Παρουσίαση της ψηφιακής στρατηγικής της Περιφέρειας από τον Περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη, στην Αθήνα, στις 14 Φεβρουαρίου, 2020

Ψηφιακά ραντεβού τώρα και σε ΕΦΚΑ, Δήμους

Επέκταση των ψηφιακών ραντεβού εκτός από τις Εφορίες, στα ΚΕΠ στους δήμους και τον ΕΦΚΑ προανήγγειλε στη Βουλή ο Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ενημερώνοντας τη Βουλή για τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε χαρακτηριστικά πως “θα μπορείς με μία κάμερα να κάνεις μία τηλεδιάσκεψη με κάποιον θα το κάνουμε για όλες τις υπηρεσίες του δημοσίου”.

Όπως είπε, “το ξεκινάμε από τις ΔΟΥ με την υπηρεσία απόδοσης κλειδάριθμου θα συνεχιστεί στα ΚΕΠ θα μπορεί ένας πολίτης να κλείνει ραντεβού μέσω τηλεδιάσκεψης με τους υπαλλήλους του ΚΕΠ θα γίνει και για τα γκισέ των δήμων και για τα γκισέ του ΕΦΚΑ”.

Σε ό,τι αφορά στην πλατφόρμα gov.gr υποστήριξε ότι στόχος ειναι να δείξει στον πολίτη πως το κράτος ειναι ένα και πως δεν χρειάζεται να στηθεί κάποιος σε πέντε ουρές ή να πηγαίνει εντός της ίδιας υπηρεσίας από όροφο σε όροφο. “Βρήκαμε ότι οι υπηρεσίες του δημοσίου για τον πολίτη ήταν 502, με αυτές ξεκινήσαμε πριν 2 μήνες και σήμερα είναι 528 και κάθε εβδομάδα θα προστίθενται και άλλες”, συμπλήρωσε.

Η απόδοση ΑΜΚΑ

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης αναφέρθηκε και στην απόδοση ΑΜΚΑ στα παιδιά που γεννιούνται μέσω sms, γεγονός που βοήθησε σημαντικά στο να τηρηθούν οι κοινωνικές αποστάσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

“Μέχρι το Φεβρουάριο ο γονιός έπρεπε να πάει στο μαιευτήριο να γίνει δήλωση του παιδιού, να πάει στο ΚΕΠ, να πάρει ΑΜΚΑ, να πάει στο ταμείο του πατέρα ή της μητέρας, να πάει στο δημοτολόγιο. Σκεφτείτε πόσες ώρες συνεπαγόταν μέχρι τον Φεβρουάριο η γέννηση ενός παιδιού. Σκεφτείτε όλο αυτό μέσα στον κορωνοϊό. Τώρα γίνονται όλα μέσα στο μαιευτήριο. Στο πρώτο sms λαμβάνει τον ΑΜΚΑ του παιδιού, στο δεύτερο sms το αν είναι δικαιούχος επιδόματος ή όχι. Οι τέσσερις ουρές που κόβονται επί τον αριθμό των γεννήσεων συνιστά τον αριθμό των επισκέψεων που δεν έγιναν σε δημόσιες υπηρεσίες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Άρα κατά μία έννοια είναι κι αυτό εργαλείο τήρησης της κοινωνικής απόστασης”, διευκρίνισε.

Ανέφερε ακόμη, ότι κατά την διάρκεια της πανδημίας εστάλησαν 110 εκατ. sms στον πενταψήφιο αριθμό 11033, ενώ έδωσε στοιχεία για την άυλη συνταγογράφηση, λέγοντας ότι 375.000 πολίτες έχουν εγγραφεί στο σύστημα και πάνω από 1,5 εκατομμύριο συνταγές έχουν συνταγογραφηθεί με αυτό τον τρόπο.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*