back to top
29.9 C
Athens
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1494

Ψηφιακές ευκαιρίες στην Κίνα αναζητεί η ERGO

0
ERGO, Düsseldorf Γερμανία

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Ψηφιακές” ευκαιρίες στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά αναζητά η ERGO, ο ασφαλιστικός βραχίονας του γερμανικού αντασφαλιστικού κολοσσού Munich Re. Ο υπεύθυνος ψηφιακής πολιτικής της ERGO, Mark Klein, επισκέφθηκε πρόσφατα για την Κίνα για να διερευνήσει με ποιον τρόπο μπορεί η ασφαλιστική εταιρεία να δημιουργήσει συμπράξεις για συλλογή δεδομένων με κινεζικούς ομίλους, όπως τον τηλεπικοινωνιακό κολοσσό China Unicom και την πλατφόρμα ψηφιακού εμπορίου JD.com.

Η ERGO σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα για να αναπτύξει τις ασφαλιστικές της δραστηριότητες. Ο κ. Klein αποκάλυψε λεπτομέρειες για το ταξίδι του στην Κίνα σε blog που ανάρτησε στον δικτυακό τόπο της ERGO. Ο μητρικός όμιλος Munich Re έχει θέσει την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών ως μια από τις προτεραιότητές της και αποκάλυψε το blog στο Twitter.

Σημειώνεται ότι κατά την ετήσια ΓΣ της Munich Re την περασμένη εβδομάδα, μερίδα επενδυτών διατύπωσε ανησυχία ότι οι ψηφιακές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει ο όμιλος δεν έχουν μέχρι τώρα μετρήσιμα οφέλη για τους ρυθμούς ανάπτυξης και την κερδοφορία.

Επίσημος χώρος συνάντησης, πολλοί μεταφραστές, ένα μεγάλο τραπέζι”, περιέγραψε ο κ. Klein την συνάντησή του με τα διοικητικά στελέχη της China Unicom. “Η China Unicom θέλει να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στη συλλογή δεδομένων και εμείς θέλουμε να γίνουμε ένας από τους πρώτους πελάτες της”, συνέχισε.

“Μόλις συνάψαμε στρατηγική συμμαχία με στόχο να συνδυάσουμε τις εφαρμογές ανάλυσης δεδομένων με την τεχνογνωσία της ασφαλιστικής μας εταιρείας”. Ο κ. Klein αποκάλυψε ακόμα ότι συναντήθηκε με στελέχη της Talking Data, την οποία περιέγραψε ως την “Google Analytics” της Κίνας.

Η εταιρεία συλλέγει τα δεδομένα από πάνω από μισό δισεκατομμύριο συσκευές και γνωρίζει τον αριθμό χρηστών όλων των κινεζικών εφαρμογών! “Και εδώ διερευνούμε τις προοπτικές συνεργασίες, με στόχο να μπορέσει η ERGO China Life να εντοπίσει δυνητικούς νέους πελάτες και να βελτιώσει την διαχείριση του δικτύου μεσιτών της”, κατέληξε.

Στην FWD Group η AIG Fuji Life Insurance της AIG

0

της Ελενας Ερμείδου

Η American International Group, Inc. (NYSE:AIG) ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πώλησης της AIG Fuji Life Insurance Company, Ltd, (AFLI) στην FWD Group, ασφαλιστικό βραχίονα Pacific Century Group. Η συναλλαγή είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2016.

Η AFLI, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, μετατρέπεται σε θυγατρική 100% FWD Group και συνεχίζει επί της παρούσης να λειτουργεί υπό την ίδια ονομασία. Υπό αίρεση των εποπτικών αρχών τελεί η νέα ονομασία της, σύμφωνα με το Business Wire .

Βάσει των όρων της συναλλαγής η FWD Group θα διατηρήσει το υπάρχον κανάλι διανομής με τις εταιρείες της AIG στην Ιαπωνία.

Η συναλλαγή δεν πρόκειται να επηρεάσει τις λειτουργίες του κλάδου περιουσίας και ατυχημάτων της AIG στην Ιαπωνία, της μεγαλύτερης ξένης ασφαλιστικής στην χώρα που λειτουργεί από το 1946. Στην Ιαπωνία η AIG κατέχει την πρώτη θέση στις προσωπικές ασφαλίσεις και την 3η θέση στις εμπορικές ασφαλίσεις παγκοσμίως.

Η AIG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στο κλάδο περιουσίας και ατυχημάτων στην Ιαπωνία μέσω των θυγατρικών της: Fuji Fire & Marine Ltd, AIU Insurance Company, Ltd και American Home Assurance Company, Ltd.

 

Μαχαίρι ως και 18% στις κύριες συντάξεις – μειώσεις και στις επικουρικές

0

Μετά και τον τελευταίο κύκλο διαπραγματεύσεων ανάμεσα σε κυβέρνηση και δανειστές, νωρίς το πρωί υπήρξε “λευκός καπνός” από το Hilton με επίπονες όμως ξανά παρεμβάσεις: Έτσι, αναφορικά με το συνταξιοδοτικό, από τις αρχές του 2019 περικόπτεται ως 18% η προσωπική διαφορά στις κύριες συντάξεις. Συμφωνήθηκε ουσιαστικά πλαφόν 18% στη μείωση των κύριων και 18% των επικουρικών συντάξεων από 1/1/2019 και μεσοσταθμικό ψαλίδι 9%.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, για κάποιον που παίρνει δηλαδή 800 ευρώ η απώλεια είναι περίπου 70 ευρώ το μήνα ή 840 ευρώ το χρόνο, επομένως χάνει μία σύνταξη.

Το μεγαλύτερο πλήγμα αναμένεται να δεχθούν συνταξιούχοι του πρώην ΤΕΒΕ, οι συνταξιούχοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με πολλά έτη ασφάλισης και εν γένει όσοι λαμβάνουν πάνω από 1300 ευρώ (ΙΚΑ, Δημοσίου, ΟΑΕΕ, πρώην ευγενή Ταμεία)

Τα βασικά σημεία της συμφωνίας σε τεχνικό επίπεδο με τους Θεσμούς είναι:

-Μείωση του αφορολόγητου από 8.636 ευρώ – 9.545 ευρώ σήμερα στα 5.681 ευρώ για τους άγαμους και θα φτάνει τα 6.595 ευρώ, ανάλογα με τα τέκνα

-Από το 2018 προβλέπονται μέτρα 447 εκ. ευρώ με περικοπές επιδομάτων ανεργίας, τέκνων, φτώχειας και φυσικών καταστροφών, στήριξης οικογενειών και επιπλέον μείωση του επιδόματος θέρμανσης κατά 58 εκατ. ευρώ ενώ αναμένεται και κατάργηση της έκπτωσης φόρου για ιατρικές δαπάνες.

-Κινητικότητα και αξιολόγηση στο Δημόσιο

-Πώληση ως και 40% στις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ

-Επέκταση στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές – αναμένονται περαιτέρω διευκρινίσεις
-Πώληση μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και εκτός φαρμακείων.

Στα γνωστά, πλέον, αντίμετρα περιλαμβάνονται:

1. Φοροελαφρύνσεις

-μείωση του ποσοστού του φόρου στις επιχειρήσεις από 29% σήμερα σε 26% το 2019 (εκτιμώμενο κόστος στα κρατικά έσοδα 0,2% του ΑΕΠ),

-μείωση του χαμηλότερου συντελεστή φυσικών προσώπων από 22% σήμερα σε 20% το 2019. Δεν αναφέρεται άλλη μείωση συντελεστών για τα φυσικά πρόσωπα. Αφορά μόνο όσους έχουν πολύ χαμηλά εισοδήματα, με στόχο να μετριαστούν οι απώλειες (κατά περίπου 10%) από τη μείωση των 650 ευρώ στην έκπτωση φόρου για μισθωτούς, συνταξιούχους και αγρότες (εκτιμώμενο κόστος για το κράτος 0,5% του ΑΕΠ),

-προοδευτική μείωση των συντελεστών με τους οποίους υπολογίζεται η εισφορά αλληλεγγύης, διατηρώντας τα υφιστάμενα όρια εισοδήματος. Αυτό ουσιαστικά θα σημάνει ελάφρυνση κυρίως στα υψηλά,

-επανασχεδιασμός (και όχι μείωση έως 40%) του ΕΝΦΙΑ με ελάχιστο κόστος για το Δημόσιο (0,1% του ΑΕΠ ή περίπου 200 εκατ. ευρώ). Αρα η είσπραξη του ΕΝΦΙΑ δεν μπορεί να μειωθεί κάτω από τα 2,4 δισ. από 2,65 δισ. ευρώ σήμερα.

2. Στοχευμένες κοινωνικές δαπάνες

-αύξηση των στεγαστικών επιδομάτων, σε συνδυασμό με τους περιορισμούς στο ΚΕΑ (έως 0,2% του ΑΕΠ)

-αύξηση του επιδόματος τέκνων (έως 0,1% του ΑΕΠ)

-σχολικά γεύματα (έως 0,1% του ΑΕΠ)

-νηπιαγωγείο / βρεφονηπιακοί σταθμοί (έως 0,15% του ΑΕΠ)

-μείωση της συμμετοχής των ασφαλισμένων στις δαπάνες Υγείας (μέχρι 0,1% του ΑΕΠ),

-Τέλος, υψηλής απόδοσης δημόσιες επενδύσεις όπως:
α. για την ενεργειακή απόδοση, τη γεωργία κ.ά. (0,2%-0,3% του ΑΕΠ)
β. ενεργητικές πολιτικές για την αγορά εργασίας (έως 0,1%-0,2% του ΑΕΠ).

 

 

 

 

 

Κανείς πάνω από την ομάδα, αλλά σεβαστείτε και τους κόπους των εργαζομένων σας

0
Ανασφάλιστος cover image

Ένας πόλεμος αγωγών και έντονων διαξιφισμών μεταξύ εταιρειών και κάποιων (όχι της πλειονότητας) διαμεσολαβούντων φαίνεται ότι χαλά κάπως την ήρεμη εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς των τελευταίων ετών.

Επειδή «η φτώχεια φέρνει γκρίνια», και η κρίση φέρνει μέτρα, συμπληρώνουμε, οι ασφαλιστικές δεν είναι διατεθειμένες ούτε να ανεχθούν κάποιους διαμεσολαβούντες που αρνούνται να πειθαρχήσουν ούτε κάποιοι διαμεσολαβούντες είναι διατεθειμένοι να δώσουν «γη και ύδωρ» στις εταιρείες που κάποτε τις στήριξαν με παραγωγή που πραγματοποιούσαν από πόρτα σε πόρτα.

Από την μία πλευρά οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι τα εισοδήματα των συνεργατών τους προέρχονται από τα προϊόντα τους, την υποδομή της και την διαφήμισή τους μέσα από τα λογότυπα τους ενώ κάποιοι διαμεσολαβούντες (δεν είναι λίγοι ) θεωρούν τους εαυτούς τους ότι είναι οι «αφανείς εργάτες» για να αυξάνουν την παραγωγή των εταιρειών και τους μεγάλους μισθούς των στελεχών τους.

Κατά κάποιο τρόπο και οι δύο πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι ασφαλιστικές είναι υποχρεωμένες να εκδίδουν και να τηρούν κανονισμούς πωλήσεων που δεν καταλαβαίνουν από “βεντετιλίκια” κάποιων συνεργατών.

Όλοι πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στον “νόμο της εταιρείας“. Από την άλλοι κάποιοι διαμεσολαβούντες που θέλουν να ακολουθήσουν την δική τους πορεία, λένε ότι δεν μπορούν οι ασφαλιστικές να μηδενίζουν την πολυετή προσφορά τους και την παραγωγή τους και να τους σπρώχνουν στην έξοδο.

Κατά κάποιο τρόπο θυμίζουν τις σχέσεις των ποδοσφαιρικών ομάδων με τους άσσους τους. Η Μπαρτσελόνα βοηθά τον Μέσι με τις υποδομές της και την ιστορία της αλλά και ο Μέσι βοηθά την Μπαρτσελόνα με την προσφορά του στο γήπεδο.

Αν κάπου σπάσει η σχέση αυτή, τότε και οι δύο θα βγουν χαμένοι. Ουδείς είναι υπεράνω της εταιρείας αλλά και τα «πρώτα βιολιά της ορχήστρας» και οι «εργάτες» θέλουν επαγγελματικό σεβασμό.

Brand Loyalty: Το μεγάλο μυστικό της ασφαλιστικής επιτυχίας

0

του Νίκου Σακελλαρίου

Το συνέδριο πωλήσεων της AXA ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τους συμμετέχοντες που ανήκαν στο Agency της εταιρείας αλλά και σε ανεξάρτητους συνεργάτες. Πέρα από τις εταιρικές διακηρύξεις, τον ενθουσιασμό που μετέδωσε η ομιλία του «Νικόλα όλων των Ελλήνων», του Νίκου Κακλαμανάκη στους παρευρισκόμενους αυτό που διακρίναμε ήταν ότι η AXA έχει αρχίσει να δημιουργεί τα τελευταία χρόνια ισχυρό Brand Loyalty, δηλαδή «εταιρική εμπιστοσύνη και αφοσίωση» των εργαζομένων και των συνεργατών. Ένα στοιχείο που είναι απαραίτητο σε κάθε καλή εταιρεία που θέλει να ανέβει και να κερδίσει μερίδια αγοράς. Ο συνδυασμός της «εταιρικής εμπιστοσύνης» με την σωστή τεχνογνωσία δίνουν επιτυχή αποτελέσματα. Το brand loyalty από μόνο του είναι αδιέξοδο και η τεχνογνωσία από μόνη της ανούσια.

Η ασφαλιστική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια μετεξελίσσεται χάρις κυρίως στις ξένες πολυεθνικές που έχουν φέρει και νέα προϊόντα και νέους τρόπους προσέγγισης και κυρίως αποκατέστησαν σε μεγάλο βαθμό την εμπιστοσύνη στις ασφαλιστικές εταιρείες. Βέβαια έφεραν και προβλήματα σε ότι αφορά τις σχέσεις τους με τα παλαιά δίκτυα αλλά πάντα η μετεξέλιξη της αγοράς έχει και κόστος εκατέρωθεν.

Οι διαμεσολαβητές, προσαρμόζονται με τη σειρά τους και αποκτούν και αυτοί την εμπιστοσύνη στις εταιρείες τους όσο βέβαια υπάρχουν σχέσεις εμπιστοσύνης. Το να συνεργάζονται με εταιρείες που έχουν ποικιλία καλών προϊόντων είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό που όμως πρέπει να συνδυάζεται και από την εταιρική εμπιστοσύνη αλλά και από την τίμια ανταπόκριση των εταιρειών προς τους συνεργάτες τους.

Αν «σπάσει» αυτή η αλυσίδα , το brand loyalty εξαφανίζεται και οδεύουμε σε καταστάσεις που βιώνουν αρκετοί διαμεσολαβούντες σήμερα. Τους χρωστούν λεφτά και οι ίδιοι σαμποτάρουν εκ των έσω τις εταιρείες.

AXA: Αντλει τη δύναμη της από τους ανθρώπους της και την αποδίδει σε αυτούς

0

των Ελενας Ερμείδου και Βάιου Κρόκου

Ξεχωριστά και, με ουσία ήταν τα λόγια του Ερρίκου Μοάτσου, Διευθύνοντος Συμβούλου της «ΑΧΑ Ασφαλιστική» στο συνέδριο των Πωλήσεων της εταιρείας στις 28 Απριλίου την περασμένη Παρασκευή. Στιβαρό το μότο του συνεδρίου: «Εν αρχή, εσύ», όλη η φιλοσοφία της ΑΧΑ συμπυκνωμένη σε τρεις λέξεις. «Πάνω από όλα ο άνθρωπος», αυτό είναι το μήνυμα που με επιτυχία πέρασε ο Ερρίκος Μοάτσος σε όλο το ακροατήριο. Όλη η δύναμη της ΑΧΑ που την αντλεί από την εμπιστοσύνη των πελατών της και την αποδίδει σε αυτούς.

Η 28η Απριλίου δεν ήταν μόνο η ημέρα που η ΑΧΑ Ασφαλιστική τίμησε όσους είχαν τα καλύτερα σχέδια και τις καλύτερες επιδόσεις για την εταιρεία το 2016, ήταν η ημέρα που πάνω από όλα η ΑΧΑ, ήταν εκεί για τους πελάτες, τον άνθρωπο. Σκοπός της ΑΧΑ η σφαιρική και έμπρακτη στήριξη του πελάτη

Χαρακτηριστική η δήλωση του Ε. Μοάτσου: «Τα σχέδια, η αποστολή, ο λόγος ύπαρξης της ΑΧΑ είναι για να στηρίζουν τον πελάτη, παρέχοντας σφαιρική προστασία», συμπληρώνοντας, .. «εμείς υπάρχουμε για τον πελάτη ώστε να τον βοηθήσουμε να ζήσει μια καλύτερη ζωή»

Την ηγετική θέση της ΑΧΑ στην παγκόσμια αγορά την δίνουν οι αριθμοί. Η ΑΧΑ παγκοσμίως το 2016, και για πρώτη φορά στην ιστορία της έγραψε έσοδα από ασφάλιστρα πάνω από 100 δισεκατομμύρια ευρώ, ευθυγραμμισμένοι πλήρως με τους βασικούς στόχους της Φιλοδοξίας 2020. Πέτυχε κέρδη 5,8 δισεκατομμυρίων ευρώ με το δείκτη Φερεγγυότητας στο 197% και τους εργαζόμενους σε αυτή να ξεπερνούν τους εκατόν εξήντα έξι χιλιάδες. Επίσης, η ΑΧΑ για 8η χρονιά αναγνωρίστηκε ως η 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως

Εν αρχή, εσύ

Η ΑΧΑ μελετά τις οικονομικές εξελίξεις και τον αντίκτυπο αυτών στην κοινωνία. «Καταλαβαίνει, πως ο πελάτης περνά δύσκολα, λόγω της πρωτόγνωρης, κυρίως για την διάρκεια της κρίσης» επεσήμανε ο Ε. Μοάτσος, για αυτό προσαρμόζεται, εξελίσσεται.

Η εγχώρια αγορά και οι προκλήσεις

Η περίοδος της οικονομικής κρίσης, θα πρέπει να σημειωθεί, συμπίπτει με την περίοδο της ψηφιακής επανάστασης. Αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, συγκρούονται, παράγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και μέσα από αυτά τα μοντέλα βγαίνουν νέα προϊόντα, και νέες ιδέες.

Η ΑΧΑ, τα μελετά, επωφελείται, συνεχίζει να επιδιώκει τον μετασχηματισμό της προς όφελος των ανθρώπων της. Τα σχέδια της πηγάζουν από τις εξελίξεις και περιλαμβάνουν την έκδοση νέων ασφαλιστικών καλύψεων, στοχεύουν στην καινοτομία και προσδοκούν να καλύψουν τις ανάγκες της νέας πραγματικότητας.

Συστατικό στοιχείο στις προκλήσεων της ΑΧΑ και της ασφαλιστικής αγοράς είναι το εποπτικό – κανονιστικό πλαίσιο και οι νέες Οδηγίες. «Το πλαίσιο καθίσταται όλο και αυστηρότερο και δεν είναι μόνο το Solvency II, υπάρχουν και άλλες οδηγίες» προσθέτει ο Ε. Μοάτσος.

Στις μεγάλες προκλήσεις εντάσσονται επίσης οι περιορισμοί κίνησης κεφαλαίων (capital controls), η μείωση τζίρου επιχειρήσεων και μείωση εισοδημάτων, η δυσκολία στην ανάπτυξη, και η ανεργία.

Στο περιβάλλον αυτό των έντονων προκλήσεων, ανάμεσα σε οικονομική κρίση που απαιτεί συγκροτημένες κινήσεις, ψηφιακή επανάσταση που απαιτεί γνώση και νέα επενδυτικά κονδύλια, και εποπτεία με τις αυστηρές απαιτήσεις που συνεπάγονται, η ΑΧΑ Ασφαλιστική με 422 χιλιάδες πελάτες, για το 2016 ανακοίνωσε 148 εκατομμύρια έσοδα, 12,8 εκατομμύρια ευρώ κέρδη,

Ακόμα υψηλότερα ο πήχυς

Σημαντικό στο σημείο αυτό να ειπωθεί ότι εννέα στους 10 πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι δηλώνουν ικανοποιημένοι από την μορφή της σχέσης τους με την ΑΧΑ.

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την επιτυχία της ασφαλιστικής εν μέσω πολυάριθμων προκλήσεων, ωστόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ έθεσε νέο στόχο: Οι 9 ικανοποιημένοι, πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι να γίνουν 10, το 2017.

«Θέλουμε να γίνουν 10/10» τόνισε, χαρακτηριστικά.

Το βάρος στην….

Βαρύτητα στην σφαιρική προστασία του πελάτη δίνει η ΑΧΑ διευκρίνισε ο Ε. Μοάτσος, με έμφαση στην πρόληψη. Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητες της, με νέα καινοτόμα προγράμματα υγείας και κατοικίας, παρέχοντας πάντα έμπρακτη στήριξη στον ασφαλισμένο, έχοντας ήδη τρέξει στην αγορά ένα από τα καλύτερα συμβόλαια στην υγεία το mediσυν 2.

Στο κλάδο αυτοκινήτου έχει εισάγει το καινοτόμο πρόγραμμα βάσει την διανυόμενη απόσταση «οδηγώ λίγο, πληρώνω λίγο», ενώ, και στο κομμάτι αυτό ετοιμάζεται να επεκταθεί και σε 2η γκάμα προϊόντων, σε νέα κατηγορία πελατών.

Η επέκταση δραστηριοτήτων και πώληση δεν είναι το ζητούμενο, παρά ταύτα για την ΑΧΑ. Η ασφαλιστική στο πεδίο της σφαιρικής προστασίας θέτει προτεραιότητα την ορθή διαδικασία αποζημιώσεων. Στόχος της πάντα να ξεχωρίζει στο τρόπο που αντιμετωπίζει τον πελάτη στην ζημιά.

Τον στόχο αυτό τον επισφράγισε, ο ίδιος ο Ερρίκος Μοάτσος διατυπώνοντας συγκεκριμένα: «δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε την πώληση εύκολη, αν πριν δεν έχουμε καθορίσει την διαδικασία των αποζημιώσεων».

10 χρόνια ΑΧΑ στην Ελλάδα

Η ΑΧΑ κλείνει 10 χρόνια ζωής στην Ελλάδα, καταφέρνοντας να βρεθεί στην Νο. 1 θέση για το περιβάλλον εργασίας της στην Ελλάδα.

Ο ψηφιακός της μετασχηματισμός έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται, η οργάνωση και η αυτοματοποίηση των λειτουργιών βρίσκεται πάντα εν εξελίξει.

Επιδιώκει τον μετασχηματισμό της, στοχεύει στην καινοτομία. Προχωρά με ισχυρή παρακαταθήκη το αναγνωρισμένο στην παγκόσμια αγορά, όνομα της, την ισχυρή κουλτούρα της, την αξιοπιστία της. Δεσμεύεται απέναντι στον πελάτη.

Γιατί η ΑΧΑ Ασφαλισιτκή όπως είπε ο Ερρίκος Μοάτσος στο μήνυμα του πριν κλείσει την ομιλία του:

«Ο πελάτης είναι η αρχή όλων, όλα ξεκινούν από αυτόν»

 

AXA: Αντλει τη δύναμη της από τους ανθρώπους της και την αποδίδει σε αυτούς

0

των Ελενας Ερμείδου και Βάιου Κρόκου

Ξεχωριστά και, με ουσία ήταν τα λόγια του Ερρίκου Μοάτσου, Διευθύνοντος Συμβούλου της «ΑΧΑ Ασφαλιστική» στο συνέδριο των Πωλήσεων της εταιρείας στις 28 Απριλίου την περασμένη Παρασκευή. Στιβαρό το μότο του συνεδρίου: «Εν αρχή, εσύ», όλη η φιλοσοφία της ΑΧΑ συμπυκνωμένη σε τρεις λέξεις. «Πάνω από όλα ο άνθρωπος», αυτό είναι το μήνυμα που με επιτυχία πέρασε ο Ερρίκος Μοάτσος σε όλο το ακροατήριο. Όλη η δύναμη της ΑΧΑ που την αντλεί από την εμπιστοσύνη των πελατών της και την αποδίδει σε αυτούς.

Η 28η Απριλίου δεν ήταν μόνο η ημέρα που η ΑΧΑ Ασφαλιστική τίμησε όσους είχαν τα καλύτερα σχέδια και τις καλύτερες επιδόσεις για την εταιρεία το 2016, ήταν η ημέρα που πάνω από όλα η ΑΧΑ, ήταν εκεί για τους πελάτες, τον άνθρωπο. Σκοπός της ΑΧΑ η σφαιρική και έμπρακτη στήριξη του πελάτη

Χαρακτηριστική η δήλωση του Ε. Μοάτσου: «Τα σχέδια, η αποστολή, ο λόγος ύπαρξης της ΑΧΑ είναι για να στηρίζουν τον πελάτη, παρέχοντας σφαιρική προστασία», συμπληρώνοντας, .. «εμείς υπάρχουμε για τον πελάτη ώστε να τον βοηθήσουμε να ζήσει μια καλύτερη ζωή»

Την ηγετική θέση της ΑΧΑ στην παγκόσμια αγορά την δίνουν οι αριθμοί. Η ΑΧΑ παγκοσμίως το 2016, και για πρώτη φορά στην ιστορία της έγραψε έσοδα από ασφάλιστρα πάνω από 100 δισεκατομμύρια ευρώ, ευθυγραμμισμένοι πλήρως με τους βασικούς στόχους της Φιλοδοξίας 2020. Πέτυχε κέρδη 5,8 δισεκατομμυρίων ευρώ με το δείκτη Φερεγγυότητας στο 197% και τους εργαζόμενους σε αυτή να ξεπερνούν τους εκατόν εξήντα έξι χιλιάδες. Επίσης, η ΑΧΑ για 8η χρονιά αναγνωρίστηκε ως η 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως

Εν αρχή, εσύ

Η ΑΧΑ μελετά τις οικονομικές εξελίξεις και τον αντίκτυπο αυτών στην κοινωνία. «Καταλαβαίνει, πως ο πελάτης περνά δύσκολα, λόγω της πρωτόγνωρης, κυρίως για την διάρκεια της κρίσης» επεσήμανε ο Ε. Μοάτσος, για αυτό προσαρμόζεται, εξελίσσεται.

Η εγχώρια αγορά και οι προκλήσεις

Η περίοδος της οικονομικής κρίσης, θα πρέπει να σημειωθεί, συμπίπτει με την περίοδο της ψηφιακής επανάστασης. Αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, συγκρούονται, παράγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και μέσα από αυτά τα μοντέλα βγαίνουν νέα προϊόντα, και νέες ιδέες.

Η ΑΧΑ, τα μελετά, επωφελείται, συνεχίζει να επιδιώκει τον μετασχηματισμό της προς όφελος των ανθρώπων της. Τα σχέδια της πηγάζουν από τις εξελίξεις και περιλαμβάνουν την έκδοση νέων ασφαλιστικών καλύψεων, στοχεύουν στην καινοτομία και προσδοκούν να καλύψουν τις ανάγκες της νέας πραγματικότητας.

Συστατικό στοιχείο στις προκλήσεων της ΑΧΑ και της ασφαλιστικής αγοράς είναι το εποπτικό – κανονιστικό πλαίσιο και οι νέες Οδηγίες. «Το πλαίσιο καθίσταται όλο και αυστηρότερο και δεν είναι μόνο το Solvency II, υπάρχουν και άλλες οδηγίες» προσθέτει ο Ε. Μοάτσος.

Στις μεγάλες προκλήσεις εντάσσονται επίσης οι περιορισμοί κίνησης κεφαλαίων (capital controls), η μείωση τζίρου επιχειρήσεων και μείωση εισοδημάτων, η δυσκολία στην ανάπτυξη, και η ανεργία.

Στο περιβάλλον αυτό των έντονων προκλήσεων, ανάμεσα σε οικονομική κρίση που απαιτεί συγκροτημένες κινήσεις, ψηφιακή επανάσταση που απαιτεί γνώση και νέα επενδυτικά κονδύλια, και εποπτεία με τις αυστηρές απαιτήσεις που συνεπάγονται, η ΑΧΑ Ασφαλιστική με 422 χιλιάδες πελάτες, για το 2016 ανακοίνωσε 148 εκατομμύρια έσοδα, 12,8 εκατομμύρια ευρώ κέρδη,

Ακόμα υψηλότερα ο πήχυς

Σημαντικό στο σημείο αυτό να ειπωθεί ότι εννέα στους 10 πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι δηλώνουν ικανοποιημένοι από την μορφή της σχέσης τους με την ΑΧΑ.

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την επιτυχία της ασφαλιστικής εν μέσω πολυάριθμων προκλήσεων, ωστόσο ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ έθεσε νέο στόχο: Οι 9 ικανοποιημένοι, πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι να γίνουν 10, το 2017.

«Θέλουμε να γίνουν 10/10» τόνισε, χαρακτηριστικά.

Το βάρος στην….

Βαρύτητα στην σφαιρική προστασία του πελάτη δίνει η ΑΧΑ διευκρίνισε ο Ε. Μοάτσος, με έμφαση στην πρόληψη. Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητες της, με νέα καινοτόμα προγράμματα υγείας και κατοικίας, παρέχοντας πάντα έμπρακτη στήριξη στον ασφαλισμένο, έχοντας ήδη τρέξει στην αγορά ένα από τα καλύτερα συμβόλαια στην υγεία το mediσυν 2.

Στο κλάδο αυτοκινήτου έχει εισάγει το καινοτόμο πρόγραμμα βάσει την διανυόμενη απόσταση «οδηγώ λίγο, πληρώνω λίγο», ενώ, και στο κομμάτι αυτό ετοιμάζεται να επεκταθεί και σε 2η γκάμα προϊόντων, σε νέα κατηγορία πελατών.

Η επέκταση δραστηριοτήτων και πώληση δεν είναι το ζητούμενο, παρά ταύτα για την ΑΧΑ. Η ασφαλιστική στο πεδίο της σφαιρικής προστασίας θέτει προτεραιότητα την ορθή διαδικασία αποζημιώσεων. Στόχος της πάντα να ξεχωρίζει στο τρόπο που αντιμετωπίζει τον πελάτη στην ζημιά.

Τον στόχο αυτό τον επισφράγισε, ο ίδιος ο Ερρίκος Μοάτσος διατυπώνοντας συγκεκριμένα: «δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε την πώληση εύκολη, αν πριν δεν έχουμε καθορίσει την διαδικασία των αποζημιώσεων».

10 χρόνια ΑΧΑ στην Ελλάδα

Η ΑΧΑ κλείνει 10 χρόνια ζωής στην Ελλάδα, καταφέρνοντας να βρεθεί στην Νο. 1 θέση για το περιβάλλον εργασίας της στην Ελλάδα.

Ο ψηφιακός της μετασχηματισμός έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται, η οργάνωση και η αυτοματοποίηση των λειτουργιών βρίσκεται πάντα εν εξελίξει.

Επιδιώκει τον μετασχηματισμό της, στοχεύει στην καινοτομία. Προχωρά με ισχυρή παρακαταθήκη το αναγνωρισμένο στην παγκόσμια αγορά, όνομα της, την ισχυρή κουλτούρα της, την αξιοπιστία της. Δεσμεύεται απέναντι στον πελάτη.

Γιατί η ΑΧΑ Ασφαλισιτκή όπως είπε ο Ερρίκος Μοάτσος στο μήνυμα του πριν κλείσει την ομιλία του:

«Ο πελάτης είναι η αρχή όλων, όλα ξεκινούν από αυτόν»

 

Ν. Σακελλαρίου / ΑΧΑ: Την επιτυχία δεν την περιμένουμε, πάμε και την βρίσκουμε

0

της Ελενας Ερμείδου

Στις ραγδαίες και συνεχιζόμενες εξελίξεις που συμβαίνουν στην κοινωνία και την οικονομία εστίασε την ομιλία του στο Συνέδριο των Πωλήσεων της “ΑΧΑ Ασφαλιστική“, ο Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Δικτύου Πωλήσεων, προτείνοντας βέλτιστες πρακτικές προσέγγισης του πελάτη μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις που διαθέτει ο ασφαλιστικός σύμβουλος, αλλά, και την χρήση της νέας ψηφιακής τεχνολογίας.

Υπογράμμισε ό,τι ο ρόλος του συμβούλου είναι να βρίσκεται κοντά στο πελάτη, καθώς και να παρέχει στο πελάτη σωστή προστασία, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι “δεν μιλάμε μόνο για τους πελάτες μας, αλλά για όλους όσους έχουμε προσεγγίσει”.

Ο ίδιος, συμπλήρωσε ότι για να επιτευχθούν τα μέγιστα αποτελέσματα ο ασφαλιστικός σύμβουλος καλείται  να “χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα της ψηφιακής τεχνολογίας”.

Ο Νίκος Σακελλαρίου τέλος έκανε μία σύντομη αναφορά στο εποπτικό πλαίσιο και την οδηγία IDD, το οποίο υπογράμμισε αναδεικνύει την αξία της ασφάλισης, ενώ και αυτός με την σειρά τόνισε ότι στις προτεραιότητες της ΑΧΑ είναι η έκδοση νέων προϊόντων στον τομέα της υγείας, της κατοικίας, και των εμπορικών ασφαλίσεων.

Έκλεισε την ομιλία του, λέγοντας, χαρακτηριστικά: “Την επιτυχία δεν την περιμένουμε, πάμε και την βρίσκουμε“.

Fairfax: Κέρδη 82 εκ. δολ το α’ τρίμηνο του 2017

0

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Kέρδη 82 εκατ. δολαρίων για το α’ τρίμηνο του 2017 ανακοίνωσε ο καναδικός χρηματοοικονομικός όμιλος Fairfax Holdings, που κατέχει πλειοψηφικό ποσοστό στην ERB Eurolife και έχει μετοχικές τοποθετήσεις στην Eurobank, την Grivalia, τον όμιλο Μυτιληναίου και την Praktiker Hellas.

Το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, ο όμιλος είχε εμφανίσει καθαρές ζημίες 51 εκατ. δολάρια, με την διοίκηση να αποδίδει την βελτίωση των αποτελεσμάτων στις καλύτερες αποδόσεις του επενδυτικού χαρτοφυλακίου της Fairfax.

“Οι (αντ)ασφαλιστικές μας εταιρείες συνέχισαν να εμφανίζουν εξαιρετικές αποδόσεις στο underwriting το α’ τρίμηνο του 2017, με συγκεντρωτικό συνδυασμένο δείκτη κάτω του 94.6%.

Όλες οι εταιρείες είχαν συνδυασμούς δείκτες κάτω του 100% (με αυτόν της Zenith National να διαμορφώνεται στο 80,2%, της Odyssey Re στο 90,4% και της Fairfax Asia στο 93,6%) και τα λειτουργικά μας κέρδη ανήλθαν στα 209 εκατ. δολάρια.

Οι επενδυτικές κινήσεις που κάναμε το δ’ τρίμηνο του 2016 προκειμένου να πάρουμε πίσω τις αμυντικές κινήσεις αντιστάθμισης κινδύνου στο χαρτοφυλάκιο μετοχών μας και να μειώσουμε την διάρκεια των τίτλων στο χαρτοφυλάκιο ομολόγων μας είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των ρευστών διαθεσίμων μας στα 10 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου 2017”, υπογράμμισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax, Prem Watsa.

Σύμφωνα με τη λογιστική κατάσταση της Fairfax, τα καθαρά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα των (αντ)ασφαλιστικών εταιρειών της αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 2,27 δισ. δολάρια, ενώ οι ζημίες από το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο συρρικνώθηκαν σε 18,4 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 159,6 εκατ. δολαριων το α’ τρίμηνο του 2016

Ερ. Μοάτσος από το συνέδριο των Πωλήσεων: “Στόχος η σφαιρική προστασία του πελάτη”

0
AXA λογότυπο πινακίδα
Την κυρίαρχη θέση της “ΑΧΑ Ασφαλιστική” στην αγορά επιβεβαίωσε από το βήμα του συνεδρίου των Πωλήσεων “Εν Αρχή Εσύ“, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ερρίκος Μόατσος. Βασικός στόχος της AXA η σφαιρική και έμπρακτη στήριξη του πελάτη. Η ΑΧΑ Ασφαλιστική, τόνισε εστιάζει μεταξύ άλλων στο τομέα της υγείας, κατοικίας και εμπορικών ασφαλίσεων και πολύ σύντομα θα θέσει στην αγορά νέα πρωτοποριακά προϊόνtα.
Παράλληλα ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στο τομέα της πρόληψης.

Το 2016, εννέα στους δέκα πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι δήλωσαν ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες της ΑΧΑ ωστόσο ο Ερρίκος Μοάτσος έθεσε νέο στόχο: Οι εννέα στους 10 να γίνουν δέκα στους 10, το 2017.

Η εταιρεία, ο ίδιος συμπλήρωσε ξεχωρίζει στο τρόπο που αντιμετωπίζει τον πελάτη. “Δεν την ενδιαφέρει να πωλήσει εύκολα“, την ενδιαφέρει να μπορεί να είναι συνεπής απέναντι στο πελάτη ως προς την έγκαιρη αποζημίωση του.

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική κλείνει 10 χρόνια στην Ελλάδα. Μεταμορφώνεται και μετασχηματίζεται ψηφιακά, δίνει βάρος στις αυτοματοποιημένες λειτουργίες και στα δίκτυα και δεσμεύεται απέναντι σε πελάτες και συνεργάτες.

Προχωρά μπροστά έχοντας ως παρακαταθήκη το δυνατό της όνομα, την ισχυρή της κουλτούρα, την υψηλή συνεχιζόμενη δέσμευση προς το πελάτη και την υψηλή της αξιοπιστία στην αγορά.

Ελενα Ερμείδου /Βάιος Κρόκος