Σε μίνι-οργανωτική αναδιάρθρωση προχωρά η γαλλική AXA με τη δημιουργία της νέας μονάδας AXA Partners, με σκοπό την ανάπτυξη συνεργασιών με εταιρείες διεθνώς (partnership business) μέσω του μοντέλου B2B (business-to-business). Ειδικότερα, η ΑΧΑ Partnεrs θα “χτίζει” τις προσφορές και τις συμφωνίες διανομής, ενώ ο μητρικός όμιλος θα παρέχει ασφαλιστική κάλυψη ή θα προσφέρει μια συγκεκριμένη υπηρεσία σε επιχειρήσεις, μέσω ενός συνεργάτη (partner). Αποστολή της ΑΧΑ Partners θα είναι να σχεδιάζει και να διαχειρίζεται συνεργασίες με επιλεγμένους εταίρους διεθνώς. Οι κλάδοι όπου θα δραστηριοποιηθεί κατά προτεραιότητα η AXA Partners είναι οι εξής: -Αυτοκίνητο -Τράπεζες και πιστωτικές κάρτες -Λιανεμπόριο, τηλεπικοινωνίες, εταιρείες παροχής κοινωφελών υπηρεσιών -Ψηφιακοί “παίκτες” -Δημόσιος τομέας και μη κυβερνητικές οργανώσεις “Είμαστε πεπεισμένοι ότι πολλές εταιρείες και οργανισμοί -από τις αυτοκινητοβιομηχανίες έως τις κορυφαίες επιχειρήσεις της ταχύτατα αναπτυσσόμενης οικονομίας του διαμοιρασμού (sharing economy), θα μπορούσαν να εμπλουτίσουν την γκάμα υπηρεσιών τους με ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες για να ενισχύσουν την προστασία των πελατών τους. Η AXA Partners θέλει να γίνει ο προτιμητέος συνεργάτης των εταιρειών αυτών, αναπτύσσοντας καινοτόμες και εξατομικευμένες ασφαλιστικές λύσεις και παρέχοντας τις βέλτιστες υπηρεσίες στον τελικό καταναλωτή”, υπογράμμισε ο Nicholas Moreau, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΧΑ Γαλλίας. “Οι δραστηριότητες partnerships συνεισφέρουν πάνω από 4 δισ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου AXA και η επιτυχία της AXA Partners θα την καταστήσει πηγή βιώσιμης ανάπτυξης για τον όμιλο στο μέλλον”, πρόσθεσε ο κ. Moreau. Υπό την ομπρέλα της AXA Partners θα υπαχθούν οι δυο υφιστάμενες μονάδες που διαχειρίζονταν μέχρι πρότινος τα global partnerships της ΑΧΑ, η AXA Assistance (που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες βοήθειας, οδικής, ταξιδιωτικής κ.α.) και η AXA Creditor (που εξειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών προς πιστωτές). Η τελευταία, μάλιστα, θα ενισχυθεί με την δρομολογούμενη εξαγορά της Genworth Lifestyle Protection Insurance έναντι 475 εκατ. ευρώ που αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του έτους, όταν ληφθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις ρυθμιστικές αρχές. Με την προσθήκη της Genworth Lifestyle Protection Insurance, η ΑΧΑ θα αναδειχθεί στον τρίτο μεγαλύτερο “παίκτη” στην αγορά ασφάλισης πιστωτών (creditor insurance market) στην Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 9%, ενώ θα γίνει leader στην προστασία πιστώσεων και lifestyle (credit and lifestyle protection) στην Ευρώπη, επιβεβαιώνοντας την αυξημένη έμφαση που δίνει στα προϊόντα προστασίας, σύμφωνα με τη στρατηγική Ambition AXA.
AXA Partners: Νέα μονάδα στον όμιλο για την ανάπτυξη B2B συνεργασιών
Δημοφιλή Άρθρα
- “Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη
- Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025
- Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή
- Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών
- Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025