back to top
26.5 C
Athens
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1509

Ενισχυμένη η παρουσία του δικτύου συνεργαζομένων brokers της INTERAMERICAN

0
Στιγμιότυπο από εκπαιδευτική ημερίδα της INTERAMERICAN για συνεργαζόμενους brokers

Το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών ενισχύει συνεχώς τη θέση του στη στρατηγική διανομής της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής πολιτικής της εταιρείας για τη διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων της «με κάθε τρόπο που θα ήθελε να αγοράσει ο πελάτης». Ήδη, οι συνεργαζόμενοι ενεργοί πράκτορες και μεσίτες, που φθάνουν τους 792 σύμφωνα με τα στοιχεία κλεισίματος του 2016, πέρυσι είχαν κατά 39,9% συμμετοχή στη συνολική παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της εταιρείας στις γενικές ασφαλίσεις και κατά 11,7% στην παραγωγή των ασφαλίσεων ζωής και υγείας (πρόσφατα, η INTERAMERICAN ανακοίνωσε αποτελέσματα συνολικής παραγωγής 2016 που στις γενικές έφθασαν τα 186 εκατ., στην υγεία τα 84 εκατ. και στη ζωή τα 59 εκατ. ευρώ). Είναι αξιοσημείωτο ότι βελτίωση υπήρξε και στην κατάταξη προτίμησης της INTERAMERICAN εκ μέρους του πρακτορειακού δικτύου, εφ’ όσον σύμφωνα με τα στοιχεία φετινής έρευνας, το 44,3% των συνεργατών έχουν πρώτη σε προτίμηση συνεργασίας την εταιρεία στην ασφαλιστική αγορά και το 26,8% δεύτερη. Η συνεχής βελτίωση της προτίμησης αποτελεί στόχο προτεραιότητας της INTERAMERICAN στη σχέση της με τους συνεργάτες του ελεύθερου δικτύου.

Ειδικότερα, το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών πέρυσι εξισορρόπησε περαιτέρω την κατανομή των εργασιών του στις γενικές ασφαλίσεις, με αύξηση δραστηριότητας στους εκτός ασφάλισης οχημάτων κλάδους των γενικών ασφαλίσεων (σε 34% από 31% κατά το 2015), επιτυγχάνοντας βελτίωση παραγωγής ιδιαίτερα στον κλάδους αστικής ευθύνης (19,7% αύξηση), πλοίων – σκαφών (27%) και τεχνικών ασφαλίσεων (19,8%), ενώ εντυπωσιακή ήταν και η αύξηση της νέας παραγωγής στις ομαδικές ασφαλίσεις κατά 45%. Παράλληλα, το δίκτυο αύξησε τον αριθμό των ασφαλισμένων οχημάτων σε 210.000. Ιδιαίτερα παραγωγικό είναι και το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τους brokers, με αύξηση τζίρου εργασιών στις γενικές ασφαλίσεις κατά 6,7% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2016 και περαιτέρω εξισορρόπηση χαρτοφυλακίου (55% στον κλάδο οχημάτων και 45% στους λοιπούς κλάδους).

Η υποστήριξη που παρέχει η εταιρεία στο πρακτορειακό δίκτυο είναι προηγμένη ψηφιακή μέσω της αναβαθμισμένης πλατφόρμας «ask me”, με λειτουργικά εργαλεία-εφαρμογές που διευκολύνουν την απλοποίηση και ταχύτητα διεκπεραίωσης των εργασιών (ψηφιακό γραφείο συνεργάτη). Παράλληλα, στο επίπεδο της διαρκούς εκπαίδευσης υλοποιείται πυκνό πρόγραμμα σεμιναρίων για ασφαλιστικά προϊόντα, με φυσική παρουσία σε ημερίδες και webinar. Κατά την πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης των συνεργαζομένων brokers, το “ask me” βαθμολογήθηκε με 4,22 (άριστα το 5), ενώ και ο δείκτης ικανοποίησης για την εκπαίδευση-ενημέρωσή τους εμφανίζεται βελτιωμένος κατά 6,5%. Είναι σημαντικό ότι, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επαναπιστοποίησης των διαμεσολαβούντων, η INTERAMERICAN εκπαίδευσε και επαναπιστοποίησε κατά το 2016, μέσω του αναγνωρισμένου εκπαιδευτικού κέντρου της, συνολικά 700 brokers.

Ενισχυμένη η παρουσία του δικτύου συνεργαζομένων brokers της INTERAMERICAN

0
Στιγμιότυπο από εκπαιδευτική ημερίδα της INTERAMERICAN για συνεργαζόμενους brokers

Το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών ενισχύει συνεχώς τη θέση του στη στρατηγική διανομής της INTERAMERICAN, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής πολιτικής της εταιρείας για τη διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων της «με κάθε τρόπο που θα ήθελε να αγοράσει ο πελάτης». Ήδη, οι συνεργαζόμενοι ενεργοί πράκτορες και μεσίτες, που φθάνουν τους 792 σύμφωνα με τα στοιχεία κλεισίματος του 2016, πέρυσι είχαν κατά 39,9% συμμετοχή στη συνολική παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων της εταιρείας στις γενικές ασφαλίσεις και κατά 11,7% στην παραγωγή των ασφαλίσεων ζωής και υγείας (πρόσφατα, η INTERAMERICAN ανακοίνωσε αποτελέσματα συνολικής παραγωγής 2016 που στις γενικές έφθασαν τα 186 εκατ., στην υγεία τα 84 εκατ. και στη ζωή τα 59 εκατ. ευρώ). Είναι αξιοσημείωτο ότι βελτίωση υπήρξε και στην κατάταξη προτίμησης της INTERAMERICAN εκ μέρους του πρακτορειακού δικτύου, εφ’ όσον σύμφωνα με τα στοιχεία φετινής έρευνας, το 44,3% των συνεργατών έχουν πρώτη σε προτίμηση συνεργασίας την εταιρεία στην ασφαλιστική αγορά και το 26,8% δεύτερη. Η συνεχής βελτίωση της προτίμησης αποτελεί στόχο προτεραιότητας της INTERAMERICAN στη σχέση της με τους συνεργάτες του ελεύθερου δικτύου.

Ειδικότερα, το δίκτυο συνεργαζομένων πρακτόρων και μεσιτών πέρυσι εξισορρόπησε περαιτέρω την κατανομή των εργασιών του στις γενικές ασφαλίσεις, με αύξηση δραστηριότητας στους εκτός ασφάλισης οχημάτων κλάδους των γενικών ασφαλίσεων (σε 34% από 31% κατά το 2015), επιτυγχάνοντας βελτίωση παραγωγής ιδιαίτερα στον κλάδους αστικής ευθύνης (19,7% αύξηση), πλοίων – σκαφών (27%) και τεχνικών ασφαλίσεων (19,8%), ενώ εντυπωσιακή ήταν και η αύξηση της νέας παραγωγής στις ομαδικές ασφαλίσεις κατά 45%. Παράλληλα, το δίκτυο αύξησε τον αριθμό των ασφαλισμένων οχημάτων σε 210.000. Ιδιαίτερα παραγωγικό είναι και το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τους brokers, με αύξηση τζίρου εργασιών στις γενικές ασφαλίσεις κατά 6,7% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2016 και περαιτέρω εξισορρόπηση χαρτοφυλακίου (55% στον κλάδο οχημάτων και 45% στους λοιπούς κλάδους).

Η υποστήριξη που παρέχει η εταιρεία στο πρακτορειακό δίκτυο είναι προηγμένη ψηφιακή μέσω της αναβαθμισμένης πλατφόρμας «ask me”, με λειτουργικά εργαλεία-εφαρμογές που διευκολύνουν την απλοποίηση και ταχύτητα διεκπεραίωσης των εργασιών (ψηφιακό γραφείο συνεργάτη). Παράλληλα, στο επίπεδο της διαρκούς εκπαίδευσης υλοποιείται πυκνό πρόγραμμα σεμιναρίων για ασφαλιστικά προϊόντα, με φυσική παρουσία σε ημερίδες και webinar. Κατά την πρόσφατη έρευνα ικανοποίησης των συνεργαζομένων brokers, το “ask me” βαθμολογήθηκε με 4,22 (άριστα το 5), ενώ και ο δείκτης ικανοποίησης για την εκπαίδευση-ενημέρωσή τους εμφανίζεται βελτιωμένος κατά 6,5%. Είναι σημαντικό ότι, στο πλαίσιο της υποχρεωτικής επαναπιστοποίησης των διαμεσολαβούντων, η INTERAMERICAN εκπαίδευσε και επαναπιστοποίησε κατά το 2016, μέσω του αναγνωρισμένου εκπαιδευτικού κέντρου της, συνολικά 700 brokers.

Επιτέλους, ένα σωστό μέτρο στην υγεία

0

Του Αιμίλιου Νεγκή, Δευθυντή Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine

Το καλό να λέγεται… Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας έλαβε μία αξιέπαινη και φιλόδοξη προσπάθεια, με στόχο να αξιολογήσει τον τρόπο λειτουργίας των νοσοκομείων και τις υπηρεσίες που παρέχουν προς τους πολίτες.

Την περασμένη Παρασκευή, λοιπόν, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη της ηγεσίας του υπουργείου Υγείας με τους διοικητές και υποδιοικητές νοσοκομείων και ΥΠΕ. Εκεί λοιπόν τέθηκε επί τάπητος η κατάρτιση κριτηρίων/ στόχων, που θα αποτελέσουν τη βάση για την τακτική αξιολόγηση των διοικήσεων των νοσοκομείων (διαβάστε εδώ).

Στα τέλη Ιουνίου– όπως ανακοινώθηκε χθες – θα πραγματοποιηθεί νέα σύσκεψη, κατά την οποία οι διοικήσεις των νοσοκομείων θα καταθέσουν έναν πρώτο απολογισμό σχετικά με την πορεία υλοποίησης των στόχων, που καθορίστηκαν στην σύσκεψη της Παρασκευής.

Αναμφίβολα, πρόκειται για μία αξιέπαινη προσπάθεια να τεθούν επιτέλους κάποιοι ποσοτικοί και ποιοτικοί στόχοι για τη λειτουργία των νοσοκομείων. Αυτό κάνουν άλλωστε όλες οι προηγμένες χώρες, όπως γράφαμε και εμείς μόλις πριν από λίγες ημέρες: http://virus.com.gr/chriazomaste-mnimonio-diafanias-ke-axiologisis-tou-esi/

Π.χ. στη Βρετανία από το 2009 οι αρμόδιες υπηρεσίες καταγράφουν δείκτες – κλειδιά, όπως:

  • Τον αριθμό των ασθενών με καρκίνο που ξεκινούν θεραπεία μέσα σε 2 μήνες από την αρχική παραπομπή του οικογενειακού τους γιατρού
  • Τον αριθμό των ασθενών που έχουν ανάγκη τακτικού χειρουργείου και κάνουν την επέμβαση μέσα σε 18 εβδομάδες.
  • Τον αριθμό των ασθενών που εξέρχονται από το τμήμα επειγόντων περιστατικών μέσα σε 4 ώρες.

Την Παρασκευή λοιπόν συμφωνήθηκαν να καταγράφονται συγκεκριμένοι δείκτες και τέθηκαν κάποιοι μετρήσιμοι στόχοι, όπως:

  • Οι χρόνοι αναμονής για «ψυχρά» χειρουργεία, π.χ. αρθροπλαστικές, καταρράκτης με στόχο να μην υπερβαίνει τους 6 μήνες.
  • Ο συνολικός χρόνος αναμονής στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών μέχρι την τελική διεκπεραίωση (εισαγωγή ή οδηγίες ). Εδώ ο στόχος είναι ο χρόνος αναμονής να μην ξεπερνά τις 2.5 ώρες.
  • Στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία, θα καταγράφεται ο χρόνος αναμονής για το πρώτο ραντεβού με στόχο να μην υπερβαίνει τις 20 μέρες.

Βέβαια, μένει να δούμε αν πράγματι οι διοικήσεις των νοσοκομείων θα καταφέρουν να συλλέξουν τα δεδομένα αυτά και φυσικά ότι τα στοιχεία θα είναι αξιόπιστα. Διότι πολύ φοβάμαι ότι είτε πολλά νοσοκομεία δεν είναι σε θέση να συλλέξουν τέτοια δεδομένα λόγω φόρτου εργασίας και έλλειψης προσωπικού, είτε αν δηλώνουν τέτοια στοιχεία θα είναι αμφίβολο ότι θα είναι αληθή, εφόσον και από τα στοιχεία αυτά θα αξιολογούνται οι διοικητές… Έτσι, θα έχουν κίνητρο να «μαγειρεύουν» τα δεδομένα.

Στο εξωτερικό, τα στοιχεία αυτά συλλέγονται αυτομάτως από τα πληροφοριακά συστήματα των νοσοκομείων! Επίσης, σε πολλές χώρες τα στοιχεία αυτά είναι διαθέσιμα προς το κοινό, ώστε οι πολίτες να γνωρίζουν τι συμβαίνει και να προκαλείται ανταγωνισμός μεταξύ των νοσοκομείων και η όλη διαδικασία χρησιμοποιείται ως μοχλός πίεσης προς τις διοικήσεις των νοσοκομείων.

Καλό θα ήταν λοιπόν το υπουργείο Υγείας είτε να δημιουργήσει μία ειδική ομάδα ελεγκτών είτε να αξιοποιήσει το ΣΕΥΥΠ για να διασφαλίσει τη διαφανή και αξιοκρατική συλλογή και καταγραφή των δεδομένων. Ανάλογο πρόβλημα αντιμετώπισε το υπουργείο Υγείας και το 2010-2011 με τη δημιουργία του ESYnet και πέρασε ρύθμιση για διοικητικές κυρώσεις σε περίπτωση εισαγωγής εσφαλμένων στοιχείων στη βάση δεδομένων.

Όπως και να έχει, πρέπει να χαιρετίσουμε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης και πρέπει να υποστηριχθεί και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Αρκεί φυσικά όλα να γίνουν με διαφάνεια και αξιοκρατία. Και να μην πρόκειται για άλλο ένα τέχνασμα για να ευλογήσουμε τα γένια μας ή τις μουστάκες μας…

Υ.Γ. Αφού απένειμα τα εύσημα ας γκρινιάξω και λίγο. Είναι δυνατόν για μία τόσο σημαντική πρωτοβουλία να ενημερώνονται τα μέσα ενημέρωσης με 3 ημέρες καθυστέρηση; Δεν θα ήταν προτιμότερο η σύσκεψη -ή έστω ένα μέρος αυτής – να γίνει ενώπιον των δημοσιογράφων, ώστε να γίνει ενημέρωση σε βάθος; Ας μην διαμαρτύρονται μετά στην κυβέρνηση ότι τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης δεν προβάλλουν το έργο τους…

Πηγή: virus.com.gr

Allianz: Αυξάνονται οι αποζημιώσεις για αστική ευθύνη

0
Μπλε σημαίες με λογότυπο Allianz

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Αυξάνονται και…πληθύνονται οι αποζημιώσεις για αστική αυθύνη καθώς οι εποπτικές αρχές γίνονται όλο και πιο αυστηρές, οι εφοδιαστικές αλυσίδες πιο πολύπλοκες και ολοένα και περισσότερες ομάδες ανά τον κόσμο στρέφονται σε αγωγές αμερικανικού τύπου, διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις από τις εταιρείες.

Μέσω της μελέτης Global Claims Review, η Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) ανέλυσε πάνω από 100.000 αιτήσεις αποζημιώσεις για αστική ευθύνη σε πάνω από 100 χώρες, συνολικού ύψους 8,85 δισ. ευρώ για την περίοδο 2011-2016.  Μεταξύ των συμπερασμάτων ήταν ότι τα ελαττωματικά προϊόντα και τα συμβάντα στον χώρο εργασίας αποτελούν την βασική “πηγή” αιτήσεων καταβολής αποζημιώσεων από επιχειρήσεις, καθώς αναλογούν στο 23% του συνολικού αιτούμενου ποσού.

Οι ζημίες από συγκρούσεις/πτώσεις/αντικείμενα που έπεσαν βρίσκονται στην “καρδιά” των περισσότερων αιτήσεων αποζημιώσεων αστικής ευθύνης που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες (48% του συνόλου), σύμφωνα πάντα με τη μελέτη της Allianz. Είναι πάντως ενθαρρυντικό ότι η συχνότητα των αιτήσεων βαίνει μειούμενη χάρη στην καλύτερη διαχείριση κινδύνων, τους αυστηρότερους κανονισμούς ασφαλείας αλλά και την εν εξελίξει στροφή από τη βαριά βιομηχανία προς τις υπηρεσίες.

Από την άλλη πλευρά, είναι ορατό το ενδεχόμενοι οι “μεγάλες” αποζημιώσεις αστικής ευθύνης να καταστούν πιο δαπανηρές, περίπλοκες και διεθνοποιημένες. Τα σκάνδαλα με τις μετρήσεις εκπομπών ρύπων στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένα καλό παράδειγμα προς την κατεύθυνση αυτή: Η γερμανική Volkswagen συμφώνησε να καταβάλει 4,3 δισ. δολάρια στις ΗΠΑ, παραδεχόμενη τόσο αστικές όσο και ποινικές ευθύνες. Επιπροσθέτως, πολλοί πελάτες της VW απαιτούν αποζημίωση επειδή πούλησαν (ή αγόρασαν) αυτοκίνητα που παρήγαγαν υψηλότερους ρύπους σε σχέση με ό,τι υποστήριζε η αυτοκινητοβιομηχανία.  Και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μπει στο “μικροσκόπιο” των αρχών εν μέσω υποψιών ότι κατασκεύαζαν ΙΧ με εκπομπές ρύπων πάνω από τα υψηλότερα νόμιμα όρια.

Η προοπτική για υψηλότερες ζημίες από αστική ευθύνη ανά τον κόσμο ενισχύεται, ιδίως όσον αφορά τις ανακλήσεις ελαττωματικών προϊόντων, την εταιρική ευθύνη και περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων, αναφέρει η AGCS. Επιπροσθέτως, νέες εστίες για αποζημιώσεις αστικής ευθύνης θα προκύψουν από τις “τεχνολογίες της διαταραχής” (disruptive technologies) και τα πιο πολύπλοκα επιχειρηματικά μοντέλα της οικονομίας του διαμοιρασμού (sharing economy).

Οι εποπτικές αρχές ανά τον κόσμο έχουν γίνει πιο αυστηρές, υποχρεώνοντας σε μεγαλύτερη λογοδοσία τις εταιρείες και τα ΔΣ τους, ενώ ο επενδυτικός ακτιβισμός αυξάνεται. Την ίδια στιγμή, η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών έχει ενισχυθεί σε πολλές χώρες και η “μόδα” των ομαδικών αγωγών αμερικανικού τύπου εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο. Παρότι οι ομαδικές αγωγές από καταναλωτές και επενδυτές παραμενουν κυρίως αμερικανική υπόθεση, η συλλογική αποκατάσταση (collective redress) προσλαμβάνει διεθνείς διαστάσεις, περιλαμβανομένης και της Ευρώπης, καταλήγει η Allianz.

 

Β. Δαβιλάς/Prime Insurance: Μείωση των τροχαίων μέσα από την ορθή εκπαίδευση των νέων

0

του Βαϊου Κρόκου

Να καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά προγράμματα οδικής ασφάλειας που εφαρμόζονται στην χώρα μας για νέους αλλά και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο σκοπεύει το πρόγραμμα οδικής ασφάλειας ΦΑΕΘΩΝ το οποίο εγκαινιάστηκε χθες από την Prime Insurance.Πρόκειται για μια νέα δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με στόχο την εκπαίδευση των νέων για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που πλήττει μεταξύ άλλων σε μεγάλο βαθμό της νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Σε δηλώσεις του στο IW, ο διευθυντής marketing της εταιρείας, κ. Βασίλης Δαβιλάς εξέφρασε την ικανοποίηση του για την νέα συνεργασία με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης δίνοντας έμφαση στην ευαισθητοποίηση των πιο νεαρών ηλικιών.

Χαρακτηριστικά ο κος Δαβιλάς υπογράμμισε: «Η Prime Insurance, πιστή και φέτος στις επιταγές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης περυσινής δράσης των φιλικών αλκοτέστ, παρουσίασε τη δράση Φαέθων που στοχεύει στην εκπαίδευση και ενημέρωση μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων σε θέματα οδικής ασφάλειας. Με συστηματικές ενέργειες κοινωνικού ενδιαφέροντος και πιστή στο όραμα του Προέδρου του Ομίλου DEMCO κου Δημήτρη Κοντομηνά για υπεύθυνη λειτουργία με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, στοχεύουμε στην εκπαίδευση των αυριανών οδηγών από την ευαίσθητη νεαρή ηλικία: μόνο έτσι μπορούμε να αναμένουμε ουσιαστικά αποτελέσματα στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων τους, ειδικά ανάμεσα στους νέους που αποτελούν και μια από τις πιο ευάλωτες ηλικιακές ομάδες. Με χαρά και φέτος συνεργαζόμαστε με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης και θα σας ενημερώνουμε για το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των ενεργειών μας…», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Υπενθυμίζεται πως με επιτυχία είχε στεφθεί η περσινή δράση των φιλικών αλκοτέστ.

Το εν λόγω πρόγραμμα σχεδιάστηκε στην βάση των διεθνών προδιαγραφών και πρακτικών, ενώ έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλεται και να αφομοιώνει σε ελάχιστο χρόνο τυχόν αλλαγές ή/και εισηγήσεις όλων των αρμόδιων κρατικών, ευρωπαϊκών και διεθνών επιτροπών.

Περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες.

Τέλος, το πρόγραμμα εφαρμόζεται και στην Κύπρο από το 2011 σε όλες τις βαθμίδες της Δημόσιας & Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Πολιτισμού. Παράλληλα, εφαρμόζεται και σε όλες τις στρατιωτικές μονάδες της Κυπριακής Δημοκρατίας με την άδεια του Υπουργείου Άμυνας

Β. Δαβιλάς/Prime Insurance: Μείωση των τροχαίων μέσα από την ορθή εκπαίδευση των νέων

0

του Βαϊου Κρόκου

Να καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά προγράμματα οδικής ασφάλειας που εφαρμόζονται στην χώρα μας για νέους αλλά και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο σκοπεύει το πρόγραμμα οδικής ασφάλειας ΦΑΕΘΩΝ το οποίο εγκαινιάστηκε χθες από την Prime Insurance.Πρόκειται για μια νέα δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με στόχο την εκπαίδευση των νέων για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που πλήττει μεταξύ άλλων σε μεγάλο βαθμό της νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Σε δηλώσεις του στο IW, ο διευθυντής marketing της εταιρείας, κ. Βασίλης Δαβιλάς εξέφρασε την ικανοποίηση του για την νέα συνεργασία με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης δίνοντας έμφαση στην ευαισθητοποίηση των πιο νεαρών ηλικιών.

Χαρακτηριστικά ο κος Δαβιλάς υπογράμμισε: «Η Prime Insurance, πιστή και φέτος στις επιταγές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης περυσινής δράσης των φιλικών αλκοτέστ, παρουσίασε τη δράση Φαέθων που στοχεύει στην εκπαίδευση και ενημέρωση μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων σε θέματα οδικής ασφάλειας. Με συστηματικές ενέργειες κοινωνικού ενδιαφέροντος και πιστή στο όραμα του Προέδρου του Ομίλου DEMCO κου Δημήτρη Κοντομηνά για υπεύθυνη λειτουργία με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, στοχεύουμε στην εκπαίδευση των αυριανών οδηγών από την ευαίσθητη νεαρή ηλικία: μόνο έτσι μπορούμε να αναμένουμε ουσιαστικά αποτελέσματα στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων τους, ειδικά ανάμεσα στους νέους που αποτελούν και μια από τις πιο ευάλωτες ηλικιακές ομάδες. Με χαρά και φέτος συνεργαζόμαστε με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης και θα σας ενημερώνουμε για το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των ενεργειών μας…», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Υπενθυμίζεται πως με επιτυχία είχε στεφθεί η περσινή δράση των φιλικών αλκοτέστ.

Το εν λόγω πρόγραμμα σχεδιάστηκε στην βάση των διεθνών προδιαγραφών και πρακτικών, ενώ έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλεται και να αφομοιώνει σε ελάχιστο χρόνο τυχόν αλλαγές ή/και εισηγήσεις όλων των αρμόδιων κρατικών, ευρωπαϊκών και διεθνών επιτροπών.

Περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες.

Τέλος, το πρόγραμμα εφαρμόζεται και στην Κύπρο από το 2011 σε όλες τις βαθμίδες της Δημόσιας & Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Πολιτισμού. Παράλληλα, εφαρμόζεται και σε όλες τις στρατιωτικές μονάδες της Κυπριακής Δημοκρατίας με την άδεια του Υπουργείου Άμυνας

Β. Δαβιλάς/Prime Insurance: Μείωση των τροχαίων μέσα από την ορθή εκπαίδευση των νέων

0

του Βαϊου Κρόκου

Να καταστεί ένα από τα μεγαλύτερα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά προγράμματα οδικής ασφάλειας που εφαρμόζονται στην χώρα μας για νέους αλλά και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο σκοπεύει το πρόγραμμα οδικής ασφάλειας ΦΑΕΘΩΝ το οποίο εγκαινιάστηκε χθες από την Prime Insurance.Πρόκειται για μια νέα δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με στόχο την εκπαίδευση των νέων για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων, μια μάστιγα που πλήττει μεταξύ άλλων σε μεγάλο βαθμό της νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Σε δηλώσεις του στο IW, ο διευθυντής marketing της εταιρείας, κ. Βασίλης Δαβιλάς εξέφρασε την ικανοποίηση του για την νέα συνεργασία με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης δίνοντας έμφαση στην ευαισθητοποίηση των πιο νεαρών ηλικιών.

Χαρακτηριστικά ο κος Δαβιλάς υπογράμμισε: «Η Prime Insurance, πιστή και φέτος στις επιταγές της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και σε συνέχεια της πολύ επιτυχημένης περυσινής δράσης των φιλικών αλκοτέστ, παρουσίασε τη δράση Φαέθων που στοχεύει στην εκπαίδευση και ενημέρωση μαθητών δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων σε θέματα οδικής ασφάλειας. Με συστηματικές ενέργειες κοινωνικού ενδιαφέροντος και πιστή στο όραμα του Προέδρου του Ομίλου DEMCO κου Δημήτρη Κοντομηνά για υπεύθυνη λειτουργία με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία, στοχεύουμε στην εκπαίδευση των αυριανών οδηγών από την ευαίσθητη νεαρή ηλικία: μόνο έτσι μπορούμε να αναμένουμε ουσιαστικά αποτελέσματα στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και των θυμάτων τους, ειδικά ανάμεσα στους νέους που αποτελούν και μια από τις πιο ευάλωτες ηλικιακές ομάδες. Με χαρά και φέτος συνεργαζόμαστε με το ΜΚΟ Reaction ως Μέγας χορηγός της δράσης και θα σας ενημερώνουμε για το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των ενεργειών μας…», σημείωσε μεταξύ άλλων.

Υπενθυμίζεται πως με επιτυχία είχε στεφθεί η περσινή δράση των φιλικών αλκοτέστ.

Το εν λόγω πρόγραμμα σχεδιάστηκε στην βάση των διεθνών προδιαγραφών και πρακτικών, ενώ έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλεται και να αφομοιώνει σε ελάχιστο χρόνο τυχόν αλλαγές ή/και εισηγήσεις όλων των αρμόδιων κρατικών, ευρωπαϊκών και διεθνών επιτροπών.

Περιλαμβάνει 18 διαφορετικές εκπαιδευτικές διαλέξεις οδικής ασφάλειας, 4 διαφορετικά βιωματικά εργαστήρια, δεκάδες πειραματικές δράσεις καθώς και άλλες δραστηριότητες.

Τέλος, το πρόγραμμα εφαρμόζεται και στην Κύπρο από το 2011 σε όλες τις βαθμίδες της Δημόσιας & Ιδιωτικής Εκπαίδευσης με την άδεια του Υπουργείου Παιδείας & Πολιτισμού. Παράλληλα, εφαρμόζεται και σε όλες τις στρατιωτικές μονάδες της Κυπριακής Δημοκρατίας με την άδεια του Υπουργείου Άμυνας

Επαναπιστοποίηση Δικτύου Πωλήσεων Mega Brokers

0

Ολοκληρώθηκε ταυτόχρονα το Σάββατο 1 Απριλίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η επαναπιστοποίηση τόσο του Δικτύου Πωλήσεων της MEGA BROKERS SA και του προσωπικού αυτών όσο και του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας για τους Τομείς Α΄ & Γ΄ του έτους 2017.

Με εντυπωσιακή συμμετοχή 450 συνεργατών και σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρίες GENERALI και EUROLIFE ERB, η εταιρία παραμένει για 3η συνεχόμενη χρονιά πιστή στις δεσμεύσεις της επενδύοντας στην τακτική εκπαίδευση και συνεχή επιμόρφωση των συνεργατών της.

Παρ΄όλο τη χιλιομετρική απόσταση οι δύο επανεκπαιδεύσεις συνδέθηκαν μέσω ζωντανής αναμετάδοσης όπου ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της MEGA BROKERS SA κύριος Γιάννης Χατζηθεοδοσίου έδωσε το έναυσμα για την έναρξη των σεμιναρίων και ευχαρίστησε του συμμετέχοντες για το δυναμικό τους παρόν. Θερμές ευχαριστίες απηύθυνε και στις ασφαλιστικές εταιρίες που βρίσκονται πάντα συνοδοιπόροι στην επίτευξη των συνεχή εκπαιδεύσεων της MEGA BROKERS SA.

 

 

 

 

 

 

Insurance Innovation: Νέο webinar για τις φορολογικές αλλαγές και το ασφαλιστικό

0

Μετά την μεγάλη ζήτηση που παρατηρήθηκε από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για το φορολογικό σεμινάριο,  που διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2017, το insurancewebinars.gr, επαναλαμβάνει το webinar, επικαιροποιημένο σύμφωνα με όλες τις τελευταίες αλλαγές της νομοθεσίας.

«Οι φορολογικές αλλαγές που επηρεάζουν τα ασφαλιστικά γραφεία. Ενημερωθείτε, εκπαιδευτείτε και αξιολογήστε τις εναλλακτικές σας από νωρίς!»

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017, ώρα: 17.00 – 19.00

Εισηγητής: Τηλέμαχος Μαλγαρινός, Οικονομικός Σύμβουλος

Περιγραφή και σκοπός του webinar

Σκοπός του webinar είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να πάρουν εκείνες τις επιχειρηματικές αποφάσεις για το ασφαλιστικό τους γραφείο έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στην υπάρχουσα φορολογική καταιγίδα. Ο εισηγητής του webinar θα συζητήσει με τους συμμετέχοντες για τις επιλογές που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους αλλά και να ελιχθούν στο υφιστάμενο οικονομικό περιβάλλον.

Σε ποιους απευθύνεται το webinar

Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Θεματολογία
– Οι φορολογικές αλλαγές που έχουν επέλθει και τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.
– Διαφορές μεταξύ ατομικής, ΙΚΕ,ΑΕ, ΕΠΕ κλπ. Πότε συμφέρει η ίδρυση της κάθε επιχείρησης.
– Γενικές αρχές οικονομικών που θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων
– Οι νέες κλίμακες υπολογισμού των ασφαλιστικών εισφορών του ΟΑΕΕ. (Πώς επηρεάζεται η ασφάλισή μου όταν ασκώ και άλλο επάγγελμα; Πχ: μισθωτός) Πίνακες και παραδείγματα.
– Ποιες είναι οι νέες κλίμακες φορολογίας ανά κατηγορία εισοδήματος και ανά είδος επιχείρησης;
– Εισαγωγή στις μορφές των επιχειρήσεων. Βασικά χαρακτηριστικά. Κριτήρια επιλογής; (τι επιχείρηση θέλω να κάνω αλλά και τι επιχείρηση πρέπει να κάνω)
– Γιατί η συνένωση είναι μια πρακτική που πρέπει να ωριμάσει γρήγορα στη συνείδηση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Από τι εξαρτάται; Είναι για όλους το κύριο επάγγελμα; Πόσο ασχολείται ο καθένας; Ποια τα φορολογικά και άρα και οικονομικά οφέλη; Ποια η νομική πλευρά;
– Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα: Φορολογία; Ασφάλιση; Οικονομοτεχνική μελέτη; Κύρια ή συμπληρωματική ενασχόληση;
– Γενικά ζητήματα στις επιχειρήσεις μας (δαπάνες, παροχές σε είδος, νέες μέθοδοι ελέγχου, οφειλές-κατασχέσεις)
– Υποχρέωση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για εγγραφή τους στο ΓΕ.ΜΗ από 01/01/2015. Τι σημαίνει αυτό;
– Αλλαγές προσεχώς. Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας;
– Γενικά ζητήματα φορολογίας επιχειρήσεων.

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα Εισηγητή

Ο Τηλέμαχος Μαλγαρινός είναι οικονομικός σύμβουλος και λογιστής με 18ετή εμπειρία.
Επί μια δεκαετία διετέλεσε στέλεχος λογιστικής εταιρίας, ενώ τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει τη δική του εταιρία. Παρέχει λογιστικές-φοροτεχνικές υπηρεσίες, χρηματοοικονομική συμβουλή και συμβουλευτική στην ανάπτυξη επιχειρήσεων και στη διαχείριση περιουσίας.
Η επαγγελματική του κατάρτιση αφορά στην οργάνωση και Διοίκηση επιχειρήσεων, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε και το τμήμα «financial management» της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Για εγγραφές μέχρι την Πέμπτη 06/04/2017,
κόστος webinar από 40€, μόνο 25€!
Δηλώστε τώρα συμμετοχή για μία από τις 20 θέσεις και προλάβετε την προνομιακή τιμή!

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε:

1. στο site μας: www.insurancewebinars.gr ,
2. στα τηλέφωνά μας: 2312 201003, 2315 311282
3. στο email μας: sales@insuranceinnovation.gr
4. Facebook page: https://www.facebook.com/Insurancewebinars.gr

Επισημοποιήθηκε η συμφωνία για το Metropolitan

0

από το virus.com.gr

Στον έλεγχο του διεθνή διαχειριστή κεφαλαίων CVC Capital Partners πέρασε και επίσημα η εταιρία «Περσεύς Υγειονομική Μέριμνα Α.Ε.», που διαχειρίζεται το Metropolitan.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της «Περσεύς» υπεγράφη δεσμευτική συμφωνία μεταξύ των μεγαλύτερων μετόχων της και της Hellenic Healthcare S.a.r.l, ενός οχήματος που ελέγχεται από τον διεθνή διαχειριστή κεφαλαίων CVC Capital Partners.

Η συμφωνία επιτρέπει την είσοδο της CVC στην μετοχική σύνθεση της «Περσεύς» με πλειοψηφικό ποσοστό, ενώ «οι μεγαλύτεροι μέτοχοι και ιδρυτές του Metropolitan, κ.κ. Β. Θεοχαράκης και Δ. Σπυρίδης θα επαναεπενδύσουν στην Hellenic Healthcare σαν σημαντικοί μέτοχοι μειοψηφίας, και θα συνεχίσουν να ηγούνται της Εταιρείας σαν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, αντίστοιχα».

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση, η CVC αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους επενδυτικούς οργανισμούς ιδιωτικών κεφαλαίων παγκοσμίως, που ανέρχονται σήμερα σε 88 δισ. δολάρια παγκοσμίως. Η CVC έχει προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις στον χώρο της υγείας και ειδικότερα στον τομέα των ιδιωτικών κλινικών, τελευταία χρόνια στην Ευρώπη  (μεταξύ άλλων σε Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία).

«Η επένδυση αυτή θα προσδώσει στην «Περσεύς Υγειονομική Μέριμνα Α.Ε.» και τον Όμιλό του Metropolitan Hospital περαιτέρω οικονομική ευρωστία, η οποία, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία και εμπειρία της Διοικητικής μας ομάδας φιλοδοξούμε να καταστήσει το Metropolitan Hospital ηγετικό πάροχο υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα».

Ως σύμβουλοί στη διαδικασία που οδήγησε στην επίτευξη της συμφωνίας λειτούργησαν η Deloitte, τα δικηγορικά γραφεία Shearman & Sterling και Μ. & Π. Μπερνίτσας για λογαριασμό της CVC και τα δικηγορικά γραφεία Clyde & Co και Καρατζάς και Συνεργάτες για λογαριασμό της«Περσεύς».

H Panaxia Limited λειτούργησε ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Εταιρείας.