10 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Η ΝΝ Hellas μεταφέρει μήνυμα ελπίδας και προσφοράς στηρίζοντας το Make-A-Wish

Η NN Hellas, πιστή στη δέσμευσή της να φροντίζει για την κοινωνία και τις ανάγκες ευάλωτων ομάδων, προχώρησε πρόσφατα στην υποστήριξη του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), υιοθετώντας τις ευχές 5 παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες.

Ήδη, πριν το τέλος της χρονιάς, 3 παιδιά ένιωσαν τη χαρά του να βλέπουν τις δικές τους ευχές να γίνονται πραγματικότητα, με την πολύτιμη συμβολή της εταιρείας.

- Advertisement -

Η πρώτη ευχή που εκπληρώθηκε ήταν του Δ., 17 ετών, που ονειρευόταν να αποκτήσει ένα δικό του smartphone τελευταίας τεχνολογίας, όχι μόνο για να επικοινωνεί με τους αγαπημένους του, αλλά και για να παρακολουθεί καθημερινά την υγεία του, συνδέοντάς το με την αντλία ινσουλίνης και τη συσκευή εντοπισμού των επιπέδων γλυκόζης.

Ο μικρός Κ., μόλις 6 ετών, που αγαπά την περιπέτεια, ζήτησε να ταξιδέψει στο Europa Park και να δει από κοντά τα ψηλότερα roller coasters. Η ευχή του έγινε πραγματικότητα, χαρίζοντάς του στιγμές γεμάτες χαρά και ενθουσιασμό.

- Advertisement -

Τέλος, ο λίγο μεγαλύτερος Ρ., 12 ετών, ήθελε να ζήσει τη μαγεία της Disneyland. Το όνειρό του εκπληρώθηκε, καθώς συνάντησε από κοντά τους αγαπημένους του χαρακτήρες Marvel και Star Wars.

Μέσα από την υποστήριξη του Make-A-Wish Greece, η NN Hellas ενισχύει την ψυχική και συναισθηματική ευημερία παιδιών και οικογενειών που το έχουν ανάγκη, ιδιαίτερα την περίοδο των γιορτών. Η εταιρεία έχει υιοθετήσει 2 ακόμη ευχές, οι οποίες θα εκπληρωθούν μέσα στο 2026, προσφέροντας περισσότερα χαμόγελα σε παιδιά που δίνουν τη δική τους καθημερινή μάχη με κάποια σοβαρή ασθένεια.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η HDI Global SE, Hellas συμμετέχει σε εθελοντική δενδροφύτευση στην Παιανία

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας, μαζί με τις οικογένειές τους, συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος για την τοπική κοινότητα

Στήριξη στη «Φλόγα» αντί ανταλλαγής δώρων από την ΠΟΑΔ

Μια πρωτοβουλία με βαθύ κοινωνικό αποτύπωμα συνεχίζει και φέτος η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

Ελληνική διάκριση σε διεθνή διαγωνισμό του Ιδρύματος Reale, με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Η συμμετοχή της ΑΝΙΜΑ, με το πρόγραμμα «Flight to Freedom», ξεχώρισε φέτος στον διαγωνισμό «Together 4 a Better World»

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική