Ο κ. Ξενοφών Παράσχος, Γενικός Διευθυντής της Direct Plus Insurance μιλά στο Insurance World και στον Νίκο Σακελλαρίου για τους στόχους και τις προοπτικές της Direct+. Εξηγεί ποια είναι η Direct+, κάνοντας μία ιστορική αναδρομή στο πώς ξεκίνησε, τι συνέργειες και συνεργασίες έχει, τι έχει επιτύχει μέχρι σήμερα και ποιοι είναι οι στόχοι και οι προοπτικές της. Κάνει λόγο για τα μελλοντικά σχέδια μιας εταιρείας που κινείται σεβόμενη τον πελάτη, με ένα άρτια καταρτισμένο προσωπικό και στηριζόμενη σε μία φιλοσοφία που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως customer oriented phygital culture!
- Δώστε μας μία περιγραφή της εταιρείας σας και ορισμένα στοιχεία γι’ αυτήν. Ποια είναι η Direct+;
Η Direct Plus Insurance (για τους φίλους Direct+) δημιουργήθηκε στα τέλη του 2011 με σκοπό την παροχή υπηρεσιών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης σε συγκεκριμένο captive κοινό -η αρχή έγινε με τους πελάτες του δικτύου της KTEOHellas Autovision με την οποία έχει έως σήμερα αποκλειστική συνεργασία. Η εξαιρετική σχέση που έχει η ΚΤΕΟHellas με τους πελάτες της, δημιουργούσε μία σημαντική ευθύνη στην ομάδα της Direct+, θέτοντας εκ προοιμίου πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση πελατών και μετατρέποντας τον από customer satisfaction σε customer delight!
Η μέχρι πρόσφατα δραστηριοποίηση της εταιρίας ήταν μέσω της φυσικής παρουσίας των Direct+ agents στα ΚΤΕΟ της KTEOHellas. Από 1/1/2018 η Direct+ έγινε… δισυπόστατη! Σε συνεργασία με τις εταιρίες Filia Lab, Advisable, PK Data, Infodromio Software και βέβαια κάτω από την πολύτιμη ομπρέλα της GlobalNet Insurance Brokers με την οποία υπάρχει αποκλειστική συνεργασία, δημιουργήσαμε τον ιστότοπο www.directplus.gr. Έτσι, δίνουμε στο κοινό μας την ευκαιρία να μας γνωρίσει, να λάβει πληροφορίες για τα περισσότερα ασφαλιστικά (και όχι μόνο) θέματα που το απασχολούν σχετικά με το όχημα του, και το σημαντικότερο: Τη δυνατότητα σύγκρισης, επιλογής, και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων, που αφορούν για την ώρα στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων.
- Πώς συνδέεται η κατάσταση του αυτοκινήτου με τη διαμόρφωση των ασφαλίστρων αυτοκινήτου (αστικής ευθύνης);
Στη χώρα μας δυστυχώς δεν συνδέεται. Παρόλο που πλέον το ΚΤΕΟ είναι υποχρεωτικό για όλους τους τύπους οχημάτων, και τα ΚΤΕΟ στη πλειοψηφία τους κάνουν με σοβαρότητα τον τεχνικό έλεγχο, το δελτίο ΚΤΕΟ δεν αποτελεί προϋπόθεση για την ασφάλιση ενός οχήματος. Κατά την άποψή μου, με δεδομένο ότι η κατάσταση του οχήματος επηρεάζει τη συμπεριφορά του στο δρόμο και κατ’ επέκταση στην τυχόν εμπλοκή του ή μη σε ατυχήματα, θα έπρεπε να είναι απαραίτητο για την ασφάλιση.
- Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας σας;
Όντας μηχανικός, το στήσιμο της Direct+ ήταν η πρώτη μου επαφή με τον ασφαλιστικό χώρο. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόκληση, όμως έπρεπε να ξεκινήσω μαθαίνοντας τα βασικά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και στη συνέχεια να σχεδιάσω -σχεδόν- τα πάντα σε λευκή κόλλα χαρτί. Αυτό πέρα από τις αρχικές δυσκολίες -που αμβλύνθηκαν με την επιλογή εξαιρετικών συνεργατών που κάλυπταν τα δικά μου κενά ασφαλιστικής εμπειρίας- ενείχε το πλεονέκτημα της εγγενούς «out of the box» προσέγγισης. Σε συνδυασμό δε με το ζητούμενο που ήταν η δημιουργία ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή που καλείτο να λειτουργήσει σε διαφορετικό περιβάλλον και με διαφορετικές συνθήκες απ’ ό,τι παραδοσιακά, το αποτέλεσμα ήταν η σύνθεση μιας χωρίς προηγούμενο προσέγγισης σε σχεδόν όλα τα συστήματα, τις διαδικασίες, το reporting κ.λπ.
Ο μεγάλος όγκος διελεύσεων στα 6 ΚΤΕΟ του δικτύου της KTEOHellas επέτρεψε/επέβαλε την ανάπτυξη πλειάδας μηχανογραφικών εφαρμογών προκειμένου ν’ αξιοποιηθεί αποτελεσματικά η παρουσία των πελατών στα ΚΤΕΟ στα πλαίσια του λίγου χρόνου που διαρκεί ο έλεγχος των οχημάτων τους. Αυτή η -χωρίς προηγούμενο στο χώρο- σημαντική επένδυση έδωσε εξαιρετικά χρήσιμα εργαλεία στην ομάδα των agents που επανδρώνουν τα D+ insurance kiosks στα ΚΤΕΟ της KTEOHellas. Σε συνδυασμό με τη σύνθεση της καταρτισμένης συστημικά, προϊοντικά και πωλησιακά, αφοσιωμένης ομάδας των πιστοποιημένων ασφαλιστικών συμβούλων σε όλα τα πόστα της εταιρίας, προκύπτει το στίγμα της αμιγώς πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της εταιρίας. Μιας φιλοσοφίας που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως customer oriented phygital culture!
- Υπάρχουν συνέργειες ή συνεργασίες με ασφαλιστικές εταιρείες;
Όπως προανέφερα, έχουμε αποκλειστική συνεργασία κι εξαιρετική σχέση με την GlobalNet Insurance Brokers, μέσω της οποίας έχουμε πρόσβαση στην πλειοψηφία των εταιριών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και στα συστήματα που η ίδια έχει αναπτύξει και υποστηρίζει. Από κοινού και στα πλαίσια τριμερών ειδικών συμφωνιών με ασφαλιστικές εταιρίες, κάνουμε προωθητικές ενέργειες με ειδικά σχεδιασμένα προϊόντα για τους πελάτες μας, που αφορούν σε διάφορους κλάδους, μεταξύ αυτών και πακέτα ασφάλισης διαθέσιμα αποκλειστικά για τους πελάτες του ΚΤΕΟ. Είναι πολύ ενθαρρυντικό και μας τιμά το πόσο αναγνωρίζεται από τις ασφαλιστικές εταιρίες το εγχείρημά μας και η δυναμική του, με αποτέλεσμα οι συνέργειες που προκύπτουν να είναι πάντα εξαιρετικά ενδιαφέρουσες και επωφελείς για τους πελάτες μας.
- Ποιες είναι οι καινοτομίες της Direct+;
Το μοντέλο της Direct+ διαφοροποιείται από τα μέχρι σήμερα υφιστάμενα μοντέλα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Αφενός με την ικανοποίηση της νέας τάσης που θέλει τους υποψήφιους πελάτες να συγκρίνουν, να επιλέγουν και ν’ αγοράζουν online από το χώρο τους τα προϊόντα/υπηρεσίες που επιθυμούν. Παράλληλα όμως, με τη φυσική παρουσία διαπιστευμένων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, σε 6 σημεία στην Αττική, παρέχεται και η «παραδοσιακή» σχέση ασφαλιζόμενου – ασφαλιστικού συμβούλου. Έτσι ο πελάτης μπορεί να επιλέξει είτε να εκτελέσει όλες τις διαδικασίες ασφάλισης του μόνος του, είτε να μας γνωρίσει από κοντά και να έχει άμεση προσωπική εξυπηρέτηση. Είτε να συνδυάσει και τα δύο, επωφελούμενος έτσι από τα «καλά και των δύο κόσμων»! Με όλους τους διαθέσιμους τρόπους, το σίγουρο είναι ότι ο πελάτης μας θ’ απολαύσει εξυπηρέτηση με διαφάνεια, ελκυστικές παροχές σύμφωνα με τις ανάγκες του, με οικονομία και χωρίς περιττά κόστη.
Όσο αφορά τις συστημικές καινοτομίες θ’ αναφέρω ενδεικτικά την ανάπτυξη ειδικών εφαρμογών εντός του ΚΤΕΟ που ενημερώνουν για το ενδεικτικό (με κάποιες παραδοχές) κόστος ασφάλισης του κάθε οχήματος που βρίσκεται στο ΚΤΕΟ, καμπάνιες καλωσορίσματος του οδηγού με την είσοδο του στο ΚΤΕΟ κι ενημέρωσής του για τις υπηρεσίες μας, tailor made εφαρμογές CRM και ERP, κ.λπ.
- Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Στρατηγική μας προτεραιότητα είναι η περαιτέρω ενίσχυση της phygital υπόστασης της Direct+. Αυτήν της ψηφιακής εξυπηρέτησης του ασφαλιζόμενου με τη δυνατότητα της ποιοτικής υποστήριξης που διευκολύνεται από τη φυσική παρουσία ασφαλιστικών συμβούλων. Αυτό θα επιτευχθεί με παράλληλες ενέργειες σε 2 άξονες: α) την ενίσχυση του δικτύου μας με «φυσική παρουσία» σε περισσότερα ΚΤΕΟ καθώς και σε εταιρίες με συναφή χαρακτηριστικά, και β) την εξέλιξη του www.directplus.gr σε έναν online aggregator ευρέος φάσματος και τον εμπλουτισμό του με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και την ενσωμάτωση σε αυτόν νέων πρωτοποριακών ιδιαιτεροτήτων.