της Ελενας Ερμείδου
Δωδεκάμισι δισεκατομμύρια δολάρια αποζημίωση καλείται να καταβάλλει η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott για τις παραβιάσεις προσωπικών δεδομένων 500 εκατομμυρίων πελατών. Πρόκειται για την μεγαλύτερη κυβερνοκλοπή που έχει γίνει μέχρι την οποία η ξενοδοχειακή αλυσίδα μέχρι προσφάτως ενώ γνώριζε, απέκρυπτε.
Τα προσωπικά στοιχεία από τις κάρτες πελατών που διακρατούσαν τα ξενοδοχεία Starwood (Marriott) περιείχαν συνδυασμούς ονομάτων, ηλεκτρονικές διευθύνσεις, αριθμούς τηλεφώνων, αριθμούς διαβατηρίων, ειδικές προτιμήσεις, ημερομηνίες γέννησης, ημερομηνίες αφίξεων και αναχωρήσεων, ημερομηνίες κρατήσεων, πληρωμές, ημερομηνίες λήξης πιστωτικών, χρεωστικών καρτών.
Το συμβάν το οποίο ξεκίνησε πριν 4 χρόνια περίπου αποκαλύφθηκε από το ίδιο το ξενοδοχείο στις 30 Νοεμβρίου 2018. Η διοίκηση του Marriott εντόπισε την κλοπή στις 8 Σεπτεμβρίου ενώ, για μέχρι τις 30 Νοεμβρίου σιωπούσε
Σήμερα το Marriott κατηγορείται για την απόκρυψη του συμβάντος, αλλά και για έλλειψη μέτρων προφύλαξης πελατών του.