back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Γιατί καθυστερούν τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα; Δύο τα σενάρια…

Δύο σενάρια «βλέπει» η ασφαλιστική αγορά για το γεγονός ότι καθυστερεί η διαδικασία αποστολής από το υπουργείο Οικονομικών των ειδοποιητηρίων στους ανασφάλιστους οδηγούς, που στο μεταξύ έχουν εντοπιστεί από τη Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Σύμφωνα με το πρώτο, που φαίνεται ότι υποστηρίζεται και από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, η αποστολή των προστίμων δεν είναι εφικτή λόγω προβλημάτων που διαπιστώθηκαν στα μηχανογραφικά συστήματα της Ανεξάρτητης Αρχής.

- Advertisement -

Ωστόσο, κύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι η βάση δεδομένων έχει οργανωθεί εδώ και λίγους μήνες, οπότε ο χρόνος ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του προγράμματος ήταν αρκετός ώστε να ξεπεραστούν τυχόν δυσλειτουργίες.

Εξάλλου, προσθέτουν, ένα από τα σενάρια που εξετάσθηκαν ήταν και η τμηματική αποστολή των ειδοποιητηρίων ώστε να διασφαλιστεί η ορθή λειτουργία του συστήματος.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τη δεύτερη εκδοχή, τα ειδοποιητήρια δεν αποστέλλονται από το ΥΠΟΙΚ για πολιτικούς λόγους. Ειδικότερα, όπως σημειώνεται, η ενεργοποίηση της διαδικασίας αποστολής των προστίμων είναι βέβαιο θα λάβει ευρεία δημοσιότητα, με κεντρικό μήνυμα ότι πρόκειται για μια ακόμη οικονομική επιβάρυνση των νοικοκυριών, μετά τα όσα επώδυνα έχει ήδη επιβάλει η κυβέρνηση στο πλαίσιο του τρίτου μνημονίου (μειώσεις μισθών, ψαλίδισμα συντάξεων, αύξηση φορολόγησης, αυξήσεις ΦΠΑ και ΕΦΚ).

Σημειώνεται ότι το ζήτημα των ανασφάλιστων οδηγών θα συζητήσει σήμερα το μεσημέρι με τον προϊστάμενο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, κ. Γιώργο Πιτσιλή, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Η διαβούλευση για τον νέο ΚΟΚ θα διαρκέσει ένα δίμηνο. Ανάγκη να αλλάξει το πλαίσιο

Το ζητούμενο στον νέο ΚΟΚ δεν είναι να δοθεί έμφαση στα πρόστιμα προς τους παραβάτες αλλά κυρίως να διαμορφωθεί ένα οδικό πεδίο που θα αυξήσει την ασφάλεια στη μετακίνηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024