back to top
26 C
Athens
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1461

Εκδήλωση Interlife για την συνεργασία της με την Ευρωκλινική

0

Για το νέο Παιδικό Πρόγραμμα Υγείας KinderCARE99 που δημιούργησε η INTERLIFE Ασφαλιστική και τη συνεργασία της με τον Όμιλο ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗΣ ενημερώθηκαν οι συνεργάτες της INTERLIFE νομού Αττικής σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ινστιτούτο Παστέρ στην Αθήνα και στην οποία παραβρέθηκαν 170 και πλέον Διαμεσολαβητές, επιδεικνύοντας το ζωηρό ενδιαφέρον των επαγγελματιών της Ασφαλιστικής Αγοράς για το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα Υγείας για παιδιά και νέους.

Όπως επεσήμανε ο CEO της INTERLIFE, Γιάννης Βοτσαρίδης η συνεργασία του Ομίλου της INTERLIFE με τον Όμιλο της Ευρωκλινικής γίνεται στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της INTERLIFE για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της και σηματοδοτεί τις προοπτικές για ευρύτερες συνέργειες μεταξύ των δύο Ομίλων στο μέλλον.

Στη συνέχεια ο κ. Βοτσαρίδης παρουσίασε αναλυτικά το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα KinderCARE99 που καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες τις ασφαλιστικές ανάγκες παιδιών και νέων ηλικίας από 30 ημερών έως 25 ετών στην ιδιαίτερα προνομιακή τιμή των 99 ευρώ ετησίως, ενώ, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην αξία που προσδίδει στην εταιρία η νέα συνεργασία με τον Όμιλο Ευρωκλινικής.

Στο χαιρετισμό του ο CEO του Ομίλου της ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗΣ, Αντώνης Βουκλαρής αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα που προσφέρει η συνεργασία του Ομίλου Ευρωκλινικής με την INTERLIFE Ασφαλιστική. Υπογράμμισε πως ο Όμιλος Ευρωκλινικής διαθέτει υπερσύγχρονα ∆ιαγνωστικά, Θεραπευτικά και Χειρουργικά κέντρα όλων των ειδικοτήτων, πλήρως οργανωμένων που πληρούν υψηλά κριτήρια ποιότητας. Αναφέρθηκε στο κορυφαίο επιστημονικό προσωπικό όλων των ιατρικών και παιδιατρικών ειδικοτήτων, στους έμπειρους νοσηλευτές, τις σύγχρονες εγκαταστάσεις, και τον ιατρικό εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας που ανανεώνεται διαρκώς και επιτρέπει την εφαρμογή πρωτοποριακών μεθόδων διάγνωσης και θεραπείας.

Για την πληρέστερη ενημέρωση του Δικτύου συνεργατών που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, ακολούθησε ξενάγηση στις νέες εγκαταστάσεις της Ευρωκλινικής Παίδων, η οποία πρόσφατα μεταφέρθηκε στο κέντρο της Αθήνας.

Αντίστοιχη εκδήλωση ενημέρωσης και παρουσίασης του προγράμματος, θα πραγματοποιηθεί για τους συνεργάτες Β. Ελλάδος της εταιρίας στην έδρα της INTERLIFE στη Θεσσαλονίκη στις 3 Ιουλίου.

http://www.interlife-programs.gr/kindercare99/

Το αδιέξοδο στις κοινωνικές συντάξεις και οι προτάσεις ΤτΕ και ΕΑΕΕ

0

αφιέρωμα στην ιδιωτική σύνταξη (μέρος β)

του Νίκου Σακελλαρίου

Το σημερινό αδιέξοδο στις κοινωνικές συντάξεις αποδίδεται στην επιδείνωση και των 7 δεικτών που χρησιμοποιούν οι αναλογιστικές εταιρείες. Η γήρανση του πληθυσμού, η μείωση του πληθυσμού (δημογραφικά χαρακτηριστικά), η αναλογία συνταξιούχων/εργαζομένων, η μείωση των μισθών με τη συνεπακόλουθη μείωση των εισφορών, η αύξηση της ανεργίας, η αύξηση της νεανικής και εργασιακής μετανάστευσης, έχουν μειώσει τη δυνατότητα συντάξεων με τη φιλοσοφία της «αλληλεγγύης των γενεών».

Πλέον, οι 40άρηδες και οι 50άρηδες δεν θα μπορούν εύκολα να πληρώνουν τις συντάξεις των 70άρηδων και 80άρηδων ενώ οι άνω των 40 ετών θα έχουν ελάχιστες εγγυημένες συντάξεις (384 ευρώ η εγγυημένη κύρια σύνταξη) ενώ είναι άγνωστες οι συντάξεις που θα πάρουν οι 30άρηδες όταν φτάσουν με το ισχύον σύστημα στα 62 χρόνια τους.

Συνεπώς, το σημερινό αδιέξοδο θα πρέπει να λυθεί με τις εναλλακτικές επιλογές, που είναι οι ιδιωτικές συντάξεις και τα αποταμιευτικά προγράμματα. Βέβαια, για να λειτουργήσουν, θα πρέπει να υπάρχουν και διαθέσιμα εισοδήματα σε μηνιαία ή ετήσια βάση, που υπό τις παρούσες συνθήκες οικονομικές αφαίμαξης, είναι μάλλον αδύνατη υπόθεση για την πλειονότητα των πολιτών.

Τι προτείνουν Τράπεζα της Ελλάδος και Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Γ. Στουρνάρας, διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος

«Οι Έλληνες πολίτες θα ωφεληθούν, σίγουρα, από τη θέσπιση ενός απλού πλαισίου που θα διέπει τα προσωπικά συνταξιοδοτικά προϊόντα και μέσα από φορολογικά κίνητρα θα ενθαρρύνει την υιοθέτησή τους, στην κατεύθυνση ενός συστήματος που θα επιτρέπει τη συγκράτηση του κόστους, τη διαχείριση των κινδύνων με τη χρήση αξιόπιστων και σύγχρονων εργαλείων και θα θέτει ως απαραίτητη προϋπόθεση την πλήρη διαφάνεια προς τα μέλη και τους δικαιούχους του συστήματος, ενώ όφελος θα προκύψει και για την ελληνική οικονομία, καθώς τα προϊόντα αυτά μπορούν να επικεντρωθούν σε μακροπρόθεσμες επενδύσεις, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της διατηρήσιμης οικονομικής ανάπτυξης» είπε ο διοικητής. Υπογραμμίζοντας ότι, παρά τις πολυάριθμες παρεμβάσεις στο Ασφαλιστικό, «το σύστημα παραμένει δαπανηρό», αφού οι μεταβιβάσεις από τον κρατικό προϋπολογισμό προς τα ασφαλιστικά ταμεία/ΕΦΚΑ ανήλθαν σε 7,6% του ΑΕΠ το 2016 και αναμένεται να φθάσουν το 9,9% του ΑΕΠ το 2017. Χωρίς να έχουν υπολογιστεί οι πληρωμές των συντάξεων που είναι σε καθυστέρηση και η υστέρηση των εσόδων του ΕΦΚΑ από εισφορές.

Ασφάλεια

Ο Γ. Στουρνάρας σημείωσε ότι «το κράτος δεν θα πρέπει να επιμένει να διατηρεί το μονοπώλιο των συνταξιοδοτικών παροχών, οι εργοδότες θα πρέπει να πάψουν να παρερμηνεύουν τον ρόλο τους και θα πρέπει να κατανοήσουν ότι οφείλουν να παρέχουν ασφάλεια στους υπαλλήλους τους όχι μόνο κατά τη διάρκεια της απασχόλησής τους αλλά και πέραν αυτής, και κυρίως μετά τη συνταξιοδότησή τους, και οι πολίτες δεν θα πρέπει να ξεχνούν τον ρόλο που διαδραματίζουν οι προσωπικές αποταμιεύσεις τους για τη δική τους οικονομική ασφάλεια μετά τη συνταξιοδότηση». Σύμφωνα με τον διοικητή, «ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης θα μπορούσε να αναλάβει έναν αυξημένο ρόλο ως φορέας διαχείρισης των επαγγελματικών ταμείων», «ρόλο στην κάλυψη των αναγκών των πολιτών για υπηρεσίες υγείας καθώς και στην ασφάλιση για τις φυσικές καταστροφές».

Δημήτρης Μαζαράκης, Πρόεδρος της ΕΑΕΕ

«Να εφαρμοστεί το σύστημα τριών πυλώνων»

 

Ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, Δημήτρης Μαζαράκης, και στη σύντομη παρουσία του στον θώκο του προέδρου της ΕΑΕΕ, αλλά και παλαιότερα, από άλλες θέσεις και αρμοδιότητες, έχει πρωτοστατήσει στη διαμόρφωση ένα θεσμικού πλαισίου το οποίο θα λειτουργήσει προς όφελος των ασφαλισμένων, του κράτους και των ασφαλιστικών επιχειρήσεων.

Η ασφάλιση αυτή θα βασίζεται στο γνωστό σύστημα των τριών πυλώνων. Αρχικά, προτείνει τη δημιουργία μιας ανεξάρτητης Αρχής, που θα παρακολουθεί τις εξελίξεις και θα εισηγείται αλλαγές, ενώ, παράλληλα, τονίζει την αναγκαιότητα εφαρμογής των τριών πυλώνων ασφάλισης.

Μεταξύ άλλων, ο Δ. Μαζαράκης σε πρόσφατο συνέδριο, επεσήμανε πως οι συντάξεις στο αναδιανεμητικό σύστημα είναι εκτεθειμένες, την ώρα που η αναλογία των εργαζομένων προς τους συνταξιούχους επιδεινώνεται διαρκώς.

«Αν δεν υπάρξουν αλλαγές, θα κυριαρχεί ο φαύλος κύκλος της αύξησης φόρων και εισφορών και της μείωσης των συντάξεων. Το κράτος συνεισέφερε στο 60% του δημόσιου χρέους (220 εκατ. ευρώ) για τις συντάξεις. Όσο οι αλλαγές καθυστερούν τόσο το κόστος θα ανεβαίνει» συμπλήρωσε. «Να παραδεχθούμε τα λάθη που έχουν γίνει, να προσδιορίσουμε το μέγεθος του προβλήματος και να το διατυπώσουμε σωστά. Τέλος, να προσδιορίσουμε ποιο είναι το κρυφό χρέος της χώρας» ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ.

Όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει παλαιότερα, «στο παρελθόν, το ενοίκιο από μια γκαρσονιέρα, οι τόκοι από ένα ομόλογο ή μια κατάθεση, σε συνδυασμό με τη σύνταξη του ΙΚΑ, αποτελούσαν ικανοποιητικές λύσεις. Ωστόσο, σήμερα η αγορά μιας σύνταξης (annuity) από μια αξιόπιστη ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία έχει αποδειχθεί η καλύτερη επιλογή για την εξασφάλιση ενός μηνιαίου σταθερού εισοδήματος κατά τη συνταξιοδότηση».

Interamerican: Νέα συμβόλαια ασφάλισης υγείας και προϊόντα

0

Αύξηση 5,1% παρουσίασε στα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα Υγείας κατά το πρώτο τετράμηνο, έναντι του αντίστοιχου περυσινού χρονικού διαστήματος, η INTERAMERICAN. Πρόσφατα, η Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων και Marketing και η Γενική Διεύθυνση Ζωής & Υγείας της εταιρείας διέθεσαν στα δίκτυα πωλήσεων τη νέα τιμολογιακή προσέγγιση με βάση την ηλικία, το ασφαλιστικό πρόγραμμα και το πλάνο. Σημειώνεται ότι στον κλάδο υγείας, η παραγωγή προέρχεται στο σύνολό της από τα φυσικά δίκτυα πωλήσεων.

Για τα νέα συμβόλαια ασφάλισης υγείας που προέρχονται από αλλαγή παλαιών προϊόντων, η INTERAMERICAN προχωρεί στη δημιουργία ειδικών προϊόντων. Παράλληλα, θέτει σε πιλοτική δοκιμασία ένα νέο νοσοκομειακό πρόγραμμα, σε λογική σύνθεσης για πέντε περιοχές καλύψεων και αντιστοίχων ιδιαίτερα προσιτών ασφαλίστρων, που θα συνδυάζονται προσθετικά κατ’ επιλογή του πελάτη.

Η εταιρεία, με γνώμονα την ανάπτυξη στις ασφαλίσεις υγείας, εστιάζει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προγραμμάτων της. Ακόμη, ενισχύει τις ιδιόκτητες υποδομές της στις υπηρεσίες υγείας, προγραμματίζοντας την έναρξη λειτουργίας δεύτερου πολυϊατρείου στην Αττική για πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, στα βόρεια προάστια.

Το EURAPCO Health Group στην Αθήνα

Εξάλλου, στο πλαίσιο της ανταλλαγής τεχνογνωσίας σε διεθνές επίπεδο και των σχέσεων συνεργασίας που έχει αναπτύξει ως μέλος διεθνών οργανισμών και κοινοπρακτικών πρωτοβουλιών για την Υγεία, η INTERAMERICAN φιλοξένησε τις εργασίες του Τομέα Υγείας της EURAPCO στις 8 και 9 Ιουνίου, στα κεντρικά γραφεία της.

Οργανώθηκε εργαστήριο για την επανεξέταση των δυνατοτήτων μείωσης του διαρκώς αυξανόμενου κόστους στην υγεία και εξετάστηκαν οι πιθανότητες μέσω του περιορισμού των ταξιδιών για θεραπεία και του καλύτερου ελέγχου/διαχείρισης της αγωγής σε χρόνια νοσήματα – κυρίως σε καρκίνους. Ακόμη, αντικείμενο της ομάδας αποτέλεσε και η προετοιμασία για το προσεχές EURAPCO Board Boot Camp.

Από την INTERAMERICAN, συμμετείχε στις συνεδριάσεις ο Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας της εταιρείας.

Εκπροσωπήθηκαν στη διημερίδα της κοινοπραξίας EURAPCO οι εταίροι ACHMEA – μητρική της INTERAMERICAN, UNION POIST’OVΝA, CASER, COVEA, LANSFORSAKRINGAR, LOCAL TAPIOLA, REALE MUTUA και συμμετείχε project manager της EURAPCO.

H Atradius αποκαλύπτει την νέα ψηφιακή πλατφόρμα, Atrium

0

Η Atradius, ηγέτιδα δύναμη στην Ασφάλιση των Πιστώσεων, ανακοίνωσε την αναβάθμιση της ψηφιακής της πλατφόρμας με την παρουσίαση του «Atrium». Το Atrium είναι ένα εξελιγμένο διαδικτυακό σύστημα, το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις πιστωτικές τους συναλλαγές εύκολα και γρήγορα.

Το Atrium δημιουργήθηκε βάσει συστημάτων της εταιρείας Oracle και είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να ακολουθεί τις ψηφιακές εξελίξεις και να ανταποκρίνεται στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των χρηστών.

Το λανσάρισμα του Atrium υλοποιείται ήδη από τις 19 Ιουνίου και θα κορυφωθεί στις 15 Ιουλίου 2017 σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η Atradius ανά τον κόσμο.

Το Atrium έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να ανταποκρίνεται με ταχύτητα και μέσω απλοποιημένων διαδικασιών στις καθημερινές ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της Atradius.

Βασικό του προτέρημα είναι ότι επικεντρώνεται γύρω από τον αγοραστή του πελάτη, τα πιστωτικά του όρια και την καταχώρηση και παρακολούθηση των επισφαλειών, σε βασικές και χρήσιμες δηλαδή λειτουργίες που χρησιμοποιούνται καθημερινά από τους χρήστες.

Κάθε πελάτης της Atradius μπορεί άμεσα να αναζητήσει πληροφορίες σχετικά με την πιστοληπτική ικανότητα του κάθε αγοραστή, τα τρέχοντα πιστωτικά του όρια και τις τυχόν ζημίες που μας έχει δηλώσει.

Έχοντας λάβει, λοιπόν, μια σαφή εικόνα του εν δυνάμει αγοραστή μέσω του Atrium, ο πελάτης μπορεί απευθείας να υποβάλει αίτηση για όριο πίστωσης, η οποία μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί να απαντηθεί και άμεσα.

Ο κος. Andreas Tesch, CMO της Atradius, δήλωσε: «Το γεγονός της κυκλοφορίας της νέας μας πύλης πελατών Atrium, με χαροποιεί ιδιαίτερα. Αυτή η νέα προσέγγιση και τεχνολογία έχει ως αποτέλεσμα μια τεράστια εξοικονόμηση χρόνου για όλους και μειώνει την πιθανότητα σφαλμάτων. Ο σχεδιασμός της επιτρέπει στους πελάτες μας να παρακολουθούν συνεχώς και να αλληλεπιδρούν ομαλά τόσο με τους αγοραστές τους, όσο και με την Atradius. Υποστηρίζει, καλύτερη διαχείριση πιστωτικού κινδύνου και δυναμική ανάπτυξης με σαφή εικόνα, για ασφαλέστερο εμπόριο. Με λίγα λόγια, το Atrium είναι μια πιο αποδοτική, φιλική προς το χρήστη πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών που απλοποιεί αρκετές δραστηριότητες και μειώνει τον κίνδυνο επισφαλειών που προκαλούνται από την αδυναμία πληρωμής. Οι πελάτες μας μπορούν ουσιαστικά να ελέγξουν την πιστοληπτική ικανότητα ενός αγοραστή κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής συνάντησης μαζί του για να διαπραγματευτούν τη συνεργασία τους και να έχουν εγκεκριμένη κάλυψη για τον εν λόγω αγοραστή ακόμη και πριν από το τέλος της συνάντησης!»

Ακόμα περισσότερες λειτουργίες για το Atrium θα κυκλοφορήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Εκτός από την άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες αγοραστών και την δυνατότητα απευθείας αίτησης πιστωτικής κάλυψης, τα προσδοκώμενα οφέλη για τους πελάτες περιλαμβάνουν λεπτομερείς ανασκοπήσεις χαρτοφυλακίου, υπογραμμίζοντας τάσεις και γεγονότα του εκάστοτε επιχειρηματικού κλάδου που ενδέχεται να επηρεάσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, αλλά και άμεση πρόσβαση στην ιστορικότητα των επισφαλειών του, με μερικά μόνο «κλικς».

Για τον σχεδιασμό του νέου συστήματος έχουν ληφθεί υπόψη οι εξειδικευμένες ανάγκες των διαμεσολαβητών και των εξωτερικών συνεργατών της Atradius.

Το Atrium παρέχει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση όλων των συμβολαίων, καθώς και πληροφορίες για τη διαχείριση των συμβολαίων αυτών.

Έρχονται τα νέα εκπαιδευτικά σεμινάρια από τον ΕΙΑΣ

0
eias logo

Με ενδιαφέρον αναμένονται τα νέα σεμινάρια του ΕΙΑΣ. Η αρχή γίνεται με το εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων πλοίων & μεταφορών ενώ ακολουθεί το εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων νομικής προστασίας.

Ασφαλίσεις πλοίων & μεταφορών

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

· Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15
· Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017, 16:00 – 20:15

Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι ο κ. Παναγιώτης Κούνουπας, Marine Underwriter Manager της Blue Aigaion Insurance Solutions και η κα ΄Ελλη Βασιλειάδου, Υπεύθυνη στο Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων Μεγάλων Επιχειρήσεων στον Κλάδο Μεταφορών της AXA Ασφαλιστική.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 110€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 130€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 90€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 110€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Ασφάλιση Νομικής Προστασίας

Στo πλαίσιo της οικονομικής κρίσης, της δημοσιονομικής πειθαρχίας και προσαρμογής που διανύουμε, τα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά δικαιώματα φέρνουν το κοινωνικό σύνολο αντιμέτωπο με πλήθος προβλημάτων που από μόνο του δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Με αποτέλεσμα συχνά, προκειμένου να υπερασπιστούμε τα έννομα συμφέροντα μας, να απαιτείται η προσφυγή μας στα δικαστήρια. Γεγονός που προσδίδει στην Ασφάλιση Νομικής Προστασίας τα χαρακτηριστικά της αναγκαίας και απαραίτητης ασφαλιστικής κάλυψης.

Το ΕΙΑΣ λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες αποφάσισε να υλοποιήσει το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Νομικής Προστασίας, το οποίο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος)

την Τρίτη 4 Ιουλίου 2017, 16:00 – 20:15.

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι o κ. Γιώργος Τάσσης, Διευθυντής Πωλήσεων της Ασφαλιστικής Εταιρίας Νομικής Προστασίας D.A.S. Hellas.

Έρχονται τα νέα εκπαιδευτικά σεμινάρια από τον ΕΙΑΣ

0
eias logo

Με ενδιαφέρον αναμένονται τα νέα σεμινάρια του ΕΙΑΣ. Η αρχή γίνεται με το εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων πλοίων & μεταφορών ενώ ακολουθεί το εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων νομικής προστασίας.

Ασφαλίσεις πλοίων & μεταφορών

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

· Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15
· Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017, 16:00 – 20:15

Εισηγητές του Σεμιναρίου είναι ο κ. Παναγιώτης Κούνουπας, Marine Underwriter Manager της Blue Aigaion Insurance Solutions και η κα ΄Ελλη Βασιλειάδου, Υπεύθυνη στο Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων Μεγάλων Επιχειρήσεων στον Κλάδο Μεταφορών της AXA Ασφαλιστική.

Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
· 110€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
· 130€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ

Για τις Εταιρίες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνονται σε 90€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 110€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.

Ασφάλιση Νομικής Προστασίας

Στo πλαίσιo της οικονομικής κρίσης, της δημοσιονομικής πειθαρχίας και προσαρμογής που διανύουμε, τα εργασιακά, ασφαλιστικά και κοινωνικά δικαιώματα φέρνουν το κοινωνικό σύνολο αντιμέτωπο με πλήθος προβλημάτων που από μόνο του δεν μπορεί να αντιμετωπίσει. Με αποτέλεσμα συχνά, προκειμένου να υπερασπιστούμε τα έννομα συμφέροντα μας, να απαιτείται η προσφυγή μας στα δικαστήρια. Γεγονός που προσδίδει στην Ασφάλιση Νομικής Προστασίας τα χαρακτηριστικά της αναγκαίας και απαραίτητης ασφαλιστικής κάλυψης.

Το ΕΙΑΣ λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες ανάγκες αποφάσισε να υλοποιήσει το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Ασφαλίσεων Νομικής Προστασίας, το οποίο είναι διάρκειας πέντε (5) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος)

την Τρίτη 4 Ιουλίου 2017, 16:00 – 20:15.

Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι o κ. Γιώργος Τάσσης, Διευθυντής Πωλήσεων της Ασφαλιστικής Εταιρίας Νομικής Προστασίας D.A.S. Hellas.

Ελλάδα: To 35,5% των δαπανών υγείας το καλύπτει ο ασθενής

0

Έντονες πιέσεις δέχτηκε ο κλάδος της υγείας κατά την περίοδο 2009 – 2015, με την συνολική πτώση στις δαπάνες υγείας να αγγίζει το 40%, όπως αναφέρει έρευνα της Deloitte που εξετάζει την πορεία και τις τάσεις του κλάδου στα χρόνια της οικονομικής κρίσης και συγκεκριμένα την 7ετία 2009 – 2015.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η έρευνα, οι δαπάνες υγείας κατέγραψαν συνεχόμενη πτώση από το 2009, φτάνοντας τα €14,1 δισ. το 2014. Βασικότερο λόγο της πτώσης αποτέλεσε σύμφωνα με την έρευνα, η σημαντική συρρίκνωση στην ιατροφαρμακευτική κάλυψη από το κράτος και το σύστημα κοινωνικής ασφάλισης.

Η σημαντική πτώση των δαπανών στον κλάδο της υγείας φέρεται να έγινε λιγότερο αισθητή στα νοσοκομεία της χώρας, σε αντίθεση με φαρμακεία και λοιπούς επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι επλήγησαν περισσότερο. Συγκεκριμένα, η συνολική δαπάνη που αφορά τα νοσοκομεία, από τα € 9 δισ. το 2009 έφτασε τα €6,2 δισ. το 2015, παρουσιάζοντας μια μέση ετήσια πτώση της τάξεως του 6%, την στιγμή που η πτώση για την λιανική του κλάδου (φαρμακεία, ιατρικές συσκευές κτλ.) και τους υπόλοιπους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της υγείας (ιδιώτες γιατρούς, διαγνωστικά κέντρα) άγγιξε το 7% και 9% αντίστοιχα.

Αναφορικά με την χρηματοδότηση των δαπανών υγείας στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, 59,1% προέρχεται από το κρατικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, ενώ 35,5% αφορά έξοδα που καλύπτει ο ασθενής – καταναλωτής, ποσοστό αρκετά μεγαλύτερο σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο 9,5%, Γαλλία 6,7%, Ιταλία 21,7%). Τέλος 3,7% της συνολικής δαπάνης προκύπτει από συμβόλαια ιδιωτικής ασφάλισης.

Σε ότι αφορά την κατάσταση στον κλάδο των ιδιωτικών νοσοκομείων, μετά από μια περίοδο συνεχούς ανάπτυξης μέχρι το 2009, παρουσιάζει σημαντική κάμψη, κυρίως λόγω της καθιέρωσης του συστήματος εκπτώσεων και επιστροφής χρημάτων προς το κράτος, τα οποία και συρρίκνωσαν τα έσοδά τους. Σημαντικό να αναφερθεί είναι το γεγονός ότι λόγω της κρίσης που αντιμετώπισε ο ιδιωτικός τομέας, την περίοδο 2012 – 2015 εμφανίζεται μια τάση συγχώνευσης, με τον αριθμό των ιδιωτικών νοσοκομείων να μειώνονται κατά 6% και το μέγεθός τους να αυξάνεται κατά περίπου 1%.

O συνολικός αριθμός των ιδιωτικών και δημόσιων νοσοκομείων στη χώρα φτάνει τα 283, με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να βρίσκεται στην Αττική, ενώ σύμφωνα με την έρευνα, στα ελληνικά νοσοκομεία λειτουργούν περίπου 45.900 κλίνες. Με βάση, ωστόσο, τα διεθνή συγκριτικά στοιχεία, η διαθεσιμότητα κλινών υπερβαίνει τη ζήτηση σε ποσοστό τουλάχιστον 18%.

Στις εξελίξεις του κλάδου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, επισημαίνονται οι συζητήσεις επί του Σχεδίου Νόμου για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, η δημοσίευση των στοιχείων για τις δαπάνες υγείας του 2015, όπου καταδεικνύεται μικρή ανάκαμψη στα €14,7 δισ., καθώς και το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών για επιχειρηματικές συμφωνίες.

 

Τάσεις-«κλειδιά» στην Ασφαλιστική Αγορά: Γ. Ραουνάς, KPMG

0

Τις τάσεις – «κλειδιά» στην ασφαλιστική αγορά ανέλυσε το Πάνελ ΙΙ του 10 ου Insurance Conference. Οι ομιλητές του πάνελ από διαφορετικούς κλάδους και διαφορετικό αντικείμενο, ήταν οι κ.κ. Σπύρος Γκούμας, Διευθύνων Σύμβουλος της SQ Learn ΕΠΕ, Ευγενία Καφφετζή, Διευθύνουσα Σύμβουλος στην Globalnet Insurance Brokers, Φανή Κλειδά Διευθύνουσα Σύμβουλος Manpower Group Ελλάδας, Βασίλης Πιερράκος, Insurance IT Advisory Services Manager EY, Γιώργος Ραουνάς, Γενικός Διευθυντής Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Διακυβέρνησης, KPMG.

O κ. Ραουνάς τόνισε ότι ένα βασικό θέμα που διαμορφώνει εξελίξεις στον ασφαλιστικό τομέα είναι η πληθώρα των κανονιστικών και λογιστικών αλλαγών. Με την ολοκλήρωση της υιοθέτησης του Solvency II, νέες απαιτήσεις (PRIIPs,  GDPR, IFRS 9, IFRS 15, IFRS 17) έχουν ήδη εμφανισθεί.

Στη συνέχεια έδωσε κάποια στοιχεία για αλλαγές που πηγάζουν από την υιοθέτηση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), όπου οι προσαρμογές αφορούν στο σύνολο των εταιρικών δραστηριοτήτων και όχι μόνο στη διαχείριση της πληροφορίας.

Επίσης αναφέρθηκε στο προϊόν της Πανευρωπαϊκής Ασφάλισης Ιδιωτικής Σύνταξης (PEPP) που θα μπορούσε να λειτουργήσει και στην Ελλάδα, όπως και στις επιλέξιμες επενδύσεις σε εταιρείες υποδομών για τις οποίες προβλέπεται ελάφρυνση στις κεφαλαιακές απαιτήσεις φερεγγυότητας και θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από τις ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα.

Ελ. Ε.

H MetLife στηρίζει την Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα

0

Δέκα υποψήφιοι, τρεις νικητές, ένας …υπερτυχερός! Για την ακρίβεια ένα «έξυπνο» κολονάκι που με τον δικό του τρόπο διώχνει τους ενοχλητικούς και φροντίζει να κρατάει ελεύθερα τα σημεία πρόσβασης για τους ΑμεΑ στους δρόμους και τα πεζοδρόμια. Η ομάδα που το δημιούργησε είναι εκείνη που θα διαγωνισθεί εκ μέρους της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό, διεκδικώντας το ευρωπαϊκό βραβείο.

Όλα αυτά έγιναν με την υποστήριξη της MetLife, που ανέλαβε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά να στηρίξει τον θεσμό, του φοιτητικού διαγωνισμού ψηφιακής καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up 2017» του ΣΕΝ/JA Greece.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και το πρώτο βραβείο κατέκτησε η ομάδα «ΡarkAllou»,  η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe «Εnterprise Challenge 2017» που θα πραγματοποιηθεί στο Ελσίνκι. Ο φοιτητικός  διαγωνισμός  Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «JA Start Up»  πραγματοποιήθηκε με την ευγενική συμμετοχή της MetLife και του MetLife Foundation.

H MetLife, με την πολύτιμη βοήθεια εθελοντών-επιχειρηματικών συμβούλων και σε συνεργασία με διακεκριμένους καθηγητές στήριξε τους φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίοι αξιοποιώντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τεχνολογία internet of things, δημιούργησαν ένα έξυπνο κολονάκι που τοποθετείται στη ράμπα του πεζοδρομίου και με τη χρήση ειδικού αισθητήρα εντοπίζει το αυτοκίνητο που παρκάρει και ειδοποιεί τις Δημόσιες Αρχές για την αντιμετώπιση του θέματος. Το «ParkAllou» όμως δεν περιορίζεται εκεί. Φιλοδοξεί να επεκταθεί και να λύσει τα προβλήματα που εμποδίζουν τα άτομα με κινητικές δυσκολίες να κυκλοφορούν στους δρόμους. Στόχος των φοιτητών που το δημιούργησαν επίσης είναι η εφαρμογή τους «να καλλιεργήσει μια κουλτούρα σεβασμού και ισότητας των ατόμων αυτών με τους υπόλοιπους πολίτες». 

 Ο κ. Νίκος Δασκαλάκης, VP & ESE Head of F2F distribution της ΜetLife, αναφερόμενος στον διαγωνισμό δήλωσε: «Ήταν η τρίτη χρονιά διοργάνωσης ενός διαγωνισμού που εξελίσσεται πλέον σε θεσμό. Εμείς οι άνθρωποι της MetLife είμαστε χαρούμενοι, όχι μόνο για τη στήριξη που προσφέρουμε στον διαγωνισμό, αλλά κυρίως για τη στήριξη προς τις ομάδες των παιδιών που αγωνίζονται και μας εμπιστεύονται. Και αυτό αποδεικνύεται από τη αύξηση των συμμετοχών αλλά και τον τρόπο συμμετοχής των φοιτητών. Με πρωτοποριακές ιδέες από τις οποίες δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις κάποια. Εύχομαι καλή επιτυχία στη ομάδα των νικητών στον Ευρωπαϊκό Φοιτητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Junior Achievement Europe «Enterprise Challenge 2017».

 

Η ΑΧΑ υπερήφανος υποστηρικτής του Impact Journalism Day

0

«Εάν πιστεύετε ότι το να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο ξεκινά αλλάζοντας τον τρόπο που μιλάμε γι’ αυτόν» αναφέρει η νεοφυής εταιρεία Sparknews, «τότε ανήκετε σε αυτούς που το Σάββατο 24 Ιουνίου θα διαβάσουν και θα μοιραστούν 60 ιστορίες που ήδη κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο».

Στη διάρκεια αυτής της ημέρας, 60 κοινωνικές επιχειρήσεις θα παρουσιάσουν τις εμπνευσμένες ιστορίες τους (#StoryOfChange) προς 100 εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από 50 κορυφαίες εφημερίδες. Οι ιστορίες αφορούν σε θέματα: υγείας και ασφάλειας, κοινωνίας, σίτισης και γεωργίας, οικονομίας, περιβάλλοντος, εκπαίδευσης, ενέργειας, διαχείρισης υδάτων, εργασίας, βελτίωσης αστικού περιβάλλοντος.

Η Impact Journalism Day είναι πρωτοβουλία της Sparknews, μιας νεοφυούς εταιρείας με αποστολή να μοιράζεται λύσεις που εμπνέουν για τη δημιουργία μιας θετικής και συμμετοχικής κοινωνίας. O Όμιλος ΑΧΑ αποτελεί ιδρυτικό μέλος της Impact Journalism Day.

Μερικά παραδείγματα για τα έργα που πρόκειται να παρουσιαστούν στις 24 Ιουνίου:

Yacouba Sawadogo – Η ιστορία ενός αγρότη από τη Μπουρκίνα Φάσο που κατάφερε να αποτρέψει την ερημοποίηση μιας ολόκληρης περιοχής, χρησιμοποιώντας μια ειδική τεχνική με τερμίτες.
Craviky Labs – Ένας νεαρός Ινδός που έχει αφήσει άφωνους τους street artists παγκοσμίως, δημιουργώντας ένα μελάνι από καυσαέρια αυτοκινήτων.
Qmilk – Η νεοφυής εταιρεία μιας Γερμανίδας βιολόγου που αλλάζει τον κλάδο των υφασμάτων με μια ίνα που δημιούργησε από το γάλα.
billionBricks – Ένα συμμετοχικό σχήμα από σχεδιαστές της Σιγκαπούρης που δημιουργούν σπίτια για πρόσφυγες.
Jeplan – Μια πρωτοποριακή ιαπωνική εταιρεία που μετατρέπει παλιά υφάσματα σε καύσιμα για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Η επιτυχία των προηγούμενων ετών καταγράφεται στις δηλώσεις ανθρώπων που παρουσίασαν τις ιστορίες τους την περασμένη χρονιά:

«Την ημέρα του Impact Journalism 500 νέοι χρήστες κατέβασαν την εφαρμογή μας» αναφέρει ο Massilimiano Costa της ShareTheMeal. Η εταιρεία του προσφέρει ημερήσια διατροφή σε παιδιά, με $0,50 που δίνουν οι χρήστες της εφαρμογής με ένα πάτημα (tap) στο κινητό τους.

«Μετά την παρουσίαση της προσπάθειάς μας λάβαμε πάρα πολλά μηνύματα και δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες. Το έργο μας έλαβε υποστήριξη από το γερμανικό Υπουργείο Ανάπτυξης και Οικονομικής Συνεργασίας καθώς και από έναν παγκόσμιο ΜΚΟ με έδρα στον Καναδά, που μας προσέφερε τεχνικές γνώσεις» αναφέρει η Lorena Castilla, Διευθύντρια του οργανισμού Arca De Esperanzas στην Ονδούρα. Ο οργανισμός εκπαιδεύει νέους με αναπηρία να κατασκευάζουν ανακυκλωμένο χαρτί κερδίζοντας εισόδημα και κοινωνική συμμετοχή.

«Η αύξηση της έκθεσής μας στο κοινό δημιούργησε πολλές νέες επαφές: φοιτητές πανεπιστημίων θέλησαν να μας προσφέρουν γνώσεις σε επίπεδο Έρευνας και Ανάπτυξης, ενδιάμεσοι μας άνοιξαν δρόμους για πωλήσεις στις ΗΠΑ και στον Καναδά, ένα εταιρικό fund ενδιαφέρθηκε να μας χρηματοδοτήσει» λένε οι άνθρωποι της Go Energyless από το Μαρακές. Δημιουργούν μια νέα μονάδα παραγωγής για καταψύκτες από πηλό και δίνουν τη δυνατότητα ψύξης και υγιεινής συντήρησης τροφίμων, σε πολίτες που δεν έχουν πρόσβαση σε ηλεκτρικό ρεύμα.

«Οι ιστορίες της Impact Journalism Day αποτελούν πηγές έμπνευσης για όλο τον κόσμο. Οι εφημερίδες που μας στηρίζουν λειτουργούν ως ερευνητές και επιταχυντές θετικής αλλαγής» συμπληρώνουν οι άνθρωποι της SparkNews.

Για περισσότερες πληροφορίες, ακολουθήστε το #StoryOfChange, δείτε και μοιραστείτε το video:
https://www.youtube.com/watch?v=AB5c21VJ5mg