back to top
26 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1526

Κλείνουν» σήμερα οι εγγραφές για τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας

0
ӕ͔ͅŕ· ԕЏՠÉ`ԏ͠njɌQHٍɏ ԇӠHǍS

Ολοκληρώνονται σήμερα, 8 Μαρτίου 2017, οι on line εγγραφές για τον 6ο Ημιμαραθώνιο Αθήνας και τον Αγώνα Δρόμου 3 χλμ. μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης (www.athinahalfmarathon.gr).

Στο μεταξύ συνεχίζονται οι εγγραφές για τον Αγώνα Παιδιών & ΑμεΑ 1000μ, που για πρώτη φορά φέτος θα διεξαχθεί στο πλαίσιο του Ημιμαραθωνίου Αθήνας και στον οποίο έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή πάνω από 600 παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες.

Μετά τη λήξη των online εγγραφών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον ΣΕΓΑΣ για πιθανή διαθεσιμότητα θέσεων συμμετοχής.

Ο 6ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας με μέγα χορηγό την ERGO θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 19 Μαρτίου 2017 στο κέντρο της πόλης, με αφετηρία και τερματισμό μπροστά από το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και αναμένεται να υποδεχθεί πάνω από 20.000 δρομείς όλων των ηλικιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση και αποδοχή όχι μόνο από μεμονωμένους δρομείς αλλά και από φορείς, εταιρείες και οργανισμούς, οι οποίοι προσεγγίζουν τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας ως μια ευκαιρία εργασιακού αθλητισμού και ενίσχυσης των δεσμών μεταξύ των στελεχών τους, με την ομαδική συμμετοχή τους στη διοργάνωση.

17 Στόχοι για να αλλάξουμε τον κόσμο μας

0

Την παρουσίαση των 17 Παγκόσμιων Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη 2015-2030, σε μια ηλεκτρονική έκδοση (www.globalgoals.gr) στα ελληνικά παρουσίασε η Οργάνωση Γη την Τρίτη 7 Μαρτίου, στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.

Στις 25 Σεπτεμβρίου 2015, στην έδρα του Ο.Η.Ε στη Νέα Υόρκη, 193 εκπρόσωποι κρατών και κυβερνήσεων από όλο τον κόσμο δεσμεύτηκαν για την υιοθέτηση 17 Παγκόσμιων Στόχων με σκοπό να αναλάβουν δράση απέναντι σε τρεις μεγάλες προκλήσεις μέσα στα επόμενα 15 χρόνια (έως το 2030): την ακραία φτώχεια, την ανισότητα και την κλιματική αλλαγή.

Η Οργάνωση Γη, με κοινωφελή δράση στη μη τυπική εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη από το 2010, συμβάλλει στην παγκόσμια προσπάθεια για τη διάδοση των Παγκόσμιων Στόχων, από το Νοέμβριο του 2015, δημιουργώντας την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης #Citizens4GlobalGoals, με στόχο τη διάδοση και κυρίως υλοποίηση των 17 Παγκόσμιων Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη 2015-2030.

Όπως δήλωσε ο Διευθυντής της Οργάνωσης Γη, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, «Σήμερα, με αφορμή την παρουσίαση της ηλεκτρονικής έκδοσης με τίτλο «Παγκόσμιοι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης», ευελπιστούμε να συνδράμουμε και εμείς στο δημόσιο διάλογο, αναφορικά με αυτό που κάποιοι αποκαλούν «το πιο φιλόδοξο, το πιο ελπιδοφόρο to-do-list για όλο τον πλανήτη», τους Παγκόσμιους Στόχους.

Ως οργάνωση, πάντοτε αντιμετωπίζαμε μια δυσκολία να εξηγήσουμε πως δραστηριοποιούμαστε και στους τρεις άξονες της βιώσιμης ανάπτυξης, ήτοι την Κοινωνία, την Οικονομία και το Περιβάλλον, καθότι κάτι τέτοιο δεν ήταν το σύνηθες μοντέλο μιας ΜΚΟ. Ωσότου τον Σεπτέμβριο του 2015, τα Ηνωμένα Έθνη παρουσίασαν το περίφημο πια αυτό νέο πλαίσιο, τους Παγκόσμιους Στόχους που όχι μόνο καθιστούν πια σαφές πως τα μεγάλα ζητήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα είναι προφανώς αλληλένδετα, αλλά αποτελούν επίσης ένα χάρτη για το πώς θα πετύχουμε τις μεγάλες αλλαγές που επιθυμούμε, με σημαντικότερες (όπως τις εκφράζουν και τα Ηνωμένα Έθνη), την αντιμετώπιση της ακραίας φτώχειας, τις κοινωνικές ανισότητες και την κλιματική αλλαγή. Έτσι, λίγες εβδομάδες αργότερα, στα τέλη Οκτωβρίου του 2015 ξεκινήσαμε μια εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, και παράλληλα μια πρώτη προσπάθεια απόδοσης των Στόχων στα ελληνικά, καθότι τότε δεν υπήρχε ακόμα η επίσημη μετάφραση. Η παρουσίαση της ηλεκτρονικής έκδοσης “Παγκόσμιοι Στόχοι για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη 2015 – 2030» εντάσσεται σε αυτή την προσπάθεια».

Συνεργασία SAS με μεταπτυχιακό ΔΕΤ του ΟΠΑ

0

Συνεχίζεται με επιτυχία για δεύτερη χρονιά η συνεργασία της SAS με το μεταπτυχιακό ΔΕΤ του ΟΠΑ, μέσω ενός πρωτοποριακού Προγράμματος – SAS Joint Certificate σε Business Intelligence και Data Mining. Η πρώτη χρονιά της συνεργασίας κύλησε με ιδιαίτερη επιτυχία και σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 17/02/2017 έγινε η απονομή στους πρώτους επιτυχόντες που είναι φοιτητές του MSc στη Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία.

Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και οι φοιτητές έχουν hands-on εκπαίδευση περίπου 45 ώρες στα εργαλεία της SAS και περιλαμβάνει την παρακολούθηση τεσσάρων μαθημάτων, συγκεκριμένα: Διαχείριση Δεδομένων και Στατιστική Ανάλυση με τον SAS Enterprise Guide, Επιχειρηματική Ευφυΐα με τον SAS Visual Analytics και Data Mining μέσω του SAS Enterprise Miner.

Η επιτυχής παρακολούθηση των παραπάνω μαθημάτων ακολουθείται από την εκπόνηση ενός project στο οποίο οι φοιτητές καλούνται να χρησιμοποιήσουν τα παραπάνω εργαλεία και τις σχετικές τεχνικές που έμαθαν για να διαχειριστούν και να αναλύσουν δεδομένα μια πραγματικής επιχείρησης και να τη βοηθήσουν να λάβει αποφάσεις. Συγκεκριμένα χρησιμοποιούν μοντέρνες τεχνικές ανάλυσης όπως RFM analysis για customer segmentation, market basket analysis για next best offer related αποφάσεις και predictive analytics για βελτιστοποίηση του ROI προωθητικής καμπάνιας και ανάλυση πιστωτικού κινδύνου.

Έτσι λοιπόν το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) σε συνεργασία με τη SAS προετοιμάζει την επόμενη γενιά Business Analytics professionals σε τμήματα χρήστες (π.χ. μάρκετινγκ, logistics, πωλήσεις, χρηματοοικονομικά κλπ) οι οποίοι προβλέπεται να απορροφηθούν από εταιρείες όλων των κλάδων αφού τα SAS skills είναι περιζήτητα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στο σημείο αυτό πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι το πρόγραμμα πιστοποίησης της SAS με το MSc ΔΕΤ είναι το πρώτο που δημιουργήθηκε στην Ευρώπη σύμφωνα με τα αμερικάνικα standards ακολουθώντας το παραδείγματα γνωστών Πανεπιστημίων όπως το New York University, Stevens Institute of Technology, Purdue University στις ΗΠΑ, το City University of Hong Kong στην Κίνα, το Queens University στον Canada, το University of Melbourne στην Αυστραλία και πολλά άλλα.

Τέλος αξίζει να σημειώσουμε ότι όπως ανακοινώθηκε από τον Γενικό Διευθυντή της SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας κ. Πέππα οι δύο πρώτοι απόφοιτοι του προγράμματος που θα συγκεντρώσουν τη μεγαλύτερη βαθμολογία θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση στη SAS και σε στρατηγικούς της συνεργάτες.

Γ. Φουφόπουλος:Στην κορυφή η Επιθεώρηση. Ποια τα πλεονεκτήματα

0

της Ελενας Ερμείδου

Ποιότητα, διατηρησιμότητα συμβολαίων 87% σε επίπεδο τελευταίας τριετίας και δεκαετίας, και μακροχρόνιες σχέσεις με τον πελάτη είναι οι τρεις κύριοι παράγοντες που συνετέλεσαν στο να παραμείνει στην κορυφή της πυραμίδας για 12η συνεχή χρονιά  η Επιθεώρηση του Γ. Φουφόπουλου, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ίδιος σε εκδήλωση που παρέθεσε προς τιμήν των συνεργατών και πελατών του σε κέντρο των Νοτίων προαστίων.

Το 2016,  η Επιθεώρηση επέτυχε νέο ρεκόρ αγοράς 50 εκατομμυρίων σε εισπράξεις. «Οι έλληνες», χαρακτηριστικά δήλωσε «δεν αλλάζουν την Εθνική Ασφαλιστική με τίποτα. Η παρουσία μας θα κρατήσει σταθερές όλες τις παραμέτρους της εταιρείας, όπως και να είναι η εξέλιξη .. Φιλοδοξούμε να αποτελέσουμε τον πιο σταθεροποιητικό παράγοντα στο περιβάλλον μας». Ωστόσο, συμπλήρωσε «πολλά θα εξαρτηθούν από την σύνθεση του ενεργητικού των νοικοκυριών», προσθέτοντας ό,τι «διατηρούμε μόνο το 5% του ενεργητικού των νοικοκυριών σαν ασφαλιστικό απόθεμα» και ότι τα νοικοκυριά έχουν την ανάγκη σταθερών ανταποδοτικών συνθηκών. Στο σημείο αυτό προέτρεψε την πολιτεία να εξετάσει τα σημαντικά οφέλη που θα μπορούσε να δημιουργήσει προς όφελος του καταναλωτή για την συμπλήρωση του εισοδήματος του και την αντιμετώπιση αρνητικών γεγονότων στην υγεία και στην περιουσία καθώς και στην επιχειρηματικότητα.

Το 2017, τόνισε μεταξύ των άλλων  θα υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις σε τρεις τομείς: στο τραπεζικό σύστημα, στο επιχειρηματικό περιβάλλον, και στους παράγοντες αβεβαιότητας διεθνώς. Τόνισε συγκεκριμένα «θα δημιουργηθούν νέες έκτακτες ανάγκες » και για αυτό το λόγο η στρατηγική θα πρέπει να προσαρμοστεί ανάλογα  στις ασφαλιστικές, στην διαμεσολάβηση,  στην διαχείριση του κινδύνου, στην εποπτεία, στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών.

Προσέθεσε λέγοντας «ότι το σπουδαιότερο πλεονέκτημα για την Επιθεώρηση «είναι η σχέση με τον πελάτη και η ισχυρή εταιρεία, η εθνική, η εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας και η αφοσίωση που τους δίνουμε εμείς…. Ο ασφαλιστικός σύμβουλος έχει το σπουδαιότερο ρόλο και του αξίζει το μεγαλύτερο μερίδιο αναγνώρισης και επιβράβευσης. Κορυφαία στιγμή της επιθεώρησης είναι την ώρα που ο ασφαλιστής έχει πάρει την δουλειά».

Κλείνοντας, την ομιλία τους ο κος Φουφόπουλος ζήτησε από όλους την διατήρηση της ενότητας και συσπείρωσης για το «συμπαγές της υπόστασης μας», απέναντι σε κάθε απόκλιση,  υπογραμμίζοντας ότι η Επιθεώρηση ξεχωρίζει για τους ανθρώπους της και την ισχυρή βάση του χαρτοφυλακίου της.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο κος Φουφόπουλος η Επιθεώρηση σήμερα διαθέτει 16 έδρες γραφείων σε όλη την Ελλάδα, 7 διευθυντές γραφείων, 7 υποδιευθυντές, 25 managers και 300 ασφαλιστικούς συμβούλους.

 

 

Interamerican: 704 αναδοχές παιδιών σε 8 χρόνια

0
Actionaid

Με 117 αναδοχές παιδιών κατά την αλλαγή του έτους ανανέωσε τη σχέση συνεργασίας με την ActionAid η INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της σταθερής υποστήριξης του προγράμματος «Αναδοχή Παιδιού» του οργανισμού, με την εταιρεία να φθάνει από το 2009 έως σήμερα στις 704 αναδοχές. Η αξία αυτής της συμμετοχής ανέρχεται στα 185.919 ευρώ και δηλώνει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και τη διασφάλιση βασικών δικαιωμάτων των παιδιών και των νέων σε υπανάπτυκτες χώρες, θέματα τα οποία INTERAMERICAN προτάσσει στην εταιρική υπευθυνότητα, έχοντας ως κώδικες αναφοράς τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact) και την Ατζέντα 2030 με τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ.

Η ActionAid, που αναγνωρίζει την INTERAMERICAN ως ένα από τους πιο πιστούς και συνεπείς εταίρους της, υλοποιεί το πρόγραμμα «Αναδοχή Παιδιού» στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, σε 37 κοινότητες, με κύριο στόχο την ενδυνάμωση των πιο ευάλωτων και εκτεθειμένων σε ποικίλους κινδύνους πληθυσμών που πλήττονται από φτώχεια, κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποίηση. Η διατροφή, η υγεία, η εκπαίδευση, η στέγαση, αποτελούν προτεραιότητες του προγράμματος αναδοχής, ενώ στον κύκλο του ενδιαφέροντος των ενεργειών του οργανισμού εντάσσονται οι οικογένειες των παιδιών και ενήλικοι που χρειάζονται υπηρεσίες υποστήριξης.

Η μεθοδολογία ανάπτυξης της συνεργασίας, που ακολουθεί η INTERAMERICAN, εμπλέκει με αναδοχές όλους τους διοικητικούς τομείς και τα γραφεία του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας, ενισχύοντας και ομογενοποιώντας έτσι την κουλτούρα εταιρικής υπευθυνότητας. Επισημαίνεται η διεύρυνση, κατά το 2016, της υποστήριξης που παρέχει η INTERAMERICAN στην ActionAid με τη συμμετοχή διοικητικών στελεχών της στη διαδραστική εμπειρία «World Meal», που αποκαλύπτει τις πολύπλευρες κοινωνικές ανισότητες, την καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, την εκμετάλλευση, τη σπατάλη και άνιση διανομή των αγαθών της γης, φυσικών πόρων και ειδών διατροφής. Ακόμη, η »εταιρεία υποστήριξε χορηγικά το «μεγαλύτερο παιχνίδι κατά της φτώχειας” με τη συμμετοχή πολιτών και ασφάλισε ένα λειτουργικό όχημα του οργανισμού, ενώ διερευνά τη συνεργασία και σε άλλους τομείς δραστηριοποίησης της ActionAid στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Στοιχεία για τις δράσεις της ActionAid
Ενδεικτικά της σημαντικότητας του έργου της ActionAid είναι ορισμένα στοιχεία για τις δραστηριότητες που ανέπτυξε κατά το 2016:
– Παρεσχέθη ανθρωπιστική βοήθεια σε 700.000 ανθρώπους, θύματα των πολέμων και των φυσικών καταστροφών.
33.534 άνθρωποι έλαβαν βοήθεια για την αντιμετώπιση της παρατεταμένης ξηρασίας.
– Ενισχύθηκαν 172.000 γυναίκες για να ξεκινήσουν τη δική τους μικρή επιχείρηση ή εργασία.
– Υποστηρίχθηκαν 22.000 κορίτσια για να προχωρήσουν στις βασικές σπουδές, ενάντια στην φτώχεια και την πατριαρχική κοινωνία.
17.000 παιδιά απέκτησαν πρόσβαση σε σχολικές εγκαταστάσεις και 15% περισσότεροι μαθητές γράφτηκαν στο σχολείο.
Στη φωτογραφία στιγμιότυπο από το «μεγαλύτερο παιχνίδι κατά της φτώχειας» με τη συμμετοχή πολιτών.

Insurance Europe:Ελάχιστοι οι κίνδυνοι από χρεοκοπίες ασφαλιστικών στην ΕΕ

0
insurance europe logo

Η  Solvency II παρέχει ισχυρές διασφαλίσεις όσον αφορά την αναδιάρθρωση και εκκαθάριση (recovery and resolution) των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών ομίλων, επομένως δεν απαιτείται ένα νέο πλαίσιο κανόνων που θα ρυθμίσει τα θέματα αυτά. Ωστόσο, ένας βαθμός σύγκλισης για ορισμένες επιμέρους πτυχές θα μπορούσε να αποδειχθεί επωφελής.

Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε η Insurance Europe, η ένωση των (αντ)ασφαλιστικών εταιρειών της ΕΕ σε διαβούλευση της Ευρωπαϊκής Αρχής Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Ταμείων (EIOPA) αναφορικά με την δυνητική εναρμόνιση των κανόνων αναδιάρθρωσης και εκκαθάρισης. Σύμφωνα με την Insurance Europe, η Solvency II διαθέτει μηχανισμούς έγκαιρης παρέμβασης μέσω της δομής της που στηρίζεται σε δύο δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας: τις Ελάχιστες Κεφαλαιακές Απαιτήσεις (MCR) και το πολύ υψηλότερο δείκτη, την Απαίτηση Φερεγγυότητας κατά Solvency ).

Συγκεκριμένα, εάν τα ίδια κεφάλαια μιας ασφαλιστικής υποχωρήσουν κάτω από τον δείκτη SCR, τότε οι εποπτικές αρχές μπορούν να περάμβουν και να απαιτήσουν την λήψη βαθμιαία δραστικότερων μέτρων έως ότου τα ίδια κεφάλαια φτάσουν στο MCR.  Εάν πέσουν κάτω από το όριο αυτό, τότε οι εποπτικές αρχές μπορούν να αναλάβουν τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας όσο αυτή διαθέτει σημαντικά κεφάλαια και να προχωρήσουν στις ενδεδειγμένες πρωτοβουλίες για την προστασία των ασφαλισμένων, συμπεριλαμβανομένων μέτρων αποκατάστασης όπως είναι η πώληση της εταιρείας, η μεταβίβαση χαρτοφυλακίων της ή ακόμα και η εκκαθάρισή της.

Ακόμα και πριν την Solvency II, υπήρχαν ελάχιστες χρεοκοπίες ασφαλιστικών και ακόμα λιγότερες που κατέληγαν σε απώλειες για τους ασφαλισμένους”, σχολίασε ο Nicolas Jeanmart, υψηλόβαθμο στέλεχος της Insurance Eurrope. “Με το νέο καθεστώς, οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο στο μέλλον μειώνονται ακόμα περισσότερο…”.

Η  Insurance Europe επεσήμανε ακόμα ότι οι ανησυχίες για την χρηματοπιστωτική σταθερότητα δεν δικαιολογούν την δημιουργία νέου πλαισίου αναδιάρθρωσης και εκκαθάρισης. Οι παραδοσιακές ασφαλιστικές δραστηριότητες έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικές στις μεταβολές του οικονομικού κύκλου στο παρελθόν. Σχεδόν όλοι οι ασφαλιστικοί όμιλοι αντιμετώπισαν καλά την πρόσφατη διεθνή χρηματοοικονομική κρίση και όπως υπογράμμισε η EIOPA, χρειάστηκαν πολύ περιορισμένη κρατική στήριξη.

Πρέπει επίσης να υπογραμμιστεί ότι οι χρεοκοπίες ασφαλιστικών εταιρειών όχι μόνο είναι σπάνιες, αλλά και δεν επηρεάζουν άλλους ομοειδείς ομίλους ή συστήματα πληρωμών. “H Insurance Europe χαιρετίζει το γεγονός ότι η EIOPA υπογράμμισε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ του τραπεζικού και του ασφαλιστικού κλάδου, διαφορές που έχουν σημαντική επίπτωση στην ανάγκη για πλαίσιο αναδιάρθρωσης και εκκαθάρισης και στον σχεδιασμό των σχετικών πλαισίων”, υπογράμμισε ο κ. Jeanmart. “Αντίθετα με τις τράπεζες, οι ασφαλιστικές δεν χρεοκοπούν εν μια νυκτί, καθώς οι υποχρεώσεις τους αποκρυσταλλώνονται σε βάθος χρόνου, κάτι που επιτρέπει ελεγχόμενη χρεοκοπία. Επιπροσθέτως, οι υποχρεώσεις των ασφαλιστικών είναι σε μεγάλο βαθμό ανεξάρτητες η μια από την άλλη και δεν είναι άμεσα απαιτητές (callable on demand), καθώς μια ασφαλιστική υποχρέωση ανακύπτει σε συγκεκριμένο χρονικό σημείο ή μετά από ένα προκαθορισμένο ασφαλισμένο γεγονός”.

 

Εκδήλωση Παρουσίασης Συνεργασίας Εθνικής Ασφαλιστικής με Affidea

0

Την Πέμπτη 09/02/2017, στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις ενημέρωσης των Δικτύων Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής για την νέα συνεργασία με τον Όμιλο AFFIDEA. Οι ασφαλισμένοι της Εθνικής Ασφαλιστικής με ατομικό πρόγραμμα υγείας, μπορούν να διενεργήσουν τις διαγνωστικές τους εξετάσεις από την 1η Ιανουαρίου 2017 στο Δίκτυο Διαγνωστικών Μονάδων του Ομίλου AFFIDEA.

Στο κατάμεστο από συνεργάτες Συνεδριακό Κέντρο, τόσο το Εταιρικό Δίκτυο, όσο και το Πρακτορειακό Δίκτυο, είχε την δυνατότητα να ενημερωθεί από εκπροσώπους όλων των εμπλεκομένων μερών, για τα οφέλη της συνεργασίας αλλά και να πάρουν απαντήσεις σε σημαντικά θέματα που τους απασχολούν για την πρωτοβάθμια φροντίδα.
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Σταύρος Κωνσταντάς ο οποίος ευχαρίστησε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη για την νέα συνεργασία με τον Όμιλο AFFIDEA, αλλά και τους παρευρισκόμενους συνεργάτες της Διεύθυνσης Πωλήσεων του κ. Μιχάλη Τάτση, οι οποίοι ξεπέρασαν τις προβλέψεις και προσήλθαν κατά 100άδες. Η Εθνική Ασφαλιστική ανταποκρινόμενη στις προσδοκίες των ασφαλισμένων της αλλά και των συνεργατών της, ανανεώνει τις συνεργασίες της σε μια κίνηση ωφέλιμη για όλους και προσφέρει τις πλέον σύγχρονες καλύψεις πρωτοβάθμιας φροντίδας.
Στα πλαίσια της εκδήλωσης για την παρουσίαση της συνεργασίας της Εθνικής Ασφαλιστικής με τον Όμιλο Affidea, μεταξύ άλλων ο κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, αναφέρθηκε στη σημασία της πρόληψης στην υγεία, καθώς και στο σημαντικό ρόλο που έχει να παίξει η τεχνολογία στην εξέλιξη της ιατρικής, τόσο σε επίπεδο πρόληψης αλλά και θεραπείας. Ο κ. Δασκαλόπουλος ανέφερε επίσης ότι η νέα τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά στην παρακολούθηση ασθενειών όπως πχ ο σακχαρώδης διαβήτης, αλλά και άλλες ασθένειες δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε ευπαθείς ομάδες που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα να προλαμβάνουν και να συντηρούν ένα καλό επίπεδο ζωής.
Οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ομιλία του καθηγητή Οικονομικών της Υγείας, Διευθυντή Τομέα Οικονομικών της Υγείας της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας κ. Γιάννη Κυριόπουλου, ο οποίος αναφέρθηκε στην ιδιωτική ασφάλιση, τα περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης αλλά και στην συνεισφορά της στη δημόσια δαπάνη για την υγεία, καθώς επίσης ανέλυσε συγκριτικά στοιχεία της Υγείας στην Ελλάδα με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα συμπεράσματα της ομιλίας, πολύ σημαντικά, επισφραγίζουν την σπουδαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης και της διεύρυνσης των συνεργειών πάντα με γνώμονα την αναβάθμιση όλων των υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους.
Τον λόγο πήρε η κα Ελένη Αβρανά, Διευθύντρια Κλάδου Ζωής & Υγείας, και ο κ. Σηφάκης Διευθυντής Bancassurance, Marketing, Διαφήμισης & Λοιπών Συνεργασιών αναλύοντας τα οφέλη της συνεργασίας και απαντώντας σε καίρια ερωτήματα που απασχολούν τόσο τους ασφαλισμένους όσο και τους συνεργάτες.
Ο κ. Θεόδωρος Καρούτζος, Διευθύνων Σύμβουλος της Affidea Ελλάδος αναφέρθηκε στον όμιλο AFFIDEA ως έναν από τους μεγαλύτερους επενδυτές σε Life Sciences, με τομείς δραστηριότητας την Ακτινοθεραπεία, τις Διαγνωστικές Εξετάσεις και την Ακτινολογία στην Ευρώπη, με παρουσία σε 19 χώρες και 246 μονάδες υγείας. Στην αναφορά του σχετικά με το εκτεταμένο δίκτυο διαγνωστικών κέντρων του Ομίλου στην Ελλάδα, επισήμανε τις συνεργασίες κύρους, όπως αυτή με τον Όμιλο ΥΓΕΙΑ και τον Όμιλο ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, οι οποίες θα αποτελέσουν τον ακρογωνιαίο λίθο για την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της Εθνικής Ασφαλιστικής σε όλη τη χώρα.
Καλή αρχή και ευχές για μια νέα επιτυχημένη συνεργασία απέστειλαν από το βήμα οι κ. Αθανάσιος Λοπατατζίδης, κ. Μανώλης Μαρκόπουλος Γενικός Οικονομικός Διευθυντής του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, η κα Στέλλα Γκιώνη Εμπορική Διευθύντρια του Ομίλου Υγεία, ενώ τις εκδηλώσεις έκλεισε ο κ. Γεώργιος Ζαφείρης Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Ο κ. Ζαφείρης επικροτώντας την νέα συνεργασία, σχολίασε ότι η Εθνική Ασφαλιστική παρακολουθεί στενά τις τεχνολογικές εξελίξεις στην υγεία που αφορούν στην έγκαιρη και σωστή διάγνωση και προσαρμόζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στον τομέα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται. Επίσης αναφέρθηκε στα σημαντικά αποτελέσματα πωλήσεων που ήδη έχουν καταφέρει οι συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων και τα οποία αναμένεται να αυξηθούν μέσω αυτών των διαρθρωτικών ενεργειών της Εθνικής Ασφαλιστικής και της νέας συνεργασίας.
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της Εθνικής Ασφαλιστικής, το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης για θέματα Υγείας μέσω του 18189 (επιλογή 2 και αμέσως μετά επιλογή 3,1 για Ατομικά ασφαλιστήρια) είναι στη διάθεση τους για να συντονίσει όλες τις διαδικασίες.
Από την ίδρυσή της το 1891, η ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, η πρώτη ελληνική ασφαλιστική, θυγατρική της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, συμμετέχει και καθοδηγεί τις εξελίξεις, διαθέτοντας μεγάλη οικονομική ευρωστία και όλα τα χαρακτηριστικά του πρωτοπόρου. Βρίσκεται πάντα δίπλα στους ασφαλισμένους και στους ανθρώπους της, πάντα στο πλευρό της κοινωνίας και με αξίες διαχρονικές, όπως το ήθος, η αριστεία, η πελατοκεντρικότητα και η κοινωνική προσφορά, συνεχίζει με τον ίδιο δυναμισμό και με ισχυρά οικονομικά μεγέθη το συναρπαστικό και ασφαλές της ταξίδι.

Καινοτόμες λύσεις από την SAP στο Mobile World Congress

0

Στην παρουσίαση της πλήρως ανανεωμένης πλατφόρμας SAP® Cloud Platform με νέες δυνατότητες και βελτιώσεις που έρχονται να αντικαταστήσουν τη SAP HANA® Cloud Platform, παρέχοντας μία κορυφαία  πλατφόρμα ως υπηρεσία (Platform as a Service – PaaS) για τις επιχειρήσεις, προχώρησε η SAP στο πλαίσιο του Mobile World Congress 2017, του μεγαλύτερου διεθνώς συνεδρίου νέων τεχνολογιών στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Παράλληλα, η SAP ανακοίνωσε και την έναρξη της διανομής του Software Development Kit (SDK) για iOS που ανέπτυξε για το SAP® Cloud Platform, ενός εργαλείου που θα δώσει τη δυνατότητα σε προγραμματιστές σε όλο τον κόσμο να αναπτύξουν εξειδικευμένες εφαρμογές διαθέσιμες για iPhone® και iPad®, που θα καλύπτουν κάθε λειτουργική ανάγκη μιας επιχείρησης.

Η νέα βελτιωμένη πλατφόρμα PaaS SAP® Cloud Platform

Η νέα SAP® Cloud Platform έρχεται για να διευκολύνει τη δημιουργία νέων εφαρμογών καθώς και την επέκταση και ενσωμάτωση των ήδη ανεπτυγμένων από τη SAP, να ενεργοποιήσει καινοτόμες λειτουργίες Internet of Things (IoT), να επιταχύνει έργα που έχουν να κάνουν με τη διαχείριση και ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων (Big Data) και να δώσει τη δυνατότητα για ανάπτυξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης και machine learning.

«Η νέα πλατφόρμα SAP® Cloud Platform έχει εξελιχθεί για να γίνει το ψηφιακό εργαλείο πρώτης επιλογής που θα δώσει τη δυνατότητα σε πελάτες, συνεταίρους και προγραμματιστές να αναπτύξουν λύσεις που συνδέουν έξυπνα τους ανθρώπους, τα αντικείμενα και τις επιχειρησιακές λειτουργίες και προσφέρουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα», δήλωσε ο  Bernd Leukert, Member, Executive Board SAP SE, Products & Innovation. «Για να αναδείξουμε πλήρως την έκταση των νέων δυνατοτήτων της, προχωρήσαμε στο επαναλανσάρισμα της πλατφόρμας μας ως SAP Cloud Platform. Αυτή η πλατφόρμα οδηγεί στην ψηφιακή διαφοροποίηση συνδέοντας έναν ταχέως αυξανόμενο αριθμό «έξυπνων» συσκευών και μηχανών με τους ανθρώπους και τις διεργασίες που αφορούν, ώστε να επιτύχει κορυφαία επιχειρησιακά αποτελέσματα».

Αναρίθμητες επιχειρησιακές εφαρμογές της SAP και πάνω από 1000 εφαρμογές συνεργατών έχουν ήδη χτιστεί με βάση την  SAP Cloud Platform. Πέραν όμως όλων αυτών, νέες υπηρεσίες προστίθενται συνεχώς στη SAP Cloud Platform, παρέχοντας το βασικό πυρήνα για τα SAP Leonardo, το χαρτοφυλάκιο λύσεων IoT της SAP, SAP Clea, για λύσεις και υπηρεσίες machine learning, καθώς και το SAP BusinessObjects™ Cloud, συμπεριλαμβανομένου και του SAP Digital Boardroom.

Το SAP® Cloud Platform SDK δίνει νέες δυνατότητες στους προγραμματιστές

Το Software Development Kit για iOS της Apple που ανέπτυξε η SAP για την πλατφόρμα SAP® Cloud Platform  δίνει στους προγραμματιστές όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζονται για να αναπτύξουν αποτελεσματικές επιχειρησιακές εφαρμογές για iPhone® και iPad® με βάση τη SAP Cloud Platform και την ενσωματωμένη Swift, τη μοντέρνα γλώσσα προγραμματισμού της Apple.

Οι προγραμματιστές μπορούν επίσης να εγγραφούν στη SAP Academy για iOS, για να λάβουν την ανάλογη εκπαίδευση προκειμένου να δημιουργήσουν τις δικές τους εξειδικευμένες εφαρμογές.

Νέο σεμινάριο για την Ασφάλιση Πιστώσεων από τον ΕΙΑΣ

0

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017, 16:00 – 20:15.

 Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Γιώργος Βερούσης, διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας EULER HERMES HELLAS, μέλος του Ομίλου EULER HERMES (Allianz Group).

   Θεματολογία Σεμιναρίου:
  • Βασικές έννοιες
  • Συνήθεις τρόποι διακανονισμού πληρωμών
  • Βασικές Κατηγορίες πιστώσεων & εγγυήσεων
  • Προσέγγιση & ανάλυση του πιστωτικού κινδύνου, Πιστωτικό όριο, Βασικοί χρηματοοικονομικοί δείκτες
  • Γενικές αρχές
    • Εφαρμογές των συμβολαίων
    • Κύρια χαρακτηριστικά
    • Καλυπτόμενοι Κίνδυνοι
    • Εξαιρέσεις
    • Ανάλυση ερωτηματολογίου
  • Εγγυήσεις, ένας άλλος τρόπος πίστωσης
  • Μέθοδοι τιμολόγησης (επί κύκλου εργασιών & επί μηνιαίων  υπολοίπων)
  • Ζημίες και διαχείριση
  • Ασφάλιση πιστώσεων, factoring και άλλες μέθοδοι διαχείρισης πιστώσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα

 Σκοπός του Σεμιναρίου:

Η πληρέστερη ενημέρωση και κατανόηση της Ασφάλισης Πιστώσεων. Το σεμινάριο προσφέρει μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση των τεχνικών εξασφάλισης των επι πιστώσει πωλήσεων των επιχειρήσεων, την ανάλυση της ασφάλισης πιστώσεων και των ανταγωνιστικών προϊόντων (factoring κλπ), τις διαδικασίες συμβολαίων, των τεχνικών προσέγγισης και της πώλησης.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε εργαζόμενους ασφαλιστικών επιχειρήσεων που απασχολούνται σε τμήματα της οικονομικής και εμπορικής διεύθυνσης, καθώς και σε Διαμεσολαβούντες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο Ασφάλισης Πιστώσεων. Τέλος, απευθύνεται  σε όλους που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

 Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή:

 Ο Γιώργος Βερούσης είναι Distribution Channels Relations Manager της εταιρίας EULER HERMES HELLAS, μέλος του Ομίλου EULER HERMES (Allianz Group). Ξεκίνησε την σταδιοδρομία του με την Ασφάλιση Μεγάλων Επιχειρήσεων –bankassurance της Εμπορικής Τράπεζας- και το 1996 εντάχθηκε στην ΦΟΙΝΙΞ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ. Έκτοτε, κατέχει διευθυντικές θέσεις ευθύνης και έχει στο ενεργητικό του πάνω από 600 ώρες παρουσιάσεων σχετικές με την Ασφάλιση Πιστώσεων.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

·  70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 60€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

 

    ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
·       16:00 – 17:30
     17:30 – 17:45 (διαλ.)
·       17:45 – 19:15
     19:15 – 19:30 (διαλ.)
·       19:30 – 20:15

ΟΑΕΔ

Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ 0,24%). Ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr &eias@ath.forthnet.gr)

 Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση

Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού  κάθε επιχείρησης.

 

Νέο σεμινάριο για την Ασφάλιση Πιστώσεων από τον ΕΙΑΣ

0

Το Σεμινάριο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) την Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017, 16:00 – 20:15.

 Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Γιώργος Βερούσης, διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας EULER HERMES HELLAS, μέλος του Ομίλου EULER HERMES (Allianz Group).

   Θεματολογία Σεμιναρίου:
  • Βασικές έννοιες
  • Συνήθεις τρόποι διακανονισμού πληρωμών
  • Βασικές Κατηγορίες πιστώσεων & εγγυήσεων
  • Προσέγγιση & ανάλυση του πιστωτικού κινδύνου, Πιστωτικό όριο, Βασικοί χρηματοοικονομικοί δείκτες
  • Γενικές αρχές
    • Εφαρμογές των συμβολαίων
    • Κύρια χαρακτηριστικά
    • Καλυπτόμενοι Κίνδυνοι
    • Εξαιρέσεις
    • Ανάλυση ερωτηματολογίου
  • Εγγυήσεις, ένας άλλος τρόπος πίστωσης
  • Μέθοδοι τιμολόγησης (επί κύκλου εργασιών & επί μηνιαίων  υπολοίπων)
  • Ζημίες και διαχείριση
  • Ασφάλιση πιστώσεων, factoring και άλλες μέθοδοι διαχείρισης πιστώσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα

 Σκοπός του Σεμιναρίου:

Η πληρέστερη ενημέρωση και κατανόηση της Ασφάλισης Πιστώσεων. Το σεμινάριο προσφέρει μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση των τεχνικών εξασφάλισης των επι πιστώσει πωλήσεων των επιχειρήσεων, την ανάλυση της ασφάλισης πιστώσεων και των ανταγωνιστικών προϊόντων (factoring κλπ), τις διαδικασίες συμβολαίων, των τεχνικών προσέγγισης και της πώλησης.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

σε εργαζόμενους ασφαλιστικών επιχειρήσεων που απασχολούνται σε τμήματα της οικονομικής και εμπορικής διεύθυνσης, καθώς και σε Διαμεσολαβούντες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο Ασφάλισης Πιστώσεων. Τέλος, απευθύνεται  σε όλους που επιθυμούν να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του σεμιναρίου.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

 Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή:

 Ο Γιώργος Βερούσης είναι Distribution Channels Relations Manager της εταιρίας EULER HERMES HELLAS, μέλος του Ομίλου EULER HERMES (Allianz Group). Ξεκίνησε την σταδιοδρομία του με την Ασφάλιση Μεγάλων Επιχειρήσεων –bankassurance της Εμπορικής Τράπεζας- και το 1996 εντάχθηκε στην ΦΟΙΝΙΞ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ & ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ. Έκτοτε, κατέχει διευθυντικές θέσεις ευθύνης και έχει στο ενεργητικό του πάνω από 600 ώρες παρουσιάσεων σχετικές με την Ασφάλιση Πιστώσεων.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:

·  70€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
  • 80€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 60€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 70€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

 

    ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017
·       16:00 – 17:30
     17:30 – 17:45 (διαλ.)
·       17:45 – 19:15
     19:15 – 19:30 (διαλ.)
·       19:30 – 20:15

ΟΑΕΔ

Σας ενημερώνουμε πως οι υπηρεσίες μας μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ 0,24%). Ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Για συμπληρωματικές πληροφορίες και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο ΕΙΑΣ (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr &eias@ath.forthnet.gr)

 Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση

Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού  κάθε επιχείρησης.