«Καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα – Σύγχρονες μέθοδοι πώλησης & Marketing»
Στις κατευθύνσεις, που εστιάζουν σήμερα οι ασφαλιστικές εταιρίες για τη δημιουργία νέων προϊόντων και τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών στο τομέα της προώθησης ασφαλιστικών προγραμμάτων αναφέρθηκαν οι ομιλητές στο συνέδριο Insurance Money Conference 2010, στο πλαίσιο της τρίτης θεματικής ενότητας. Ομιλητές ήταν ο κ. Giovanni Giuliani, ο κ. Γιώργος Βαρσαμής, Διευθύνων Σύμβουλος, Asfalistra.gr, ο κ. Κωνσταντίνος Μαρκόπουλος, Διευθυντής Μάρκετινγκ, ISIS, ο ...
Read More »