back to top
27.2 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

Here. Now. Στην Generali, το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον

Με το βλέμμα στο μέλλον και την καρδιά στο παρόν, η νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα της Generali επαμαπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης, θυμίζοντας ότι κάθε στιγμή μετρά.

Η Generali ανανεώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση να αποτελεί σταθερά τον αξιόπιστο συνοδοιπόρο των ασφαλισμένων της, παρουσιάζει σήμερα τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα “Here. Now.” Στόχος της, είναι να αναδείξει το πάθος και την αφοσίωση του παγκόσμιου δικτύου των 165.000 ασφαλιστικών συμβούλων της, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις μακροχρόνιες σχέσεις που διατηρεί με τους 71 εκατομμύρια πελάτες της.
Με τόνο σύγχρονο και ανθρώπινο, η καμπάνια αναδεικνύει τη διαχρονική δέσμευση της Generali να βρίσκεται σταθερά δίπλα στους ανθρώπους ––εκεί που έχει σημασία, τη στιγμή που έχει σημασία. Η νέα αυτή επικοινωνιακή προσέγγιση λειτουργεί ολιστικά, ακουμπώντας κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη: από την εμπειρία εξυπηρέτησης και τις προϊοντικές της λύσεις, έως την εσωτερική επικοινωνία με τους εργαζομένους και τους ασφαλιστικούς συμβούλους.

- Advertisement -

Κινούμενη σε αρχετυπικές αξίες, και συνδυάζοντας τη δύναμη της έννοιας του τόπου και του χρόνου για την ανθρώπινη ζωή, μέσα από την μότο “Here. Now.”, απομακρύνεται από την παραδοσιακή προσέγγιση της ασφαλιστικής επικοινωνίας, που εστιάζει σε μακρινά μελλοντικά σενάρια, και αναδεικνύει τη σημασία του παρόντος. Εστιάζει στον ρόλο της ασφάλισης ως ενεργό στοιχείο της καθημερινότητας, ως παρών συνοδοιπόρος και συνεχές στήριγμα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων, των οικογενειών και των επιχειρήσεων.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Για εμάς στη Generali, το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας –είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο –δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει. Μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης σύνδεσης, δημιουργούμε μια νέα εποχή ασφάλισης, πιο προσωπική, πιο άμεση, πιο αληθινή. Για να μπορούν οι άνθρωποι να ονειρεύονται και να σχεδιάζουν το μέλλον τους με σιγουριά. Εδώ. Τώρα.»

- Advertisement -

H καμπάνια συνθέτει πολλαπλά πολιτισμικά στοιχεία και αυθεντικές στιγμές ζωής, με πρωταγωνιστή το ανόθευτο συναίσθημα που συναντάμε σε κάθε αυθόρμητη στιγμή. Η αφηγηματική γραμμή φωτίζει όσα αξίζει να κρατάμε, να φροντίζουμε, να προστατεύουμε και αναδεικνύει τις αξίες της εμπιστοσύνης, της αλληλεγγύης και της εγγύτητας, θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται διαχρονικά η σχέση της Generali με τους ασφαλισμένους της.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency, ενώ οι εικόνες της ταινίας έχουν ντυθεί μουσικά από τους ήχους του “Right here, right now” του Fatboy Slim. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.

Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ γεννιέται το μέλλον με εικόνες και μουσική από τις ζωές όλων μας. Δείτε την ταινία, εδώ:

Σχετικές δημοσιεύσεις

C. Borean, Generali: Το Solvency II ως καταλύτης των ευρωπαϊκών επενδύσεων

Απαραίτητη χαρακτηρίζει την απελευθέρωση πλεονάζοντος προληπτικού κεφαλαίου για πιο παραγωγικές επενδύσεις ο πρόεδρος της οικονομικής επιτροπής της Insurance Europe

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Κάποιο «ιατρικό» ψάχνει ασφαλιστικά τέρματα να βάλει γκολ

Ετοιμάζονται οι ασφαλιστικές να εκδώσουν νέα προγράμματα  μετά από συμφωνία μαζί Του; τι λέτε να κάνει η Generali;

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Εκδήλωση Συνεργατών της Generali, στον ιδιαίτερο χώρο του “Domus – Αστέρια Γλυφάδας”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος