back to top
15.9 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Ι.ΧΟ.Σ: Β’ Συνάντηση με υποψήφιο πελάτη

Την τελευταία ημερίδα του καλοκαιριού με θέμα «Επιστημονική παρουσιαση ασφαλιστικού σχεδιασμού και το κλείσιμο της πώλησης» πραγματοποιεί το IXOS Academy την Τρίτη 8 Ιουλίου 2014 και ώρα 13.30 – 18.30 (ώρα προσέλευσης – εγγραφών 13.00), στο ξενοδοχείο “PRESIDENT”, αίθουσα “ΕΥΡΩΠΗ”.
Αναλυτικότερα το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών (Ι.ΧΟ.Σ.) θα παρουσιάσει:

• πως να κάνετε την απαραίτητη σύνδεση με την πρώτη συνάντηση και επανάληψη της αρχικής συμφωνίας των αναγκών που εντοπίστηκαν με ένα πρωτοποριακό τρόπο ;
• πως να παρουσιάζετε τον ασφαλιστικό σχεδιασμό σε έναν άξονα απόφασης « προστασία της ικανότητας παραγωγής εισοδήματος και της υφιστάμενης περιουσίας» βασισμένη στον σκελετό του επιχειρήματος και στον προτρεπτικό και αποτρεπτικό λόγο του Αριστοτέλη που κάνουν τον πελάτη να κατανοεί σε βάθος τα πραγματικά οφέλη της ασφάλισης και του επιτρέπουν να πάρει άμεσα την απόφαση να υπογράψει ;
• την επιχειρηματολογία κλεισίματος της πώλησης βασισμένη όχι μόνο στον φόβο αλλά κυρίως στα οφέλη της ασφάλισης ΣΗΜΕΡΑ με την υπογραφή και όχι μόνο με το όταν συμβεί η ζημιά ;
• Πως μπορούμε να αποδείξουμε ότι «υπογράφοντας» ΣΗΜΕΡΑ έναν ασφαλιστικό σχεδιασμό ικανοποιεί ένας πελάτης σήμερα σχεδόν όλες τις ανθρώπινες ανάγκες της πυραμίδας του Μάσλοου ;
• Πως να ειστε σωστοί στην οδηγία του θεσμικού πλαισίου (πράξη 30 & 31 της ΤΤΕ) σχετικά με την «αιτιολογημένη συμβουλή» ;
• Πώς να αντιμετωπίζετε κκαι τις πιο προκλητικές αντιρρήσεις με τεχνικές βασισμένες σε πανίσχυρες ρητορικές τεχνικές του Αριστοτέλη και άλλων κορυφαίων ρητόρων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας ;
• Να εφοδιαστείτε με σύγχρονες τεχνικές κλεισίματος με εξαιρετική αποτελεσματικότητα. ;
• Πως να κάνετε τον πελάτη να πάιρνει άμεσα την απόφαση να ασφαλιστεί και να νοιώθει περήφανος για την απόφαση του ;

- Advertisement -

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

http://ixosacademy.edu.gr/?page_id=1940

Σχετικές δημοσιεύσεις

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πανελλαδικές συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz

Η διοίκηση επενδύει σταθερά σε καινοτόμα εργαλεία και λύσεις που ενισχύουν την αποτελεσματικότητα και την ανταγωνιστικότητα των συνεργατών της

ΕΣΑΠΕ: Η σύνθεση του νέου ΔΣ και οι στόχοι της επόμενης διετίας

Μεταξύ αυτών, θεσμική θωράκιση, ενίσχυση της συμμετοχής, αλλά και προετοιμασία δράσεων για τα 40 χρόνια της Ένωσης

Swiss Re: Στα 118 δισ. δολ. οι ασφαλισμένες ζημιές το 2025 από 151 δισ. το 2024

J.J. Haegeli: «Οι ασφαλισμένες ζημίες συνεχίζουν να αυξάνονται – Απαραίτητη η ενίσχυση της πρόληψης, της προστασίας και της ετοιμότητας»

Η Εθνική Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία πελατών, εργαζομένων και συνεργατών

Το νέο MyEthniki App φέρνει όλες τις υπηρεσίες της ανασχεδιασμένης πλατφόρμας MyEthniki σε κινητά και τάμπλετ με ένα «tap»

Η ICAP CRIF τιμά στις 17/12 τους 114 «True Leaders» του 2024

Οι κορυφαίοι της ελληνικής επιχειρηματικότητας, σε μια λαμπρή τελετή στο Μέγαρο Μουσικής