back to top
20.3 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Δράσεις της Carglass® ενάντια στον Ηθικό Κίνδυνο

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα «Ασφαλιστική Απάτη στην Αποζημίωση Θραύσης Κρυστάλλων», που διοργανώθηκαν τον Απρίλιο από την Carglass® σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και συμμετείχαν 130 υπάλληλοι και συνεργάτες της εταιρείας.

Στόχος των σεμιναρίων ήταν η περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υπάρχοντος μηχανισμού προστασίας από τον Ηθικό Κίνδυνο στην κάλυψη για θραύση κρυστάλλων, μέσα από την επιμόρφωση των συνεργατών, υπαλλήλων και τεχνικών της Carglass®, τόσο σε γνωστικό επίπεδο όσο και στις δεξιότητες που απαιτούνται στην αναγνώριση αλλά και διαχείριση περιστατικών ασφαλιστικής απάτης.

- Advertisement -

Μετά το πέρας των εισηγήσεων, ακολούθησε διάλογος μεταξύ των ομιλητών και συμμετεχόντων πάνω σε εμπειρίες από την εργασιακή καθημερινότητα. Οι συμμετέχοντες χαρακτήρισαν την πρωτοβουλία αυτή ως εποικοδομητική και, τονίζοντας την εξαιρετική σημασία της στην άμβλυνση του φαινομένου της ασφαλιστικής απάτης, εξέφρασαν την επιθυμία να αποκτήσει πιο τακτικό χαρακτήρα.

Όπως ανέφερε και η κα Μάρθα Στεφανοπούλου Deputy General Manager & CEO της Carglass® Ελλάδος «Έχοντας πάντα σαν βασικούς πυλώνες της Λειτουργίας μας τις Αρχές και τις Αξίες μας, η Ακεραιότητα των Ανθρώπων μας αποτελεί για εμάς καθοριστικό στοιχείο των δομών και της οργάνωσής μας σε όλα τα επίπεδα. Στην Carglass® σκοπός μας είναι να βρισκόμαστε στο πλευρό των ασφαλιστικών εταιριών για την καταπολέμηση του Ηθικού κινδύνου παρέχοντας διαφάνεια και αξιοπιστία μέσα από τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρικών μας καταστημάτων όσο και των συνεργατών μας.»

- Advertisement -

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Νέο επίδομα ασθενείας στους ελεύθερους επαγγελματίες

Πότε αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή του και πώς θα υπολογίζεται

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray