back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Κρατάμε βόμβα στο χέρι μας και την διαφημίζουμε

Το 60% των ελλήνων οδηγών μιλά στο τηλέφωνο όταν οδηγεί. Σημασία δεν έχει αν μιλά με τα αποκαλούμενα Bluetooth ή όχι, ο κίνδυνος είναι ο ίδιος. Μάλιστα η έρευνα της Vinci Autoroutes αναφέρει ότι το 31% των ελλήνων οδηγών το επιδεικνύει. Το 98% των οδηγών αντί να κοιτά να οδηγήσει για να πάει στην δουλειά του, είναι με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στην τηλεφωνική συσκευή για να απαντά σε sms ή να στέλνει mail. Οι παραβατικές ή έκνομες συμπεριφορές των ελλήνων ξεπερνούν το μέσο όρο της Ευρώπης. Και το χειρότερο είναι ότι οι ίδιοι οι οδηγοί θεωρούν ότι ωφελούνται από τέτοιες ενέργειες.

Πώς γίνεται να ‘κουβαλάμε μία βόμβα‘ στο χέρι μας και να την επιδεικνύουμε, ξέροντας ότι κάποια στιγμή θα σκάσει; Να ξέρουμε ότι έχουμε πιθανότητα μία στις δύο να εκραγεί στα χέρια μας, αφού το 98% των Ελλήνων οδηγών παραδέχεται ότι συμπεριφέρεται επικίνδυνα. Πώς γίνεται να τρέχουμε μόλις διαφημιστεί και εκδοθεί ένα εξάρτημα για ασφαλή οδήγηση όταν μιλάμε στο κινητό ή στέλνουμε μηνύματα να το αγοράσουμε και να εφησυχάζουμε;

- Advertisement -

Είναι αυτή η νοοτροπία του Ελληνα που πιστεύει ότι ποτέ το κακό δεν θα συμβεί σ αυτόν. Δεν ασφαλίζεται κανονικά, δεν αναγνωρίζει ούτε τα μέτρα πρόληψης. Ακόμα και αν διαβάζει σε αποτελέσματα μελετών για την οδική συμπεριφορά ότι η απρόσεκτη οδήγηση είναι μία από την πρώτες αιτίες των θανατηφόρων ατυχημάτων.

Η τεχνολογία είναι χρήσιμη στο βαθμό που σε υποστηρίζει δεν είναι όμως πανάκεια και δύσκολα κανείς μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι πιο αποδοτικός όταν είναι με τα μούτρα πάνω στο κινητό και απαντά για την δουλειά του. Το ότι απαντώ σε μηνύματα και προσέχω όταν οδηγώ, ή κάνω και κάτι άλλο δεν ισχύει. Η διάσπαση προσοχής έχει επιπτώσεις.

- Advertisement -

«Το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας είναι συνεπιβάτες στο ίδιο το αυτοκίνητο» δήλωσε ο διευθυντής Ελλάδας στης Vinci Concessions Παναγιώτης Παπανικόλας στην παρουσίασης της έρευνας.

Οι ασφαλιστικές λένε ότι επενδύουν στην πρόληψη. Τι ομάδες έχει συγκροτήσει η ΕΑΕΕ για να κάνουν τις παρεμβάσεις τους γιατί σίγουρα μία τόσο μεγάλη έρευνα όπως είναι το Ευρωβαρόμετρο οδικής συμπεριφοράς της VINCI δεν περνά απαρατήρητη.

Το κράτος πώς εφαρμόζει τα πρόστιμα, με τι τρόπο κάνει τους ελέγχους;

Μιλάμε για εταιρική υπευθυνότητα. Ποιες είναι οι κοινωνικές συμπεριφορές των εταιρειών συμπεριλαμβανομένου και των αυτοκινητοβιομηχανιών για την Ελλάδα;.

Από την μία μιλάμε για την αύξηση χρήσης των εφαρμογών Apps και από την άλλη στα αποτελέσματα ερευνών βλέπουμε ότι η διασύνδεση ‘σκοτώνει’.  Μήπως οι εταιρίες οφείλουν να ενημερώνουν με μελέτες που δεν είναι και χορηγούμενες; Ακούστηκε και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιβάλλει όριο ταχύτητας τα 120 χλμ στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους. Επίσης ότι δεν έχει ο οδηγός περιθώρια για παραβατικές συμπεριφορές.

Να γιατί τα κράτη που έχουν χαμηλότερο δείκτη ατυχημάτων σέβονται περισσότερο τους κανόνες και έχουν περισσότερη υπεύθυνη συμπεριφορά.

Δυστυχώς στην Ελλάδα μεγαλοποιούμαι κάθε ‘μικρό’ και αδιαφορούμε για τα ‘μεγάλα’, γιατί δεν μας αρέσει να λέμε αλήθειες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eπικίνδυνη και παραβατική η οδήγηση στην Ελλάδα

Οι Έλληνες οδηγούν και περπατούν με το κινητό, το 67% παραβιάζει κόκκινο σηματοδότη.

Αγαπάμε την ζωή μας;

της Ελενας Ερμείδου Θα προσέξατε ότι η ερώτηση που κάνω είναι ‘αγαπάμε την ζωή μας’ και όχι αγαπάμε τον εαυτό μας που ακούγεται τελευταία από...

Αυτοκίνητο: Ερωτήματα για το ασφάλιστρο, τα τροχαία και τα ανασφάλιστα

Έντονος ανταγωνισμός τιμών, ανασφάλιστα και νέες ταξινομήσεις.

Ι.Ο.ΑΣ.: Πρώτο Πανευρωπαϊκό Διαδικτυακό Summer School για την Οδική Ασφάλεια

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ» σε συνεργασία με τα Εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή διοργανώνει το πρώτο Πανευρωπαϊκό Διαδικτυακό Summer School για την Οδική Ασφάλεια για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Τράπεζες: Θα ανεβάσουν τις προμήθειες σε επενδυτικές και ασφαλιστικές υπηρεσίες 

Τις προμήθειες για τις συναλλαγές στις επενδυτικές και στις ασφαλιστικές υπηρεσίες που παρέχουν στους πελάτες τους είναι έτοιμες να ανεβάσουν οι τράπεζες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS