Τεράστια είναι η δυναμική ανάπτυξης της ιδιωτικής ασφάλισης, όπως αναφέρει ο κ. Ελευθέριος Κυριακάκης, Corporate Strategy Leader του Ομίλου Interamerican, και ειδικά ο κλάδος των γενικών ασφαλίσεων.
Η Interamerican, όπως διευκρινίζει, έχει ξεκάθαρες προτεραιότητες για το 2023: Μεταξύ αυτών, σχεδιάζει να δώσει έμφαση στον κλάδο της τεχνολογίας και στην επένδυση σε ψηφιακά εργαλεία, για να αναπτύξει προϊόντα που θα εξυπηρετούν άριστα τις ανάγκες των πελατών της.
«Στην καθημερινότητα, όλοι μας βλέπουμε ότι η ιδιωτική ασφάλιση δεν κινείται πλέον στο στενό πλαίσιο του ασφαλιστικού προϊόντος, αλλά σε ένα ευρύτερο πλέγμα υπηρεσιών, που διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητα των ασφαλισμένων.
Έχοντας περάσει από πολύ διαφορετικά περιβάλλοντα και κλάδους στην καριέρα μου, εκτιμώ ότι ο ασφαλιστικός κλάδος την επόμενη δεκαετία θα ακολουθήσει την ίδια κατεύθυνση που στηρίχθηκε και ο μετασχηματισμός του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα, μέσα από πρωτοβουλίες και ενέργειες ολικής επαναφοράς με μεγάλη ανάπτυξη. Είμαι πεπεισμένος ότι ο κλάδος έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει αυτήν την τεράστια δυναμική μέσα από τη συγκέντρωση που θα δούμε στον κλάδο των γενικών ασφαλίσεων και στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
Από το 2023 και τα επόμενα χρόνια, εκτιμώ πως η ασφαλιστική αγορά θα βρεθεί σε τροχιά ανάκαμψης
Από το 2023 και τα επόμενα χρόνια, εκτιμώ πως η ασφαλιστική αγορά θα βρεθεί σε τροχιά ανάκαμψης. Για εμάς, στην Interamerican, θα πρέπει να πω ότι η ανάπτυξη δεν είναι κάτι γενικό. Έχουμε σαφέστατους στόχους και προτεραιότητες. Ο τομέας των νέων τεχνολογιών είναι στις κύριες προτεραιότητες και αυτό γιατί θέλουμε να ξέρουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Ένας τρόπος για να μάθουμε τις ανάγκες τους είναι η ανάλυση των δεδομένων που οι ίδιοι μας παρέχουν.
Έτσι, στην Interamerican, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε ψηφιακά εργαλεία και την πολυκαναλική δομή, καθώς οδεύουμε προς έναν συνδυασμό μοντέλου phygital = physical + digital. Είμαστε συνοδοιπόροι με τους πελάτες και βλέπουμε ότι στην καθημερινότητά τους επιζητούν απλές διαδικασίες για να φέρουν σε πέρας τους στόχους τους. Τη φυσική παρουσία την επιλέγει ο πελάτες όταν θέλει κάποιος να του εξηγήσει κάτι που δεν είναι πλήρως κατανοητό.
Το επόμενο, λοιπόν, βήμα που επιχειρήσουμε να κάνουμε είναι: να έχουμε πολλά κανάλια και όλα αυτά τα κανάλια να μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους με αρωγό την τεχνολογία.
Κλάδοι με ευοίωνες προοπτικές
Αισιοδοξία διαφαίνεται για τον κλάδο της υγείας, της περιουσίας και των φυσικών καταστροφών και των επιχειρηματικών ασφαλίσεων.
Aπό το αφιέρωμα “ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ” του περιοδικού Insurance World (Έλενα Ερμείδου)