Τ. Ηλιακόπουλος, Interamerican: Ποιες εκτιμήσεις για την αγορά βγήκαν πραγματικές

Όταν κανείς επιβεβαιώνεται στις προβλέψεις του σίγουρα θεωρείται προσόν. Αποτελεί σημαντικός παράγοντας ώστε ένα απλό ή πιο σύνθετο management να στεφθεί με επιτυχία. Το ξέσπασμα της πανδημίας έχει επαναπροσδιορίσει στόχους, προηγούμενες εκτιμήσεις και μελλοντικά πλάνα.

Ωστόσο αρκετά είχαν ήδη αρχίσει να διαφαίνονται και προ Covid-19. Η Interamerican είχε εκτιμήσει σωστά τις – τότε – μελλοντικές τάσεις.

Αυτό υπογράμμισε, κατά την ομιλία του, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της Εταιρείας, κ. Τάσος Ηλιακόπουλος τονίζοντας χαρακτηριστικά “οι εκτιμήσεις που είχαν συζητηθεί από τη Διοίκηση για το μέλλον, πριν τέσσερα χρόνια στην ανάλογη εκδήλωση, στη γραμμή για την προδιαγραφόμενη νέα «Εποχή του Ασφαλιστικού Συμβούλου», βγαίνουν πραγματικές σήμερα“.

Κατά την ειδική εκδήλωση βραβεύσεων, ο ίδιος σχολίασε πως οι Συνεργάτες της εταιρείας βρήκαν τις απαντήσεις στις πρωτόγνωρες καταστάσεις της υγειονομικής κρίσης και των συνεπειών της στην κανονικότητα της κοινωνικής και οικονομικής ζωής, αλλά και για καταστροφικά γεγονότα από ακραία καιρικά φαινόμενα, που συνέβησαν πέρυσι.

Ανάλογη ήταν η πρόβλεψη για το τέλος του τυποποιημένου ασφαλιστικού προϊόντος και το ξεκίνημα του ευέλικτου προϊόντος ανοιχτής αρχιτεκτονικής, που φτιάχνει ο Σύμβουλος μαζί με τον πελάτη.

Η αντίληψη αυτή σηματοδότησε και την πρόταση του bewell στην Υγεία, σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο.

Στην ίδια βάση αναπτύχθηκε και η πρωτοποριακή τοποθέτηση της Εταιρείας στη Μετακίνηση με υπηρεσίες έξω από την παραδοσιακή ασφάλιση, με τη δημιουργία οικοσυστήματος –  ιδέα που πέρασε και στον τομέα Υγείας με τις ιδιόκτητες υποδομές και όχι μόνον.

Ο κ. Ηλιακόπουλος μίλησε και για τη σύγχρονη υποστήριξη του Συνεργάτη με το ολοκληρωμένο ψηφιακό γραφείο, μέσα στην ευρύτερη στρατηγική του ψηφιακού μετασχηματισμού, που του αλλάζει τον τρόπο δουλειάς και του εξοικονομεί ωφέλιμο χρόνο, ενώ τόνισε και την εξαιρετικά σημαντική υποστηρικτική συμβολή του Contact Center προς τους Συνεργάτες -παράλληλα με τους πελάτες- μέσα στην πανδημία.

Ακόμη, αναφέρθηκε στο μοναδικό για την ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα Σύστημα Εκπαίδευσης που λανσάρει αυτή την περίοδο η Εταιρεία για τα φυσικά της Δίκτυα. Το Digital Learning Academy της INTERAMERICAN είναι γεγονός και, όπως είπε ο επικεφαλής των πωλήσεων, κάτι ανάλογο έχουν πολύ λίγες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη.

Στα εφόδια σιγουριάς που παρέχει ο Οργανισμός στους Συνεργάτες του, ο κ. Ηλιακόπουλος πρόσθεσε και το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης για τη μελλοντική εξασφάλιση στη μη εργάσιμη περίοδο της ζωής τους. Όσον αφορά στους τρόπους και τις τάσεις πωλήσεων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη της διαδικτυακής παρουσίας και των ασφαλιστών, επεσήμανε ότι ο ενδιαφερόμενος ψάχνει να πληροφορηθεί από το Διαδίκτυο αλλά δεν αγοράζει πάντα από αυτό. Μπορεί να φθάσει στον Συνεργάτη μέσα από αυτό για να πάρει συμβουλευτική υποστήριξη.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*