back to top
26.2 C
Athens
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2025

Aσφαλίζω σημαίνει πρώτα απ’ όλα εξυπηρετώ

Ασφάλιση σημαίνει  πάνω απ’ όλα εξυπηρέτηση, προσφορά άμεσων χρηστικών υπηρεσιών που θα βγάλουν τον πελάτη από τη δύσκολη θέση. Οτιδήποτε άλλο έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ακόμη και οι δείκτες φερεγγυότητας δεν έχουν καμμία αξία εάν δεν συνοδεύονται από καλές υπηρεσίες. Αυτή την πρωταρχική έννοια της ασφάλισης φαίνεται ότι ξεχνουν πολλά στελέχη της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς . Εντός και εκτός των στενών τοιχών.  Οι νεωτερισμοί, τα διάφορα κόλπα πωλήσεων έπονται. Δεν είναι ο στόχος, είναι το μέσο για να πετύχουν αύξηση των πωλήσεων.  Ο στόχος είναι να μείνουν οι ασφαλιστικές στην υπηρεσία του πελάτη. Αυτό το ξεχνάμε και εμείς οι δημοσιογράφοι που παρασυρμένοι πολλές φορές από την ευκολία της επαφής με τους CEO, δημιουργούμε τις δικές μας εικονικές πραγματικότητες

Πρόσφατα είχα επαγγελματική επαφή με μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Χρησιμοποίησα το κανονικό δίκτυο επαφής με στελέχη που υπό τις δημοσιογραφικές συνθήκες θα ήταν πολύ εύκολο να τους μιλήσω μέσω κινητού ή να ζητήσω να μεσολαβήσει ο CEO και να λυθεί όποιο πρόβλημα.  Ακολούθησα την οδό που ακολουθουν οι απλοί συναλλασσόμενοι με την ασφαλιστική.  Το αποτέλεσμα ήταν εκνευρισμός και πολύ ταλαιπωρία. Ατέλειωτος χρόνος αναμονής στο τηλέφωνο, απανωτά τηλέφωνα, αδιέξοδα στην επικοινωνία. Και αφού βρήκα κάποια άκρη τελικά βρέθηκα σε πολλές μέρες αναμονή πριν πραγματοποιηθεί αυτό που είχα αιτηθεί. Τελικά η λύση ήταν απλή αλλά εγώ είχα ταλαιπωρηθεί σε αναμονές και επανειλημμένα τηλέφωνα.  Η συγκεκριμένη εταιρεία θεωρείται από τις πρωτοποριακές στον κλάδο σε ότι αφορά συστήματα τεχνολογίας και ιδέες μάρκετινγκ.  Δεν μπορούσε όμως να αποφύγει τα pitfalls (προβλήματα στην επιχειρηματική αργκό) που δημιουργούσε η ασυνεννοησία κάποιων υπαλλήλων.  Ίσως γιατί ξεχνούν τον αρχικό ορισμό.  Ασφάλιση ίσον εξυπηρέτηση. Όλα τα άλλα έπονται κύριοι.  Όποιοι το ξεχνάνε, χάνουν την ουσία. Η τεχνολογία είναι για να διευρύνει την εξυπηρέτηση και όχι για να την μειώσει. Back to basics

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πόσες ήταν οι αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του ΤΕΑ-ΥΠΟΙΚ

Οι καταβληθείσες αποζημιώσεις νοσηλειών από τον Κλάδο Υγείας του Ταμείου Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπουργείου Οικονομικών

Μεγάλη κινητικότητα στην Ασφαλιστική Αγορά

Ο Χρήστος Μεγάλου άνοιξε το κουτί της Πανδώρας και τώρα οι εξελίξεις είναι συναρπαστικές.

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Χάκερς χτύπησαν την Allianz Life στις ΗΠΑ

Στην ανακοίνωσή της, η ασφαλιστική εταιρεία ανέφερε ότι έχει λάβει άμεσα μέτρα για να περιορίσει την παραβίαση και είχε ενημερώσει το FBI

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Κυρλάκης στην κάμερα του I.W.: «Η διαμεσολάβηση χρειάζεται στήριξη για να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος