back to top
30.2 C
Athens
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2025

Αρωματικές…διαφημίσεις από την Liberty Mutual

H αμερικανική ασφαλιστική προχώρησε σε…ευωδιαστές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, για να συνδέσει το όνομά της με την αγορά νέου ΙΧ  (και την ασφαλιστική του κάλυψη)

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Ιδιαίτερα ευρηματικοί αποδείχθηκαν οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάζεται η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία Liberty Mutual, καθώς συνέλαβαν την ιδέα μιας…αρωματικής διαφημιστικής καταχώρησης: Πρόκειται για μια «κλασική» διαφήμιση με ένα αρωματικό μέρος (στα πρότυπα των διαφημίσεων αρωμάτων), μόνο που αντί για ευωδιές…κίτρου και σανταλόξυλου, απελευθερώνει μυρωδιές ελαστικών και βινυλίου, που παραπέμπουν ευθέως σε γραμμή παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Adweek, η διαφήμιση που «έτρεξε» στην κυριακάτικη έκδοση των Chicago Sun Times είναι μέρος μιας προσπάθειας να χρησιμοποιηθεί η «μνήμη» μιας μυρωδιάς ώστε να συνδεθεί η Liberty Mutual με τη διαδικασία αγοράς ενός νέου ΙΧ. Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η έρευνα που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία  Goodby Silverstein & Partners έδειξε ότι κατά τη διαδικασία αυτή, οι υποψήφιοι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.

- Advertisement -

«Προκειμένου να συνδεθεί κανείς με τον καταναλωτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που λαμβάνει μια απόφαση για την ασφάλισή του είναι εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και αν δαπανούσαμε πολλά χρήματα για τον σκοπό αυτό», αναφέρει η διαφημιστική. «Οπότε επιλέξαμε μια έντυπη διαφήμιση που μπορεί να «πιάσει» τους δυνητικούς αγοραστές ΙΧ στην πιο σημαντική στιγμή».

Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι ότι η μυρωδιά ενός νέου αυτοκινήτου θα κάνει τους διαφημιστές να θυμηθούν υποσυνείδητα τη διαφήμιση της Liberty Mutual που μόλις είδαν. Αυτό το concept βέβαια βασίζεται στην αντίληψη ότι η μυρωδιά ενός νέου ΙΧ είναι κάτι καλό για τον καταναλωτή, κάτι που δεν είναι δεδομένο με δεδομένο ότι πολλές οικολογικές οργανώσεις έχουν σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκατοντάδες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford φημολογείται ότι προσπαθούν να απαλλαγούν από την «ευωδιά» αυτή…

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ξένοιαστο καλοκαίρι με δωρεάν τεχνικό έλεγχο από τη SUZUKI

Με το πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου Drive ‘N Smile Summer Edition όλοι οι κάτοχοι SUZUKI προετοιμάζουν το όχημά τους για καλοκαιρινές μετακινήσεις

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξία του οχήματος - Τι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πωλητές και ποια σωστή πρακτική να εφαρμόσουν

Προμήθειες ασφαλιστών με το σταγονόμετρο ή με το τσουβάλι;

Τι λέτε ;;;; Θα παραμείνουν οι ασφαλιστικές με σταυρωμένα χέρια; Μήπως ήδη έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζουν αλλαγές ;....

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

P. Donnet, Generali: Θετική επίδοση σε όλους τους κλάδους με το σχέδιο «Lifetime Partner 27: Driving Excellence»

Ισχυρή ανάπτυξη στους κλάδους Γενικών Ασφαλίσεων, Ζωής και Διαχείρισης Κεφαλαίων - Δείτε τα αποτελέσματα 6μήνου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Διεθνής συμμαχία: Η Mega Brokers με τον Όμιλο Unilink

Ηγετικό ρόλο στην Acrisure για Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη αναλαμβάνει ο Τ. Χατζηθεοδοσίου - Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Το ταξίδι συνεχίζεται – πιο ισχυρό από ποτέ!»

Η ΕΑΕΕ προωθεί την ασφάλιση Αστικής Ευθύνης για επαγγελματίες και ανοίγει ξανά τη συζήτηση!

Δείτε τη νέα καμπάνια της ένωσης για την επαγγελματική ασφάλιση

Μήνυμα κοινωνικής ευθύνης από τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική: «Η ασφάλειά σας είναι και δική μας ευθύνη»

Η ΔΥΝΑΜΙΣ συνιστά πριν το ταξίδι μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο, καθώς μπορούν να αποτρέψουν ατυχήματα και να σώσουν ζωές

Υδρογειος Ασφαλιστική: Επενδύοντας στη διαπολιτισμική συνεργασία για την ελληνική αγορά

Εκπαιδεύοντας το δυναμικό της στην ενσυναίσθηση και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών, η Υδρογειος ενισχύει την απόδοση σε διεθνές περιβάλλον