back to top
30.5 C
Athens
Τετάρτη 6 Αυγούστου 2025

Οδική Βοήθεια: Κλάδος σε άνθηση μέσα στην κρίση

Οδική Βοήθεια – κλάδος σε άνθιση μέσα στην κρίση (μέρος α)

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Ο κλάδος οδικής βοήθειας και παροχής νοσοκομειακής βοήθειας θεωρείται συμπληρωματικός στην ασφάλιση, αλλά καταλαμβάνει μεγάλη θέση στην παραγωγή ασφαλίστρων. Πέρσι, η συνολική παραγωγή έφτασε στα 95 εκατ. ευρώ, το 80% των οποίων προήλθε από 5 μεγάλες εταιρείες-μέλη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Ο κλάδος απασχολεί πάνω από 2.000 (καταγεγραμμένους) εργαζομένους σε κάθε επίπεδο.

Οι κλάδοι βοήθειας επιμερίζονται σε:

- Advertisement -

1. Οδική βοήθεια
Περιλαμβάνει τα τμήματα εργασιών για επιτόπου επισκευή των αυτοκινήτων, τη ρυμούλκηση αυτοκινήτων, τον επαναπατρισμό οχημάτων και επιβατών, τη φροντίδα ατυχήματος καθώς και την εξυπηρέτηση περιστατικών ξένων εταιρειών.

2. Ιατρική βοήθεια
Περιλαμβάνονται οι αερομεταφορές, οι μεταφορές με ασθενοφόρο και οι παροχές επιτόπου ιατρικών συμβουλών.

Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η οδική & ιατρική βοήθεια αποτελεί, αρκετές φορές, συμπληρωματική κάλυψη, η οποία όμως δημιουργεί προστιθέμενη αξία στη βασική ασφάλιση. Οι περισσότερες εταιρείες γενικών ασφαλίσεων αλλά και ασφαλίσεων ζωής και υγείας προχωρούν είτε σε εξωτερικές συνεργασίες με εταιρείες οδικής βοήθειας και νοσοκομειακής βοήθειας (ασθενοφόρα), είτε συνεργάζονται με ομίλους πωλήσεων αυτοκινήτων, είτε ακόμη δημιουργούν δικά τους τμήματα. Το γεγονός αυτό, από μόνο του, δείχνει τη σημασία που έχει για τους ασφαλισμένους ο κλάδος.

Ευνοημένος από την κρίση ο κλάδος

Ο κλάδος οδικής βοήθειας φαίνεται ότι όχι μόνο δεν επλήγη από την κρίση, αλλά μάλλον, σε κάποιες περιπτώσεις, βοηθήθηκε από αυτήν. Πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων παρατείνουν τη διακράτηση των οχημάτων τους, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες για φυσιολογικές ζημιές και φθορές ή να δημιουργούνται κίνδυνοι ατυχημάτων.

Τα αιτήματα για παροχές βοήθειας για απλά περιστατικά, όπως μπαταρίες αυτοκίνητων ή σκασμένα λάστιχα, προδίδουν την ανάγκη κάλυψης των αναγκών αυτών. O πρόεδρος της Επιτροπής Βοηθείας στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, Γ. Βαλαής, επισημαίνει στο iw: «Βάσει των στατιστικών στοιχείων, η παροχή βοήθειας χρειάζεται σε κάθε αυτοκίνητο τουλάχιστον μία φορά στα τρία χρόνια, και γίνεται ολοένα και πιο έντονη η ανάγκη της, εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης των αυτοκινήτων. Αν προσθέσουμε και την κατάσταση των δρόμων, βλέπουμε ότι οι φθορές στα αυτοκίνητα είναι μεγάλες. Οι περισσότερες κλήσεις αφορούν βλάβες και ζημιές σε μπαταρίες, λάστιχα, και μηχανικές βλάβες».

Σε ό,τι αφορά την ιατρική βοήθεια, και αυτή είναι μεγαλύτερη στα χρόνια της κρίσης: «Λόγω των γνωστών προβλημάτων που υπάρχουν, οι εταιρείες παροχής ιατρικής βοήθειας έχουν αυξημένη κίνηση. Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό και οι περισσότεροι θέλουν να έχουν την καλύτερη και ταχύτερη πρόσβαση προς τα νοσοκομεία όταν το χρειαστούν. Στα χρόνια της κρίσης, έγινε πιο συχνή η χρήση των ιδιωτικών ασθενοφόρων, αφού φαίνεται ότι το ΕΚΑΒ δεν επαρκεί.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να προσθέσουμε και τις υπηρεσίες αερομεταφορών, οι οποίες εξυπηρετούν άμεσα τη νησιωτική Ελλάδα και παρέχουν υπηρεσίες μέγιστης κοινωνικής σημασίας» συμπληρώνει ο κύριος Βαλαής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Πάνω από 550.000 περιστατικά οδικής βοήθειας εξυπηρέτησε η Interamerican το 2022

Παραμένοντας προσηλωμένη στην υπόσχεσή της να προσφέρει πάντα κάτι παραπάνω από μια απλή ασφάλιση

Δημήτρης Ζορμπάς: Στο πυρήνα της στρατηγικής μας καινοτομία και νέες τεχνολογίες

Η εφαρμογή Synet Drive δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής να καλέσουν, εύκολα και γρήγορα με ένα «κλικ», Οδική Βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης, όλο το 24ωρο, χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία ή άλλες χρονοβόρες διαδικασίες κατά την δύσκολη στιγμή του συμβάντος.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία

Η Allianz UK νέα πάροχος ασφάλισης αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen

Η πενταετής συνεργασία εκτείνεται σε όλες τις μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου, όπου συγκαταλέγονται οι Škoda, Audi, Seat και Cupra

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μια ξεχωριστή εμπειρία ομαδικότητας και έμπνευσης για την Allianz Trade in Greece

Σε μια αξέχαστη εμπειρία ομαδικής ενδυνάμωσης συμμετείχε πρόσφατα η...

Αποζημιώσεις 12 εκατ. ευρώ για πλημμυρισμένα χωράφια – Όμως το ερώτημα παραμένει: Πού είναι η ιδιωτική ασφάλιση;

Το μοντέλο των κρατικών αποζημιώσεων, όσο αναγκαίο κι αν είναι, δεν μπορεί να αποτελεί τον μοναδικό μηχανισμό στήριξης

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες

Η ΔΕΗ στο XTRUST-6G για την κυβερνοασφάλεια των ευφυών υποδομών ηλεκτροκίνησης

Συμμετοχή του Ομίλου ΔΕΗ στο ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο XTRUST-6G με πιλοτική εφαρμογή για την ασφάλεια στην ηλεκτροκίνηση

Το κράνος ως δείκτης ασφαλιστικής συνείδησης

Τελικά, το κόστος δεν το επωμίζεται μόνο ο απερίσκεπτος αναβάτης, αλλά το σύνολο των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών φορέων