back to top
36.7 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Αρωματικές…διαφημίσεις από την Liberty Mutual

H αμερικανική ασφαλιστική προχώρησε σε…ευωδιαστές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, για να συνδέσει το όνομά της με την αγορά νέου ΙΧ  (και την ασφαλιστική του κάλυψη)

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Ιδιαίτερα ευρηματικοί αποδείχθηκαν οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάζεται η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία Liberty Mutual, καθώς συνέλαβαν την ιδέα μιας…αρωματικής διαφημιστικής καταχώρησης: Πρόκειται για μια «κλασική» διαφήμιση με ένα αρωματικό μέρος (στα πρότυπα των διαφημίσεων αρωμάτων), μόνο που αντί για ευωδιές…κίτρου και σανταλόξυλου, απελευθερώνει μυρωδιές ελαστικών και βινυλίου, που παραπέμπουν ευθέως σε γραμμή παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Adweek, η διαφήμιση που «έτρεξε» στην κυριακάτικη έκδοση των Chicago Sun Times είναι μέρος μιας προσπάθειας να χρησιμοποιηθεί η «μνήμη» μιας μυρωδιάς ώστε να συνδεθεί η Liberty Mutual με τη διαδικασία αγοράς ενός νέου ΙΧ. Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η έρευνα που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία  Goodby Silverstein & Partners έδειξε ότι κατά τη διαδικασία αυτή, οι υποψήφιοι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.

- Advertisement -

«Προκειμένου να συνδεθεί κανείς με τον καταναλωτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που λαμβάνει μια απόφαση για την ασφάλισή του είναι εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και αν δαπανούσαμε πολλά χρήματα για τον σκοπό αυτό», αναφέρει η διαφημιστική. «Οπότε επιλέξαμε μια έντυπη διαφήμιση που μπορεί να «πιάσει» τους δυνητικούς αγοραστές ΙΧ στην πιο σημαντική στιγμή».

Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι ότι η μυρωδιά ενός νέου αυτοκινήτου θα κάνει τους διαφημιστές να θυμηθούν υποσυνείδητα τη διαφήμιση της Liberty Mutual που μόλις είδαν. Αυτό το concept βέβαια βασίζεται στην αντίληψη ότι η μυρωδιά ενός νέου ΙΧ είναι κάτι καλό για τον καταναλωτή, κάτι που δεν είναι δεδομένο με δεδομένο ότι πολλές οικολογικές οργανώσεις έχουν σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκατοντάδες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford φημολογείται ότι προσπαθούν να απαλλαγούν από την «ευωδιά» αυτή…

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Προμήθειες ασφαλιστών με το σταγονόμετρο ή με το τσουβάλι;

Τι λέτε ;;;; Θα παραμείνουν οι ασφαλιστικές με σταυρωμένα χέρια; Μήπως ήδη έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζουν αλλαγές ;....

Έρευνα: Η Ελλάδα 3η στην Ευρώπη στις κλοπές αυτοκινήτων

Η κλοπή αυτοκινήτων είναι μια αυξανόμενη ανησυχία για τους οδηγούς σε όλη την Ευρώπη, και η Ελλάδα και η Κύπρος δεν αποτελούν εξαίρεση.

Ποιες είναι οι αλλαγές στις τιμές των ασφαλίστρων για το 2025 σε σχέση με το 2024;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφάλειας αυτοκινήτου, ανέλυσε τις διακυμάνσεις στις τιμές των ασφαλίστρων μεταξύ 2024 και 2025,

Η ανακύκλωση της αγοράς και τα συγχωροχάρτια

α διαζύγια των τραπεζών με τις ασφαλιστικές δεν άντεξαν στον χρόνο, μπήκαν στον μηχανισμό της ανακύκλωσης και βγήκαν με άλλο πρόσωπο.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης για ζημιές από φυσικές καταστροφές

Τα ασφαλιστικά προϊόντα για την κάλυψη από φυσικές καταστροφές, βρέθηκαν στο επίκεντρο του Panel ΙΙΙ με θέμα: «Η ανάγκη ασφαλιστικής επίλυσης του ενδεχόμενου φυσικής καταστροφής»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο