back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Ανασφάλιστα: Ερωτήματα χωρίς απαντήσεις

της Ελενας Ερμείδου

Κάνει πίσω η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο σχετικά με τ’ ανασφάλιστα ή προχωρά; και, αν οδεύει προς την ολοκλήρωση του έργου γιατί δεν υπάρχουν πραγματικές διευκρινίσεις;

- Advertisement -

Η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου είπε ότι δεν θα γίνει καμία διασταύρωση για τα ανασφάλιστα, εάν δεν ολοκληρωθεί έρευνα των αρχείων του Υπουργείο Μεταφορών για αυτοκίνητα που έχου κλαπεί ή αποσυρθεί.

Και μέχρι τώρα από τότε που γίνονταν οι δηλώσεις, από τον περασμένο Σεπτέμβριο δηλαδή, και ξανά τον Οκτώβριο, και ξανά τον Δεκέμβριο και μετά με την έλευση του νέου έτους, πώς δίδονταν;  με άλλες λίστες που έχουν να κάνουν με άλλα στοιχεία;

- Advertisement -

Και, δη το υπουργείο Μεταφορών, αν ρίξουμε, ευγενικά μια ματιά γύρω μας, σε αυτό που ονομάζεται μετρό, το έχει αφήσει στην τύχη του, με τα μηχανήματα χαλασμένα, μη επισκευασμένα, και με τα νέα μηχανήματα να μην δουλεύουν, με βαγόνια λίγες ημέρες πριν να κυκλοφορούν χωρίς πυροσβεστήρες και τους αρμόδιους των σταθμών να δηλώνουν ότι εκλάπησαν, αλλά η κάμερα παρακολούθησης απαγορεύεται λόγω παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, όταν τα προσωπικά δεδομένα ταξιδεύουν με τις έξυπνες συσκευές και τα λογισμικά που κατεβάζουν οι χρήστες,  από την μία άκρη στην άλλη του πλανήτη.

Πώς, λοιπόν αυτό το Υπουργείο θα φτιάξει λίστες, θα κάνει διασταυρώσεις, και ξεκαθάρισμα, ώστε να το Υπουργείο Οικονομικών να προχωρήσει; Είναι άστοχο το ερώτημα αυτό;

Πήρε πάνω από 2 χρόνια για υποσχέσεις σε έργο που δεν ήθελε και τόση δουλειά. Θα πάρει λιγότερο για να φέρουν εις πέρας ένα έργο που θέλει δουλειά;

Πηγές πάντως του IW δηλώνουν ότι με την παρούσες μεθόδους που χρησιμοποιούν τα Υπουργεία, αποτέλεσμα αξιόπιστο, δύσκολα θα έλθει.

Τι λέτε να συμβεί; 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Ένα μέτρο με απόδοση στην παραγωγή αυτοκινήτου, αρκεί να δουλέψει

Αυξημένη θα είναι η παραγωγή αυτοκινήτου στα ετήσια αποτελέσματα του κλάδου αυτοκινήτου για το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι το μέτρο για τα ανασφάλιστα οχήματα θα δουλέψει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024