20.8 C
Athens
Τετάρτη 28 Μαΐου 2025

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης, θυμίζοντας ότι κάθε στιγμή μετρά.

Η Generali ανανεώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση να αποτελεί σταθερά τον αξιόπιστο συνοδοιπόρο των ασφαλισμένων της, παρουσιάζει σήμερα τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα “Here. Now.” Στόχος της, είναι να αναδείξει το πάθος και την αφοσίωση του παγκόσμιου δικτύου των 165.000 ασφαλιστικών συμβούλων της, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις μακροχρόνιες σχέσεις που διατηρεί με τους 71 εκατομμύρια πελάτες της.
Με τόνο σύγχρονο και ανθρώπινο, η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική δέσμευση της Generali να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους ––εκεί που έχει σημασία, τη στιγμή που έχει σημασία. Η νέα αυτή επικοινωνιακή προσέγγιση λειτουργεί ολιστικά, ακουμπώντας κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη: από την εμπειρία εξυπηρέτησης και τις προϊοντικές της λύσεις, έως την εσωτερική επικοινωνία με τους εργαζομένους και τους ασφαλιστικούς συμβούλους.

- Advertisement -

Κινούμενη σε αρχετυπικές αξίες, και συνδυάζοντας τη δύναμη της έννοιας του τόπου και του χρόνου για την ανθρώπινη ζωή, μέσα από την μότο “Here. Now.”, απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση της ασφαλιστικής επικοινωνίας, που εστιάζει σε μακρινά μελλοντικά σενάρια, και αναδεικνύει τη σημασία του παρόντος. Εστιάζει στον ρόλο της ασφάλισης ως ενεργό στοιχείο της καθημερινότητας, ως παρών συνοδοιπόρος και συνεχές στήριγμα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων, των οικογενειών και των επιχειρήσεων.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Για εμάς στη Generali, το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας –είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο –δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει. Μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης σύνδεσης, δημιουργούμε μια νέα εποχή ασφάλισης, πιο προσωπική, πιο άμεση, πιο αληθινή. Για να μπορούν οι άνθρωποι να ονειρεύονται και να σχεδιάζουν το μέλλον τους με σιγουριά. Εδώ. Τώρα.»

- Advertisement -

H καμπάνια συνθέτει πολλαπλά πολιτισμικά στοιχεία και αυθεντικές στιγμές ζωής, με πρωταγωνιστή το ανόθευτο συναίσθημα που συναντάμε σε κάθε αυθόρμητη στιγμή. Η αφηγηματική γραμμή φωτίζει όσα αξίζει να κρατάμε, να φροντίζουμε, να προστατεύουμε και αναδεικνύει τις αξίες της εμπιστοσύνης, της αλληλεγγύης και της εγγύτητας, θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται διαχρονικά η σχέση της Generali με τους ασφαλισμένους της.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency, ενώ οι εικόνες της ταινίας έχουν ντυθεί μουσικά από τους ήχους του “Right here, right now” του Fatboy Slim. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.

Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον με εικόνες και μουσική από τις ζωές όλων μας. Δείτε την ταινία, εδώ:

Σχετικές δημοσιεύσεις

Generali: “Here. Now”: H νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια (video)

Εδώ, γιορτάζουμε το πάθος και την αφοσίωσή μας. Αυτή τη στιγμή πρόκειται να ανοίξει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Generali.

Η Generali ξεπέρασε τους στόχους του στρατηγικού πλάνου, επιτυγχάνοντας ιστορικό ρεκόρ λειτουργικού

Ισχυρή κεφαλαιακή θέση, με το Δείκτη Φερεγγυότητας στο 210% (220% το 2023), που διαμορφώνεται κυρίως από τις συναλλαγές συγχωνεύσεων και εξαγορών

Π. Βασιλόπουλος, Generali: Επιβάλλεται η δημιουργία ενός μηχανισμού ελέγχου του κόστους

Σε τρία καίρια ερωτήματα του περιοδικού IW για την ιδιωτική υγεία απαντά ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali,

Η Generali συνεργάζεται με την Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor

Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάμεσα στους Global Partners

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

Παρέμβαση της Insurance Europe για το πλαίσιο FIDA

Open Finance: Η Insurance Europe ζητά μια απλούστερη, σταδιακή προσέγγιση στο πλαίσιο πρόσβασης στα χρηματοοικονομικά δεδομένα της ΕΕ

Και Αν Συμβεί… Έλεγχος από την Τράπεζα της Ελλάδος σε Ασφαλιστικό Γραφείο

Στο νέο επεισόδιο του podcast «Και Αν Συμβεί;» φιλοξενείται η Μυρτώ Χαμπάκη — Partner της Experto Crede Consulting και συγγραφέας του βιβλίου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Howden ανάμεσα στους Global Partners του Marine Insurance Greece 2025

Η Howden, μεσίτης ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων στην Ελλάδα και την Κύπρο, ανακοίνωσε ότι βρέθηκε ανάμεσα στους Global Partners

Μετεκπαίδευση στις Ασφαλίσεις Επιχειρήσεων και Επιχειρηματικών Κινδύνων

Η πρωτοβουλία μετεκπαίδευσης ενδιαφερομένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών μας, την οποία αναπτύσσει η ΕΣΑΠΕ με το ΕΙΑΣ

Eurolife FFH: 14ος κύκλος για το επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives της Αθήνας

Την έναρξη ενός ακόμη ακαδημαϊκού κύκλου για το ιδιαίτερα επιτυχημένο Advanced Program in Management for Insurance Executives

Ασφαλιστικές: Mειωμένες κατά 244 εκατ. ευρώ οι τεχνικές προβλέψεις, στα 21 εκατ. το ενεργητικό

Η συνολική αξία του ενεργητικού των ασφαλιστικών επιχειρήσεων μειώθηκε κατά 164 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο

Παρέμβαση της Insurance Europe για το πλαίσιο FIDA

Open Finance: Η Insurance Europe ζητά μια απλούστερη, σταδιακή προσέγγιση στο πλαίσιο πρόσβασης στα χρηματοοικονομικά δεδομένα της ΕΕ