back to top
14.9 C
Athens
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Η Allianz επιβεβαίωσε για έβδομη συνεχή χρονιά τον τίτλο της ως το πιο πολύτιμο ασφαλιστικό brand παγκοσμίως, σύμφωνα με την κατάταξη «Best Global Brands 2025» της Interbrand. Η φετινή διάκριση συνοδεύεται από εντυπωσιακή αύξηση 20% στην αξία του εμπορικού της σήματος, που πλέον φτάνει τα 28,2 δισεκατομμύρια δολάρια, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη εμπορική αξία στην ιστορία της εταιρείας.

Η Allianz ανέβηκε στην 27η θέση της συνολικής παγκόσμιας κατάταξης, παραμένοντας το πιο αναγνωρίσιμο ασφαλιστικό brand διεθνώς. Η άνοδος της εταιρείας αποδίδεται στη συνεπή εφαρμογή της παγκόσμιας στρατηγικής της, στις δυναμικές οικονομικές επιδόσεις και στην προτεραιότητα στον πελάτη. Με παρουσία σε πάνω από 70 χώρες, 125 εκατομμύρια πελάτες και 157.000 εργαζομένους, η Allianz συνδυάζει επιχειρηματική επιτυχία με τη μακροπρόθεσμη ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της φήμης της.

- Advertisement -

Η εταιρεία επενδύει παράλληλα σε καινοτομία, βιωσιμότητα και διαφορετικότητα, καθιστώντας το brand της πρότυπο για τον κλάδο. Έχει υιοθετήσει ένα φιλόδοξο πλάνο για μηδενικές εκπομπές άνθρακα στα ασφαλιστικά και επενδυτικά της χαρτοφυλάκια, και συμμετέχει ενεργά σε ανθρωπιστικές δράσεις και προγράμματα κοινωνικής ένταξης. Παράλληλα, προωθεί την ισότητα ευκαιριών και τη νεανική απασχόληση, ενισχύοντας το θετικό της κοινωνικό αποτύπωμα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επιπλέον, η Allianz αξιοποιεί τη στρατηγική της παρουσία στον αθλητισμό ως Παγκόσμιος Ασφαλιστικός Συνεργάτης των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων, προωθώντας τα ιδανικά της ενότητας, της αποδοχής και της συλλογικότητας. Μετά την επιτυχημένη συμμετοχή στους Αγώνες του Παρισιού 2024, η εταιρεία ετοιμάζεται για τη συνέχιση της συνεργασίας στους Αγώνες Milano Cortina 2026.

- Advertisement -

Ο Βασίλης Χριστίδης, CEO της Allianz στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η αξία ενός brand δεν μετριέται μόνο με οικονομικά μεγέθη, αλλά με την εμπιστοσύνη και τη θετική επιρροή που δημιουργεί. Στην Allianz συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους».

Η πλήρης λίστα των 100 κορυφαίων brands του 2025 είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο της Interbrand.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Με ρεκόρ συμμετοχής η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ

Στο εορταστικό κάλεσμα ανταποκρίθηκαν ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, διαμεσολαβητές, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων ΠΑΡΟΝ: Επαγγελματισμός με όραμα αλλά και ανθρώπινο πρόσωπο

Παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, συνεργατών και φίλων του ασφαλιστικού γραφείου

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από το «Χαμόγελο του Παιδιού» και τα «Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας φιλοξένησαν ανοιχτό bazaar με τη συμμετοχή δύο φορέων που εργάζονται αδιάκοπα για την ευημερία των παιδιών

Δωρεά του Συλλόγου ΙΣΧΥΣ για τα παιδιά του Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων Παίδων «Άγιος Ανδρέας»

Ο Σύλλογος Διαμεσολαβούντων Δωδεκανήσου συνεχίζει με συνέπεια και ευαισθησία κοινωνικές δράσεις που κάνουν τη διαφορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB