back to top
30.5 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Οδική Βοήθεια: Κλάδος σε άνθηση μέσα στην κρίση

Οδική Βοήθεια – κλάδος σε άνθιση μέσα στην κρίση (μέρος α)

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Ο κλάδος οδικής βοήθειας και παροχής νοσοκομειακής βοήθειας θεωρείται συμπληρωματικός στην ασφάλιση, αλλά καταλαμβάνει μεγάλη θέση στην παραγωγή ασφαλίστρων. Πέρσι, η συνολική παραγωγή έφτασε στα 95 εκατ. ευρώ, το 80% των οποίων προήλθε από 5 μεγάλες εταιρείες-μέλη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Ο κλάδος απασχολεί πάνω από 2.000 (καταγεγραμμένους) εργαζομένους σε κάθε επίπεδο.

Οι κλάδοι βοήθειας επιμερίζονται σε:

- Advertisement -

1. Οδική βοήθεια
Περιλαμβάνει τα τμήματα εργασιών για επιτόπου επισκευή των αυτοκινήτων, τη ρυμούλκηση αυτοκινήτων, τον επαναπατρισμό οχημάτων και επιβατών, τη φροντίδα ατυχήματος καθώς και την εξυπηρέτηση περιστατικών ξένων εταιρειών.

2. Ιατρική βοήθεια
Περιλαμβάνονται οι αερομεταφορές, οι μεταφορές με ασθενοφόρο και οι παροχές επιτόπου ιατρικών συμβουλών.

Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, η οδική & ιατρική βοήθεια αποτελεί, αρκετές φορές, συμπληρωματική κάλυψη, η οποία όμως δημιουργεί προστιθέμενη αξία στη βασική ασφάλιση. Οι περισσότερες εταιρείες γενικών ασφαλίσεων αλλά και ασφαλίσεων ζωής και υγείας προχωρούν είτε σε εξωτερικές συνεργασίες με εταιρείες οδικής βοήθειας και νοσοκομειακής βοήθειας (ασθενοφόρα), είτε συνεργάζονται με ομίλους πωλήσεων αυτοκινήτων, είτε ακόμη δημιουργούν δικά τους τμήματα. Το γεγονός αυτό, από μόνο του, δείχνει τη σημασία που έχει για τους ασφαλισμένους ο κλάδος.

Ευνοημένος από την κρίση ο κλάδος

Ο κλάδος οδικής βοήθειας φαίνεται ότι όχι μόνο δεν επλήγη από την κρίση, αλλά μάλλον, σε κάποιες περιπτώσεις, βοηθήθηκε από αυτήν. Πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων παρατείνουν τη διακράτηση των οχημάτων τους, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες για φυσιολογικές ζημιές και φθορές ή να δημιουργούνται κίνδυνοι ατυχημάτων.

Τα αιτήματα για παροχές βοήθειας για απλά περιστατικά, όπως μπαταρίες αυτοκίνητων ή σκασμένα λάστιχα, προδίδουν την ανάγκη κάλυψης των αναγκών αυτών. O πρόεδρος της Επιτροπής Βοηθείας στην Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, Γ. Βαλαής, επισημαίνει στο iw: «Βάσει των στατιστικών στοιχείων, η παροχή βοήθειας χρειάζεται σε κάθε αυτοκίνητο τουλάχιστον μία φορά στα τρία χρόνια, και γίνεται ολοένα και πιο έντονη η ανάγκη της, εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης των αυτοκινήτων. Αν προσθέσουμε και την κατάσταση των δρόμων, βλέπουμε ότι οι φθορές στα αυτοκίνητα είναι μεγάλες. Οι περισσότερες κλήσεις αφορούν βλάβες και ζημιές σε μπαταρίες, λάστιχα, και μηχανικές βλάβες».

Σε ό,τι αφορά την ιατρική βοήθεια, και αυτή είναι μεγαλύτερη στα χρόνια της κρίσης: «Λόγω των γνωστών προβλημάτων που υπάρχουν, οι εταιρείες παροχής ιατρικής βοήθειας έχουν αυξημένη κίνηση. Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό και οι περισσότεροι θέλουν να έχουν την καλύτερη και ταχύτερη πρόσβαση προς τα νοσοκομεία όταν το χρειαστούν. Στα χρόνια της κρίσης, έγινε πιο συχνή η χρήση των ιδιωτικών ασθενοφόρων, αφού φαίνεται ότι το ΕΚΑΒ δεν επαρκεί.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να προσθέσουμε και τις υπηρεσίες αερομεταφορών, οι οποίες εξυπηρετούν άμεσα τη νησιωτική Ελλάδα και παρέχουν υπηρεσίες μέγιστης κοινωνικής σημασίας» συμπληρώνει ο κύριος Βαλαής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Δεκάδες πολίτες με αναπνευστικά προβλήματα σε νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας

Δεκάδες πολίτες με αναπνευστικά προβλήματα ή ελαφρά εγκαύματα λόγω των πυρκαγιών που συνεχίζονται σε αρκετές περιοχές

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Νέα εποχή για την Οδική Βοήθεια με τη χρήση AI και Νέων Τεχνολογιών

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, συνεχίζει την πορεία καινοτομίας και εξέλιξης, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και τις σύγχρονες τεχνολογίες

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφάλεια αυτοκινήτου: 6 καλύψεις που μπορούν να σε γλιτώσουν από χιλιάδες ευρώ

Η Pricefox αναλύει πόσο θα κόστιζαν χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου διάφορες συχνές επισκευές

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους

Πρώτο κουδούνι με προτεραιότητα την Οδική Ασφάλεια – Το ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» δίπλα στους μαθητές σε κάθε τους βήμα

Το Ινστιτούτο βρίσκεται και φέτος δίπλα σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και οδηγούς, με πλήθος δράσεων για μικρούς και μεγάλους

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα χρηματοδότηση για το Vivian Lab για τη δημιουργία του πρώτου AI Coach για την εμμηνόπαυση & τη μακροζωία

Το Vivian Lab συγκέντρωσε €850.000 σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Eleven VC και τη συμμετοχή καταξιωμένων επενδυτών

THE NEW ERA OF LEADERSHIP: Το 12ο Ετήσιο Συνέδριο της GAMA Hellas – Cyprus έρχεται ανανεωμένο

Σε συνεργασία με την ΕΣΑΠΕ, η εκδήλωση υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που οι επαγγελματίες του κλάδου σκέφτονται, ηγούνται και εμπνέουν τις ομάδες τους

Ασφάλεια αυτοκινήτου: 6 καλύψεις που μπορούν να σε γλιτώσουν από χιλιάδες ευρώ

Η Pricefox αναλύει πόσο θα κόστιζαν χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου διάφορες συχνές επισκευές

Ενισχύει τη διοικητική της ομάδα η Εθνική Ασφαλιστική

Ο Α. Αϊλαμάκης αναλαμβάνει Chief Strategy & Transformation Officer και ο Α. Δένδης Διευθυντής Ομαδικών Ασφαλίσεων

Πώς και γιατί από Τραπεζικός έγινα Ασφαλιστής

Απόσπασμα από την αυτοβιογραφία του κ. Μελά Γιαννιώτη, στο υπό έκδοση βιβλίο «Καπνέμποροι και Καπνασφαλιστές»