back to top
22.5 C
Athens
Τρίτη 3 Ιουνίου 2025

Γνωρίστε τη MakeSure

Από την Έλενα Ερμείδου

Π. Χαχλάκης: «Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης, μετά την επέλευση του κινδύνου».

- Advertisement -

Ποια είναι, λοιπόν, η MakeSure.gr και πώς λειτουργεί; Η MakeSure.gr στεγάζεται στο Αιγάλεω, σε έναν χώρο δύο ορόφων, σε σύνολο 320 τ.μ., επί της Θηβών 357, ενώ το υποκατάστημα της εταιρείας βρίσκεται επί της Θηβών 329. Η εταιρεία λειτουργεί με τις αξίες της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας προτεραιότητα στην έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου πελατών της, που την ακολουθούν για 40 και πλέον συναπτά έτη. Έτσι, κατόρθωσε η ασφαλιστική της δραστηριότητα να εντοπίζεται σε κάθε άκρη του ελληνικού χώρου, υπηρετώντας τις ανάγκες 10.000 ιδιωτών και επιχειρήσεων.

Περισσότερα για την εταιρεία και το δίκτυο πωλήσεών της

- Advertisement -

«Σήμερα, το δίκτυο πωλήσεών της απαρτίζεται από 50 και πλέον εξειδικευμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που με την εμπιστοσύνη τους επιτρέπουν στην εταιρεία να διευρύνει συνεχώς τις περιοχές και τους κλάδους δραστηριοποίησής της.

Παράλληλα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες της σε εύρος συνεργατών και πελατών φέρουν χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, καθώς οι εργασίες που εκτελεί καθημερινά υποστηρίζονται από πληροφοριακά συστήματα σύγχρονης τεχνολογίας, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις τις εποχής.

Ακόμη, η πολυετής εμπειρία τόσο των στελεχών της εταιρείας όσο και του προσωπικού σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων, σε συνδυασμό με την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία που διακρίνουν τους ιδρυτές της από την αρχή της καριέρας τους, έχει καταφέρει να την αναδείξει σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε να μιλά στο iw ο κύριος Παναγιώτης Χαχλάκης, γενικός διευθυντής και ιδρυτής της MakeSure.gr.

Και η ομάδα της;

«Το κοινό όραμα, που μας κατευθύνει σε όλη τη δραστηριότητά μας, είναι η ανάδειξή μας σε κορυφαία ομάδα παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών, θέτοντας παράλληλα ως αποστολή μας την έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών και πελατών μας. Θεωρούμε πως με την αξιοποίηση των βέλτιστων τεχνολογικών μεθόδων και τη διά βίου επιμόρφωση της ομάδας συνεργατών μας, θα το πετύχουμε» τονίζει ο κ. Χαχλάκης.

Η σωστή επικοινωνία καθορίζει την πώληση

«Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης μετά την επέλευση του κινδύνου.

Πιστεύουμε πως από καμία επικοινωνία δεν βγαίνεις ζημιωμένος, καθώς ακόμη κι αν μια επαφή με έναν υποψήφιο συνεργάτη ή πελάτη δεν καταλήξει σε συνεργασία, είναι για εμάς μια ευκαιρία ώστε να αξιολογήσουμε “το λάθος’” και να γίνουμε καλύτεροι διορθώνοντάς το» διευκρινίζει.

Πώς χτίζεται η φήμη και τι ρόλο παίζει η εκπαίδευση

Για τη MakeSure.gr, αν δεν γίνει σωστή ανάλυση αναγκών, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κινδυνεύει να χαλάσει τη φήμη του, καθώς τα πολλά λάθη του θα αποτελέσουν τροχοπέδη στις μελλοντικές ασφαλιστικές διαδικασίες που θα θελήσει να κινήσει ο ίδιος.

Ο μόνος τρόπος μείωσης των λαθών αυτών είναι η εκπαίδευση, που μπορεί να παρασχεθεί είτε μέσω των ίδιων των ασφαλιστικών εταιρειών είτε μέσω εξωτερικών φορέων που προβαίνουν συχνά σε επιμορφώσεις.

Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και ο ασφαλιστής-«καρχαρίας»

Γενικότερα, η εταιρεία θεωρεί πως ο κλάδος έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Διακρίνει, ωστόσο, ως ουσιαστικά προβλήματα τόσο τα μειωμένα επίπεδα της ασφαλιστικής συνείδησης εγχώρια όσο και την «κακή εικόνα» του ασφαλιστή-«καρχαρία», που έχει διαμορφώσει ο κόσμος για τον κλάδο των ασφαλειών.

Στόχοι και νέες συνεργασίες

«Συμφωνίες και συνεργασίες θα γίνονται πάντα» μας λέει ο κ. Χαχλάκης. Το ζητούμενο είναι πως για να είναι αποτελεσματικές χρειάζονται γερά θεμέλια, σχέσεις εμπιστοσύνης και ακλόνητη ηθική. «Διατηρώντας έτσι σθεναρά το ομαδικό μας πνεύμα κι “έχοντας τα μάτια μας δεκατέσσερα” και τα αυτιά μας ανοιχτά, κάθε νέα οικονομική συναλλαγή που θα προκύψει θα έχει πάντα για εμάς όφελος, τόσο οικονομικό όσο και μορφωτικό».

Προϋποθέσεις επιβίωσης στην αγορά αυτή

Τέσσερις βασικές προϋποθέσεις: Πάθος! Ξεκάθαρα. Να αγαπάει ολοκληρωτικά αυτό που κάνει, να έχει μεράκι και πολλή υπομονή. Ανεξαρτήτως καταστάσεων, να είναι και να παραμένει τίμιος και ηθικός. Να μη φοβηθεί αν χάσει μια πώληση, αλλά να δει την απώλεια αυτή ως ευκαιρία αυτοβελτίωσης, ώστε να μη χάσει την επόμενη.

«Αν διαδώσουμε όλοι μας τη σημαντικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα κλίμα θετικό για όλους» προσθέτει.

Τα θύματα του «φασόν» και της αντιγραφής

Υπάρχουν, και μάλιστα πολλές, διαφορές στα προϊόντα που διανέμει η ασφαλιστική αγορά. Φυσικά, υπάρχουν και τα «φασόν», τα οποία

δημιουργούνται ανάλογα με τις ανάγκες των καιρών και των ΦΕΚ για τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Συνήθως, όμως, αν οι εταιρείες πρωτοπορήσουν με κάτι νέο και πρωτότυπο, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα αντιγραφής από τον ανταγωνισμό, που προσφέρει το προϊόν σε καλύτερη τιμή από το αρχικό.

«Δηλώνετε αισιόδοξος;» είναι η τελευταία ερώτηση προς τον κύριο Χαχλάκη. Και μας απαντά:

«Γενικά, είμαστε απελπιστικά αισιόδοξοι. Είναι αυτό που μας κάνει να χαμογελάμε κάθε πρωί και να ξεκινάμε τη μέρα μας με θετική ενέργεια. Θεωρούμε πως η καλή διάθεση είναι μεταδοτική και πως με γκρίνια και απαισιοδοξία αποκλείεται να καταφέρουμε κάτι καλύτερο του μετρίου. Άλλωστε, είμαστε νέοι μπαμπάδες, οπότε η αισιοδοξία μάς χτυπάει την πόρτα κάθε λεπτό».

 

www.makesure.gr

https://www.facebook.com/makesure.asfalistika.grafeia

https://www.instagram.com/makesure.gr/

https://www.youtube.com/channel/UC7o2bbv84qgSxyyvBCvvmeA/videos

Σχετικές δημοσιεύσεις

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

«Καμπανάκι» για όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές δεν έχουν καταθέσει στο Ε.Ε.Α. επαναπιστοποιήσεις και συμβόλαια αστικής ευθύνης

Αντιμέτωποι με τον κίνδυνο διαγραφής από το Μητρώο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) είναι όσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

Ασφαλιστικές και Διαμεσολάβηση: Να σπάσει «το γυάλινο κουτί» της απομόνωσης των διαμεσολαβητών από τα τραπεζικά προϊόντα

Πως μπορούν να πουλήσουν τραπεζικά προιόντα οι διαμεσολαβητές και τι κινήσεις πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές 

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εθελοντική αιμοδοσία στο insurancemarket

Στις 12 Μαΐου, το insurancemarket διοργάνωσε την πρώτη του εθελοντική αιμοδοσία στα γραφεία του, με τη συμμετοχή εργαζομένων, φίλων και συγγενών

Δ. Νοδάρος, NN Hellas: Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, η συμφωνία επιτυχίας… (οι μουσικοί και ο μαέστρος!)

Στα πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα που κατέγραψε η NN Hellas για ακόμη μια χρονιά αναφέρθηκε ο κ. Διονύσης Νοδάρος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων

Φ. Μιχάλη: Θα συνεχίσουμε να είμαστε στην πρώτη θέση με αξιοπιστία και με δύναμη

Στην κατάμεστη αίθουσα του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» διεξήχθη την Δευτέρα το Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της ΝΝ Ηellas.

Allianz: Οι γεωπολιτικές εντάσεις αυξάνουν τους κινδύνους για τον παγκόσμιο ναυτιλιακό κλάδο

Έκθεση «Allianz Safety and Shipping Review 2025»: Η εμπορική σύγκρουση μεταξύ Η.Π.Α. και Κίνας, καθώς και αύξηση του «σκιώδους στόλου»

Τo νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ε.Ι.Α.Σ.

Επίκαιρες και ενδιαφέρουσες θεματικές επιλογές εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιουνίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.