Έπαθλο φήμης για την INTERAMERICAN

Η TRADELINK Reputation Research, που διενεργεί στην Ελλάδα την έρευνα Global Pulse, διεθνή μεθοδολογία για τη διερεύνηση και διαχείριση της εταιρικής φήμης, επέδωσε στην INTERAMERICAN το έπαθλο των αποτελεσμάτων της έρευνας Famous Brands 2008, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κατετάγη πρώτη σε φήμη στον ασφαλιστικό κλάδο. 

Από τα στοιχεία της έρευνας, που διεξήχθη κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου 2008, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία του κοινού (79%) θεωρεί ότι επηρεάζει καθοριστικά την καλή φήμη μιας εταιρείας η κοινωνική υπευθυνότητά της. Ειδικότερα, εκτιμάται ως πιο σημαντικός παράγοντας η παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που σέβονται την υγεία και ασφάλεια του καταναλωτή (41%). 

Ο τομέας της υγείας αναδείχθηκε ως ο πλέον ευαίσθητος στην κοινωνική συνεισφορά των εταιρειών από το 36% του κοινού. Η INTERAMERICAN, σε συνάφεια με την επιχειρησιακή δραστηριότητά της στην υγεία -ασφαλιστικά προγράμματα, σύστημα υγείας Medisystem και νοσηλευτικές υπηρεσίες- όπου έχει να παρουσιάσει υψηλό επίπεδο προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομής, εστιάζει στον τομέα και με κοινωνικές πρωτοβουλίες μέσω συνεργασιών με οργανισμούς, κυρίως στο ζήτημα της πρόληψης. 

Έχει αναπτύξει ενέργειες με το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, τους Γιατρούς του Κόσμου, την Ελληνική Εταιρεία Μαστολογίας κ.ά. στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης “Πράξεις Ζωής”, ενώ αξιοποιεί στην ίδια κατεύθυνση τις δυνατότητες της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας της εταιρείας. Το έπαθλο της διάκρισης παρέλαβε εκ μέρους της INTERAMERICAN ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Γ. Κώτσαλος .