back to top
13.8 C
Athens
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2024

Γνωρίστε τη MakeSure

Από την Έλενα Ερμείδου

Π. Χαχλάκης: «Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης, μετά την επέλευση του κινδύνου».

- Advertisement -

Ποια είναι, λοιπόν, η MakeSure.gr και πώς λειτουργεί; Η MakeSure.gr στεγάζεται στο Αιγάλεω, σε έναν χώρο δύο ορόφων, σε σύνολο 320 τ.μ., επί της Θηβών 357, ενώ το υποκατάστημα της εταιρείας βρίσκεται επί της Θηβών 329. Η εταιρεία λειτουργεί με τις αξίες της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας προτεραιότητα στην έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου πελατών της, που την ακολουθούν για 40 και πλέον συναπτά έτη. Έτσι, κατόρθωσε η ασφαλιστική της δραστηριότητα να εντοπίζεται σε κάθε άκρη του ελληνικού χώρου, υπηρετώντας τις ανάγκες 10.000 ιδιωτών και επιχειρήσεων.

Περισσότερα για την εταιρεία και το δίκτυο πωλήσεών της

- Advertisement -

«Σήμερα, το δίκτυο πωλήσεών της απαρτίζεται από 50 και πλέον εξειδικευμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που με την εμπιστοσύνη τους επιτρέπουν στην εταιρεία να διευρύνει συνεχώς τις περιοχές και τους κλάδους δραστηριοποίησής της.

Παράλληλα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες της σε εύρος συνεργατών και πελατών φέρουν χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, καθώς οι εργασίες που εκτελεί καθημερινά υποστηρίζονται από πληροφοριακά συστήματα σύγχρονης τεχνολογίας, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις τις εποχής.

Ακόμη, η πολυετής εμπειρία τόσο των στελεχών της εταιρείας όσο και του προσωπικού σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων, σε συνδυασμό με την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία που διακρίνουν τους ιδρυτές της από την αρχή της καριέρας τους, έχει καταφέρει να την αναδείξει σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε να μιλά στο iw ο κύριος Παναγιώτης Χαχλάκης, γενικός διευθυντής και ιδρυτής της MakeSure.gr.

Και η ομάδα της;

«Το κοινό όραμα, που μας κατευθύνει σε όλη τη δραστηριότητά μας, είναι η ανάδειξή μας σε κορυφαία ομάδα παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών, θέτοντας παράλληλα ως αποστολή μας την έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών και πελατών μας. Θεωρούμε πως με την αξιοποίηση των βέλτιστων τεχνολογικών μεθόδων και τη διά βίου επιμόρφωση της ομάδας συνεργατών μας, θα το πετύχουμε» τονίζει ο κ. Χαχλάκης.

Η σωστή επικοινωνία καθορίζει την πώληση

«Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης μετά την επέλευση του κινδύνου.

Πιστεύουμε πως από καμία επικοινωνία δεν βγαίνεις ζημιωμένος, καθώς ακόμη κι αν μια επαφή με έναν υποψήφιο συνεργάτη ή πελάτη δεν καταλήξει σε συνεργασία, είναι για εμάς μια ευκαιρία ώστε να αξιολογήσουμε “το λάθος’” και να γίνουμε καλύτεροι διορθώνοντάς το» διευκρινίζει.

Πώς χτίζεται η φήμη και τι ρόλο παίζει η εκπαίδευση

Για τη MakeSure.gr, αν δεν γίνει σωστή ανάλυση αναγκών, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κινδυνεύει να χαλάσει τη φήμη του, καθώς τα πολλά λάθη του θα αποτελέσουν τροχοπέδη στις μελλοντικές ασφαλιστικές διαδικασίες που θα θελήσει να κινήσει ο ίδιος.

Ο μόνος τρόπος μείωσης των λαθών αυτών είναι η εκπαίδευση, που μπορεί να παρασχεθεί είτε μέσω των ίδιων των ασφαλιστικών εταιρειών είτε μέσω εξωτερικών φορέων που προβαίνουν συχνά σε επιμορφώσεις.

Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και ο ασφαλιστής-«καρχαρίας»

Γενικότερα, η εταιρεία θεωρεί πως ο κλάδος έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Διακρίνει, ωστόσο, ως ουσιαστικά προβλήματα τόσο τα μειωμένα επίπεδα της ασφαλιστικής συνείδησης εγχώρια όσο και την «κακή εικόνα» του ασφαλιστή-«καρχαρία», που έχει διαμορφώσει ο κόσμος για τον κλάδο των ασφαλειών.

Στόχοι και νέες συνεργασίες

«Συμφωνίες και συνεργασίες θα γίνονται πάντα» μας λέει ο κ. Χαχλάκης. Το ζητούμενο είναι πως για να είναι αποτελεσματικές χρειάζονται γερά θεμέλια, σχέσεις εμπιστοσύνης και ακλόνητη ηθική. «Διατηρώντας έτσι σθεναρά το ομαδικό μας πνεύμα κι “έχοντας τα μάτια μας δεκατέσσερα” και τα αυτιά μας ανοιχτά, κάθε νέα οικονομική συναλλαγή που θα προκύψει θα έχει πάντα για εμάς όφελος, τόσο οικονομικό όσο και μορφωτικό».

Προϋποθέσεις επιβίωσης στην αγορά αυτή

Τέσσερις βασικές προϋποθέσεις: Πάθος! Ξεκάθαρα. Να αγαπάει ολοκληρωτικά αυτό που κάνει, να έχει μεράκι και πολλή υπομονή. Ανεξαρτήτως καταστάσεων, να είναι και να παραμένει τίμιος και ηθικός. Να μη φοβηθεί αν χάσει μια πώληση, αλλά να δει την απώλεια αυτή ως ευκαιρία αυτοβελτίωσης, ώστε να μη χάσει την επόμενη.

«Αν διαδώσουμε όλοι μας τη σημαντικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα κλίμα θετικό για όλους» προσθέτει.

Τα θύματα του «φασόν» και της αντιγραφής

Υπάρχουν, και μάλιστα πολλές, διαφορές στα προϊόντα που διανέμει η ασφαλιστική αγορά. Φυσικά, υπάρχουν και τα «φασόν», τα οποία

δημιουργούνται ανάλογα με τις ανάγκες των καιρών και των ΦΕΚ για τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Συνήθως, όμως, αν οι εταιρείες πρωτοπορήσουν με κάτι νέο και πρωτότυπο, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα αντιγραφής από τον ανταγωνισμό, που προσφέρει το προϊόν σε καλύτερη τιμή από το αρχικό.

«Δηλώνετε αισιόδοξος;» είναι η τελευταία ερώτηση προς τον κύριο Χαχλάκη. Και μας απαντά:

«Γενικά, είμαστε απελπιστικά αισιόδοξοι. Είναι αυτό που μας κάνει να χαμογελάμε κάθε πρωί και να ξεκινάμε τη μέρα μας με θετική ενέργεια. Θεωρούμε πως η καλή διάθεση είναι μεταδοτική και πως με γκρίνια και απαισιοδοξία αποκλείεται να καταφέρουμε κάτι καλύτερο του μετρίου. Άλλωστε, είμαστε νέοι μπαμπάδες, οπότε η αισιοδοξία μάς χτυπάει την πόρτα κάθε λεπτό».

 

www.makesure.gr

https://www.facebook.com/makesure.asfalistika.grafeia

https://www.instagram.com/makesure.gr/

https://www.youtube.com/channel/UC7o2bbv84qgSxyyvBCvvmeA/videos

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

Το πρόγραμμα Οκτωβρίου του ΕΙ.ΑΣ. για στελέχη ασφαλιστικών και διαμεσολαβητές

Τέσσερα (4) επίκαιρα και ενδιαφέροντα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Σεμινάρια, υλοποιούμενα σε υβριδικό περιβάλλον, webinar και φυσικής τάξης, συναποτελούν

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz-Trade: Το 2024 θα καταγραφεί ως έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη

Το 2024 θα καταγραφεί ως το έτος ρεκόρ για τις αφερεγγυότητες, των πτωχεύσεων ηγείται η Δυτική Ευρώπη, σύμφωνα με την Allianz-Trade. 

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Atradius Greece – Αυξάνεται σταθερά η αφερεγγυότητα των επιχειρήσεων παγκοσμίως μετά την πανδημία

Οι βασικότεροι λόγοι για τους οποίους το πρόβλημα της αφερεγγυότητας στις συναλλαγές επιμένει εντοπίζονται στον πληθωρισμό που παραμένει υψηλός, όπως και στην ακριβή ενέργεια

Χριστουγεννιάτικες δράσεις αγάπης από την Υδρόγειο Ασφαλιστική

Με πνεύμα γιορτινής αλληλεγγύης, η Υδρόγειος Ασφαλιστική διοργάνωσε την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2024, μία ημέρα αφιερωμένη στην προσφορά και τον εθελοντισμό.

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 27 Δεκεμβρίου

Συνολικά 1.161.370.323,81 ευρώ θα καταβληθούν σε 1.744.605 δικαιούχους από σήμερα 23 έως τις 27 Δεκεμβρίου 2024 στο πλαίσιο

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

EAEE- Πρόληψη & καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης. Πολιτικές και 3 γραμμές άμυνας

Η ασφαλιστική απάτη - είτε οργανωμένη είτε ευκαιριακή - αναγνωρίζεται σήμερα διεθνώς ως ένα από τα πλέον σοβαρά και πολύπλοκα ζητήματα