back to top
26.5 C
Athens
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1508

ΟΔΗΓΙΑ 2016/97 – Περί Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και Δικτύων Διανομής

0

Η Οδηγία 2016/97, η Insurance Distribution Directive (IDD), θα διαμορφώσει το νέο τοπίο της διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά από τον Φεβρουάριο του 2018.

Πεδίο εφαρμογής της είναι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες και οι υπάλληλοί τους, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές οι On line / Direct πωλήσεις, το Bancassurance, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών και , υπό όρους, οι Διαμεσολαβητές που ασκούν την Διαμεσολάβηση ως δευτερεύουσα ιδιότητα.

Δεδομένου ότι  στόχος της Οδηγίας είναι η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή στον Κλάδο και η προστασία του, έννοιες , που και οι δύο σχετίζονται και σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από  την ανάλυση αναγκών,  την πρόταση , την αμερόληπτη ανάλυση και εν τέλει την ορθή και απαλλαγμένη από κάθε υποψία σύνδεσης συμφέροντος πώληση από πλευράς Διαμεσολαβητή, γίνεται αντιληπτό ότι η επεξεργασία της Οδηγίας και η συμβολή της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής στην δημιουργία του πλαισίου που θα προβλέψει την εφαρμογή των παραπάνω και την επιβολή τους σε όλα ανεξαιρέτως τα Δίκτυα Διανομής , είναι καθοριστική για τους όρους ύπαρξης και λειτουργίας του επαγγέλματός μας.

Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ότι η παρουσία των εκπροσώπων της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή είναι επιβεβλημένη,  καθώς  θα συνεισφέρει με μελέτη, προτάσεις και θέσεις σε ένα νομοσχέδιο που αφορά την πορεία της Διαμεσολάβησης εντός Ελλάδος και Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν μάλιστα η ΕΑΔΕ, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας –  – έχει συμμετάσχει εξ αρχής στην διαβούλευση πριν την διαμόρφωση και την κατάθεση της Οδηγίας.

Η ΠΟΑΔ παρακολουθεί το θέμα πολύ προσεκτικά και είναι έτοιμη να συνεισφέρει εποικοδομητικά,  αλλά και να αποτρέψει την επιβολή υπερβολικά αυστηρών και άδικων κανόνων, καθώς η Εισηγητική έκθεση της Οδηγίας δίνει την δυνατότητα στις εθνικές αρχές να θεσπίσουν και αυστηρότερες διατάξεις από το ελάχιστο που ορίζει η Οδηγία, προτρέπει όμως ταυτόχρονα να ληφθεί μέριμνα για την  προστασία του Μικρομεσαίου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Το Δ.Σ. της ΠΟΑΔ

ΟΔΗΓΙΑ 2016/97 – Περί Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης και Δικτύων Διανομής

0

Η Οδηγία 2016/97, η Insurance Distribution Directive (IDD), θα διαμορφώσει το νέο τοπίο της διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά από τον Φεβρουάριο του 2018.

Πεδίο εφαρμογής της είναι οι Ασφαλιστικές Εταιρείες και οι υπάλληλοί τους, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές οι On line / Direct πωλήσεις, το Bancassurance, οι ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών και , υπό όρους, οι Διαμεσολαβητές που ασκούν την Διαμεσολάβηση ως δευτερεύουσα ιδιότητα.

Δεδομένου ότι  στόχος της Οδηγίας είναι η ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή στον Κλάδο και η προστασία του, έννοιες , που και οι δύο σχετίζονται και σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από  την ανάλυση αναγκών,  την πρόταση , την αμερόληπτη ανάλυση και εν τέλει την ορθή και απαλλαγμένη από κάθε υποψία σύνδεσης συμφέροντος πώληση από πλευράς Διαμεσολαβητή, γίνεται αντιληπτό ότι η επεξεργασία της Οδηγίας και η συμβολή της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής στην δημιουργία του πλαισίου που θα προβλέψει την εφαρμογή των παραπάνω και την επιβολή τους σε όλα ανεξαιρέτως τα Δίκτυα Διανομής , είναι καθοριστική για τους όρους ύπαρξης και λειτουργίας του επαγγέλματός μας.

Για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ότι η παρουσία των εκπροσώπων της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή είναι επιβεβλημένη,  καθώς  θα συνεισφέρει με μελέτη, προτάσεις και θέσεις σε ένα νομοσχέδιο που αφορά την πορεία της Διαμεσολάβησης εντός Ελλάδος και Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν μάλιστα η ΕΑΔΕ, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας –  – έχει συμμετάσχει εξ αρχής στην διαβούλευση πριν την διαμόρφωση και την κατάθεση της Οδηγίας.

Η ΠΟΑΔ παρακολουθεί το θέμα πολύ προσεκτικά και είναι έτοιμη να συνεισφέρει εποικοδομητικά,  αλλά και να αποτρέψει την επιβολή υπερβολικά αυστηρών και άδικων κανόνων, καθώς η Εισηγητική έκθεση της Οδηγίας δίνει την δυνατότητα στις εθνικές αρχές να θεσπίσουν και αυστηρότερες διατάξεις από το ελάχιστο που ορίζει η Οδηγία, προτρέπει όμως ταυτόχρονα να ληφθεί μέριμνα για την  προστασία του Μικρομεσαίου Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Το Δ.Σ. της ΠΟΑΔ

Η πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής, αλλαγή σελίδας στην ασφαλιστική αγορά

0

του Νίκου Σακελλαρίου

H επικείμενη πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής  είναι- και δικαίως- η κουβέντα που κυριαρχεί στην ασφαλιστική αγορά.  Η «αλλαγή σημαίας» στη ναυαρχίδα του ασφαλιστικού στόλου θα σημάνει αλλαγή σε πάρα πολλούς τομείς.  Για χρόνια η Εθνική Ασφαλιστική καθόριζε τον τιμολογιακό ανταγωνισμό αλλά και τα δίκτυα πωλήσεων. Τα τελευταία χρόνια η παρεμβατική της ισχύ έχει περιοριστεί εξαιτίας της ελληνικής κρίσης και της παρουσίας ξένων πολυεθνικών.

Η προιόντική αντεπίθεση που έκανε τα δύο τελευταία χρόνια με τα προιόντα της σε Υγεία και Συντάξεις δημιούργησε νέο ωφέλιμο ανταγωνισμό στους κλάδους  ενώ και η πολιτική προμηθειών της είναι σημείο αναφοράς στους διαμεσολαβούντες.  Το γεγονός ότι η Εθνική Ασφαλιστική είχε αυξήσεις αρκετές ποσοστιαίες μονάδες τις προμήθειες προς τους συνεργάτες της τα τελευταία χρόνια (εγκαταλείποντας μία παλαιότερη πολιτική λιτότητας) οδήγησε και τους ανταγωνιστές της  σε αντίστοιχες αυξήσεις  επειδή θέλησαν να κρατήσουν ζωντανά τα δίκτυα , ιδιαίτερα στην περιφέρεια.  Το γεγονός ότι η ΕΤΕ επλήγη και αυτή όπως όλες οι τράπεζες από την ελληνική κρίση και χρειάστηκε δύο ανακεφαλαιοποιήσεις μέσα σε 3 χρόνια (2012-2015)  δεν μπορούσε να μην επηρεάσει την Εθνική Ασφαλιστική.  Τα περιθώρια συνδιαμόρφωσης των στρατηγικών τράπεζας-ασφαλιστικής είχαν μικρύνει ενώ είχε μειωθεί και η δυναμική του Bancassurance. To μεγαλύτερο βάρος έπεσε στο agency και στους διαμεσολαβούντες και μάλλον κατάφερε να τους έχει όλους ευχαριστημένους ενώ ανέβασε και τους δείκτες παραγωγικότητας και κερδοφορίας.  Από εδώ και πέρα, ουδείς γνωρίζει την πολιτική που θα ακολουθήσουν οι νέοι ιδιοκτήτες. Μπορεί να είναι πολιτική έμφασης στις διαδικτυακές πωλήσεις, μπορεί να περιοριστούν οι προμήθειες αλλά μπορεί και να ανοίξει και άλλες αγορές στο εξωτερικό.

Η Εθνική Ασφαλιστική αποτελούσε  για 140 περίπου χρόνια το έμβλημα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς με παρουσία σε κάθε «εθνική υπόθεση». Παρούσα στους αγώνες του Έθνους με θυσίες προσωπικού στα πεδία των μαχών,  με φιλανθρωπικές δραστηριότητες και συσσίτια στην Κατοχή έβγαλε μπροστά την ελληνική ασφαλιστική αγορά και κράτησε τη σημαία όσο πιο ψηλά μπορούσε.  Το ίδιο θα κάνει και στα επόμενα χρόνια αλλά με διαφορετικούς τρόπους. Σε τελική ανάλυση , πατρίδα είναι οι άνθρωποι και εταιρείες είναι οι εργαζόμενοί τους.   Και οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής μπορούν  να την κρατήσουν ψηλά όποιος και εάν είναι ο μέτοχος.

Κ. Ιωαννίδου/Interlife: Καινοτόμες καλύψεις αυτοκινήτου και πολλαπλοί τρόποι εξόφλησης

0

Συνέντευξη της Κατερίνας Ιωαννίδου, Διευθύντριας Παραγωγής, Interlife στην Έλενα Ερμείδου

Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό είναι οι δύο νέες καινοτόμες καλύψεις που παρουσίασε η Interlife μέσα στο 2016, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει το ποσό που οφείλει τοις μετρητοίς ή με δόσεις με κάθε μέσο πληρωμής. Η Interlife στηρίζει ποικιλοτρόπως το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών –1.600 και πλέον σε όλη την Ελλάδα– και μάλιστα έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας και μέσω του portal της, παρέχοντας πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους.

 

– Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Η Interlife, όπως πάντα, καινοτομώντας στην παραγωγή και τη διάθεση Ασφαλιστικών προϊόντων προχώρησε στις εξής νέες δύο δυνατότητες όσον αφορά την επιλογή των καλύψεων και της τιμολόγησης των ασφαλίστρων αυτοκινήτου:
Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, εξυπηρετώντας εκείνους τους πελάτες που χρησιμοποιούν κατά περίσταση ή κατά περιόδους τα αυτοκίνητά τους (π.χ. μόνον το καλοκαίρι).

Δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό: Ο πελάτης δηλώνει τι μπορεί να πληρώσει (πχ. 20, 30, 50 ευρώ ή όποιο ποσό διαθέτει) και ανάλογα προσαρμόζεται η διάρκεια στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η Interlife, χρησιμοποιεί ως μοναδικό κανάλι διανομής το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών. Διαθέτει σε όλη την Ελλάδα ένα διευρυμένο δίκτυο, 1.600 και πλέον, ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των βαθμίδων, αφού η φιλοσοφία της βασίζεται στη συνεργασία και στην προώθηση της ανθρώπινης επαφής με τον πελάτη. Βρίσκεται δίπλα στους συνεργάτες της, στηρίζοντάς τους έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας για τη διευκόλυνσή τους, ενώ μέσω του portal της παρέχει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους. Παράλληλα, έχουμε εγκαταστήσει περιφερειακή διεύθυνση στην Αθήνα και υποκαταστήματα σε Ρόδο, Κρήτη, Σέρρες, Λαγκαδά, Καλαμαριά και Θέρμη Θεσσαλονίκης.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει τα ασφάλιστρά του με κάθε δυνατό τρόπο πληρωμής: κάρτα (με ή χωρίς δόσεις), πάγια εντολή, έμβασμα, μετρητά κ.ά. Υπογραμμίζεται ότι οι δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες για λογαριασμό των πελατών τους, ενώ μέσω του συστήματος prepaid εξασφαλίζεται η συνεχής ροή στη διαχείρισή τους με την εταιρεία.

Κ. Ιωαννίδου/Interlife: Καινοτόμες καλύψεις αυτοκινήτου και πολλαπλοί τρόποι εξόφλησης

0

Συνέντευξη της Κατερίνας Ιωαννίδου, Διευθύντριας Παραγωγής, Interlife στην Έλενα Ερμείδου

Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό είναι οι δύο νέες καινοτόμες καλύψεις που παρουσίασε η Interlife μέσα στο 2016, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει το ποσό που οφείλει τοις μετρητοίς ή με δόσεις με κάθε μέσο πληρωμής. Η Interlife στηρίζει ποικιλοτρόπως το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών –1.600 και πλέον σε όλη την Ελλάδα– και μάλιστα έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας και μέσω του portal της, παρέχοντας πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους.

 

– Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Η Interlife, όπως πάντα, καινοτομώντας στην παραγωγή και τη διάθεση Ασφαλιστικών προϊόντων προχώρησε στις εξής νέες δύο δυνατότητες όσον αφορά την επιλογή των καλύψεων και της τιμολόγησης των ασφαλίστρων αυτοκινήτου:
Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, εξυπηρετώντας εκείνους τους πελάτες που χρησιμοποιούν κατά περίσταση ή κατά περιόδους τα αυτοκίνητά τους (π.χ. μόνον το καλοκαίρι).

Δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό: Ο πελάτης δηλώνει τι μπορεί να πληρώσει (πχ. 20, 30, 50 ευρώ ή όποιο ποσό διαθέτει) και ανάλογα προσαρμόζεται η διάρκεια στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η Interlife, χρησιμοποιεί ως μοναδικό κανάλι διανομής το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών. Διαθέτει σε όλη την Ελλάδα ένα διευρυμένο δίκτυο, 1.600 και πλέον, ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των βαθμίδων, αφού η φιλοσοφία της βασίζεται στη συνεργασία και στην προώθηση της ανθρώπινης επαφής με τον πελάτη. Βρίσκεται δίπλα στους συνεργάτες της, στηρίζοντάς τους έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας για τη διευκόλυνσή τους, ενώ μέσω του portal της παρέχει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους. Παράλληλα, έχουμε εγκαταστήσει περιφερειακή διεύθυνση στην Αθήνα και υποκαταστήματα σε Ρόδο, Κρήτη, Σέρρες, Λαγκαδά, Καλαμαριά και Θέρμη Θεσσαλονίκης.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει τα ασφάλιστρά του με κάθε δυνατό τρόπο πληρωμής: κάρτα (με ή χωρίς δόσεις), πάγια εντολή, έμβασμα, μετρητά κ.ά. Υπογραμμίζεται ότι οι δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες για λογαριασμό των πελατών τους, ενώ μέσω του συστήματος prepaid εξασφαλίζεται η συνεχής ροή στη διαχείρισή τους με την εταιρεία.

Κ. Ιωαννίδου/Interlife: Καινοτόμες καλύψεις αυτοκινήτου και πολλαπλοί τρόποι εξόφλησης

0

Συνέντευξη της Κατερίνας Ιωαννίδου, Διευθύντριας Παραγωγής, Interlife στην Έλενα Ερμείδου

Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό είναι οι δύο νέες καινοτόμες καλύψεις που παρουσίασε η Interlife μέσα στο 2016, δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει το ποσό που οφείλει τοις μετρητοίς ή με δόσεις με κάθε μέσο πληρωμής. Η Interlife στηρίζει ποικιλοτρόπως το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών –1.600 και πλέον σε όλη την Ελλάδα– και μάλιστα έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας και μέσω του portal της, παρέχοντας πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους.

 

– Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Η Interlife, όπως πάντα, καινοτομώντας στην παραγωγή και τη διάθεση Ασφαλιστικών προϊόντων προχώρησε στις εξής νέες δύο δυνατότητες όσον αφορά την επιλογή των καλύψεων και της τιμολόγησης των ασφαλίστρων αυτοκινήτου:
Δυνατότητα ασφάλισης οχήματος με τον μήνα, εξυπηρετώντας εκείνους τους πελάτες που χρησιμοποιούν κατά περίσταση ή κατά περιόδους τα αυτοκίνητά τους (π.χ. μόνον το καλοκαίρι).

Δυνατότητα ασφάλισης ανάλογα με το ποσό: Ο πελάτης δηλώνει τι μπορεί να πληρώσει (πχ. 20, 30, 50 ευρώ ή όποιο ποσό διαθέτει) και ανάλογα προσαρμόζεται η διάρκεια στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η Interlife, χρησιμοποιεί ως μοναδικό κανάλι διανομής το ελεύθερο δίκτυο των διαμεσολαβητών. Διαθέτει σε όλη την Ελλάδα ένα διευρυμένο δίκτυο, 1.600 και πλέον, ασφαλιστικών διαμεσολαβητών όλων των βαθμίδων, αφού η φιλοσοφία της βασίζεται στη συνεργασία και στην προώθηση της ανθρώπινης επαφής με τον πελάτη. Βρίσκεται δίπλα στους συνεργάτες της, στηρίζοντάς τους έμπρακτα, με τη δημιουργία ειδικών online υπηρεσιών και 24ωρης επικοινωνίας για τη διευκόλυνσή τους, ενώ μέσω του portal της παρέχει πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και στοιχείων που αφορούν το χαρτοφυλάκιό τους. Παράλληλα, έχουμε εγκαταστήσει περιφερειακή διεύθυνση στην Αθήνα και υποκαταστήματα σε Ρόδο, Κρήτη, Σέρρες, Λαγκαδά, Καλαμαριά και Θέρμη Θεσσαλονίκης.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Παρέχεται η δυνατότητα στον πελάτη να εξοφλήσει τα ασφάλιστρά του με κάθε δυνατό τρόπο πληρωμής: κάρτα (με ή χωρίς δόσεις), πάγια εντολή, έμβασμα, μετρητά κ.ά. Υπογραμμίζεται ότι οι δυνατότητες παρέχονται στους συνεργάτες για λογαριασμό των πελατών τους, ενώ μέσω του συστήματος prepaid εξασφαλίζεται η συνεχής ροή στη διαχείρισή τους με την εταιρεία.

EKT: Στα 7,768 δισ. τα υπό διαχείριση κεφάλαια των ασφαλιστικών

0

Της Έλενας Ερμείδου

Πτώση σημείωσαν τα υπό διαχείριση κεφάλαια των ασφαλιστικών το 4ο τρίμηνο του 2016 στην περιοχή του ευρώ, στα 7,768 δισεκατομμύρια ευρώ από 7,878 δισεκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με το στατιστικό Δελτίο που εξέδωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα για την περιοχή του ευρώ.

Κατά την ίδια περίοδο τα συνολικά κεφάλαια των συνταξιοδοτικών ταμείων μειώθηκαν στα 2,422 δισεκατομμύρια ευρώ από 2,462 δισεκατομμύρια το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015.

Τα συνολικά τεχνικά αποθεματικά των ασφαλιστικών διαμορφώθηκαν στα 5,891 δισεκατομμύρια ευρώ το 4ο τρίμηνο του 2016 με τα τεχνικά αποθεματικά των ασφαλιστικών ζωής να εκπροσωπούν το 90% του συνόλου.

 

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

0

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

 

 

 

Παρουσία mydirect στο συνέδριο Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

0

Η myDirect έδωσε το παρών στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο διεξήχθη στις 29/3 σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και αποτέλεσε ένα χρήσιμο οδοιπορικό σε πρακτικές εξυπηρέτησης του πελάτη.

Σε μια κατάμεστη αίθουσα με ανώτατα/ανώτερα στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης Πελατών, Marketing, Ανθρώπινου Δυναμικού, Management, η myDirect παρουσίασε πρακτικές και τεχνικές διαχείρισης παραπόνων του πελάτη, στα πλαίσια της συνεχώς ανοδικής της πορείας και σε συνέχεια της βράβευσής της το 2016 ως Οργανισμός της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών (μικρός Οργανισμός).

Εξυπηρετώντας καθημερινά περίπου 300 εισερχόμενες κλήσεις  με ομάδα εξυπηρέτησης 24×7, πρότυπες διαδικασίες και πιστοποιήσεις από την αρμόδια εποπτική αρχή, επιτυγχάνει ανανεωσιμότητα που αγγίζει το 90%. Η απεικόνιση στην πράξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων και η περιγραφή της καθημερινής επιτυχίας έγινε ξεκάθαρη μέσα από την παρουσίαση πραγματικής περίπτωσης πελάτη με αρνητική διάθεση: περιγράφηκε το συμβάν όπου ο υποψήφιος πελάτης διαμαρτυρήθηκε για προσφορά που δεν είχε κατανοηθεί σωστά, ο τρόπος αντιμετώπισης και το αποτέλεσμα, αποδίδοντας εύγλωττα ότι το καλό Service μπορεί, όχι μόνο να ηρεμήσει, αλλά ακόμη και να ‘γυρίσει’ τον αρνητικό πελάτη.

 

 

 

 

Νέο Στέλεχος στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

0

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική ενδυναμώνει το στελεχιακό της δυναμικό, εντάσσοντας στην ομάδα της τον κ. Σεραφείμ Αίσωπο, ο οποίος έχει αναλάβει τη θέση του Συμβούλου Διοίκησης και Ανάπτυξης.

Ο κ. Σεραφείμ Αίσωπος είναι απόφοιτος της Οικονομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κολωνίας της Γερμανίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο UCLA των Η.Π.Α. και  έχει διαγράψει ως σήμερα μία ιδιαίτερα επιτυχημένη 20ετή πορεία στην ασφαλιστική αγορά, τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού, σε θέσεις ευθύνης.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μία εταιρεία – πρότυπο ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και καλωσορίζει τον κ. Αίσωπο στην ομάδα της, ευχόμενη κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.