back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Π. Μιχαλόπουλος στο IW: Δίπλα στον ασφαλισμένο τις δύσκολες στιγμές

Του Βάιου Κρόκου

Να σταθεί δίπλα στις ανάγκες των πολιτών και κάθε ασφαλισμένου επιδιώκει η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, εν μέσω πρωτόγνωρων συνθηκών κατά κοινή ομολογία.

- Advertisement -

Την ώρα που πληθαίνουν τα ερωτήματα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομία όπως και οι προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν επιχειρήσεις – και ο κλάδος ειδικότερα-, οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς τοποθετούνται επισήμως μπροστά στη δύσκολη αυτή συγκυρία.

Δυναμικές και με ουσιαστική στόχευση ήταν οι παρεμβάσεις – προτάσεις της ΠΟΑΔ το προηγούμενο διάστημα για επίκαιρα ζητήματα όπως οι ανανεώσεις αδειών και οι επαναπιστοποιήσεις, οι ηλεκτρονικές πληρωμές, η ανάγκη μέτρων στήριξης υπέρ του κλάδου που πλήττεται αυτές τις κρίσιμες στιγμές κ.α

- Advertisement -

Μιλώντας στο IW ο πρόεδρος της ΠΟΑΔ, κ. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος εξήγησε πως η Ομοσπονδία έχει την δυνατότητα να έχει μια πανελλαδική εικόνα της κατάστασης και των προβλημάτων λόγω των μελών – σωματείων ανά την επικράτεια και στόχος είναι να παρεμβαίνει με λύσεις προς όφελος του κλάδου και των ασφαλισμένων.

«Στην επιτυχία των παρεμβάσεων αυτών συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό όλα τα μέλη του νέου Δ.Σ που διαθέτουν υψηλή κατάρτιση, εμπειρία και γνωρίζουν πραγματικά τι απασχολεί κάθε ασφαλιστή ανά την επικράτεια», σημείωσε.

«Είχαμε εικόνα από νωρίς και αποδείχτηκε πως δεν επρόκειτο για λίγα άτομα, αλλά εκατοντάδες ασφαλιστές που θα είχαν πρόβλημα με τις άδειες και τις επαναπιστοποιήσεις. Τόσο με επικοινωνία με το Ε.Ε.Α όσο και με την έγκαιρη ανάδειξη του θέματος στο αρμόδιο Υπουργείο ο στόχος επετεύχθη. Με στοχευμένες προτάσεις και λύσεις και όχι για λόγους επικοινωνίας», τόνισε ο κ. Μιχαλόπουλος

Κάτι παρόμοιο συνέβη και με την πρόταση προς την ΕΑΕΕ με στόχο να δοθεί η δυνατότητα επιμήκυνσης της διάρκειας ασφαλιστήριων συμβολαίων – χωρίς παρακράτηση ασφαλίστρων – μιας και δεν θα μπορούσαν όλοι οι πολίτες να ανανεώσουν τα συμβόλαια τους λόγω των δυσμενών συνθηκών, των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης και της μη εξοικείωσης με online πληρωμές.

«Είναι αλήθεια πως η κατάσταση είναι διαφορετική αν συγκρίνει κανείς την Αθήνα με την περιφέρεια ή την δυνατότητα που έχει κανείς να ασφαλιστεί ή να ανανεώσει ένα συμβόλαιο αναλόγως περιοχής ή ηλικίας. Και σε αυτό το σημείο εντοπίσαμε αρκετά προβλήματα», τόνισε.

Υπενθύμισε δε και τα φαινόμενα που υπήρξαν κατά τα οποία η Τροχαία δεν αναγνώριζε τα ηλεκτρονικά ασφαλιστήρια σε κατά τόπους ελέγχους, κάτι που ανέδειξε η ΠΟΑΔ με σχετική επιστολής προς τους αρμόδιους υφυπουργούς κ. Ελευθέριο Οικονόμου και κ. Νικόλαο Χαρδαλιά.

Οι προκλήσεις και η επόμενη μέρα

«Μπορεί την εποχή της οικονομικής κρίσης στη χώρα να υπήρξαν προβλήματα, πτώση παραγωγής και άλλες δυσχέρειες, όμως η σημερινή κατάσταση δεν έχει προηγούμενο καθώς παραμένουμε σε “αχαρτογράφητα νέρα”. Όμως η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, όπως και τότε, έτσι και τώρα στέκεται δίπλα στον ασφαλισμένο», σημείωσε ο κ. Μιχαλόπουλος.

Σημαντικό στοιχείο για την αντιμετώπιση της εν εξελίξει κρίσης, όπως εξηγεί, είναι η συνεργασία όλων των συνδαιτημόνων της ασφαλιστικής αγοράς: θεσμικοί φορείς, εποπτική αρχή, ασφαλιστικές εταιρείες και Πολιτεία καλούνται να συνδράμουν ο καθένας από την πλευρά του με στόχο την στήριξη του κλάδου και των ασφαλισμένων συνολικά.

Οι προκλήσεις το επόμενο διάστημα αναμένονται ιδιαίτερα μεγάλες. Ερωτήματα προκύπτουν, εν μέσω της έκτακτης αυτής κατάστασης, για την νέα παραγωγή, για την διατήρηση χαρτοφυλακίων ή για το γεγονός ότι υπάρχουν πάγια έξοδα με μειωμένη ή αναιμική δραστηριότητα. Ιδιαίτερες πιέσεις εκτιμάται ότι θα υπάρξουν σε γενικούς κλάδους (πυρός, αστικής ευθύνης κ.α)

«Αναμέναμε τα μέτρα στήριξης που θα βοηθήσουν σε πρώτη φάση. Θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλα ανάλογα με την εξέλιξη της κρίσης και το αποτύπωμα που θα αφήσει στον κλάδο και τους πολίτες» σημείωσε ο κ. Μιχαλόπουλος, περιγράφοντας τις προκλήσεις του κόσμου της διαμεσολάβησης.

«Σε κάθε περίπτωση, παραμένουμε αισιόδοξοι και παρόντες στις προκλήσεις, δίπλα σε πολίτες και συνεργάτες», τόνισε ο πρόεδρος της ΠΟΑΔ.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μήνυμα της ΠΟΑΔ στους διαμεσολαβητές

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στα πλαίσια της εορταστικής περιόδου εύχεται σε όλους υγεία και προκοπή

Tα στατιστικά στοιχεία ασφαλίσεων σκαφών αναψυχής

Η Επιτροπή Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών και Σκαφών της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς της

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Α. Σαρρηγεωργίου: Το επάγγελμα του ασφαλιστή έχει προοπτικές ανάπτυξης

Στην ετήσια εκδήλωση του ασφαλιστικού γραφείου ΠΑΡΟΝ μίλησε ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Τράπεζες: Θα ανεβάσουν τις προμήθειες σε επενδυτικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες 

Τις προμήθειες για τις συναλλαγές στις επενδυτικές και στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους είναι έτοιμες να ανεβάσουν οι τράπεζες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS