back to top
7.4 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Κρατάμε βόμβα στο χέρι μας και την διαφημίζουμε

Το 60% των ελλήνων οδηγών μιλά στο τηλέφωνο όταν οδηγεί. Σημασία δεν έχει αν μιλά με τα αποκαλούμενα Bluetooth ή όχι, ο κίνδυνος είναι ο ίδιος. Μάλιστα η έρευνα της Vinci Autoroutes αναφέρει ότι το 31% των ελλήνων οδηγών το επιδεικνύει. Το 98% των οδηγών αντί να κοιτά να οδηγήσει για να πάει στην δουλειά του, είναι με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στην τηλεφωνική συσκευή για να απαντά σε sms ή να στέλνει mail. Οι παραβατικές ή έκνομες συμπεριφορές των ελλήνων ξεπερνούν το μέσο όρο της Ευρώπης. Και το χειρότερο είναι ότι οι ίδιοι οι οδηγοί θεωρούν ότι ωφελούνται από τέτοιες ενέργειες.

Πώς γίνεται να ‘κουβαλάμε μία βόμβα‘ στο χέρι μας και να την επιδεικνύουμε, ξέροντας ότι κάποια στιγμή θα σκάσει; Να ξέρουμε ότι έχουμε πιθανότητα μία στις δύο να εκραγεί στα χέρια μας, αφού το 98% των Ελλήνων οδηγών παραδέχεται ότι συμπεριφέρεται επικίνδυνα. Πώς γίνεται να τρέχουμε μόλις διαφημιστεί και εκδοθεί ένα εξάρτημα για ασφαλή οδήγηση όταν μιλάμε στο κινητό ή στέλνουμε μηνύματα να το αγοράσουμε και να εφησυχάζουμε;

- Advertisement -

Είναι αυτή η νοοτροπία του Ελληνα που πιστεύει ότι ποτέ το κακό δεν θα συμβεί σ αυτόν. Δεν ασφαλίζεται κανονικά, δεν αναγνωρίζει ούτε τα μέτρα πρόληψης. Ακόμα και αν διαβάζει σε αποτελέσματα μελετών για την οδική συμπεριφορά ότι η απρόσεκτη οδήγηση είναι μία από την πρώτες αιτίες των θανατηφόρων ατυχημάτων.

Η τεχνολογία είναι χρήσιμη στο βαθμό που σε υποστηρίζει δεν είναι όμως πανάκεια και δύσκολα κανείς μπορεί να ισχυριστεί ότι είναι πιο αποδοτικός όταν είναι με τα μούτρα πάνω στο κινητό και απαντά για την δουλειά του. Το ότι απαντώ σε μηνύματα και προσέχω όταν οδηγώ, ή κάνω και κάτι άλλο δεν ισχύει. Η διάσπαση προσοχής έχει επιπτώσεις.

- Advertisement -

«Το σήμερα και το αύριο της Ελλάδας είναι συνεπιβάτες στο ίδιο το αυτοκίνητο» δήλωσε ο διευθυντής Ελλάδας στης Vinci Concessions Παναγιώτης Παπανικόλας στην παρουσίασης της έρευνας.

Οι ασφαλιστικές λένε ότι επενδύουν στην πρόληψη. Τι ομάδες έχει συγκροτήσει η ΕΑΕΕ για να κάνουν τις παρεμβάσεις τους γιατί σίγουρα μία τόσο μεγάλη έρευνα όπως είναι το Ευρωβαρόμετρο οδικής συμπεριφοράς της VINCI δεν περνά απαρατήρητη.

Το κράτος πώς εφαρμόζει τα πρόστιμα, με τι τρόπο κάνει τους ελέγχους;

Μιλάμε για εταιρική υπευθυνότητα. Ποιες είναι οι κοινωνικές συμπεριφορές των εταιρειών συμπεριλαμβανομένου και των αυτοκινητοβιομηχανιών για την Ελλάδα;.

Από την μία μιλάμε για την αύξηση χρήσης των εφαρμογών Apps και από την άλλη στα αποτελέσματα ερευνών βλέπουμε ότι η διασύνδεση ‘σκοτώνει’.  Μήπως οι εταιρίες οφείλουν να ενημερώνουν με μελέτες που δεν είναι και χορηγούμενες; Ακούστηκε και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιβάλλει όριο ταχύτητας τα 120 χλμ στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους. Επίσης ότι δεν έχει ο οδηγός περιθώρια για παραβατικές συμπεριφορές.

Να γιατί τα κράτη που έχουν χαμηλότερο δείκτη ατυχημάτων σέβονται περισσότερο τους κανόνες και έχουν περισσότερη υπεύθυνη συμπεριφορά.

Δυστυχώς στην Ελλάδα μεγαλοποιούμαι κάθε ‘μικρό’ και αδιαφορούμε για τα ‘μεγάλα’, γιατί δεν μας αρέσει να λέμε αλήθειες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Eπικίνδυνη και παραβατική η οδήγηση στην Ελλάδα

Οι Έλληνες οδηγούν και περπατούν με το κινητό, το 67% παραβιάζει κόκκινο σηματοδότη.

Αγαπάμε την ζωή μας;

της Ελενας Ερμείδου Θα προσέξατε ότι η ερώτηση που κάνω είναι ‘αγαπάμε την ζωή μας’ και όχι αγαπάμε τον εαυτό μας που ακούγεται τελευταία από...

Αυτοκίνητο: Ερωτήματα για το ασφάλιστρο, τα τροχαία και τα ανασφάλιστα

Έντονος ανταγωνισμός τιμών, ανασφάλιστα και νέες ταξινομήσεις.

Ι.Ο.ΑΣ.: Πρώτο Πανευρωπαϊκό Διαδικτυακό Summer School για την Οδική Ασφάλεια

Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ» σε συνεργασία με τα Εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή διοργανώνει το πρώτο Πανευρωπαϊκό Διαδικτυακό Summer School για την Οδική Ασφάλεια για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Αποκλειστικός χορηγός της εκδήλωσης της Ακαδημίας Αθηνών για την «Κλασική Παιδεία στην Ελληνική Εκπαίδευση»

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας και παραμένοντας πιστή στην δέσμευσή της

Ατασθαλίες στελεχών

Καλές είναι οι αστικές ευθύνες, οι επαγγελματικές ευθύνες ή ασφάλιση ευθυνών εργοδότη είναι όλα απαραίτητα για απροσεξίες, αμέλεια, όμως...

Τι μας λέει η Allianz-Trade για τέσσερις μεγάλους βιομηχανικούς κλάδους

Τέσσερις μεγάλοι βιομηχανικοί κλάδο (το αλουμίνιο, η αμμωνία, ο χάλυβας και το τσιμέντο) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο

Αυτά που περιμένουν οι ασφαλιστικές από την κυβέρνηση

Ενας εκπρόσωπος της κυβέρνησης δεν παρέστη στην κοπή της πίτας της ΕΑΕΕ!. Λέει τιπότα αυτό σε κανέναν ή όχι ;

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου