Elysee:«Δείχνουμε το ίδιο ενδιαφέρον σε ένα μηχανάκι και σε ένα αεροπλάνο»

Με έντονα τα χαρακτηριστικά και τις αρχές του Ομίλου Συγγελίδη η θυγατρική του μεσιτική εταιρεία η ELYSEE διακρίνεται εδώ και χρόνια στην αγορά για την ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσει με τους πελάτες της, την «σεμνότητα» που τη διακρίνει και τους χαμηλούς τόνους που κρατά παρά την υψηλή θέση που κατέχει στα μερίδια αγοράς.

Στο τιμόνι της από το 1997 ως γενικός διευθυντής, ένας γνήσιος ασφαλιστής ο κ. Γιώργος Σούφερης που υποστηρίζει με σθένος ότι αγαπά να ασχολείται με τη δουλειά του, το κάνει με όρεξη, έχει όραμα και όρεξη για να κάνει ένα βήμα παραπάνω και όλα αυτά τα διοχετεύει στην εταιρεία. Έτσι και μεριμνά για την Elysee ώστε να ανταποκρίνεται σε απόλυτο βαθμό σε όσα συνθέτουν την σωστή, αντικειμενική, και ποιοτική ασφαλιστική υπηρεσία. Και πράγματι η εταιρεία έχει πάντα ως στόχο να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή παροχής υπηρεσιών, να ξεχωρίζει στην αγορά, και να κινείται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που επιλέγουν να συνεργαστούν μαζί της.

Προσφέροντας όλη την γκάμα των ασφαλιστικών προϊόντων με βεβαιότητα ότι το κάνει σωστά, με διαφάνεια και πρωτοπορώντας του ανταγωνισμού η εταιρεία μπορεί να παρέχει εχέγγυα στον κάθε πελάτη της πως θα τον ασφαλίσει σωστά και ότι θα βρίσκεται κοντά του όποτε χρειάζεται, αναφέρει ο κ. Σούφερης. Όπως εξηγεί «διευθυντής μας είναι ο σωστός πελάτης» και κάτω από αυτή την πεποίθηση όλη η εταιρεία, τα περίπου 30 στελέχη της, αλλά και οι περισσότεροι από 100 συνεργάτες της σε όλη τη χώρα τοποθετούν την επικοινωνία με τους ασφαλισμένους μας σε κορυφαία θέση. Γι΄αυτό εξάλλου και η εταιρεία θεωρεί πως η εξυπηρέτηση πρέπει να γίνεται άμεσα χωρίς εξωτερικά call center και διαδικασίες απρόσωπες που απομειώνουν αυτή την αμεσότητα που πρέπει να υπάρχει στη σχέση ασφαλιστή και ασφαλισμένου.

Χαρακτηριστικό της εταιρείας είναι και το ότι δεν συντηρεί τις διακρίσεις αναφέρει ο κ. Σούφερης επισημαίνοντας ότι «δείχνουμε το ίδιο ενδιαφέρον σε ένα μηχανάκι όσο και σε ένα αεροπλάνο». Επίσης προτεραιότητα της Elysee είναι η βελτίωση των ποιοτικών χαρακτηριστικών μέσα από διαδικασίες πιστοποίησης, εφαρμογή διαδικασιών παρακολούθησης των εργασιών και φυσικά την απόκτηση πιστοποιητικών όπως αυτό που έχει εδώ και χρόνια το ISO 9001/2008 και αφορά την ποιότητα της παροχής υπηρεσιών της εταιρείας. Μέσα από αυτό το σκιαγράφημα απόψεων, συμπεριφορών και θέσεων η μεσιτική εταιρεία ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον και έχοντας ήδη περισσότερους από 35 χιλιάδες πελάτες θεωρεί δια στόματος αρμοδίων ότι «ακόμα και σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον αυτοί που μπορούν και δουλεύουν σωστά τελικώς αναγνωρίζονται, διότι ο επαγγελματισμός είναι ταλέντο».

Στοιχεία επικοινωνίας:

Λ. Κηφισίας 240-242 Χαλάνδρι
Τ: 210 – 67 00 600
URL: www.elysee.gr

Υποκατάστημα:
9ο χλμ Θεσσαλονίκης – Μουδανίων 57 001 Πυλαία
Τ: 2310 – 48 31 40

Γιώργος Σούφερης
Γενικός Διευθυντής στην Elysee
 «Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν παράξει ακόμα άξια και νέα στελέχη»

Ελλείμματα στην λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς διαπιστώνει ο γενικός διευθυντής της μεσιτικής εταιρείας ELYSEE, κ. Γιώργος Σούφερης, επισημαίνοντας ότι υπάρχουν εταιρείες που δεν εξυπηρετούν ακόμα σωστά και όπως θα όφειλαν και οι οποίες ευθύνονται και για την μέτρια κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο των διαμεσολαβούντων. Δηλώνει ασφαλιστής και θεωρεί ότι η κοινωνία χρωστάει στην ιδιωτική ασφάλιση η οποία αποδεικνύει καθημερινά ότι είναι  αρωγός στα προβλήματα των ασφαλισμένων. Αυτό όμως δεν τον κάνει να διστάζει να δηλώσει ότι «κάποιες φορές δυσκολεύομαι να συνεργαστώ με ορισμένες εταιρείες» και πως η «επίλυση ενός προβλήματος σήμερα είναι πιο δύσκολη από παλιά» καταγράφοντας προβλήματα στην μηχανοργάνωση, στις διαδικασίες, και την εξυπηρέτηση συνεργατών και πελατών η οποία σε κάποιες περιπτώσεις δεν βρίσκεται στο επίπεδο που αρμόζει σε μια ασφαλιστική εταιρεία. Ακόμα πιστεύει ότι η αγορά πάσχει και σε επίπεδο παραγωγής στελεχών και ιδιαίτερα υψηλόβαθμών ενώ προβλέπει πως δυστυχώς για την αγορά επέρχεται συρρίκνωση των εταιρειών. .

iw? Πείτε μας μια βασική αρχή που η Elysee τηρεί και σχετίζεται με τους πελάτες της.

Γ.Σ.:  Θα προέκρινα τις προσωπικές σχέσεις που δημιουργούμε, αναπτύσσουμε και συντηρούμε με τους ανθρώπους που μας επέλεξαν και μας εμπιστεύθηκαν για να ασφαλιστούν. Οι πελάτες μας αυτοί γνωρίζουν  τα μικρά ονόματα των συνεργατών μας με τους οποίους συνομιλούν και το θεωρώ βασικό συστατικό για την σωστή σχέση που πρέπει να έχει ο ασφαλιστής με τον ασφαλιζόμενο.
 
iw? Γιατί δίνετε τόσο έμφαση;
 
Γ.Σ.:  : Γιατί θέλουμε  να ξεφύγουμε από το μοτίβο των μεγάλων εταιρειών. Θέλουμε να είμαστε κάτι διαφορετικό και το πετυχαίνουμε με το να είμαστε πελατοκεντρικοί . Θεωρούμε ότι οι πελάτες μας εξυπηρετούνται καλύτερα σε σύγκριση με κάποιον που δεν έχει αμιγώς προσωπική σχέση και που ίσως να μην προλαβαίνει να την αναπτύξει.
 
iw? Είστε μεγάλη μεσιτική εταιρεία;
 
Γ.Σ.:  Είμαστε μία μεγάλη μεσιτική εταιρεία  , από τις μεγαλύτερες στην αγορά.
 
iw? Φεύγουν πελάτες από την εταιρεία σας; Για ποιο λόγο;
 
Γ.Σ.:  Βεβαίως. Φεύγουν πελάτες είναι φυσικό να συμβαίνει σε αυτό σε μια αγορά ελεύθερη που λειτουργεί ανταγωνισμός.  Βέβαια οι περισσότεροι  αναζητούν φθηνότερα ασφάλιστρα και ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου και δοκιμάζουν και νέες μεθόδους ασφάλισης που αναπτύσσονται όπως τα direct συστήματα.

iw? Διαφωνείτε με τα συστήματα αυτά;

Γ.Σ.:  Όχι καθόλου. Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα με τα συστήματα των εταιρειών εφόσον επιλέγουν να κινηθούν με αυτό τον τρόπο. Ωστόσο δίνουμε τον αγώνα μας με διαφορετικό τρόπο. Ο πελάτης μας ξεκινά να είναι κοντά μας από την αίτηση ασφάλισης μέχρι και την αποζημίωση. Ότι χρειαστεί  είμαστε κοντά του. Αυτό το θεωρούμε βασικό.
 
iw? Εσείς πιστεύετε στην μείωση των ασφαλίστρων, την αναγνωρίζετε ως επικρατούσα λογική στην αγορά;
 
Γ.Σ.:  Καταρχήν να πω ότι εμείς δεν έχουμε τη δυνατότητα μεταβολής των τιμών διότι δεν είμαστε ασφαλιστική εταιρεία αλλά μεσίτες. Ακολουθούμε τα προγράμματα των ασφαλιστικών εταιρειών  και έχουμε κάποια πακέτα δικά μας που είναι ξεχωριστά σε σχέση  με αυτά που πουλάνε οι εταιρείες.
 
iw? Τα δικά σας πακέτα ποια είναι;
 
Γ.Σ.:  Είναι οικονομικότερα και αφορούν και το αυτοκίνητο.
 
iw? Τι σας οδηγεί στις μειώσεις;
 
Γ.Σ.:  Το κάνουμε εκ πεποιθήσεως γιατί θεωρούμε ότι όποια έκπτωση  πάρουμε από μία ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να τη δίνουμε στον πελάτη.
 
iw? Με ποιες ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζεστε;
 
Γ.Σ.:  Χωρίς να υποτιμήσω καμία  ασφαλιστική εταιρεία γιατί είμαι χρόνια στο χώρο και είμαι ασφαλιστής. Δεν είμαι ούτε μεσίτης ούτε πράκτορας – και θέλω να είναι σαφές αυτό. Έγινα δε άρτιος επαγγελματίας μέσα από τις ασφαλιστικές εταιρείες που εργάστηκα. Σήμερα, έχουμε επιλέξει να συνεργαζόμαστε μόνο με εταιρείες που θεωρούμε κορυφαίες, κατά την κρίση μας.
 
iw? Ποιες είναι αυτές;
 
Γ.Σ.:  Ενδεικτικά θα αναφέρω τις ΕΘΝΙΚΗ , GROUPAMA, AXA,   ΑTE, INTERAMERICAN, EUROLIFE ERB, AIG, ERGO, GENERALI, MONDIAL και υπάρχουν και άλλες.  
 
iw? Ως εταιρεία έχετε όραμα;
 
Γ.Σ.:  Η φάση που βρισκόμαστε είναι φάση ισορροπιών. Έχουμε όραμα που είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητάς μας. Να πώς εδώ ότι η εποχή είναι δύσκολη, η οικονομική συγκυρία συνεχίζεται και μετά από περίπου δύο χρόνια, τώρα έχουμε τα πρώτα σημάδια ότι ισορροπούμε και αρχίζουμε να κινούμαστε ανοδικά.  
 
iw? Οι συνεργάτες σας, οι άνθρωποι που συνεργάζονται με την Elysee που και πώς είναι;
 
Γ.Σ.:  Τα σημεία που μας δίνουν δουλειές είναι πάω από 100 σε όλη την Ελλάδα. Και σε αυτά είναι πολύ μικρός ο αριθμός πρακτόρων και ασφαλιστικών συμβούλων. Οι περισσότεροι προέρχονται μέσα από το χώρο των εμπόρων αυτοκινήτων. Εμείς εκεί ειδικευόμαστε περισσότερο και θέλουμε να παραμείνουμε σε αυτόν τον τομέα. Βεβαίως κάνουμε σοβαρές συνεργασίες και με επαγγελματίες από την αγορά, διότι θέλουμε να αναπτύξουμε και αυτό το κομμάτι όχι όμως αλόγιστα.  Θέλω να είμαι πολύ προσεκτικός στην επιλογή συνεργατών
 
iw? Σχετικά με τους διαμεσολαβούντες εσείς τι πιστεύετε; Ως επαγγελματική τάξη θα παίξει ρόλο τα επόμενα χρόνια; Θα υποστεί αλλαγές;
 
Γ.Σ.:  Είμαι σίγουρος ότι τα επόμενα χρόνια θα είναι και οι διαμεσολαβούντες σε μεταβατικό στάδιο όπως και η ασφαλιστική αγορά.

iw? Είναι δύσκολη η επιβίωση στην αγορά;

Γ.Σ.:  Σήμερα νομίζω ότι για να μπορεί κάποιος να επιβιώσει στην αγορά θα πρέπει να έχει κάτι παραπάνω. Πάντα το πίστευα και το έλεγα αυτό. Υποστηρίζω ότι  για να είσαι επαγγελματίας πρέπει να είσαι ο καλύτερος, διαφορετικά δεν μπορείς να επιβιώσεις κάνεις κινήσεις χωρίς συντηρησιμότητα. Πεποίθηση μου είναι ότι δε γίνεται να μακροημερεύσεις αν δεν είσαι σοβαρός  , αν δεν είσαι τυπικός, αν δεν ανταποκρίνεσαι στο κάλεσμα του πελάτη και στο τέλος της ημέρας δεν  έχεις  εξυπηρετήσει τον πελάτη καλά.
 
iw? Δηλαδή σήμερα υπάρχουν φαινόμενα εταιρειών που δεν εξυπηρετούν τους πελάτες σωστά;
 
Γ.Σ.:  Θεωρώ πως ναι.
 
iw? Η αγορά είπατε πως θα αλλάξει. Σε τι θα αλλάξει; Τι διαβλέπετε;
 
Γ.Σ.:  Σε δύο τομείς θα έλθουν αλλαγές: στους διαμεσολαβούντες και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ασφαλιστικές εταιρείες γνωρίζουμε όλοι ότι είναι σε φάση συγχωνεύσεων. Δεν αποκλείεται να μειωθούν οι εταιρείες διότι κάποιοι θα αποχωρήσουν. Πιστεύω πάντως ότι θα μείνουν λίγες εταιρείες. Ομολογώ ότι δεν μου αρέσει αυτό, το να συρρικνωθεί η αγορά. Αυτή είναι όμως η τάση της εποχής και δεν μπορούμε να κάνουμε εμείς κάτι άλλο. Πρέπει να αναγνωρίσουμε πως η κοινωνία χρωστάει στην Ιδιωτική Ασφάλιση που είναι αρωγός στα προβλήματα των ασφαλισμένων. Όσοι είχαν την πρόνοια να ασφαλιστούν – παρ’όλο που η ασφαλιστική συνείδηση στη χώρα μας είναι ακόμη χαμηλή- δέχθηκαν τα οφέλη όταν χρειάστηκε. Εδώ βέβαια πρέπει να σημειώσω ότι οι κρατικοί φορείς δεν έχουν σταθεί αρωγοί, σύμμαχοι και συμπαραστάτες.  Όσο για τους διαμεσολαβούντες δεν μπορούν να αλλάξουν τη ροή της κατάστασης. Πάντως, οι ασφαλιστικές θεωρώ ότι δεν έχουν εξελιχθεί όπως θα όφειλαν. Κάποτε είχαμε 150 ασφαλιστικές στην Ελλάδα και λέγαμε ότι είναι πολλές οι εταιρείες, δεν είχαν καλή μηχανογράφηση, δεν είχαν καλά στελέχη, ήταν οικογενειακές. Είδαμε ότι στη διαδρομή παρόλο που  έχουν κλείσει ή συγχωνευτεί περισσότερες από τις μισές εταιρείες οι υπάρχουσες δεν εξυπηρετούν όπως θα όφειλαν. Κάποιες έχουν σοβαρότατα μηχανογραφικά προβλήματα, έχουν ελλείψεις  στελεχών, έχουν διάφορα τέτοια προβλήματα που δε θα έπρεπε να υπάρχουν.
 
iw? Ακόμα και οι μεγάλες εταιρείες έχουν αυτά που αναφέρετε;
 
Γ.Σ.:  Ναι και να σας προσδιορίσω κάτι απλό: Δεν έχουν παράξει μετά τόσα χρόνια άξια και νέα στελέχη. Για αυτό και αν ρίξουμε μία ματιά  γύρω μας – χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα– θα δούμε ότι όλοι οι επικεφαλής είναι οι παλιοί γνωστοί άνθρωποι της αγοράς. Δεν υπάρχουν καινούρια πρόσωπα και όσο αυτό συνεχίζεται, δηλαδή να συντηρείται μια στασιμότητα στην κορυφή των εταιρειών καταλαβαίνεται τι συμβαίνει παρακάτω. Προσωπικά δυσκολεύομαι πολύ μερικές φορές να συνεργαστώ με εταιρείες.
 
iw? Συνεργάζεστε όμως.
 
Γ.Σ.:  Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Συνεργάζομαι και γνωρίζω καλά τον όρο συνεργασία. Από εκεί και πέρα όμως η διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος της δουλειάς σήμερα είναι πιο δύσκολη από ότι παλιά.
 
iw? Μιλάμε για διοικητικά στελέχη και managers. Για τα στελέχη της αγοράς, τους απλούς ασφαλιστές, τους διαμεσολαβούντες, την εκπαίδευση που γίνεται τι λέτε;
 
Γ.Σ.:  Στους διαμεσολαβούντες, τον κλάδο, θεωρώ ότι η κατάσταση σήμερα είναι μέτρια και φταίνε, το λέω με βεβαιότητα,  οι εταιρείες, διότι δεν  έκαναν και συνεχίζουν σε πολλές περιπτώσεις να μην κάνουν κάτι απλό που θα είναι καλό για τις ίδιες και τους καταναλωτές και είναι το: να έχουν τους ανθρώπους τους σωστά επιλεγμένους, σωστά εκπαιδευμένους, με συνεχή στήριξη στην διαδικασία επιμόρφωσης και γενικά πλήρεις σε κατάρτιση.
 
iw? Μα οι εταιρείες κάνουν προγράμματα εκπαίδευσης.
 
ΓΣ: Τα προγράμματα που κάνουν είναι εσωτερικά και το κάνουν κυρίως στο agency, το οποίο είναι σαν «κινούμενη άμμος» αφού ξεκίνησε από κάπου, αναπτύχθηκε με τον τρόπο που κρίθηκε αναγκαίος και σήμερα τείνει να εξαφανιστεί. Σε λίγο δε θα υπάρχει agency, κατά τη γνώμη μου διότι εκεί οδηγεί το τρένο της αγοράς.
 
IW: Και ποιος θα επικρατήσει, ποιος θα μείνει;
 
Γ.Σ.:  Οι πράκτορες, οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι και κυρίως οι μεσίτες. Εννοείται ότι τις Τράπεζες δεν τις θεωρώ διαμεσολαβούντες.
 
IW: Οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν στην επιλογή του συνεργάτη τους;
 
Γ.Σ.:  Εννοείται. Πρέπει οπωσδήποτε να προσέχουν.
 
iw? Τι να προσέχουν;
 
Γ.Σ.:  Θα πρέπει να δίνουν προσοχή στην επιλογή των συνεργατών, να ζητούν πιστοποιήσεις, να διακρίνουν τον σωστό επαγγελματία. Βέβαια σήμερα οι πελάτες  συνήθως διαλέγουν πρόσωπα, ασφαλίζονται επιλέγοντας για συνεργάτη το φίλο, το γνωστό, τον  ξάδερφο κλπ. Δε σημαίνει βεβαίως ότι δεν υπάρχουν καλοί σε όλες τις κατηγορίες διαμεσολαβούντων, όποια ιδιότητα και αν έχουν. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή ασφαλιστικού συνεργάτη χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
 
iw? Είναι σωστή η επιλογή ασφάλισης λόγω γνωριμίας με τον πωλητή;
 
Γ.Σ.:  Άλλοτε είναι σωστό άλλοτε είναι λάθος. Να φέρω όμως ένα παράδειγμα: Όταν πάω να αγοράσω κάτι και έχω έναν καλό πωλητή μπροστά μου θα αγοράσω, αν δεν είναι καλός δε θα αγοράσω.
 
 
iw? Εσείς έχετε σωστούς πωλητές;

Γ.Σ.:  Οι συνεργάτες που έχουμε είναι άριστα εκπαιδευμένοι.
 
 
iw? Τι θα κάνει η Elysee τα επόμενα χρόνια σε θέμα ανάπτυξης;
 
Γ.Σ.:  Η ανάπτυξη είναι απαραίτητο συστατικό στοιχείο για την εταιρεία η οποία και θα προχωρήσει ανοδικά καθώς δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για αυτό.  Βέβαια θέλουμε να βελτιώσουμε κι άλλο τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας αυτός είναι ο στόχος. Γιατί πιστεύω ότι για να είναι κάποιος σήμερα κορυφαίος πρέπει να πληροί πολλά. Το να είσαι πρώτος σε πλήθος πελατών και σε τζίρο δε είναι το άπαν ούτε συνιστά την έννοια της πρωτιάς όπως εγώ την πιστεύω διότι μπορεί οι πελάτες να υποφέρουν.
 
iw? Για να επιλέξει κάποιος ένα μεσίτη ασφαλίσεων τι πρέπει να προσέξει;
 
Γ.Σ.:  Να πάρει συνεντεύξεις και στοιχεία από 4-5 μεσίτες για να μπορέσει να διαλέξει τον καλύτερο. Βεβαίως υπάρχει και μια παγίδα σε αυτό: το ότι μπορεί κάποια εταιρεία να κάνει πολύ φθηνή προσφορά για να πάρει τη δουλειά. Γι΄ αυτό και εμείς ως Εlysee δεν μπαίνουμε στην διαδικασία μια άστοχης σύγκρισης.