back to top
19.9 C
Athens
Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

Γ. Βοτσαρίδης: Βγαίνουμε με τρία νέα προϊόντα

της Ελενας Ερμείδου

Νέα ασφαλιστικά προϊόντα σχεδιάζει να εκδώσει η Interlife μέσα στο 2018. «Στόχος να μεγαλώσουμε το μερίδιο μας στην αγορά» δήλωσε χτες το απόγευμα ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Βοτσαρίδης στην συνέντευξη τύπου που παραχώρησε η ασφαλιστική στην Θεσσαλονίκη. Ο στόχος αυτός, ο ίδιος συμπλήρωσε περιλαμβάνεται και στο Business Plan της εταιρείας.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα, μετά τις επιτυχημένες εκδόσεις των προγραμμάτων Εγγυημένη Σύνταξη Ατυχήματος, SAFEBIKE (Ασφάλιση Ποδηλάτου), KinderCARE99 (Παιδικό Πρόγραμμα Υγείας) και το IMMIGRANTS Care (Ασφάλιση αλλοδαπών), η Interlife σχεδιάζει τρία νέα προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες της κοινωνίας στις οποίες οι ασφαλιστικές όπως τόνισε ο κος Βοτσαρίδης έχουν προσαρμοστεί το τελευταίο διάστημα.

Ειδικότερα, το πρώτο προϊόν θα παρέχει καλύψεις πρωτοβάθμιας περίθαλψης με χαμηλό κόστος. Το δεύτερο προϊόν θα περιέχει καθαρά επιδοματικές καλύψεις. Και το τρίτο προϊόν θα παρέχει νοσοκομειακές καλύψεις, θα στοχεύει σε όλες τις ηλικίες και θα είναι βασισμένο στην φιλοσοφία του προγράμματος KinderCARE99.

- Advertisement -

Σχολιάζοντας τα προγράμματα υγείας και τις καλύψεις που παρέχουν ο κος Βοτσαρίδης τόνισε πώς δεν υπάρχει λόγος τα προγράμματα να παρέχουν υπέρ – καλύψεις της τάξεως του 1 εκατομμυρίου ευρώ, για παράδειγμα όταν το μέσο κόστος νοσηλείας σύμφωνα με μετρήσεις είναι 3.700 ευρώ στην Θεσσαλονίκη και 4.500 ευρώ στην Αθήνα.

Μιλώντας για την ελληνική οικονομία δηλώνει αισιόδοξος, διαβλέπει προοπτικές ανάπτυξης, επίσης και στην ασφαλιστική αγορά μετά  τα αποτελέσματα της ασφαλιστικής παραγωγής. Εκτιμά πως η Ελλάδα θα πρέπει να βγει στις διεθνείς αγορές, τεστάροντας τις δυνάμεις της, αν και πιστεύει ότι το κόστος δανεισμού θα είναι υψηλότερο σε σχέση με το σημερινό.

Δηλώνει  αισιόδοξος για την μετοχή της Interlife η οποία δίνει και μέρισμα, συστήνοντας την αγορά της, και  υπογραμμίζοντας ότι το χρηματιστήριο της Κύπρου συμβαδίζει εν πολλοίς με τις επιδόσεις του χρηματιστηρίου της Αθήνας.

 

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Οι παράμετροι για τη βέλτιστη επιλογή ενός συμβολαίου ταξιδιωτικής ασφάλισης

Τα σύγχρονα προγράμματα προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία για το ταξίδι, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικό - Ποια σημεία χρήζουν προσοχής

Κερδοφόρο το α΄ 6μηνο για την INTERLIFE, με +7,34% στα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 13,4 εκατ. ευρώ - Υψηλά και οι δείκτες φερεγγυότητας

Νέα προγράμματα για βραχυχρόνιες μισθώσεις από την INTERLIFE – Συνεργασία με την ARAG

Με τα νέα προγράμματα η INTERLIFE προσφέρει ολοκληρωμένη ασφαλιστική κάλυψη στους ιδιοκήτες καταλυμάτων, στηρίζοντας τη δραστηριότητά τους

Interlife: Η Αικατερίνη Ζιάκου αναλαμβάνει υπεύθυνη Εσωτερικού Ελέγχου

Με ομόφωνη απόφαση ΔΣ, η Αικ. Ζιάκου διαδέχεται τον Θ. Χατζηκωνσταντίνου μετά την αποχώρησή του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Συνεργασία IBM και Anthropic για ανάπτυξη επιχειρησιακού λογισμικού με έμφαση σε ασφάλεια και διακυβέρνηση

Η συνεργασία ενσωματώνει το Claude σε επιλεγμένα επιχειρησιακά εργαλεία και προϊόντα με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας των πελατών της IBM.

Deloitte FSI Predictions 2025: 8 προβλέψεις που επαναπροσδιορίζουν το μέλλον των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Οι επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ τους και οι ασφαλιστικές, καλούνται να μεταβούν από παθητικό ρόλο αντίδρασης σε ρόλο διαμόρφωσης αλλαγών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανασφάλιστα: Μια νίκη για την Πολιτεία, την κοινωνία αλλά και το ΕΕΑ!

H πολιτική βούληση, η θεσμική επιμονή και η κοινωνική ευαισθησία μπορούν να αλλάξουν τις πραγματικότητες που μας απειλούν για χρόνια

Δράσεις ενημέρωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στη Δ. Ελλάδα

Με την υποστήριξη του ομίλου AKTOR, άνθρωποι όλων των ηλικιών συμμετείχαν σε βιωματικές δραστηριότητες που ανέδειξαν τη σημασία της πρόληψης

Χρυσό βραβείο Content Marketing στην Εθνική Ασφαλιστική, για ενέργεια με ουσιαστικό κοινωνικό αποτύπωμα

Η διάκριση «Best Use of Content Marketing for Lead Generation» αφορά την ενέργεια «Αγκαλιάζουμε τη ζωή. Δίπλα σου, για να μπορείς να συνεχίζεις®»

243.899 τα ανασφάλιστα, επίκειται νέος μηχανισμός

Κάτι φαίνεται να αλλάζει σήμερα, μετά τα πρώτα αποτελέσματα ελέγχων...

Η ΕΑΔΕ παρουσιάζει το νέο της λογότυπο και καμπάνια για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Στόχος της καμπάνιας, να ενισχύσει τη θετική στάση του κοινού απέναντι στον επαγγελματία και στον θεσμό που η Ένωση εκπροσωπεί