Οι πολλαπλοί κίνδυνοι που απασχολούν τους σημερινούς επιχειρηματίες και η αποστολή της ΑΧΑ να στηρίζει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα αποτέλεσαν τη βάση πάνω στην οποία χτίστηκε το ανανεωμένο Business4all, το πρόγραμμα ασφάλισης μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ΑΧΑ Ελλάδας.
Μια ανανέωση που περιλαμβάνει βελτίωση ανταγωνιστικότητας, αύξηση στις δυνατότητες εκπτώσεων και ενίσχυση των όρων ασφάλισης, «πάντα σε ευθυγράμμιση με τη στρατηγική της ΑΧΑ να ισορροπεί το κόστος ασφάλισης με τη βέλτιστη αξία, την ολοκληρωμένη προστασία και την κορυφαία εξυπηρέτηση» που υπόσχεται η εταιρεία. Τα νέα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την ευελιξία (ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης), την επιβράβευση της πρόληψης, την πληρότητα των όρων και ένα απλό εργαλείο τιμολόγησης (για τους ανθρώπους των δικτύων πωλήσεων) τοποθετούν το Business4all στην κορυφή της ελληνικής αγοράς.
Το στίγμα της φιλοσοφίας για το ανανεωμένο πρόγραμμα και τον τρόπο με τον οποίο η ΑΧΑ προσεγγίζει τη σφαιρική ασφάλιση φαίνεται επιπλέον από το νέο online εργαλείο γνώσης και αξιολόγησης κινδύνων https://www.axa.gr/el/business/business-insurance/#tab-tab5. Με το εργαλείο αυτό οι πελάτες και άνθρωποι των δικτύων μπορούν να διερευνούν τους κινδύνους που αφορούν κάθε είδους μικρομεσαία επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι πελάτες να την προστατέψουν αποτελεσματικά.
«Το ταξίδι των πελατών μας ξεκινά από προϊόντα που προσφέρουν αξία και θα κάνουν τους ασφαλισμένους μας να τα προτείνουν στους οικείους τους. Το Business4all αποτελεί ένα τέτοιο προϊόν. Μία ανανεωμένη εμπειρία για τον πελάτη ο οποίος απολαμβάνει τις υπηρεσίες ενός παγκόσμιου ηγέτη με τη σιγουριά του ονόματος της ΑΧΑ και των διαδικασιών που έχουμε δημιουργήσει για άμεση και διαφανή αποζημίωση, όταν χρειαστεί» ανέφερε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Ανάπτυξης Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.