back to top
12.8 C
Athens
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Π. Κούβαλης (Anytime): Νέες λύσεις με ξεκάθαρους όρους και χωρίς «ψιλά γράμματα»

Μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών δίνει η Anytime, το direct brand της Interamerican που ανακοίνωσε πρόσφατα την νέα της ταυτότητα.

Αναλυτικότερα όπως αναφέρει ο διευθυντής της Anytime Πάνος Κούβαλης η εταιρία δίνει τη δυνατότητα για σέρβις του αυτοκινήτου μέσω ψηφιακής πλατφόρμας που παρέχει τη δυνατότητα για online ραντεβού σε συγκεκριμένα συνεργεία.

- Advertisement -

Υπάρχει η δυνατότητα για ένδειξη τιμής, σχόλια και βαθμολογία προηγούμενων πελατών, εύρεση του πλησιέστερου συνεργείου και κίνητρα τιμών στα ανταλλακτικά. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα για  αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με την εγγύηση της Anytime και επιπρόσθετα οικονομικά κίνητρα, καθώς και δυνατότητα για την άμεση πρόσβαση στις καιρικές συνθήκες του οδικού δικτύου μέσω του www.meteo.gr/roads

Αναφορικά με τις νέες λύσεις σε προϊόντα, που όπως ανακοινώθηκε εξασφαλίζουν επιπλέον καλύψεις για τους πελάτες της, ο κ. Κούβαλης αναφέρεται μεταξύ άλλων, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στην εισαγωγή ενός νέου προϊόντος μικτής με απαλλαγή 350 ευρώ στα συνεργαζόμενα συνεργεία και άμεση online διαδικασία φωτογράφησης. Επίσης δίνονται επιπρόσθετα κίνητρα σε νέα οχήματα όπως είναι η αποζημίωση του τιμολογίου αγοράς σε περίπτωση ολικής καταστροφής τα δύο πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου, ενώ εξελίσσεται και η λογική της ασφάλειας με το χιλιόμετρο, αλλά και η ευέλικτη διάρκεια σε όλα τα προγράμματα.

- Advertisement -

Όπως αναφέρει το διευθυντικό στέλεχος της Anytime όλα αυτά συνοδεύονται από πολύ ξεκάθαρους και κατανοητούς όρους χωρίς ψηλά γράμματα και “κρυφές” απαλλαγές, με ένα εύκολο και γρήγορο user experience στη νέα ιστοσελίδα που επιτρέπει στον καταναλωτή να επιλέξει τη λύση που ταιριάζει στην ανάγκη ασφάλισης που έχει.

Αναφερόμενος στο μέλλον και της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και των περισσότερων αγορών ο κ. Κούβαλης αναφέρει ότι αναμένεται να είναι όλο και περισσότερο συνδεδεμένο με την ψηφιακή εμπειρία, και ο λόγος είναι απλός. Ο πελάτης βρίσκεται πλέον 24 ώρες κάθε μέρα της εβδομάδας online, είναι εκπαιδευμένος στο να καταναλώνει on line, ενημερώνεται διαρκώς και έχει απαιτήσεις για γρήγορες και  απλές διαδικασίες που οδηγούν σε αποφάσεις για τη ζωή του που έχουν αξία για τα χρήματα του..

Νομίζω όμως θα ήταν λάθος να ταυτοποιήσουμε τα κοινά, που επιλέγουν είτε να αγοράσουν μέσω δικτύων είτε από το διαδίκτυο, με βάση την περιοχή ασφάλισης. Όλο και περισσότερο βλέπουμε το κοινό να επιλέγει το μέσο αγοράς ανάλογα με την κατανόηση των αναγκών του σε θέματα ασφάλισης. Είναι πιθανό δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος να επιλέξει να αγοράσει μια ασφάλεια για το σπίτι του στο διαδίκτυο αλλά την ίδια ώρα να επιλέξει έναν επαγγελματία συνεργάτη για την κάλυψη υγείας της οικογένειάς του. Μια σειρά από έρευνες, εξάλλου, έχουν αναδείξει τη σημασία που δίνουν οι νεότερες γενιές στην εξειδικευμένη συμβουλή.  Φυσικά, σε πιο απλές ασφαλίσεις όπως αυτή του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την αγορά ασφάλισης και ακόμα περισσότεροι για να αποκτήσουν εικόνα των επιλογών σε προϊόντα και τιμές. Και τα δυο αυτά κοινά αναμένουμε να αυξηθούν εκθετικά τα επόμενα χρόνια, προσθέτει, αναφέρει ο κ. Κούβαλης.

Η Anytime ξεκίνησε την λειτουργία της το 2011 στον τομέα της online ασφάλισης και σήμερα η πελατειακή της βάση ξεπερνά τους 380.000 πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο, με διατηρισιμότητα στο χαρτοφυλάκιο της που ξεπερνά το 90% και ποσοστό ικανοποίησης πελατολογίου στο 94%.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Με ρεκόρ συμμετοχής η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ

Στο εορταστικό κάλεσμα ανταποκρίθηκαν ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, διαμεσολαβητές, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων ΠΑΡΟΝ: Επαγγελματισμός με όραμα αλλά και ανθρώπινο πρόσωπο

Παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, συνεργατών και φίλων του ασφαλιστικού γραφείου

Interamerican: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια ευγνωμοσύνης προς την Ομάδα Βοήθειας – Βίντεο

Η καμπάνια προβάλλει το σημαντικό έργο της Ομάδας και αποτελεί ένα μεγάλο «ευχαριστώ» προς όσους προσφέρουν αδιάκοπη υποστήριξη στις γιορτές

ICAP CRIF: Αυτοί είναι οι TRUE LEADERS του 2024

Στους 115 νικητές της λαμπρής διοργάνωσης συγκαταλέγονται οι Allianz, Interamerican και Ιατρόπολις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Αστική ευθύνη ξενοδοχείων: Τι καλύπτουν πραγματικά τα ασφαλιστήρια και πού κρύβονται οι «παγίδες»

Την εικόνα επιχειρεί να αποσαφηνίσει ο Αρ. Ατσαλάκης, Hospitality Insurance Solutions Manager και μέλος του Business EXCO της Howden Hellas SA

Ευριπίδης Παναγιωτίδης: «Το γραφείο μας είναι για τα δύσκολα»

Ο επικεφαλής του Πρακτορείου «Ασφάλειες Παναγιωτίδης» μιλά μεταξύ άλλων για την πορεία του και τα οφέλη μιας τεχνογνωσίας που βασίζεται στη διεθνή εμπειρία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB