back to top
27.3 C
Athens
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2025

Η Ethos Media για τρίτη φορά, αρωγός και έμπρακτος υποστηρικτής της καινοτομίας των ασφαλιστικών εφαρμογών

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αποτέλεσε το επίκεντρο του μαραθώνιου καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3.

H διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για τρίτη φορά σε ισάριθμα έτη(Crowdhackathon#Insurance 2016 & Crowdhackathon #insurance 2.0  –με διοργανωτές την Ethos Media και την Crowdpolicy Open Innovation, στον χώρο καινοτομίας Innovathens powered by Samsung– χαρακτηρίστηκε για τις υψηλές ιδέες των συμμετεχόντων που δυσκόλεψαν αρκετά την λήψη απόφασης της Επιτροπής αξιολόγησης.

- Advertisement -

Δέκα ομάδες σε δύο μέρες ήταν επιφορτισμένες να υλοποιήσουν και να παρουσιάσουν καινοτόμες πρωτοποριακές εφαρμογές στον τομέα της ασφάλισης. Πέντε εξ αυτών επιβραβεύθηκαν για τις καινοτόμες ιδέες τους κερδίζοντας συνολικά χρηματικά βραβεία αξίας 4.500 ευρώ, καθώς και 3μηνη συμβουλευτική υποστήριξη σε πρόγραμμα Insurtech Fast Track Accelerator που χορηγεί η Crowdpolicy Open Innovation.

Η Ethos Media που από την αρχή της διοργάνωσης το 2016 αγκάλιασε και υποστήριξε τον μαραθώνιο καινοτομίας στο χώρο των ασφαλιστικών εφαρμογών και φέτος επέδειξε την έμπρακτη αρωγή και συμβολή της ως χορηγός του 2ου βραβείου, χρηματικής αξίας 1500 ευρώ, απονέμοντας το στην Ομάδα Blockchain@Insurtech, η οποία παρουσίασε εφαρμογή η οποία λύνει το πρόβλημα του Insurance on-demand, την δυνατότητα δηλαδή να ασφαλίζεται κάποιος άμεσα και για μικρή διάρκεια, χρησιμοποιώντας τεχνολογία blockchain. Την επιταγή παρέδωσε στην νικήτρια ομάδα ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας.

- Advertisement -
Ο κ. Κων/νος Ουζούνης, CEO, Ethos Media, υπογράφει την επιταγή που συνόδευσε το 2ο βραβείο που απονεμήθηκε στην Ομάδα Blockchain@Insurtech

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εκδήλωση αποτέλεσε πυρήνα για να συγκεντρωθούν νέοι και νέες οι οποίοι αφιέρωσαν ένα Σαββατοκύριακο για να ασχοληθούν, να σκεφτούν,  να προτείνουν τεχνολογικές λύσεις οι οποίες θα μπορέσουν ή εν δυνάμει θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις ασφαλιστικές, τους διαμεσολαβούντες και ιδιαίτερα τους πελάτες-χρήστες της τεχνολογίας και της ασφάλισης.

Η συμμετοχή των νέων ανθρώπων είναι ότι πιο αναζωογονητικό στην Ελλάδα του Σήμερα που έχει ανάγκη από τέτοιες πρωτοβουλίες και πρακτικές προκειμένου να συμβάλλει στην ανάδειξη της χώρας στο χώρο της καινοτομίας.

Η ασφαλιστική αγορά χρειάζεται και πρέπει να αξιοποιήσει την ευκαιρία και να αναζητήσει μέσα απ’ αυτή την νεολαία τις μελλοντικές της ευκαιρίες. Ευκαιρίες όχι μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες αλλά και στην επιχειρηματικότητα. Αρκεί όμως να τους δοθεί η ευκαιρία της δημιουργίας και της αλλαγής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κ. Δανδουλάκη: Με την Ευρωπαϊκή Πίστη έχω την ηρεμία της ψυχής μου

«Το προφίλ της Εταιρίας είναι ακριβώς όπως το προφίλ του ανθρώπου που την πίστεψε: χαμηλό προς τα έξω, υψηλό στην ανταπόδοση»

Crowdhackathon Insurance 3: Νέες ιδέες, καινοτόμες εφαρμογές στον τομέα της ασφάλισης (video-photo)

Στις 9–10 Φεβρουαρίου 2019, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία ο τρίτος διήμερος μαραθώνιος καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3, ο οποίος διοργανώθηκε από την Ethos Media και την Crowdpolicy Open

Industry Connect Day: Οι παγκόσμιες τάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού στο τομέα των ασφαλειών

Το Industry Connect Day διοργανώνεται την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου στο Innovathens, στο πλαίσιο του διήμερου Μαραθώνιου καινοτομίας για νέες τεχνολογίες στο κλάδο των ασφαλειών Crowdhackathon #insurance 3.

Ουραγός η Ελλάδα στις “ψηφιακές λύσεις” Υγείας

Οι καινοτομίες της “ψηφιακής εποχής” για ασθενείς, επιχειρήσεις και Πολιτεία θα απασχολήσουν το 2ο πάνελ του Health Innovation Conference (#hic17), που θα πραγματοποιηθεί στις 11 Μαΐου 2017 (Divani Caravel).

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Σημαντική άνοδος το 2024, στρατηγικός στόχος η καινοτομία

Ιδιαίτερη αναφορά κατά τη ΓΣ έγινε στην αύξηση της μερίδας των εταίρων, η οποία έφτασε σε πρωτοφανή για τον συνεταιρισμό επίπεδα

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Θ. Λιβάνιος: Άξονας 5 δράσεων μετά τις πυρκαγιές

Τι ειπώθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Δ. Ελλάδας

Ο χάρτης πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ από 18 έως 22 Αυγούστου

Πώς θα καταβληθούν 53.688.748,03 ευρώ σε 67.677 δικαιούχους

Αξιολόγηση νοσοκομείων μέσω SMS: Το 75% ικανοποιημένο από την περίθαλψη στο ΕΣΥ

Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου απαιτεί λίγα λεπτά, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε διορθώσεις αδυναμιών δεκαετιών

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Επίμονη πρόκληση η ακρίβεια για επιχειρήσεις και νοικοκυριά

Για επίμονη αίσθηση οικονομικής ασφυξίας και τουριστική κίνηση που δεν αποφέρει τα αναμενόμενα έσοδα κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΕΕΑ

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της