του Βάιου Κρόκου
Πολλές φορές έχει τεθεί το ζήτημα το ζήτημα του ασφαλίστρου στον κλάδο αυτοκινήτου. Υπενθυμίζεται δε πως την τελευταία 5ετία η μείωση ανέρχεται στο 50% περίπου. Το ίδιο ισχύει και στις μέρες μας εν μέσω των συνεπειών που έχει επιφέρει η υγειονομική κρίση.
Δεν είναι λύση τα χαμηλότερα ασφάλιστρα συνολικά και οι προσφορές γενικότερα στην αγορά, σύμφωνα με τον κ. Νίκο Ζάχο, CFO & Administrative Services Manager της NP Ασφαλιστικής.
Κάτι τέτοιο εκτιμά και μεγάλη μερίδα της αγοράς, σε αυτή τη φάση της κρίσης, όπως αποτυπώθηκε στο χθεσινό Web Table που διοργάνωσε η ΑΟΝ.
Όπως σημείωσε ο κ. Ζάχος στόχος θα πρέπει να είναι τώρα η καλύτερη επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες, δίκτυα, αγορά και Εποπτεία. Για το λόγο αυτό άλλωστε, σύμφωνα με τον ίδιο, η NP δημοσίευσε άμεσα την Έκθεση Φερεγγυότητας ώστε τα δίκτυα να μπορούν να έχουν έγκαιρα την εικόνα της κατάστασης και της εταιρείας ειδικότερα.
Στόχος, τώρα, θα πρέπει να είναι η διατήρηση της παραγωγής, των πελατών και του ασφαλίστρου με την άμεση κάλυψη αναγκών πελατών και συνεργατών.
Όπως σημείωσε, άγνωστες είναι ακόμα οι συνολικές επιπτώσεις σε ελληνική, παγκόσμια οικονομία και κατά συνέπεια στον ασφαλιστικό κλάδο. Ωστόσο, η νέα πραγματικότητα είναι ήδη εδώ και όλες οι δράσεις, οι νέες εφαρμογές στην επικοινωνία και τον τρόπο εργασίας αποτελούν σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον.
Διαβάστε: Success story η αντίδραση της αγοράς, νέες προκλήσεις στον ορίζοντα
Επίσης: Πιέσεις σε συνταξιοδοτικά και unit linked – τι αλλάζει στην Υγεία