Μια πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια κυκλοφόρησε η Syndea Insurance, προειδοποιώντας τους ιδιοκτήτες κατοικιών για τους κινδύνους που μπορεί να προκαλέσουν φθορές στις σωληνώσεις και τις εγκαταστάσεις του σπιτιού τους. Με το σύνθημα «Για να μη γίνει το σπίτι σου Fontana di Trevi», η εταιρεία θέλει να αναδείξει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας.

Στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται τα προγράμματα Synet Home, τα οποία προσφέρουν εξειδικευμένες καλύψεις για κάθε είδους κατοικία – από την αποζημίωση για ζημιές λόγω διαρροής νερού, μέχρι προστασία από φωτιά, φυσικά φαινόμενα ή κλοπή. Η Syndea επισημαίνει ότι η ασφάλεια του σπιτιού δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα, ειδικά σε μια εποχή που οι απρόβλεπτες ζημιές μπορούν να κοστίσουν ακριβά.
«Το σπίτι είναι ο πιο σημαντικός χώρος της ζωής μας. Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται σιγουριά και να ξέρουν ότι, ό,τι κι αν συμβεί, έχουν έναν αξιόπιστο σύμμαχο στο πλευρό τους», αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας.
Η καμπάνια συνοδεύεται από έντονη ψηφιακή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, με το hashtag #tosynstinasfaliasou, τονίζοντας τη φιλοσοφία της Syndea για προσιτή, αξιόπιστη και «έξυπνη» ασφάλιση κατοικίας.













