Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης προχώρησε πρόσφατα σε ένα σημαντικό βήμα προς την ισότιμη εξυπηρέτηση των πολιτών, παρουσιάζοντας τη νέα υπηρεσία βιντεοκλήσης στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω του τηλεφωνικού αριθμού 1555.
Η νέα υπηρεσία στοχεύει να διευκολύνει την επικοινωνία των ατόμων με προβλήματα ακοής με τις υπηρεσίες του Υπουργείου, εξασφαλίζοντας ότι όλοι οι πολίτες έχουν ίση πρόσβαση στην πληροφόρηση και στην υποστήριξη που παρέχει το κράτος.
«Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα και σε αυτήν είμαστε όλοι ίσοι», αναφέρει το Υπουργείο, επισημαίνοντας τη σημασία της προσβασιμότητας και της κοινωνικής ένταξης.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη καθημερινά και προσφέρει άμεση επικοινωνία με εκπαιδευμένους διερμηνείς νοηματικής γλώσσας, εξασφαλίζοντας γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη.













