31 C
Athens
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2025

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Κόντρες ανεξήγητες, λάθη εξ’ αμελείας, ασυμβατότητες –αδυναμία ειρηνικής συνύπαρξης από ορισμένους βλέπει ο Ανασφάλιστος. Οι αιτίες έχουν τις ρίζες τους από τα παλιά, πλην όμως αυτό δεν έχει σημασία τώρα, αφού ο Ανασφάλιστος ακούει πάντα σε κάθε εκδήλωση ότι η αγορά είναι ενωμένη και κοιτά το μπροστά και όχι το πίσω.

Η αγορά δηλαδή άλλα λέει στις επίσημες εμφανίσεις της και άλλα στα πηγαδάκια των ημετέρων;

- Advertisement -

Ένα μήνα τώρα ο Ανασφάλιστος ρωτά να μάθει για το ένα το άλλο, όμως κάποιες από τις απαντήσεις που παίρνει είναι αμφίσημες, κάποιες δεν ισχύουν, κάποιες έχουν στόχο το ανακάτεμα, τις κόντρες, την δυσφήμιση.

Ο ένας υπερηφανεύεται για τα κατορθώματα του, ο άλλος κατηγορεί κάποιους για ανικανότητα, και για τον παρά άλλο του φταίνε οι Σύνδεσμοι, οι Ενώσεις, τα πρακτορεία,  και πάμε λέγοντας.

- Advertisement -

Ποιος φταίει τελικά που το ενδιαφέρον το μικρομεσαίων επιχειρήσεων να ασφαλιστούν είναι μικρό και μένει επί το πλείστον στο ενδιαφέρον κανείς δεν έχει την ίδια απάντηση.

Ο στόχος;  ούτε και οι ίδιοι μπορεί να είναι σίγουροι για αυτό που κάνουν. Υποθέτουν μόνο!

Πρόβλημα; ναι!

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή.

Λύση αν ποτέ υπάρξει ο αγορά θα ξεκολλήσει από το 2,3%.

Μέχρι να βρεθεί η λύση αυτή, ο Ανασφάλιστος πιστεύει ότι τις ευθύνες για την στασιμότητα του ποσοστού 2,3% επί του ΑΕΠ η αγορά θα πρέπει να την αποδίδει στον εαυτό της και μετά στους άλλους.

Λάθος;

Σχετικές δημοσιεύσεις

H ελληνική ασφαλιστική αγορά σε αριθμούς (infographic)

Τα βασικά μεγέθη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, στην ετήσια έκθεσή

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Ανανέωση, τώρα, στην ασφαλιστική αγορά!

Πώς επιλέγουν τα στελέχη τους οι εταιρείες, τι κάνουν για να προσελκύσουν νέο προσωπικό, τι σημαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Στην Αθήνα η Διοίκηση του Generali Group για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27

Πρόσφατα, η Generali Hellas είχε την τιμή να φιλοξενήσει μία από τις σημαντικότερες στάσεις του Roadshow για την παρουσίαση του πλάνου “Lifetime Partner 27

Η 7χρονη πορεία της APEIRON στην Ελλάδα γίνεται πιλότος για το στρατηγικό πλάνο της Triglav σε ολόκληρη την Ευρώπη

Όπως το ανακοίνωσαν, έτσι και έγινε! Μια βραδιά αφιερωμένη στην καινοτομία, την αναγνώριση και την συνεργασία αποτέλεσε το κάλεσμα των ανθρώπων της APEIRON Insurance Project

Στα 3,25 δισ. ευρώ η ασφαλιστική παραγωγή του κλάδου ζωής και υγείας

Στα 3,248 δισ. ευρώ αυξήθηκε η συνολική παραγωγή των ασφαλιστικών εταιρειών από τα προγράμματα ζωής και υγείας το 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H DallBogg αναστέλλει προσωρινά την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η βουλγαρική ασφαλιστική εταιρεία DallBogg, με διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ευρώπη, ανακοινώνει την προσωρινή αναστολή

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, HDI Global Hellas: Η επιτυχία των 30 ετών είναι συλλογική

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα, η HDI Global SE, Hellas γιόρτασε στη Λίμνη Βουλιαγμένης

Εκδήλωση Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αποταμίευσης

Ανακοινώθηκε η διεξαγωγή της Τελετής Βράβευσης των Αριστούχων Μαθητών του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Αποταμίευσης

ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου

Σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος, από την 1η Ιουλίου 2025 ξεκινά η υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου