back to top
32.4 C
Athens
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1523

Insurancewebinars: Σχεδιάστε την στρατηγική του ασφαλιστικού σας γραφείου με 5 βήματα

0

Ενα νέο διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Σχεδιάστε την στρατηγική του ασφαλιστικού σας γραφείου σε απλά 5 βήματα»διοργανώνει το insurancewebinar.gr

Θεματολογία:

– Στρατηγικός σχεδιασμός στις επιχειρήσεις
– SWOT ανάλυση
– Διαμόρφωση στόχων
– Λειτουργικός προϋπολογισμός και προϋπολογισμός ταμειακής ροής
– Η σημασία του «νεκρού σημείου»
– Η χρησιμότητα του επιχειρηματικού σχεδίου σε περιόδους ύφεσης
– Επιχειρηματικό σχέδιο στην πράξη

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Πότε:

Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017, από τις 17:00 έως τις 19:00 με εισηγήτρια την κα Χαμπάκη Μυρτώ, Senior Manager, Risk Management Services Crowe SOL Consulting.
Για εγγραφές μέχρι την Πέμπτη 16/03/2017, κόστος webinar από 40€, μόνο 25€!
Δηλώστε τώρα συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το insurancewebinars.gr. και προλάβετε την προνομιακή τιμή!

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε:
1. στο site μας: www.insurancewebinars.gr
2. στα τηλέφωνά μας: 2312 201003, 2315 311282
3. στο email μας: sales@insuranceinnovation.gr

Facebook page: https://www.facebook.com/Insurancewebinars.gr

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος νέος Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Μarketing της INTERAMERICAN

0

Η INTERAMERICAN ανακοινώνει την ανάθεση των ευθυνών του Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing στο διακεκριμένο στέλεχος της εταιρείας Τάσο Ηλιακόπουλο. Ο κ. Ηλιακόπουλος, έως σήμερα Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και επικεφαλής της Anytime, από τη νέα θέση του αναλαμβάνει να οδηγήσει τα Δίκτυα Διαμεσολαβούντων, το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων (Agency) και το Πρακτορειακό (συνεργαζόμενοι Brokers), σε περαιτέρω ανάπτυξη και παραγωγική συνεισφορά στις πωλήσεις της εταιρείας. Στον τομέα της διοικητικής ευθύνης του περιλαμβάνονται, ακόμη, η Διεύθυνση Marketing, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Συνεργατών και η Διεύθυνση Υποστήριξης Πωλήσεων.

Ο Τάσος Ηλιακόπουλος, με σπουδές Μηχανολόγου-Αεροναυπηγού (Πανεπιστήμιο Πατρών), προέρχεται αμιγώς από το διοικητικό σώμα της INTERAMERICAN. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1999 στη θυγατρική INTERTRUST, εταιρεία διαχείρισης αμοιβαίων κεφαλαίων, ως υπάλληλος για να εξελιχθεί σε υπεύθυνο του καταστήματος Πατρών και στη συνέχεια του δικτύου καταστημάτων και του contact center της ΑΕΔΑΚ. Ακολούθησε η εμπειρία σε θέσεις του Μarketing της INTERAMERICAN (2003-2009) έως την ανάληψη των ευθυνών του Διευθυντή στο contact center της εταιρείας (2009-2010) και στη συνέχεια, από το 2010 του επικεφαλής της Anytime, όπου συνέδεσε την παρουσία του με την επιτυχημένη ανάπτυξη των απευθείας και online πωλήσεων, με προαγωγή του σε Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή το 2015.

Ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN, αναφερόμενος στη διοικητική μεταβολή δήλωσε: “Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι με την επιλογή του Τάσου Ηλιακόπουλου στη Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων & Marketing αναδεικνύεται η αξία που δημιουργεί για τα στελέχη της η εταιρεία και επίσης, η αναγνώριση της απόδοσης και οι ευκαιρίες που παρέχει για την εξέλιξή τους. Ο Τάσος διοίκησε και υποστήριξε την πρωτοποριακή ανάπτυξη της Αnytime κατά τα τελευταία χρόνια με εξαιρετική επιτυχία. Προφανώς, η επιλογή του ως νέου Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της INTERAMERICAN αποτελεί επένδυση στη μετάγγιση αυτής της εμπειρίας του από την Anytime στο Δίκτυο των Συνεργατών μας, την ενίσχυση, ανανέωση και ανάπτυξη του οποίου προτάσσει στρατηγικά η εταιρεία στον σχεδιασμό της διανομής, με αιχμή την ψηφιακή τεχνολογία, την καινοτομία και τις σύγχρονες μεθόδους πελατοκεντρικής λειτουργίας“.

Παρουσία ανωτάτων στελεχών και πολιτικών το Συνέδριο της MEGA BROKERS

0

Με περισσότερους από 700 συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο της MEGA BROKERS την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 στο κέντρο διασκέδασης «ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ», το οποίο και προλόγισε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών κ. Δημήτρης Μαζαράκης στην πρώτη δημόσια εμφάνισή του, αναγνωρίζοντας την επιτυχή πορεία της εταιρείας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ανακοινώσεις για νέα ιδιόκτητα γραφεία, νέους συνεργάτες, νέους στόχους, δραστηριότητες στην Υγεία, και σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξης εργασιών περιέβαλλαν το Συνέδριο στο οποίο βραβεύτηκαν 30 συνεργάτες.

Πολιτικοί, εκπρόσωποι κοινωνικών φορέων, ασφαλιστικών εταιρειών, Κλαδικού Τύπου,  και συνεργάτες της MEGA BROKERS από τη Νότιο Ελλάδα παραβρέθηκαν στην εκδήλωση η οποία λόγω συμμετοχών βρίσκεται πάντοτε στις κορυφαίες εκδηλώσεις της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ προβλήθηκε και από την τηλεόραση του Alpha.

Τους παρευρισκόμενους χαιρέτισαν ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ο οποίος έδωσε στίγμα περαιτέρω ανόδου ασφαλιστικών εργασιών λέγοντας ότι «είναι η καλύτερη όλων των εποχών» (δείτε συνημμένη ομιλία), ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου που εστίασε στους νέους στόχους, στο πώς θα προστεθεί αξία στους συνεργάτες και στο στόχο δημιουργίας ενός πιο μεγάλου και ποιοτικού χαρτοφυλακίου», καθώς και ο Διευθυντής Κλάδου Ζωής κ. Ιωάννης Παππάς που προανήγγειλε πώς «η επόμενη μέρα για τον Κλάδο ΖΩΗΣ στη MEGA BROKERS έρχεται».

Την παρουσίαση της εκδήλωσης συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Νίκος Υποφάντης ενώ τις βραβεύσεις των συνεργατών η Διευθύντρια Πωλήσεων κα Ιφιγένεια Τσακίρη.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ

Με θετική προσέγγιση λόγω μακράς – εκτός πολιτικής – γνωριμίας με τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισαν το Συνέδριο οι παριστάμενοι πολιτικοί και συγκεκριμένα: ο Επικεφαλής του «Ποταμιού» κ. Σταυρός Θεοδωράκης (συμμαθητής του κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου), ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής (συντοπίτης του κ. Χατζηθεοδοσίου), ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ιωάννης Τσιρώνης (συνεργάτης ασφαλιστής της MEGA BROKERS προ 15ετίας), η κυρία Άννα Καραμανλή από τη «Νέα Δημοκρατία» και ο κύριος Ανδρέας Λοβέρδος από τη «Δημοκρατική Συμπαράταξη». Επίσης, με την παρουσία τους τίμησαν και χαιρέτισαν το Συνέδριο οι Πρόεδροι συλλογικών φορέων  εκπροσώπησης της επιχειρηματικότητας και συγκεκριμένα της ΚΕΕΕ κ. Κ. Μίχαλος, της ΕΣΕΕ κ. Β. Κορκίδης, της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γ. Καβαθάς και του ΒΕΑ κ. Π. Ραβάνης.

 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Καθολική ήταν και η συμμετοχή εκπροσώπων της Ιδιωτικής Ασφάλισης που τίμησαν το Συνέδριο και συγκεκριμένα: Δ. Μαζαράκης METLIFE, Χ. Κάτσιος GROUPAMA, Ι. Καντώρος INTERAMERIKAN, Θ. Κοκκάλας ERGO, Z. Giuseppe AIG, Π. Δημητρίου GENERALI, Κ. Σαΐας INTERASCO, Ν. Μακρόπουλος ΕΥΡΩΠΗ, Ν. Σταυρογιάννη DAS, Στ. Κωνσταντάς ΕΘΝΙΚΗ, Δ. Ζορμπάς ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, Μ. Μήτρου PRIME, Ν. Σακελλαρίου AXA, Λ. Σίδερης EUROLIFE, Γ. Παρισάκης ΜΙΝΕΤΤΑ, Τ. Μπάρδης ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, Γ. Ταμπακάκης ΥΔΡΟΓΕΙΟ, Π. Τσίπρας ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, Α. Μάρκου ΔΥΝΑΜΙΣ, Δ. Παρλαμάς ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ. Επίσης παραβρέθηκαν Στελέχη από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες

ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Από τον Κλαδικό ασφαλιστικό Τύπο, παρακολούθησαν το Συνέδριο δημοσιογράφοι και εκδότες. Ειδικότερα συμμετείχαν οι κύριοι Δ. Ρουχωτάς ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, Ν. Μωράκης ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Χ. Καζαντζίδης ΕΥΡΩΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, Κ. Ουζούνης INSURANCE WORLD, Χρ. Μωράκη UNDERWRITER, Ι. Βερμισσώ INSURANCE-EEA, Λ. Καραγεώργος NEXT DEAL, Ι. Χαρονικολάου ASFALISINET και εκπρόσωποι από ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και EURO2DAY.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση του Νέου Διαγωνισμού Πωλήσεων 2017-2018 στη μαγευτική Σκωτία ενώ συνεργάτες, εκπρόσωποι των ασφαλιστικών εταιρειών και το προσωπικό της εταιρίας διασκέδασε με το μουσικό πρόγραμμα του Γιάννη Πλούταρχο & Πέγκυ Ζήνα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Παρουσία ανωτάτων στελεχών και πολιτικών το Συνέδριο της MEGA BROKERS

0

Με περισσότερους από 700 συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο της MEGA BROKERS την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017 στο κέντρο διασκέδασης «ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ», το οποίο και προλόγισε ο Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών κ. Δημήτρης Μαζαράκης στην πρώτη δημόσια εμφάνισή του, αναγνωρίζοντας την επιτυχή πορεία της εταιρείας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ανακοινώσεις για νέα ιδιόκτητα γραφεία, νέους συνεργάτες, νέους στόχους, δραστηριότητες στην Υγεία, και σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξης εργασιών περιέβαλλαν το Συνέδριο στο οποίο βραβεύτηκαν 30 συνεργάτες.

Πολιτικοί, εκπρόσωποι κοινωνικών φορέων, ασφαλιστικών εταιρειών, Κλαδικού Τύπου,  και συνεργάτες της MEGA BROKERS από τη Νότιο Ελλάδα παραβρέθηκαν στην εκδήλωση η οποία λόγω συμμετοχών βρίσκεται πάντοτε στις κορυφαίες εκδηλώσεις της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ προβλήθηκε και από την τηλεόραση του Alpha.

Τους παρευρισκόμενους χαιρέτισαν ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ο οποίος έδωσε στίγμα περαιτέρω ανόδου ασφαλιστικών εργασιών λέγοντας ότι «είναι η καλύτερη όλων των εποχών» (δείτε συνημμένη ομιλία), ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Τάσος Χατζηθεοδοσίου που εστίασε στους νέους στόχους, στο πώς θα προστεθεί αξία στους συνεργάτες και στο στόχο δημιουργίας ενός πιο μεγάλου και ποιοτικού χαρτοφυλακίου», καθώς και ο Διευθυντής Κλάδου Ζωής κ. Ιωάννης Παππάς που προανήγγειλε πώς «η επόμενη μέρα για τον Κλάδο ΖΩΗΣ στη MEGA BROKERS έρχεται».

Την παρουσίαση της εκδήλωσης συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Νίκος Υποφάντης ενώ τις βραβεύσεις των συνεργατών η Διευθύντρια Πωλήσεων κα Ιφιγένεια Τσακίρη.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ

Με θετική προσέγγιση λόγω μακράς – εκτός πολιτικής – γνωριμίας με τον Πρόεδρο κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισαν το Συνέδριο οι παριστάμενοι πολιτικοί και συγκεκριμένα: ο Επικεφαλής του «Ποταμιού» κ. Σταυρός Θεοδωράκης (συμμαθητής του κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου), ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής (συντοπίτης του κ. Χατζηθεοδοσίου), ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ιωάννης Τσιρώνης (συνεργάτης ασφαλιστής της MEGA BROKERS προ 15ετίας), η κυρία Άννα Καραμανλή από τη «Νέα Δημοκρατία» και ο κύριος Ανδρέας Λοβέρδος από τη «Δημοκρατική Συμπαράταξη». Επίσης, με την παρουσία τους τίμησαν και χαιρέτισαν το Συνέδριο οι Πρόεδροι συλλογικών φορέων  εκπροσώπησης της επιχειρηματικότητας και συγκεκριμένα της ΚΕΕΕ κ. Κ. Μίχαλος, της ΕΣΕΕ κ. Β. Κορκίδης, της ΓΣΕΒΕΕ κ. Γ. Καβαθάς και του ΒΕΑ κ. Π. Ραβάνης.

 ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Καθολική ήταν και η συμμετοχή εκπροσώπων της Ιδιωτικής Ασφάλισης που τίμησαν το Συνέδριο και συγκεκριμένα: Δ. Μαζαράκης METLIFE, Χ. Κάτσιος GROUPAMA, Ι. Καντώρος INTERAMERIKAN, Θ. Κοκκάλας ERGO, Z. Giuseppe AIG, Π. Δημητρίου GENERALI, Κ. Σαΐας INTERASCO, Ν. Μακρόπουλος ΕΥΡΩΠΗ, Ν. Σταυρογιάννη DAS, Στ. Κωνσταντάς ΕΘΝΙΚΗ, Δ. Ζορμπάς ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ, Μ. Μήτρου PRIME, Ν. Σακελλαρίου AXA, Λ. Σίδερης EUROLIFE, Γ. Παρισάκης ΜΙΝΕΤΤΑ, Τ. Μπάρδης ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, Γ. Ταμπακάκης ΥΔΡΟΓΕΙΟ, Π. Τσίπρας ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, Α. Μάρκου ΔΥΝΑΜΙΣ, Δ. Παρλαμάς ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ. Επίσης παραβρέθηκαν Στελέχη από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες

ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Από τον Κλαδικό ασφαλιστικό Τύπο, παρακολούθησαν το Συνέδριο δημοσιογράφοι και εκδότες. Ειδικότερα συμμετείχαν οι κύριοι Δ. Ρουχωτάς ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, Ν. Μωράκης ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Χ. Καζαντζίδης ΕΥΡΩΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, Κ. Ουζούνης INSURANCE WORLD, Χρ. Μωράκη UNDERWRITER, Ι. Βερμισσώ INSURANCE-EEA, Λ. Καραγεώργος NEXT DEAL, Ι. Χαρονικολάου ASFALISINET και εκπρόσωποι από ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και EURO2DAY.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την ανακοίνωση του Νέου Διαγωνισμού Πωλήσεων 2017-2018 στη μαγευτική Σκωτία ενώ συνεργάτες, εκπρόσωποι των ασφαλιστικών εταιρειών και το προσωπικό της εταιρίας διασκέδασε με το μουσικό πρόγραμμα του Γιάννη Πλούταρχο & Πέγκυ Ζήνα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

DAS Hellas – INTERAMERICAN: Αποτελεσματική συνεργασία  για τη διαχείριση ζημιών

0

 

Η συνεργασία που ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2015 η DAS Hellas και η INTERAMERICAN, για τη διαχείριση ζημιών και την ανάπτυξη της νομικής προστασίας σε ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ουσιαστική με βάση τα απολογιστικά στοιχεία έως και τον Φεβρουάριο του 2017, που παρουσιάζουν οι δύο εταιρείες. Τα δεδομένα των πρώτων 17 μηνών της συνεργασίας διαχωρίζονται σε διαχείριση παλαιών ζημιών του πελατολογίου της ασφαλιστικής εταιρείας, οι οποίες αφορούν σε χρήση που δεν καλύπτεται αντασφαλιστικά από την εταιρεία νομικής προστασίας και νέων ζημιών, που είναι αντασφαλισμένες σε αυτήν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το χαρτοφυλάκιο που ίσχυε πριν την συμφωνία, η DAS Hellas παρέλαβε από την INTERAMERICAN 4.029 ζημίες, ενώ αναγγέλθηκαν 1.148 έως τον περασμένο Φεβρουάριο, με συνέπεια το σύνολο των ζημιών αυτού του χαρτοφυλακίου να φθάσει τις 5.177. Είναι αξιοσημείωτο ότι ποσοστό 38% των αναγγελθεισών παλαιών ζημιών έκλεισαν ικανοποιητικά για τα ενδιαφερόμενα μέρη, μάλιστα οι δύο στις τρεις περιπτώσεις με εξωδικαστικές διαδικασίες. Παράλληλα, από τις παλαιές ζημίες που η DAS Hellas είχε παραλάβει από την INTERAMERICAN έκλεισαν αρκετές (24%) δικαστικά ή μετά από ενέργειες των διακανονιστών της εταιρείας νομικής προστασίας. Οι νέες ζημίες της ασφαλιστικής εταιρείας που έχουν αναγγελθεί στη DAS Hellas και καλύπτονται αντασφαλιστικά από αυτήν, ανέρχονται σε 1.772 και ήδη, έχουν κλείσει εξωδίκως σε ποσοστό 34,4%. Από τις νέες ζημίες που ανατέθηκαν για δικαστική διεκδίκηση παραμένουν αρκετές ανοικτές, κυρίως λόγω της παρατεταμένης αποχής των δικηγόρων κατά το 2016.

Η Νάντια Σταυρογιάννη, διευθύνουσα σύμβουλος της DAS Hellas, τόνισε: «Είναι σημαντικό ότι, στο πλαίσιο της εξαιρετικής συνεργασίας μας με την INTERAMERICAN, επιτυγχάνουμε τη βελτίωση των διαδικασιών διαχείρισης και του δείκτη ικανοποίησης των πελατών της ασφαλιστικής εταιρείας, με κλειδί την αποτελεσματικότητα των διακανονιστών μας. Ταυτόχρονα, γίνεται περισσότερο αντιληπτό πως η νομική προστασία έχει ποιοτικά χαρακτηριστικά και μπορεί να υποστηρίξει καθοριστικά τους ασφαλισμένους σε διεκδίκηση απαιτήσεων και αποκατάσταση ζημιών». Ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου INTERAMERICAN, δήλωσε σχετικά: «Τα έως σήμερα αποτελέσματα της συνεργασίας μας με τη DAS Hellas επιβεβαιώνουν την ορθότητα αυτής της πρωτοποριακής συμφωνίας, που ενισχύει τη διαφάνεια, αναδεικνύοντας το όφελος για τον καλυπτόμενο πελάτη – και τούτο αποτελεί στρατηγική προτεραιότητά μας. Πρόθεσή μας είναι να διευρύνουμε περαιτέρω τη συνεργασία με τη DAS Hellas, παρέχοντας νομική προστασία μέσω ασφαλιστικών προϊόντων αστικής ευθύνης». Οι επικεφαλής των συνεργαζομένων εταιρειών υπογραμμίζουν την κοινή πρόθεση για μακροχρόνια συνεργασία που θα αποδίδει στον πελάτη προϊόντα με τη βέλτιστη σχέση κόστους-οφέλους, με τη νομική προστασία ως προστιθέμενη αξία.

Στη φωτογραφία ο  Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN, με τη Νάντια Σταυρογιάννη, διευθύνουσα σύμβουλο της DAS Hellas.

H Groupama Ασφαλιστική ταξιδεύει από την Ελλάδα στην Αυστραλία, με… τριήρη!

0

Η Groupama Ασφαλιστική ανέλαβε, πριν από μερικούς μήνες, να υποστηρίξει ένα σπάνιο ταξίδι, αυτό της τριήρους «Ολυμπιάς», που ανήκει στο Ελληνικό Ναυτικό Μουσείο, από τον Πειραιά στη μακρινή Αυστραλία. Η εταιρία ανέλαβε τα έξοδα ασφάλισης της μοναδικής αυτής μεταφοράς και η τριήρης φτάνει αυτές τις μέρες στο Σίδνεϊ, όπου θα εκτεθεί στο Αυστραλιανό Εθνικό Ναυτικό Μουσείο.

Με την ενέργεια αυτή, η Groupama Ασφαλιστική αποδεικνύει στην πράξη ότι αγκαλιάζει τις ανάγκες που, είτε προστατεύουν, είτε βελτιώνουν, την καλλιέργεια της ελληνικής ιστορίας και κατ’ επέκταση της κοινωνίας.

Πληροφορίες για την Groupama Ασφαλιστική
Η Groupama Ασφαλιστική αποτελεί μια από τις κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρίες στην ελληνική αγορά. Με κύκλο εργασιών που ανήλθε στα €138.2 εκατ. το 2015, η εταιρία διακρίνεται για το κύρος και την αξιοπιστία της, παρέχοντας ολοκληρωμένα προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες. Η Groupama Ασφαλιστική διατηρεί ένα ισχυρό δίκτυο αποκλειστικών ασφαλιστικών συμβούλων και πρακτόρων, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της σε όλη τη χώρα. Από το 2007 αποτελεί 100% θυγατρική του γαλλικού Ομίλου Groupama, που φιλοδοξεί να οδηγήσει την Groupama Ασφαλιστική στην κατάκτηση μιας εκ των ηγετικών θέσεων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση http://www.groupama.gr/.

Η Εθνική Ασφαλιστική στο «Τhe Mall Athens» στο Μαρούσι!

0
Εθνική Ασφαλιστική, κτίριο, είσοδος

Η Εθνική Ασφαλιστική πιστή στην στρατηγική της να βρίσκεται πάντα κοντά στον ασφαλισμένο, δημιουργεί ακόμη ένα σημείο επικοινωνίας με το κοινό, στο «The Mall Athens» στο Μαρούσι.

 Μέσα από ένα καινοτόμο πρόγραμμα ενημέρωσης του κοινού για τη σωστή και έγκαιρη ασφάλιση με τίτλο «Ελάτε να μιλήσουμε για την ασφάλισή σας», οι επισκέπτες του «The Mall Athens» μπορούν να επισκεφθούν το ειδικό stage της Εθνικής Ασφαλιστικής στον χώρο του εμπορικού κέντρου και εκεί να μιλήσουν για τις ασφαλιστικές τους ανάγκες με τους εξειδικευμένους ασφαλιστικούς συμβούλους της Εταιρίας.

Όλες τις ώρες λειτουργίας του εμπορικού κέντρου, οι ασφαλιστικοί μας σύμβουλοι, θα βοηθήσουν τους επισκέπτες να λύσουν κάθε απορία τους για την ασφάλιση και μαζί τους να βρούνε τρόπους ώστε να καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες τους με τα πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης  Full, εξασφαλίζοντας  μια ζωή Full από ξενοιασιά και ηρεμία, με την σιγουριά της Εθνικής Ασφαλιστικής, της Πρώτης Ασφαλιστικής.

Παράλληλα οι επισκέπτες του stage, έχουν την ευκαιρία, να συμμετάσχουν σε ένα μοναδικό διαγωνισμό, που θα διαρκέσει έως και τον Αύγουστο 2017 και να διεκδικήσουν τα παρακάτω δώρα:

  • πέντε (5) Αpple iPhones 7
  • τριάντα (30) vouchers για να δουν τις αγαπημένες τους ταινίες στα Village Cinemas (δέκα (10) για τις αίθουσες Gold Class και είκοσι (20) για τις Mainstream αίθουσες) και,
  • ένα (1) ταξίδι για δύο (2) άτομα στην Disneyland στο Παρίσι συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών εισιτηρίων, διήμερης διανυκτέρευσης, των μεταφορικών εξόδων από και προς την Disneyland Paris και των εισιτηρίων εισόδου στα Disney Parks.

 Επίσης, στο περίπτερο της Εθνικής Ασφαλιστικής, θα υπάρχουν όμορφα δώρα και για τους μικρούς μας φίλους.

Περισσότερες πληροφορίες για τον διαγωνισμό καθώς και για τα προγράμματα Full Health και Full Αuto, μπορείτε να βρείτε στην εταιρική ιστοσελίδα  www.ethniki-asfalistiki.gr

Η Εθνική Ασφαλιστική δίπλα στον άνθρωπο και τα προβλήματά του εδώ και 125 χρόνια, πρωτοπορεί και έρχεται ακόμη πιο κοντά στο κοινό. Σύντομα δίπλα σας και σε άλλα εμπορικά κέντρα στην Θεσσαλονίκη και Αθήνα, χαρίζοντάς σας σημαντικά δώρα για να ζείτε τη ζωή στο Full!

Ασφαλιστικές–Τράπεζες:Σχέσεις ‘αγάπης- μίσους’ ή μόνο μίσους;

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Είθισται εμείς οι δημοσιογράφοι να λέμε ότι οι ασφαλιστικές εργασίες των τραπεζών συνεισφέρουν στο 20-30% επί της συνολικής παραγωγής των εταιρειών που διαθέτουν bancassurance.  Mήπως θα ήταν καλύτερο να λέγαμε ότι απορροφούν για δικά τους προιόντα ένα άλλο 20-30% των κεφαλαίων που πηγαίνουν προς αυτές;  Και για να εξηγήσουμε τι εννοούμε θα σας περιγράψουμε εν συντομία πρόσφατα περιστατικά στα οποία ήμασταν μάρτυρες σε καταστήματα τραπεζών που  έχουν και ισχυρό bancassurance.

Στο πρώτο περιστατικό, ο επενδυτής ζητούσε να τοποθετήσει τα λεφτά του από τη λήξη μίας προθεσμιακής κατάθεσης σε ένα προϊόν με μεγάλη ασφάλεια που θα του έδινε και σύνταξη.  Προφανέστατα ο άνθρωπος ζητούσε ένα αποταμιευτικό-συνταξιοδοτικό προϊόν  από την γκάμα που πρόσφερε η ασφαλιστική μέσω του bancassurance.  Η τραπεζική υπάλληλος προσπαθούσε με κάθε τρόπο να τον κάνει να επιλέξει να ανοίξει μία νέα προθεσμιακή κατάθεση.  Ήταν σαφές ότι η τράπεζα είχε δώσει οδηγίες να μην βγαίνει ούτε ένα ευρώ από τις καταθέσεις της (το γνωρίζουμε γαρ ότι έχουν προβλήματα εκροών). Τελικά με τα χίλια ζόρια , ο πελάτης κατάφερε να εξασφαλίσει μόνο μία μπροσούρα με τα συνταξιοδοτικά προϊόντα της ασφαλιστικής και η υπάλληλος σταμάτησε να ασχολείται μαζί του.

Στη δεύτερη περίπτωση, ακόμα χειρότερη, ο υπάλληλος αφού απαρίθμησε τα τραπεζικά προϊόντα και τις (χαμηλές) αποδόσεις που γνωρίζουμε προσπαθούσε να ‘αποδομήσει’ τα ασφαλιστικά προϊόντα που ζητούσε ο πελάτης.  ‘Ξέρουμε, αν δεν θα κλείσει η (πολυεθνική) εταιρεία;’ ρωτούσε δήθεν, ρητορικά. ‘Τα τραπεζικά προϊόντα είναι εγγυημένα’ επέμενε. Βεβαίως , εάν κάποιος του έλεγε ότι τα ασφαλιστικά προϊόντα δεν μπορούν να ‘κουρευτούν’ όπως οι καταθέσεις, θα τον διέψευδε αμέσως.

Από τα περιστατικά αυτά (είναι αληθινά και τα έχουμε δει όλοι μας) καταλαβαίνει κάποιος ορισμένα βασικά  πράγματα. Πρώτον την κατάσταση των τραπεζών, τις εντολές που έχουν πάρει οι τραπεζο-υπάλληλοι, την έλλειψη ουσιαστικών γνώσεών περί των ασφαλιστικών προϊόντων και την γενικότερη αδιαφορία για την εφαρμογή του σωστού bancassurance.

Τελικά, παρά τις όποιες υπερβολές, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες έχουν κάθε δίκιο να διαμαρτύρονται όχι μόνο γιατί χάνουν δουλειές αλλά κυρίως γιατί διαστρεβλώνεται και συκοφαντείται πολλές φορές η εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς.

Diploma in Business Administration συνεργασία ΕΙΑΣ με Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών

0
ΕΙΑΣ, στελέχη, meeting, αποτελέσματα

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Diploma in Business Administration. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος για πρώτη φορά το 2015, το ΕΙΑΣ σκοπεύει να επαναπροκηρύξει για τρίτη φορά το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Diploma in Business Administration, το οποίο αρχίζει την Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
· Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να κορυφώσουν τις επιδόσεις τους.
· Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων.
· Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
· Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
· Διδαχθούν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές.
· Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται
Σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 19 Απριλίου 2017 και θα ολοκληρωθεί -μαζί με την προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία- στα τέλη Ιουνίου 2017.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).
Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
· Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες). Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό & Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
· Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες). Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς
· Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες). Εισηγητής, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
· Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες). Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επισκέπτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ, Εντεταλμένη Καθηγήτρια Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
· Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες). Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ
· Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες) Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Επίκουρος ΟΠΑ
· Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες).Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ
Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.
Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κόστος Προγράμματος
· Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
· Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
· Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.500 € / άτομο
· Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο
Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 7 Απριλίου 2017.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 22 έως 31 Μαΐου 2017. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

OAEΔ
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ως γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
– Τετάρτη 19 Απριλίου: 16.00 – 20.15
– Πέμπτη 20 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Δευτέρα 24 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 27 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Τρίτη 2 Μαΐου: 16.00 – 20.15
– Παρασκευή 5 Μαΐου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 8 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 11 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Τρίτη 16 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 18 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Παρασκευή 26 Μαΐου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 29 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 1 Ιουνίου: 16.00 – 20.15
– Πέμπτη 8 Ιουνίου: 16.00 – 20.15
– Παρασκευή 9 Ιουνίου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 12 Ιουνίου: 16:00 – 20:15

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής

Diploma in Business Administration συνεργασία ΕΙΑΣ με Οικονομικό Παν/μιο Αθηνών

0
ΕΙΑΣ, στελέχη, meeting, αποτελέσματα

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) συνεχίζει την εξαιρετικά επιτυχημένη συνεργασία του με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) μέσω της από κοινού δημιουργίας του προγράμματος Diploma in Business Administration. Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον και τις εξαιρετικές κριτικές που έλαβε η υλοποίηση του προγράμματος για πρώτη φορά το 2015, το ΕΙΑΣ σκοπεύει να επαναπροκηρύξει για τρίτη φορά το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Diploma in Business Administration, το οποίο αρχίζει την Τετάρτη 19 Απριλίου 2017.

Στο ευμετάβλητο περιβάλλον του σήμερα, η ανάγκη για την εκπαίδευση και την κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ως εκ τούτου, καθίσταται ολοένα και πιο σαφές ότι η ανάπτυξη των ικανοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί αναγκαιότητα προκειμένου οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να βγουν, όσο το δυνατόν, αλώβητοι από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που μαστίζει τη χώρα και τις επιχειρήσεις.
Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών είναι ένας διακεκριμένος δημόσιος φορέας μάθησης, γνωστός για το υψηλό επίπεδο των διδασκόντων και των ακαδημαϊκών προγραμμάτων του, που εξασφαλίζει την προστιθέμενη αξία του προγράμματος.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσφέρει στους συμμετέχοντες έναν άρτια σχεδιασμένο και καινοτομικό κύκλο επτά εκπαιδευτικών ενοτήτων, από εξειδικευμένους καθηγητές τόσο από άποψη ακαδημαϊκής αριστείας όσο και πρακτικής εμπειρίας. Μέσω της χρήσης πρωτοποριακών μεθόδων διδασκαλίας και εργαλείων, το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων που άπτονται των αναγκών της ασφαλιστικής αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από τη μετάδοση σημαντικών γνώσεων και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων, το πρόγραμμα στοχεύει και στην επιτυχή εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν οι συμμετέχοντες.

Μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
· Βελτιώσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους και να κορυφώσουν τις επιδόσεις τους.
· Κατανοήσουν, αναλύσουν και επιλύσουν σύνθετες καταστάσεις με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων.
· Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με τη δική τους προσωπικότητα και το εργασιακό τους προφίλ.
· Επεκτείνουν τις εμπειρίες τους και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, οι οποίες θα είναι ευεργετικές για την παραγωγή ιδεών σε τομείς της αρμοδιότητάς τους.
· Διδαχθούν από μερικούς από τους πιο άρτια καταρτισμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές.
· Διευρύνουν τα δίκτυά τους εντός και εκτός του οργανισμού.
Τα μαθήματα είναι ειδικά προσαρμοσμένα και επικεντρώνονται σε θέματα που αφορούν στον ασφαλιστικό τομέα. Η καινοτόμος μεθοδολογία διδασκαλίας διαφοροποιείται από την παραδοσιακή διδασκαλία, συνδέοντας τις κλασικές διαλέξεις με διάφορες καινοτομικές μεθόδους μάθησης (π.χ., μελέτες περιπτώσεων, παιχνίδια ρόλων, προσομοιώσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος) και παρέχοντας πλούσιο υποστηρικτικό υλικό (π.χ., εξειδικευμένα άρθρα, βίντεο, σχετικούς ιστότοπους), στο οποίο οι συμμετέχοντες μπορούν να ανατρέξουν προκειμένου να ενημερωθούν περαιτέρω. Αυτές οι πρωτοποριακές μέθοδοι διδασκαλίας προσφέρουν πολλαπλά επίπεδα μάθησης, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τη θεματολογία που πραγματεύονται οι εκπαιδευτικές ενότητες και να εφαρμόσουν τις γνώσεις που έχουν αποκομίσει σε πραγματικά θέματα/προβλήματα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται
Σε στελέχη και εργαζόμενους σε ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και σε έμπειρους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, που επιθυμούν να συστηματοποιήσουν και να εκσυγχρονίσουν τις γνώσεις τους, προκειμένου να βελτιώσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές.

Έναρξη & Διάρκεια Προγράμματος
Το Πρόγραμμα, διάρκειας 90 εκπαιδευτικών ωρών σε 9 εβδομάδες, θα ξεκινήσει στις 19 Απριλίου 2017 και θα ολοκληρωθεί -μαζί με την προβλεπόμενη εξεταστική διαδικασία- στα τέλη Ιουνίου 2017.

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από επτά (7) εκπαιδευτικές ενότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν 90 εκπαιδευτικές ώρες διαδραστικής εκπαίδευσης (interactive training). Οι ενότητες αυτές έχουν σχεδιασθεί με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες του τομέα των υπηρεσιών και του κλάδου των ασφαλειών. Σε αυτό το πλαίσιο, καλύπτεται ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων το οποίο περιλαμβάνει τόσο ποσοτικές/τεχνικές θεματικές ενότητες (π.χ. χρηματοοικονομική για μη χρηματοοικονομικά στελέχη) όσο και ποιοτικές/αντιληπτικές θεματικές ενότητες (π.χ. ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων και ηγεσία).
Μετά το τέλος των εκπαιδευτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δώσουν μία σύντομη εξέταση, η επιτυχία στην οποία θα τους προσφέρει Πιστοποιητικό Συμμετοχής από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (Ε.Ι.Α.Σ.).

Εκπαιδευτικές Ενότητες – Διδάσκοντες Προγράμματος
· Ενότητα 1: Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Επικοινωνίας & Παρουσιάσεων (10 ώρες). Εισηγητής: Δημήτρης Λυμπερόπουλος, Ειδικό & Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό ΟΠΑ
· Ενότητα 2: Χρηματοοικονομική για μη-χρηματοοικονομικά Στελέχη (14 ώρες). Εισηγητής: Δημήτρης Ψυχογιός, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπ. Πειραιώς
· Ενότητα 3: Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών (14 ώρες). Εισηγητής, Εμπειρογνώμονας σε θέματα Customer Excellence
· Ενότητα 4: Ανάπτυξη Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (14 ώρες). Εισηγήτρια: Ειρήνη Ρηγοπούλου, Επισκέπτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ, Εντεταλμένη Καθηγήτρια Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
· Ενότητα 5: Ανάπτυξη Προσωπικών Δεξιοτήτων & Ηγεσία (14 ώρες). Εισηγήτρια: Μαρία Βακόλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΟΠΑ
· Ενότητα 6: Διαπραγματεύσεις & Διαχείριση Συγκρούσεων (10 ώρες) Εισηγητής: Ηλίας Καπουτσής, Εντεταλμένος Επίκουρος ΟΠΑ
· Ενότητα 7: Στρατηγική Σκέψη & Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων (14 ώρες).Εισηγητής: Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής ΟΠΑ
Ο εισηγητής της κάθε εκπαιδευτικής ενότητας έχει επιλεγεί με γνώμονα την αριστεία τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Κάθε εισηγητής πληροί τα ακόλουθα κριτήρια: (α) είναι εξειδικευμένος στην εκπαιδευτική ενότητα που θεραπεύει (β) διαθέτει σημαντική και πολύωρη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στελεχών και (γ) έχει λάβει υψηλές αξιολογήσεις (και σε αρκετές περιπτώσεις και αριστεία διδασκαλίας) από εκπαιδευόμενους σε αντίστοιχα επαγγελματικά σεμινάρια και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών.
Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κ. Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής, Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Κόστος Προγράμματος
· Εργαζόμενοι Εταιριών – Μελών ΕΙΑΣ: 1.800 € / άτομο
· Πολλαπλές συμμετοχές (από 3 συμμετοχές και άνω): 1.650 € / άτομο
· Φυσικά Πρόσωπα & Άνεργοι: 1.500 € / άτομο
· Εργαζόμενοι Εταιριών- μη Μελών ΕΙΑΣ: 2.000 € / άτομο
Οι αιτήσεις εγγραφής των υποψηφίων, μαζί με την καταβολή της πρώτης δόσης των διδάκτρων, θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 7 Απριλίου 2017.
Τα δίδακτρα θα καταβληθούν σε δύο δόσεις, το 50% με την αίτηση εγγραφής και το 50% την εβδομάδα από 22 έως 31 Μαΐου 2017. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα και τους ανέργους, το ΕΙΑΣ προσφέρει τη δυνατότητα καταβολής του ποσού των διδάκτρων σε τρεις άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας.

OAEΔ
Σας ενημερώνουμε πως το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,24%) του ΟΑΕΔ. Ως γνωστόν, ο ΟΑΕΔ παρέχει στις Εταιρίες τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού τους, εκμεταλλευόμενες το 0,24% από τις εργοδοτικές εισφορές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site του ΟΑΕΔ http://laek.oaed.gr

Τόπος Διεξαγωγής & Ωράριο Μαθημάτων
Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
– Τετάρτη 19 Απριλίου: 16.00 – 20.15
– Πέμπτη 20 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Δευτέρα 24 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 27 Απριλίου: 16:00 – 20:15
– Τρίτη 2 Μαΐου: 16.00 – 20.15
– Παρασκευή 5 Μαΐου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 8 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 11 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Τρίτη 16 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 18 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Παρασκευή 26 Μαΐου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 29 Μαΐου: 16:00 – 20:15
– Πέμπτη 1 Ιουνίου: 16.00 – 20.15
– Πέμπτη 8 Ιουνίου: 16.00 – 20.15
– Παρασκευή 9 Ιουνίου: 09:00 – 17:30
– Δευτέρα 12 Ιουνίου: 16:00 – 20:15

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση συμμετοχής