Mεγάλη εκδήλωση για τη διαμεσολάβηση πραγματοποιείται σήμερα, Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015 . Η συγκέντρωση επαγγελματιών της ιδιωτικής ασφαλιστικής αγοράς για να εξετάσουν την κατάσταση που επικρατεί στο χώρο τους αλλά και τις τάσεις στην ασφαλιστική αγορά. Πολύ θετικές αυτές οι επαγγελματικές συγκεντρώσεις γιατί δημιουργείται και επαγγελματική και συνδικαλιστική συνείδηση σε πράκτορες και μεσίτες της ασφαλιστικής αγοράς και γνωρίζουν ότι δεν είναι μόνοι τους. Ωστόσο όσο δόκιμες και εάν είναι οι καταγγελίες τους προς το σύστημα (ασφαλιστικές, τράπεζες, εποπτεία, υπουργείο οικονομικών) θα πρέπει οι ίδιοι να κάνουν ενδοσκόπηση στα του οίκου τους .
Ναι, οι πράκτορες και οι μεσίτες αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ασφαλιστικής επιχειρηματικότητας. Μία ραχοκοκαλιά που δοκιμάζεται από τα προβλήματα της αγοράς (έλλειψη ρευστότητας, ανταγωνισμός) και την είσοδο των νέων τεχνολογιών. Ωστόσο για να ανταπεξέλθουν θα πρέπει να μάθουν τους βασικούς όρους επιχειρηματικότητας. Ένας εκ των οποίων είναι να μάθουν να συνεργάζονται μεταξύ τους.
Το μοντέλο του μοναχικού ελευθέρου επαγγελματία που μπορεί να πουλήσει «πάγο στον εσκιμώο» όπως είχε καλλιεργηθεί για 3-4 δεκαετίες έχει τελειώσει. Οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι και κυρίως είναι δύσπιστοι. Εκτός από τους επαγγελματίες έχουν και άλλες επιλογές ενημέρωσης και διαφορετικές τεχνολογικές προσεγγίσεις.
Επίσης και η προσέγγιση πρέπει να γίνεται διαφορετικά και πάντα στα πλαίσια των αναγκών του πελάτη και όχι των αναγκών του επαγγελματία. Η έλλειψη ρευστότητας κάνει ιδιαίτερα απαιτητικό και υποψιασμένο τον πελάτη. Εάν δει ότι υπάρχει προσπάθεια εκμετάλλευσης πίσω από την κάθε πρόταση , όχι μόνο θα φύγει αλλά θα μετατραπεί στον χειρότερο δυσφημιστή του ασφαλιστικού κυκλώματος. Γιατί όπως καλά γνωρίζετε ένας δυσαρεστημένος πελάτης ισοδυναμεί με 10 χαμένους πελάτες.