Ημέρα ορόσημο ήταν η χθεσινή 7η Νοεμβρίου 2024 για τον ΣΕΜΑ. Ο ΣΕΜΑ παρουσίασε το νέο του λογότυπο και έβαλε πλώρη για την νέα εποχή στην ασφάλιση στην Ελλάδα
Στην ετήσια εκδήλωση του ο πρόεδρος του, Μιχάλης Τζωρτζωρής, μαζί με το διοικητικό συμβούλιο συνεπικουρούμενο από τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και τον γενικό γραμματέα για τα θέματα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης Δημήτρη Γαβαλάκη παρουσίασε το νέο του λογότυπο. Το νέο αυτό λογότυπο δίνει έμφαση στο (Μ) στους Μεσίτες αντί του Α.
Το νέο λογότυπο του ΣΕΜΑ και οι μεσίτες ασφαλίσεων υποδέχονται με αισιοδοξία την νέα εποχή στην ασφάλιση. Η Πολιτεία ξεκίνησε να θέτει τις βάσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου ασφάλισης, αναγεννώντας την ασφαλιστική αγορά.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΜΑ Μιχάλης Τζωρτζωρής «η Πολιτεία πιστεύει ότι η ασφάλιση είναι απαραίτητη για να πορευτεί η οικονομία. Η στιγμή για την αγορά είναι πολύ θετική καθώς η κοινωνία καταλαβαίνει τον ρόλο της ασφάλισης σε πολλαπλά επίπεδα. Μεταξύ αυτών η ασφάλιση φυσικών καταστροφών που προέρχονται από τις αλλαγές στο κλίμα, οι αλλαγές στα δημογραφικά, οι ανάγκες ασφάλιση υγείας των πολιτών.
Ρεκόρ για την αγορά το 2024
Η αγορά, προσέθεσε ο Μιχάλης Τζωρτζωρής θα κλείσει περίπου στα 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ, μεγαλώνοντας πολύ πιο γρήγορα από το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν της χώρας, αλλά και σημειώνοντας ρεκόρ ίσως δεκαπενταετίας Πριν από 15 χρόνια η ασφαλιστική αγορά είχε γράψει την υψηλότερη παραγωγή των 5,4 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Γιάννης Χατζηθεοδοσίου: «είναι πολλά αυτά που κερδίσαμε, και πολλά περισσότερα είναι αυτά που περιμένουμε να κερδίσουμε».
Το κλίμα εορτασμού και αισιοδοξίας στην εκδήλωση του ΣΕΜΑ επισφράγισε ο πρόεδρος του ΕΕΑ Γιάννης Χατζηθεοδοσίου ο οποίος όπως και οι άλλοι σίγουροι για την εκλογή μετά από το έργο που έχει παρουσιάσει για τα μέλη του Επιμελητήρίου καθώς και για την κοινωνία και τον πολιτισμό. Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στην ολιγόλεπτη ομιλία του υπογράμμισε ότι «είναι πολλά αυτά που κερδίσαμε, και πολλά περισσότερα είναι αυτά που περιμένουμε να κερδίσουμε».
Ο συνδυασμός έτσι του Επιμελητηρίου, η συγκυρία στην αγορά και η αναγέννηση του ΣΕΜΑ μέσα από το νέο του λογότυπο συνθέτουν την συνταγή επιτυχίας για την αγορά.