Στην Elysee δεν μετρούν την επιτυχία μόνο με τους αριθμούς

Μπάμπης Μωραΐτης (CEO Elysee): Για εμάς η εμπιστοσύνη του πελάτη έχει τη μεγαλύτερη αξία

Είκοσι πέντε χρόνια δυναμικής παρουσίας συμπληρώνει φέτος η Elysee Πράκτορες και Συντονιστές Ασφαλιστικών Πρακτόρων ΑΕ, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαμεσολάβησης, που δραστηριοποιείται σε όλους τους κλάδους ασφάλισης στην Ελλάδα. 

Από το 1996, που είναι το έτος ίδρυσής της, η εταιρεία φροντίζει να υπηρετεί με απόλυτη επάρκεια τον σκοπό της: να παρέχει ολοκληρωμένες ασφαλιστικές υπηρεσίες σε πελάτες και συνεργάτες, λαμβάνοντας υπόψη της όλες τις εξελίξεις που συμβαίνουν στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης.

 Στη προσπάθειά της να προσφέρει μια πλούσια σειρά ασφαλιστικών προϊόντων, η Elysee έχει αναπτύξει σημαντικές συνεργασίες με τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην ελληνική αγορά, αλλά και με brokers από τη διεθνή αγορά, όπως αυτήν των Lloyd’s. 

Χάρη σε αυτές τις συνεργασίες, η Elysee όχι μόνο καλύπτει με ολοκληρωμένο τρόπο τις ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών της, αλλά και προσφέρει πλήθος εναλλακτικών προτάσεων δημιουργώντας “tailor made” προϊόντα.

 «Η λειτουργία της Elysee έχει στο κέντρο της προσοχής των στελεχών της σταθερά τον πελάτη και τις ανάγκες του, δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στη συνεχή και αδιάλειπτη εξυπηρέτησή του» λέει ο CEO της Elysee, κ. Μπάμπης Μωραΐτης. 

Η Elysee είναι μέλος των εταιρειών του Ομίλου Συγγελίδη, γεγονός που, όπως επισημαίνει, δημιουργεί την ευθύνη για συμμόρφωση με τα υψηλά ποιοτικά κριτήρια λειτουργίας του ομίλου. Γι’ αυτό και διαθέτει πιστοποίηση ISO ήδη από το 2003, η οποία συνεχώς επικαιροποιείται με τις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς και της νομοθεσίας, με πιο πρόσφατη την 9001:2015.

 Το χαρτοφυλάκιο της Elysee διαμορφώνεται από όλους τους κλάδους ασφάλισης, ενώ το πελατολόγιό της αποτελείται από ασφαλισμένους που διατηρούν στην Elysee ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο μέχρι και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους που αναζητούν λύσεις σε όλες τις εκφάνσεις της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας.

 «Υποχρέωση και καθήκον της εταιρείας είναι να εξυπηρετούνται με την ίδια ποιότητα υπηρεσιών ο πελάτης του κλάδου αυτοκινήτου, ο πελάτης του κλάδου ζωής, όσο βεβαίως και η επιχείρηση που παρέχει ομαδική ασφάλιση στους εργαζομένους της ή έχει καλύψει τα εμπορεύματά της κατά τη μεταφορά τους στις εγκαταστάσεις της. Και αυτό επιτυγχάνεται με την ομάδα 30 άρτια καταρτισμένων και έμπειρων στελεχών, που αποτελούν εδώ και πολλά χρόνια τον κορμό της Elysee» τονίζει ο κ. Μωραΐτης.

 «Η έμπρακτη υποστήριξη σε περιπτώσεις ατυχημάτων ή ζημιών από το πρώτο κιόλας λεπτό, μέσω της ύπαρξης ειδικού τμήματος μέσα στην εταιρεία, είναι ένα από τα βασικά στοιχεία υπεροχής που οι ποιοτικές έρευνες έχουν αναδείξει στην Elysee. Το συγκριτικό μας πλεονέκτημα προκύπτει από την αξιολόγηση που κάνουν οι πελάτες μας και αποδεικνύεται εμπράκτως από την αφοσίωση στη συνεργασία τους μαζί μας» δηλώνει υπερήφανα ο κ. Μωραΐτης.

Οι εγωιστές δεν πετυχαίνουν στον ασφαλιστικό κλάδο.

 «Είναι η πελατοκεντρική μας προσέγγιση που μας κάνει να “νοιαζόμαστε” για τον πελάτη και όχι να τον αντιμετωπίζουμε με διεκπεραιωτική λογική για κάθε πρόβλημα ή ακόμα για κάθε απορία ή ανησυχία που νιώθει ή αντιμετωπίζει». 

«Η Elysee φροντίζει όμως με τον ίδιο τρόπο και τους συνεργάτες της. Θεωρούμε όλους τους συνεργάτες μας ως κομμάτι του Ομίλου Συγγελίδη και είμαστε δίπλα τους σε κάθε τους ανάγκη, καλύπτοντας με την αρτιότητα των υπηρεσιών μας τυχόν αδυναμίες τους. Η συνεχής εκπαίδευση καθώς και η δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία είναι η συνήθης πρακτική της εταιρείας. Παρέχουμε σταθερά όλα τα εφόδια που χρειάζονται οι συνεργάτες μας».

Ψηφιοποίηση και πανδημία

Μιλώντας μάλιστα για ψηφιακά εργαλεία, ο κ. Μωραΐτης τόνισε τη συνεχή αναμόρφωση και επέκταση των συστημάτων της Elysee. Με αυτόν τον τρόπο, όπως είπε, η εταιρεία βοήθησε όλους τους συνεργάτες της να υπερκεράσουν τα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία, αλλάζοντας και δυσκολεύοντας την καθημερινότητα, τις μετακινήσεις, αλλά και τις ανθρώπινες σχέσεις.

 «Λειτουργήσαμε από την πρώτη ημέρα με 100% τηλεργασία, χωρίς να μειωθεί ούτε κατ’ ελάχιστον η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας» ανέφερε ο κ. Μωραΐτης. «Ήδη, ολοκληρώνουμε σύντομα και νέες ψηφιακές υπηρεσίες, για να μπορούν πελάτες και συνεργάτες να διαχειρίζονται ψηφιακά τα ενεργά τους συμβόλαια και τη σχέση ζωής που έχουν με την Elysee, ακόμα και μέσω του κινητού τους τηλεφώνου».

Ο κόσμος δεν ξέρει πόσο προσιτή είναι η ασφάλιση της περιουσίας

«Θεωρώ ότι υπάρχει και κάτι που σαν ασφαλιστικός κλάδος έχουμε αποτύχει και το διαπιστώσαμε εμφατικά φέτος το καλοκαίρι με τις πυρκαγιές. Παραμένει μικρό το ποσοστό των Ελλήνων που έχει ασφαλισμένη την περιουσία του και, ειλικρινά, λυπάμαι που ο κόσμος δεν ξέρει πόσο προσιτή είναι η ασφάλιση της περιουσίας του. 

Θέλω να πιστεύω ότι η Πολιτεία θα δώσει κίνητρα για την ασφάλιση των περιουσιών πανελλαδικά. Ελπίζω ότι θα γίνει εκστρατεία ενημέρωσης για να γνωρίσουν οι περισσότεροι πόσο προσιτό είναι το κόστος για την ασφάλιση της κατοικίας τους, σε μια περίοδο όπου τα έντονα καιρικά φαινόμενα ή οι φυσικές καταστροφές φαίνεται ότι μπαίνουν στην καθημερινότητα του πλανήτη με ολέθριες επιπτώσεις σε ανθρώπους και περιουσίες».

Στις ασφάλειες από τον διπλανό κλάδο

Ο κ. Μπάμπης Μωραΐτης εισήλθε στον κλάδο των ασφαλειών από τον συγγενή χώρο της κεφαλαιαγοράς. «Από φοιτητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο ενδιαφερόμουν για τα χρηματοοικονομικά. Αλλά τότε, τη δεκαετία του ’90, χάθηκε η πρώτη ευκαιρία ανάληψης των Ολυμπιακών Αγώνων και το χρηματιστήριο, που είχε βιώσει με αφορμή αυτήν την προσδοκία ένα ανοδικό κύμα, ξαναέπεσε σε λήθαργο και απραξία.

 Αντίθετα, ο ασφαλιστικός κλάδος παρέμενε ανθηρός. Δεν περίμενα ότι θα με απορροφούσε έτσι, όμως με μάγεψε και με συνεπήρε, γιατί μου έδινε τη δυνατότητα να έρχομαι κάθε ημέρα σε επαφή και με κάτι διαφορετικό. Η πολυποικιλότητα των ανθρώπων που έρχεσαι σε επαφή με συναρπάζει μέχρι και σήμερα. 

Σήμερα, είσαι με έναν δημόσιο υπάλληλο, αύριο με έναν βιομήχανο και μεθαύριο με έναν κτηνοτρόφο. Έχω περπατήσει σε εργοτάξια δημοσίων έργων, έχω ασφαλίσει δημόσια έργα, βιομηχανικούς κινδύνους και έχω αγαπήσει όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας μέσα από τη δουλειά μου. 

Αυτές οι εμπειρίες με έκαναν να παθιαστώ με τον χώρο της ασφάλισης. Δημιούργησα φιλίες που ενισχύθηκαν πολύ χάρη στην επαγγελματική μου ενασχόληση στον χώρο των ασφαλειών και με γέμισαν με ικανοποίηση που δεν περίμενα ποτέ, όταν ξεκινούσα, ότι ήταν δυνατό να αισθανθεί ένας επαγγελματίας από την εργασία του. 

Αν υπάρχει ένα μυστικό για την επιτυχία σε αυτόν τον κλάδο, είναι ότι δεν πρέπει να είσαι εγωιστής. Οι εγωιστές δεν πετυχαίνουν στον κλάδο, γιατί δεν μπορούν να συμβιβαστούν με την απόρριψη, που, ιδιαίτερα στην αρχή της καριέρας του, βιώνει ένας ασφαλιστής».

 Ο κ. Μπάμπης Μωραΐτης έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ μετεκπαιδεύτηκε στο Banking & Finance και απέκτησε την άδεια χρηματιστή από τον Αμερικανικό Οργανισμό NFA. 

Το 1998 απέκτησε την άδεια χρηματιστή από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Κατέχει πιστοποίηση Μεσίτη Ασφαλίσεων και Αντασφαλίσεων από την Τράπεζα της Ελλάδος και από το 1986 δραστηριοποιείται στον χρηματοπιστωτικό και ασφαλιστικό χώρο. 

Υπήρξε διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της ΜΙ & ΚΑΠΠΑ ΑΕΕΔ, ενώ σήμερα είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της M&S Insurance Brokers και διευθύνων σύμβουλος της Elysee Insurance Brokers.

 Διετέλεσε μέλος του ΔΣ του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Ινστιτούτου Διαμεσολάβησης, αντιπρόεδρος του ΔΣ της Αθηναΐς Αναπτυξιακή Σύμπραξη ΑΜΕΚ και μέλος του ΔΣ του ΕΤΑΠ. Είναι μέλος της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών-Αναπτυξιακή ΑΕ ΟΤΑ.

Έχει ακόμη διατελέσει μέλος της Επιτροπής Διεθνών Σχέσεων ΕΒΕΑ, της Επιτροπής Χρηματοοικονομικών θεμάτων ΕΒΕΑ, της Επιτροπής Φορολογικών Θεμάτων ΕΒΕΑ, εκπρόσωπος του ΕΒΕΑ στην Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τον συντονισμό και τη λειτουργία των Εθνικών Κέντρων Πληροφόρησης του δικτύου EUROPE DIRECT, γενικός γραμματέας του ΣΕΔΥΚΑ, μέλος της Επιτροπής Διακανονισμού Εμπορικών Μισθώσεων της Περιφέρειας Αττικής. Επίσης, μέλος της Ομάδας Εργασίας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, με αντικείμενο την εξέταση ενός ευρέος φάσματος θεμάτων νομοθετικού χαρακτήρα αλλά και υιοθέτησης πρακτικών άλλων χωρών σε θέματα διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών, μέλος του ΔΣ του Οργανισμού Ανάπτυξης και Διαχείρισης Ελαιώνα Αττικής και μέλος της Επιτροπής Παρακολούθησης του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος ΠΕΠ Αττική Περιόδου 2007-2013.

Η ενασχόληση με τα κοινά και το ΕΒΕΑ

Ο κ. Μπάμπης Μωραΐτης είναι από τους ανθρώπους που τους αρέσει να ασχολούνται με τα κοινά. Έχει μεγάλη κοινωνική δράση. 

Η πορεία του στην Elysee συνδυάζεται, από χρόνια, με την πορεία του στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο οποίο εκλέγεται από το 2006. Ενώ είναι εκλεγμένος γενικός γραμματέας του ΕΒΕΑ από το 2017.

 Ο κ. Μωραΐτης ανέλαβε πολλές θέσεις ευθύνης στο επιμελητήριο πριν εκλεγεί γενικός γραμματέας, ενώ διετέλεσε και γενικός γραμματέας ΣΕΔΥΚΑ, μέλος της Επιτροπής Διακανονισμού Εμπορικών Μισθώσεων της Περιφέρειας Αττικής, μέλος της Ομάδας Εργασίας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή κ.ά.

 «Μου δόθηκε η ευκαιρία να εκλεγώ συνεχόμενες φορές από τους συναδέλφους μου στο ΕΒΕΑ και τους ευχαριστώ που με τίμησαν με την ψήφο τους». Υπήρξε μακροχρόνιος συνεργάτης του εκλιπόντος προέδρου του ΕΒΕΑ και της ΚΕΕΕ, Κωνσταντίνου Μίχαλου.

 «Θεωρώ ότι υπήρξα τυχερός που κατάφερα να πορευτώ τόσα χρόνια με τον Κωνσταντίνο Μίχαλο. Ο οποίος, παρ’ όλο που υπηρέτησε τον ρόλο του ως θεσμοθετημένου συμβούλου σε θέματα οικονομίας της ελληνική κυβέρνησης, ξεπέρασε κατά πολύ τα όρια του θεσμικού του ρόλου και καθιερώθηκε στη συνείδηση του κοινού ως ένας άνθρωπος ο οποίος ομιλούσε και ενεργούσε πάντα με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον, κόντρα σε συντεχνιακές λογικές».

*παρουσίαση από το περιοδικό Insurance World

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*