back to top
32.1 C
Athens
Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

Γιατί ‘καίνε’ τις ασφαλιστικές οι τράπεζες;

Το καλύτερο σε μία μεγάλη νίκη είναι ότι αφαιρεί από το νικητή το φόβο της ήττας και διοχετεύει τον νικητή με δύναμη που φαντάζει μόνιμη. Είναι πάντα έτσι; Όχι πιστεύει ο Ανασφάλιστος. Απαιτείται τριπλάσιος κόπος και δύναμη για να διατηρήσεις την θέση. Και προπάντων να αντιληφθείς πώς έφτασες εκεί, ή ποιοι ήταν αυτοί που βρέθηκαν πλάϊ σου. Αλλά, και να μην είσαι αλαζόνας και κοιτάς με πείσμα αυτά που σε οδήγησαν μπρος. Σαν να ταιριάζει λέτε αυτό και με τις ασφαλιστικές, τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και το bancassurance;

Αυτό το bancassurance που κάνει τις τράπεζες να ζουν γιατί πουλάνε σε όποιον πέσει και τύχει μπροστά τους, ότι φέρει η ώρα.  Θέλεις συμβόλαια ζωής για να ανεβάσουν την παραγωγή, με θεμιτούς  άραγε τρόπους ; θέλεις συμβόλαια περιουσίας;.

- Advertisement -

Εύκολη λεία για τις τράπεζες οι ασφαλίσεις περιουσίας που όμως δεν ξέρουν τον πελάτη, τις ανάγκες του, και από την άλλη ο πελάτης δεν ξέρει γιατί πραγματικά ασφαλίζεται, και όταν βρεθεί στην ανάγκη θα σκάνε στον Τύπο σαν πυροτεχνήματα οι καταγγελίες. Δεν έχουν δίκιο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που τα λένε και να ξαναλένε;

Και να δούμε και το άλλο; όταν πλησιάζει η λήξη της χρονικής διάρκεια του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, οι τράπεζες σηκώνουν τα λεφτά, χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση. Το μαθαίνει ο πελάτης, όταν δει ότι από το λογαριασμό, του λείπουν χρήματα.  Και, όταν ο πελάτης ζητήσει απόδειξη πληρωμής,.. τότε αρχίζουν τα βασανιστήρια και ξεκινά να κακολογεί όχι την Τράπεζα, αλλά την Ασφαλιστική και τα καυχήματα της.

- Advertisement -

Η Τράπεζα δεν γνωρίζει, έτσι, στέλνει τον πελάτη στην ασφαλιστική και, η ασφαλιστική τον υποχρεώνει να κάνει αίτημα γραπτό, διότι  δεν ξέρει τι έχει γίνει με την τράπεζα. Βλέπουμε, καθόλου πως, αν το ασφαλιστήριο είχε κλείσει με ασφαλιστικό διαμεσολαβητή η αντιμετώπιση θα ήταν αυτή που θα ΕΠΡΕΠΕ;  Χάνει ή δεν χάνει την πρωτιά της η ασφαλιστική στα μάτια του πελάτη;

Και, για να δούμε, τι γίνεται όταν ο πελάτης  ζητήσει τα αυτονόητα, δηλαδή την απόδειξη πληρωμής για να καταχωρηθεί ως έγγραφο στα λογιστικά του βιβλία. Όταν, λοιπόν ο πελάτης ξαναπάρει την ασφαλιστική. Η απάντηση για την συναλλαγή είναι:

Ευχαριστούμε πολύ, έχουμε προωθήσει το αίτημα σας. Και έτσι πέρασαν περίπου 20 ημέρες για ένα πελάτη τράπεζας που ζητά ακόμα μία απόδειξη πληρωμής.

Για ποιο πράγμα ευχαριστούν όταν γίνεται ένα γραπτό αίτημα; Τι μπέρδεμα είναι αυτό με την διάκριση των υποχρεώσεων;  Ποιος είναι ο πομπός και ποιος ο δέκτης του μηνύματος; Αυτή η απάντηση, όταν δεν υπήρχαν τα chatbox κτλ δίδονταν την στιγμή. Και κόστιζε και λίγο.  Χάνει, τώρα δύο θέσεις από την πρωτιά η ασφαλιστική, χάριν της τράπεζας. Αλλά και το δικαίωμα να ξανά-υποσχεθεί στον πελάτη κάτι νέο.

Φανταστείτε να ήταν θέμα ζωής ή υγείας!

Κάπως έτσι και οι νικητές  χάνουν τις πρωτιές. Αν δεν εκτιμήσεις αυτά που έχεις και τους ανθρώπους που πραγματικά στα έφεραν, οι υποσχέσεις άλλων που δεν γνωρίζουν είναι φρούδες. Και, ας δούμε και γύρω μας, όσοι παραφουσκώνουν, με το παραμικρό τσίμπημα, σκάνε.

Ότι γράφει σήμερα ο Ανασφάλιστος είναι από την ταλαιπωρία ενός πελάτη ασφαλιστικής μέσω τραπέζης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Τ. Λυσιμάχου στην κάμερα του I.W.: «Το bancassurance αύξησε το μερίδιο της ασφαλιστικής αγοράς στο ΑΕΠ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Ρεκόρ καταστροφών, οι πρώτες εκτιμήσεις από την ΑΟΝ και την Gallagher Re

Το παγκόσμιο χάσμα ασφαλιστικής προστασίας εκτιμήθηκε προσωρινά σε μόλις 38%, η χαμηλότερη τιμή που έχει καταγραφεί για πρώτο εξάμηνο και ..

Κυοφορείται deal στην ασφαλιστική αγορά;

Φήμες πολλές ακούγοντα και πάλι στην αγορά για επικείμενο deal. Τι είναι αλήθεια και τι όχι. Τι άκουσε σήμερα ο Ανασφάλιστος για το deal....

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όχι άλλη Ιφιγένεια στην ασφαλιστική αγορά

Η δημόσια τοποθέτηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (ΠΟΑΔ) για τα πρόσφατα δημοσιεύματα που εμπλέκουν

Κυκλοφόρησε η νέα περιοδική έκδοση της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.

Με πλούσια θεματολογία και επίκεντρο τις εξελίξεις στον ασφαλιστικό και επιχειρηματικό χώρο, κυκλοφόρησε η νέα περιοδική έκδοση της INTERLIFE Ασφαλιστικής

Aντίστροφη μέτρηση για το parking της Κριεζώτου του e ΕΦΚΑ

Εως την Δευτέρα θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την εκμετάλλευση του ακινήτου, επί της Κριεζώτου 8-10, που επαναπροκήρυξε προχθές

ORSA: Πρόοδο στην ενσωμάτωση κλιματικών κινδύνων διαπιστώνει η EIOPA

Ποιες προκλήσεις εντοπίζει η EIOPA στις πρακτικές των (αντ)ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και των εθνικών εποπτικών αρχών

Μικρομεσαίοι αλλά σημαντικοί

Διαχρονικά οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και το Εμπόριο ήταν η «ραχοκοκαλιά» της Ελληνικής Οικονομίας