back to top
7.7 C
Athens
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025

Αρωματικές…διαφημίσεις από την Liberty Mutual

H αμερικανική ασφαλιστική προχώρησε σε…ευωδιαστές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε έντυπα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, για να συνδέσει το όνομά της με την αγορά νέου ΙΧ  (και την ασφαλιστική του κάλυψη)

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Ιδιαίτερα ευρηματικοί αποδείχθηκαν οι διαφημιστές με τους οποίους συνεργάζεται η αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία Liberty Mutual, καθώς συνέλαβαν την ιδέα μιας…αρωματικής διαφημιστικής καταχώρησης: Πρόκειται για μια «κλασική» διαφήμιση με ένα αρωματικό μέρος (στα πρότυπα των διαφημίσεων αρωμάτων), μόνο που αντί για ευωδιές…κίτρου και σανταλόξυλου, απελευθερώνει μυρωδιές ελαστικών και βινυλίου, που παραπέμπουν ευθέως σε γραμμή παραγωγής νέων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Adweek, η διαφήμιση που «έτρεξε» στην κυριακάτικη έκδοση των Chicago Sun Times είναι μέρος μιας προσπάθειας να χρησιμοποιηθεί η «μνήμη» μιας μυρωδιάς ώστε να συνδεθεί η Liberty Mutual με τη διαδικασία αγοράς ενός νέου ΙΧ. Όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ, η έρευνα που πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία  Goodby Silverstein & Partners έδειξε ότι κατά τη διαδικασία αυτή, οι υποψήφιοι αγοραστές αρχίζουν να σκέφτονται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.

- Advertisement -

«Προκειμένου να συνδεθεί κανείς με τον καταναλωτή την συγκεκριμένη χρονική στιγμή που λαμβάνει μια απόφαση για την ασφάλισή του είναι εξαιρετικά δύσκολο, ακόμα και αν δαπανούσαμε πολλά χρήματα για τον σκοπό αυτό», αναφέρει η διαφημιστική. «Οπότε επιλέξαμε μια έντυπη διαφήμιση που μπορεί να «πιάσει» τους δυνητικούς αγοραστές ΙΧ στην πιο σημαντική στιγμή».

Με άλλα λόγια, ο στόχος είναι ότι η μυρωδιά ενός νέου αυτοκινήτου θα κάνει τους διαφημιστές να θυμηθούν υποσυνείδητα τη διαφήμιση της Liberty Mutual που μόλις είδαν. Αυτό το concept βέβαια βασίζεται στην αντίληψη ότι η μυρωδιά ενός νέου ΙΧ είναι κάτι καλό για τον καταναλωτή, κάτι που δεν είναι δεδομένο με δεδομένο ότι πολλές οικολογικές οργανώσεις έχουν σημάνει τον κώδωνα του κινδύνου για τις εκατοντάδες χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Γι’ αυτό και ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford φημολογείται ότι προσπαθούν να απαλλαγούν από την «ευωδιά» αυτή…

 

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ανακύκλωση της αγοράς και τα συγχωροχάρτια

α διαζύγια των τραπεζών με τις ασφαλιστικές δεν άντεξαν στον χρόνο, μπήκαν στον μηχανισμό της ανακύκλωσης και βγήκαν με άλλο πρόσωπο.

Ασφαλιστική κάλυψη για φυσικές καταστροφές, τι θα ισχύει από φέτος

Η αλλαγή του χρόνου φέρνει και την υποχρέωση ασφάλισης όλων των αυτοκινήτων και κατά των φυσικών καταστροφών.

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας

Το αυτοκίνητο ίσα που επιπλέει και αυτό μετά δυσκολίας ακούστηκε χτες στην εκδήλωση της KPMG για την ιδιωτική ασφάλιση. 

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγματικά κερδοφόρο το 2025;

Είπε κανείς ότι το αυτοκίνητο θα βγει κερδοφόρο το 2025; και αν ναι με πόσες αυξήσεις ασφαλίστρων; ή εναλλακτικά με πόση πτώση των ατυχημάτων από τους Ελληνες οδηγούς;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Έναρξη νέου κύκλου Σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης για το 2025 από την NP Ασφαλιστική

Νέο κύκλο σεμιναρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επανεκπαίδευση) Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, ξεκινάει εντός του Μαρτίου

Οι θέσεις Insurance Europe σχετικά με την προώθηση πρότασης Omnibus

Μεταξύ των προωθούμενων νομοθετικών πρωτοβουλιών της συγκαταλέγεται η υιοθέτηση πρότασης Omnibus

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Ευρώπη μόνη Ασφαλιστική στην artoza, επιστέγασμα των καινοτόμων ιδεών Ν. Μακρόπουλου

Μεγάλη παρουσία στο περίπτερο της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος στη μεγάλη κλαδική έκθεση artoza θεσμό για την αγορά, έχει η Ευρώπη Ασφαλιστική, επιστέγασμα πρωτοποριακών ιδεών του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Νικόλαου Μακρόπουλου.

«Όαση» για τις συναλλαγές η ασφάλιση πιστώσεων

Η εγχώρια αγορά, χρόνια τώρα, ήδη από το 2008, που ξέσπασε η διεθνής οικονομική κρίση και η Ελλάδα, 24 μήνες μετά, βίωσε τη δική της πολυετή

Το δημογραφικό στο μικροσκόπιο της Eurostat: O ευρωπαϊκός πληθυσμός γερνάει…

Η μέση ηλικία του πληθυσμού της ΕΕ έφθασε την 1η Ιανουαρίου 2024 τα 44,7 χρόνια, ανακοινώθηκε από τη Eurostat. Αυτό σημαίνει πως

Πώς θα κρατήσετε τους πελάτες σας στις Κυκλάδες και την Κρήτη

Από εκεί που ψάχναμε για πελάτες για να ασφαλίσουν την περιουσία τους, ψάχνουμε να δούμε πότε τα επιστημονικά συμπεράσματα ....

Έγκριση θεραπευτικής αγωγής για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα

To «πράσινο φως» έδωσε ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (ΕΜΑ) σε νέα θεραπευτική επιλογή για τον μικροκυτταρικό καρκίνο του πνεύμονα.