back to top
19.5 C
Athens
Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025

Γνωρίστε τη MakeSure

Από την Έλενα Ερμείδου

Π. Χαχλάκης: «Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης, μετά την επέλευση του κινδύνου».

- Advertisement -

Ποια είναι, λοιπόν, η MakeSure.gr και πώς λειτουργεί; Η MakeSure.gr στεγάζεται στο Αιγάλεω, σε έναν χώρο δύο ορόφων, σε σύνολο 320 τ.μ., επί της Θηβών 357, ενώ το υποκατάστημα της εταιρείας βρίσκεται επί της Θηβών 329. Η εταιρεία λειτουργεί με τις αξίες της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας προτεραιότητα στην έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου πελατών της, που την ακολουθούν για 40 και πλέον συναπτά έτη. Έτσι, κατόρθωσε η ασφαλιστική της δραστηριότητα να εντοπίζεται σε κάθε άκρη του ελληνικού χώρου, υπηρετώντας τις ανάγκες 10.000 ιδιωτών και επιχειρήσεων.

Περισσότερα για την εταιρεία και το δίκτυο πωλήσεών της

- Advertisement -

«Σήμερα, το δίκτυο πωλήσεών της απαρτίζεται από 50 και πλέον εξειδικευμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που με την εμπιστοσύνη τους επιτρέπουν στην εταιρεία να διευρύνει συνεχώς τις περιοχές και τους κλάδους δραστηριοποίησής της.

Παράλληλα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες της σε εύρος συνεργατών και πελατών φέρουν χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, καθώς οι εργασίες που εκτελεί καθημερινά υποστηρίζονται από πληροφοριακά συστήματα σύγχρονης τεχνολογίας, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις τις εποχής.

Ακόμη, η πολυετής εμπειρία τόσο των στελεχών της εταιρείας όσο και του προσωπικού σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων, σε συνδυασμό με την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία που διακρίνουν τους ιδρυτές της από την αρχή της καριέρας τους, έχει καταφέρει να την αναδείξει σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε να μιλά στο iw ο κύριος Παναγιώτης Χαχλάκης, γενικός διευθυντής και ιδρυτής της MakeSure.gr.

Και η ομάδα της;

«Το κοινό όραμα, που μας κατευθύνει σε όλη τη δραστηριότητά μας, είναι η ανάδειξή μας σε κορυφαία ομάδα παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών, θέτοντας παράλληλα ως αποστολή μας την έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών και πελατών μας. Θεωρούμε πως με την αξιοποίηση των βέλτιστων τεχνολογικών μεθόδων και τη διά βίου επιμόρφωση της ομάδας συνεργατών μας, θα το πετύχουμε» τονίζει ο κ. Χαχλάκης.

Η σωστή επικοινωνία καθορίζει την πώληση

«Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης μετά την επέλευση του κινδύνου.

Πιστεύουμε πως από καμία επικοινωνία δεν βγαίνεις ζημιωμένος, καθώς ακόμη κι αν μια επαφή με έναν υποψήφιο συνεργάτη ή πελάτη δεν καταλήξει σε συνεργασία, είναι για εμάς μια ευκαιρία ώστε να αξιολογήσουμε “το λάθος’” και να γίνουμε καλύτεροι διορθώνοντάς το» διευκρινίζει.

Πώς χτίζεται η φήμη και τι ρόλο παίζει η εκπαίδευση

Για τη MakeSure.gr, αν δεν γίνει σωστή ανάλυση αναγκών, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κινδυνεύει να χαλάσει τη φήμη του, καθώς τα πολλά λάθη του θα αποτελέσουν τροχοπέδη στις μελλοντικές ασφαλιστικές διαδικασίες που θα θελήσει να κινήσει ο ίδιος.

Ο μόνος τρόπος μείωσης των λαθών αυτών είναι η εκπαίδευση, που μπορεί να παρασχεθεί είτε μέσω των ίδιων των ασφαλιστικών εταιρειών είτε μέσω εξωτερικών φορέων που προβαίνουν συχνά σε επιμορφώσεις.

Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και ο ασφαλιστής-«καρχαρίας»

Γενικότερα, η εταιρεία θεωρεί πως ο κλάδος έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Διακρίνει, ωστόσο, ως ουσιαστικά προβλήματα τόσο τα μειωμένα επίπεδα της ασφαλιστικής συνείδησης εγχώρια όσο και την «κακή εικόνα» του ασφαλιστή-«καρχαρία», που έχει διαμορφώσει ο κόσμος για τον κλάδο των ασφαλειών.

Στόχοι και νέες συνεργασίες

«Συμφωνίες και συνεργασίες θα γίνονται πάντα» μας λέει ο κ. Χαχλάκης. Το ζητούμενο είναι πως για να είναι αποτελεσματικές χρειάζονται γερά θεμέλια, σχέσεις εμπιστοσύνης και ακλόνητη ηθική. «Διατηρώντας έτσι σθεναρά το ομαδικό μας πνεύμα κι “έχοντας τα μάτια μας δεκατέσσερα” και τα αυτιά μας ανοιχτά, κάθε νέα οικονομική συναλλαγή που θα προκύψει θα έχει πάντα για εμάς όφελος, τόσο οικονομικό όσο και μορφωτικό».

Προϋποθέσεις επιβίωσης στην αγορά αυτή

Τέσσερις βασικές προϋποθέσεις: Πάθος! Ξεκάθαρα. Να αγαπάει ολοκληρωτικά αυτό που κάνει, να έχει μεράκι και πολλή υπομονή. Ανεξαρτήτως καταστάσεων, να είναι και να παραμένει τίμιος και ηθικός. Να μη φοβηθεί αν χάσει μια πώληση, αλλά να δει την απώλεια αυτή ως ευκαιρία αυτοβελτίωσης, ώστε να μη χάσει την επόμενη.

«Αν διαδώσουμε όλοι μας τη σημαντικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα κλίμα θετικό για όλους» προσθέτει.

Τα θύματα του «φασόν» και της αντιγραφής

Υπάρχουν, και μάλιστα πολλές, διαφορές στα προϊόντα που διανέμει η ασφαλιστική αγορά. Φυσικά, υπάρχουν και τα «φασόν», τα οποία

δημιουργούνται ανάλογα με τις ανάγκες των καιρών και των ΦΕΚ για τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Συνήθως, όμως, αν οι εταιρείες πρωτοπορήσουν με κάτι νέο και πρωτότυπο, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα αντιγραφής από τον ανταγωνισμό, που προσφέρει το προϊόν σε καλύτερη τιμή από το αρχικό.

«Δηλώνετε αισιόδοξος;» είναι η τελευταία ερώτηση προς τον κύριο Χαχλάκη. Και μας απαντά:

«Γενικά, είμαστε απελπιστικά αισιόδοξοι. Είναι αυτό που μας κάνει να χαμογελάμε κάθε πρωί και να ξεκινάμε τη μέρα μας με θετική ενέργεια. Θεωρούμε πως η καλή διάθεση είναι μεταδοτική και πως με γκρίνια και απαισιοδοξία αποκλείεται να καταφέρουμε κάτι καλύτερο του μετρίου. Άλλωστε, είμαστε νέοι μπαμπάδες, οπότε η αισιοδοξία μάς χτυπάει την πόρτα κάθε λεπτό».

 

www.makesure.gr

https://www.facebook.com/makesure.asfalistika.grafeia

https://www.instagram.com/makesure.gr/

https://www.youtube.com/channel/UC7o2bbv84qgSxyyvBCvvmeA/videos

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

ΕΑΔΕ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το webinar για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Στο διαδικτυακό σεμινάριο παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι ρυθμίσεις που τίθενται σε ισχύ από 3/11 και δόθηκαν πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής

Webinar για την ψηφιακή κάρτα εργασίας: Ενημέρωση για τους διαμεσολαβητές από την ΕΑΔΕ

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου - Δωρεάν συμμετοχή κατόπιν προεγγραφής

Τι δεν αλλάζει στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

Η Υδρόγειος θα παραμείνει η ασφαλιστική με το ανθρώπινο πρόσωπο, που επενδύει συνεχώς σε στελέχη και συνεργάτες, αξιοποιώντας στο έπακρον τις ευκαιρίες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα πρόεδρος στην Ένωση Ασθενών Ελλάδας: Η Μ. Τσεκούρα αναλαμβάνει τη θεσμική εκπροσώπηση των ασθενών

H ανάληψη των καθηκόντων της σηματοδοτεί νέα εποχή ενίσχυσης της συλλογικής φωνής των ασθενών

Προϋπολογισμός 2026 – Επιταχυντής οικονομικής ευμάρειας οι επενδύσεις

Μεγάλα πρωτογενή πλεονάσματα προβλέπει ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε στη Βουλή - 4 άξονες ανθεκτικότητας στην εισηγητική έκθεση

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του «Broker’s Time»

Με κεντρικό αφιέρωμα στην πράσινη ασφάλιση και στην περιβαλλοντική ευθύνη - Δείτε την ηλεκτρονική έκδοση

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «EIAS Certified Specialist in Enviromental Risk and Liability Insurance»

Κάθε Τρίτη και Πέμπτη, από 25/11 έως 11/12/2025, σε περιβάλλον υβριδικής παρακολούθησης

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές προκλήσεις, πραγματικές λύσεις»

Ομιλία της καθηγήτριας Μ. Βακόλα για στελέχη και συνεργάτες της εταιρείας στο Ίδρυμα Β. & Μ. Θεοχαράκη