους θα συνεχίσει να διατηρεί τις ανθρώπινες και άκρως αποτελεσματικές επαγγελματικές σχέσεις.

iw: Ποιες είναι οι νέες δραστηριότητες και τα προϊόντα;

Έφη Κοσσυβάκη: Οι νέες δραστηριότητες στον κλάδο υγείας έχουν ως ορόσημο την 1η Δεκεμβρίου. Στην Ευρώπη Ασφαλιστική, συνεχίζοντας την υγιή και κερδοφόρα πορεία μας, επενδύουμε σε νέα ασφαλιστικά προϊόντα και παράλληλα εξελίσσουμε την υποστήριξη και εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών μας, ώστε να διευκολύνουμε την καθημερινή εργασία τους και να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες μας.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ετήσια εκδήλωση της 22ας Ιουνίου, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων την έναρξη εργασιών του κλάδου υγείας της εταιρείας μας.

Η Ευρώπη εισέρχεται δυναμικά από την 1η Δεκεμβρίου και στον κλάδο υγείας, και, σε συνεργασία με μεγάλο ιατρικό όμιλο, δημιουργήσαμε δύο κάρτες πρωτοβάθμιας υγείας και σχεδιάσαμε τρία προγράμματα Erasmus.

iw: Τι δημιουργείτε στην επαγγελματική αστική ευθύνη;

Ε.Κ.: Εμπλουτίσαμε την παλέτα των προϊόντων μας δημιουργώντας νέα προϊόντα ασφάλισης επαγγελματικής αστικής ευθύνης, που απευθύνονται σε επαγγελματίες διαφορετικών ειδικοτήτων, συμπληρώνοντας έτσι τα ήδη υπάρχοντα προγράμματά μας και με άλλες κατηγορίες, καλύπτοντας ένα μεγάλο φάσμα επαγγελμάτων.

iw: Ποια είναι τα σχέδιά σας για τον κλάδο αυτοκινήτου;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική συνεχίζει βεβαίως να αναπτύσσεται σε όλους τους κλάδους εφαρμόζοντας προσεκτική πολιτική ανάληψης, και ιδιαιτέρως στον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος συμμετέχει στο σύνολο της παραγωγής της εταιρείας κατά 40%.

Ο κλάδος αυτοκινήτου χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, λαμβάνοντας υπόψη την ανησυχητική αύξηση του Loss Ratio τα δύο τελευταία χρόνια, και όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ευχή του για την Ημέρα της Ιδιωτικής Ασφάλισης: «Επ’ ευκαιρία του εορτασμού της Ημέρας της Ιδιωτικής Ασφάλισης και με γνώμονα το καλό του θεσμού αλλά και όλης της ασφαλιστικής αγοράς, εύχομαι να σταματήσει σύντομα ο κατήφορος των πτωχευτικών ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτων, τα οποία οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τις ασφαλιστικές εταιρείες στον γκρεμό».

iw: Ποιες κινήσεις κάνετε για την τεχνολογική εξέλιξη, για τη διευκόλυνση των συνεργατών και των πελατών;

Ε.Κ.: Για την υποστήριξη όλων των εργασιών και τη λειτουργία της εταιρείας, έχουμε επενδύσει στο ιδιαίτερα εξελιγμένο και ευέλικτο μηχανογραφικό μας σύστημα, με το οποίο δίδεται η δυνατότητα, εκτός των εσωτερικών εργασιών, να διευκολύνεται η καθημερινότητα των συνεργατών μας για τις εργασίες που έχουν τοποθετήσει στην εταιρεία μας. Γι’ αυτό δημιουργήθηκαν εφαρμογές που απευθύνονται τόσο στους συνεργάτες όσο και στους ασφαλισμένους μας.

Όσον αφορά τους συνεργάτες μας, μέσω της εφαρμογής, μπορούν να έχουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο πελατολόγιό τους (συμβόλαια, εξέλιξη ζημιών), να εκδίδουν προσφορά ασφάλισης στους πελάτες τους, να καταγράφουν αίτηση ασφάλισης, να εκδίδουν ένα συμβόλαιο τόσο για τον κλάδο αυτοκινήτων όσο και κατοικιών, που θα το αποστέλλουν ηλεκτρονικά στους πελάτες τους, και να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία, όπως εγκυκλίους, ανακοινώσεις νέων προϊόντων κ.λπ.

Αντίστοιχα, στους ασφαλισμένους μας, στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνεργατών μας, εστιάζουμε στα alerts μέσω μιας διαδραστικής λειτουργίας για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον οδηγό. Επιπρόσθετα, οι πελάτες μας λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο οποιαδήποτε πληροφόρηση για τα συμβόλαιά τους, τις οφειλές τους και την εξέλιξη των ζημιών τους. Μπορούν ανά πάσα στιγμή να πληροφορούνται για τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης και να ενημερώνονται για τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Επίσης να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία.

iw: Ποια είναι η εμπορική στρατηγική σας και ποια η πολιτική που ακολουθείτε για τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων σας;

Ε.Κ.: Από την 1η Ιανουαρίου του 2017 θα εφαρμοσθεί η δυνατότητα αποπληρωμής των ασφαλίστρων με την επιλογή των 6 άτοκων μηνιαίων δόσεων. Βελτιώσαμε την εμπορική πολιτική του 2017, δίνοντας τη δυνατότητα και το κίνητρο σε περισσότερους συνεργάτες να προσπαθήσουν να αναπτύξουν την παραγωγική τους δραστηριότητα, έχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής στα bonus, στο έπαθλο, εφόσον επιτύχουν στον στόχο, τα ταξίδια και ό,τι άλλο προβλέπει ο κανονισμός πωλήσεων και η εμπορική πολιτική της εταιρείας.

Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαιτέρως στο θέμα των αποζημιώσεων. Το όνομα «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι άμεσα συνδεδεμένο με αποζημίωση των ασφαλισμένων της. Όλα αυτά τα χρόνια, δίδεται μεγάλη έμφαση στη δίκαιη και γρήγορη καταβολή αποζημίωσης των ασφαλισμένων, γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα τη συνέπεια και τη φερεγγυότητα της εταιρείας.

iw: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μια δυναμική ελληνική ασφαλιστική εταιρεία. Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μία από τις αμιγώς ελληνικές εταιρείες, η οποία προσβλέπει στο μέλλον, γι’ αυτό και επενδύουμε στην τεχνολογική εξέλιξη, σε νέα προϊόντα, που καλύπτουν τους συνεχώς διευρυνόμενους ασφαλιστικούς κινδύνους, αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό. Κυρίως όμως επενδύουμε στους συνεργάτες μας και στα στελέχη της εταιρείας, γιατί ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι το χτίσιμο δυνατών ανθρώπινων σχέσεων, ώστε όλοι εμείς να αισθανόμαστε ότι η εταιρεία είναι το σπίτι μας.

Η Ευρώπη Ασφαλιστική σε νέα πορεία – Είσοδος στον κλάδο υγείας με έμφαση στην ποιότητα και τη συνεργασία

0

Συνέντευξη της Έφης Κοσσυβάκη, Μέλους του ΔΣ, Ευρώπη Ασφαλιστική  στον Νίκο Σακελλαρίου

Στοχεύοντας στην ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών εργασιών και στην ενδυνάμωση της παρουσίας της στην αγορά, η Ευρώπη Ασφαλιστική εγκαινιάζει την 1η Δεκεμβρίου 2016 την είσοδό της στον κλάδο υγείας, προσφέροντας άμεσα δύο ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά προϊόντα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, το First Health και το First Health Plus, τα οποία θα παρέχουν στους ασφαλισμένους της λύσεις απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τις σημερινές ανάγκες ασφάλισης υγείας, εξασφαλίζοντας προνομιακή πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας υψηλού επιπέδου.

Για τις νέες δραστηριότητες της «Ευρώπη Ασφαλιστική», η κυρία Έφη Κοσσυβάκη, μέλος του ΔΣ, μιλά στο iw και αναφέρεται στα νέα προϊόντα και στο χρονοδιάγραμμα διάθεσης των προϊόντων υγείας, τους στόχους της εταιρείας καθώς και τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα διευκολύνουν ιδιαίτερα τους συνεργάτες της εταιρείας, με τους οποίους θα συνεχίσει να διατηρεί τις ανθρώπινες και άκρως αποτελεσματικές επαγγελματικές σχέσεις.

iw: Ποιες είναι οι νέες δραστηριότητες και τα προϊόντα;

Έφη Κοσσυβάκη: Οι νέες δραστηριότητες στον κλάδο υγείας έχουν ως ορόσημο την 1η Δεκεμβρίου. Στην Ευρώπη Ασφαλιστική, συνεχίζοντας την υγιή και κερδοφόρα πορεία μας, επενδύουμε σε νέα ασφαλιστικά προϊόντα και παράλληλα εξελίσσουμε την υποστήριξη και εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών μας, ώστε να διευκολύνουμε την καθημερινή εργασία τους και να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες μας.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ετήσια εκδήλωση της 22ας Ιουνίου, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων την έναρξη εργασιών του κλάδου υγείας της εταιρείας μας.

Η Ευρώπη εισέρχεται δυναμικά από την 1η Δεκεμβρίου και στον κλάδο υγείας, και, σε συνεργασία με μεγάλο ιατρικό όμιλο, δημιουργήσαμε δύο κάρτες πρωτοβάθμιας υγείας και σχεδιάσαμε τρία προγράμματα Erasmus.

iw: Τι δημιουργείτε στην επαγγελματική αστική ευθύνη;

Ε.Κ.: Εμπλουτίσαμε την παλέτα των προϊόντων μας δημιουργώντας νέα προϊόντα ασφάλισης επαγγελματικής αστικής ευθύνης, που απευθύνονται σε επαγγελματίες διαφορετικών ειδικοτήτων, συμπληρώνοντας έτσι τα ήδη υπάρχοντα προγράμματά μας και με άλλες κατηγορίες, καλύπτοντας ένα μεγάλο φάσμα επαγγελμάτων.

iw: Ποια είναι τα σχέδιά σας για τον κλάδο αυτοκινήτου;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική συνεχίζει βεβαίως να αναπτύσσεται σε όλους τους κλάδους εφαρμόζοντας προσεκτική πολιτική ανάληψης, και ιδιαιτέρως στον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος συμμετέχει στο σύνολο της παραγωγής της εταιρείας κατά 40%.

Ο κλάδος αυτοκινήτου χρήζει ιδιαίτερης προσοχής, λαμβάνοντας υπόψη την ανησυχητική αύξηση του Loss Ratio τα δύο τελευταία χρόνια, και όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ευρώπη Ασφαλιστική», κ. Ν. Μακρόπουλος, στην ευχή του για την Ημέρα της Ιδιωτικής Ασφάλισης: «Επ’ ευκαιρία του εορτασμού της Ημέρας της Ιδιωτικής Ασφάλισης και με γνώμονα το καλό του θεσμού αλλά και όλης της ασφαλιστικής αγοράς, εύχομαι να σταματήσει σύντομα ο κατήφορος των πτωχευτικών ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτων, τα οποία οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια τις ασφαλιστικές εταιρείες στον γκρεμό».

iw: Ποιες κινήσεις κάνετε για την τεχνολογική εξέλιξη, για τη διευκόλυνση των συνεργατών και των πελατών;

Ε.Κ.: Για την υποστήριξη όλων των εργασιών και τη λειτουργία της εταιρείας, έχουμε επενδύσει στο ιδιαίτερα εξελιγμένο και ευέλικτο μηχανογραφικό μας σύστημα, με το οποίο δίδεται η δυνατότητα, εκτός των εσωτερικών εργασιών, να διευκολύνεται η καθημερινότητα των συνεργατών μας για τις εργασίες που έχουν τοποθετήσει στην εταιρεία μας. Γι’ αυτό δημιουργήθηκαν εφαρμογές που απευθύνονται τόσο στους συνεργάτες όσο και στους ασφαλισμένους μας.

Όσον αφορά τους συνεργάτες μας, μέσω της εφαρμογής, μπορούν να έχουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο πελατολόγιό τους (συμβόλαια, εξέλιξη ζημιών), να εκδίδουν προσφορά ασφάλισης στους πελάτες τους, να καταγράφουν αίτηση ασφάλισης, να εκδίδουν ένα συμβόλαιο τόσο για τον κλάδο αυτοκινήτων όσο και κατοικιών, που θα το αποστέλλουν ηλεκτρονικά στους πελάτες τους, και να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία, όπως εγκυκλίους, ανακοινώσεις νέων προϊόντων κ.λπ.

Αντίστοιχα, στους ασφαλισμένους μας, στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνεργατών μας, εστιάζουμε στα alerts μέσω μιας διαδραστικής λειτουργίας για την παροχή έκτακτης βοήθειας στον οδηγό. Επιπρόσθετα, οι πελάτες μας λαμβάνουν σε πραγματικό χρόνο οποιαδήποτε πληροφόρηση για τα συμβόλαιά τους, τις οφειλές τους και την εξέλιξη των ζημιών τους. Μπορούν ανά πάσα στιγμή να πληροφορούνται για τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης και να ενημερώνονται για τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Επίσης να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις από την εταιρεία.

iw: Ποια είναι η εμπορική στρατηγική σας και ποια η πολιτική που ακολουθείτε για τις αποζημιώσεις των ασφαλισμένων σας;

Ε.Κ.: Από την 1η Ιανουαρίου του 2017 θα εφαρμοσθεί η δυνατότητα αποπληρωμής των ασφαλίστρων με την επιλογή των 6 άτοκων μηνιαίων δόσεων. Βελτιώσαμε την εμπορική πολιτική του 2017, δίνοντας τη δυνατότητα και το κίνητρο σε περισσότερους συνεργάτες να προσπαθήσουν να αναπτύξουν την παραγωγική τους δραστηριότητα, έχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής στα bonus, στο έπαθλο, εφόσον επιτύχουν στον στόχο, τα ταξίδια και ό,τι άλλο προβλέπει ο κανονισμός πωλήσεων και η εμπορική πολιτική της εταιρείας.

Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαιτέρως στο θέμα των αποζημιώσεων. Το όνομα «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι άμεσα συνδεδεμένο με αποζημίωση των ασφαλισμένων της. Όλα αυτά τα χρόνια, δίδεται μεγάλη έμφαση στη δίκαιη και γρήγορη καταβολή αποζημίωσης των ασφαλισμένων, γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα τη συνέπεια και τη φερεγγυότητα της εταιρείας.

iw: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μια δυναμική ελληνική ασφαλιστική εταιρεία. Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον;

Ε.Κ.: Η Ευρώπη Ασφαλιστική είναι μία από τις αμιγώς ελληνικές εταιρείες, η οποία προσβλέπει στο μέλλον, γι’ αυτό και επενδύουμε στην τεχνολογική εξέλιξη, σε νέα προϊόντα, που καλύπτουν τους συνεχώς διευρυνόμενους ασφαλιστικούς κινδύνους, αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό. Κυρίως όμως επενδύουμε στους συνεργάτες μας και στα στελέχη της εταιρείας, γιατί ένα από τα δυνατά χαρακτηριστικά της «Ευρώπη Ασφαλιστική» είναι το χτίσιμο δυνατών ανθρώπινων σχέσεων, ώστε όλοι εμείς να αισθανόμαστε ότι η εταιρεία είναι το σπίτι μας.