back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Πρώτη θέση για την Allianz Ελλάδος, στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS, στον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων

Για ακόμη μια χρονιά, η Allianz Ελλάδoς διακρίθηκε με την υψηλότερη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS), στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδoς, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλειών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη CQS, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, έχουν δημιουργήσει ένα μοντέλο πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά, σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση και η εμπειρία που λαμβάνουν τόσο οι ασφαλισμένοι  όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Τον Ιούνιο του 2021, η Allianz Ελλάδος, ανέθεσε το σύνολο των ενεργειών που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό της κέντρο, στη CQS, η οποία υλοποιεί τη στρατηγική της Allianz στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Τα δύο τελευταία χρόνια, η επιτυχημένη  συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, συνεισέφερε  στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στον δείκτη NPS (Net Promoter Score) – ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, υπολογίζοντας την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους με τον πιο ασφαλή τρόπο.

- Advertisement -

Η αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, αποτελούν βασικό πυλώνα αξιών και για τις δύο εταιρείες, που θέτουν διαχρονικά ως στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην ικανοποίηση των πελατών (2021, Customer Distinction Award, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» / EIEΠ), ( 2022, Allianz, 1η θέση – Loyalty Leader στην κατηγορία «Γενικές Ασφαλίσεις»).

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, μας ανέδειξαν ως Ηγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. 

«Σε μια χρονιά ισχυρών προκλήσεων, η διάκριση της Allianz με την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στην ασφαλιστική αγορά μας δίνει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες των πελατών μας. Η ικανοποίηση των πελατών τους αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με σκοπό να κατακτήσουμε μαζί τους την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS.

Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz Ελλάδος και της CQS να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Επικεφαλής του Market Management & Communications o Χρήστος Θεοδωρίδης

Η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εφαρμογή του αναπτυξιακού της πλάνου, καλωσορίζοντας στην οικογένειά της τον κ. Χρήστο Θεοδωρίδη

AIG: Καθαρά κέρδη 505 εκατ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους

Ζημίες 249 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο εμβληματικός κλάδος γενικών ασφαλίσεων του αμερικανικού ομίλου - Επιστροφή στην κερδοφορία στο τέλος του 2019 «βλέπει» ο διευθύνων σύμβουλος Brian Duppereault.

H Αllianz Ελλάδος ενισχύεται στην Θράκη

Την παρουσία της στη Θράκη ενισχύει η Allianz Ελλάδος με το νέο γραφείο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας στην Κομοτηνή.

Τα νέα μέλη και οι στόχοι του ΣΕΜΑ

Στην πιο παραγωγική και αποτελεσματική γενική συνέλευση της τελευταίας δεκαετίας εξελίχθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση του ΣΕΜΑ που διεξήχθη την Τετάρτη στις εγκαταστάσεις της Allianz Ελλάδος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο  

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης