back to top
15.5 C
Athens
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Τα νέα σχέδια για το μέλλον της ΝΝ

Μετασχηματίζει το λειτουργικό της μοντέλο,  θέτει νέους στόχους σε τρεις άξονες, κλείνει κάθε εκκρεμότητα με το παρελθόν και βάζει στοιχήματα για το μέλλον. Η ΝΝ Hellas από το 2016 μέχρι το 2019 βελτίωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα κατά 18 εκατομμύρια, αντιστρέφοντας τις ζημιές των 9 εκατομμυρίων του 2016 σε κέρδη 9 εκατομμυρίων το 2018. Η μεγάλη της διαφορά βρίσκεται στην λεπτομέρεια και η νέα της πορεία ξεκινά από σήμερα.

Διαβάστε:

- Advertisement -

ΝΝ Hellas: 5% πάνω του Μ.Ο της ασφαλιστικής αγοράς

Της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Σε κλίμα σιγουριάς και αισιοδοξίας πραγματοποιήθηκε χτες το

ετήσιο συνέδριο των πωλήσεων, παρουσιάζοντας η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος Μαριάννα Πολιτοπούλου τα αποτελέσματα των πωλήσεων και τις συνολικές επιδόσεις της εταιρείας.  421,6 εκατομμύρια ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, έγραψε η NN Hellas, σημειώνοντας ανάπτυξη  3,7% και 5% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς η οποία πέρυσι συρρικνώθηκε. Αντέστρεψε τις αρνητικές σε θετικές επιδόσεις καταγράφοντας κέρδη 9 εκατομμυρίων ευρώ το 2018 από ζημιές 9 εκατομμυρίων ευρώ το 2016, πετυχαίνοντας βελτίωση 18 εκατομμυρίων μεταξύ 2016-2018.

Το ρεκόρ πωλήσεων δεν έγινε τυχαία, «γνωρίζουμε την τέχνη» διευκρίνισε η κα Πολιτοπούλου, αποδίδοντας όλη την επιτυχία στα δίκτυα πωλήσεων, στην συλλογικότητα και την ομαδικότητα που τα διαπνέει. Είπε χαρακτηριστικά: «Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ομαδικότητα, το κοινό όραμα, οι αξίες, η αλληλοϋποστήριξη,  η συχνή και ειλικρινή επικοινωνία».

Η ΝΝ Hellas μετέβη από το παλαιό μοντέλο στο νέο, υιοθέτησε

νέους ρόλους και σήμερα θέτει νέους στόχους για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της αλλά και το κλείσιμο πάσας εκκρεμότητας με το παρελθόν μέχρι το 2020. Μέλημα του μέλλοντος για την ΝΝ η δημιουργία ένας νέο μοντέλου λειτουργίας και «ο τρόπος που επικοινωνούμε με τον πελάτη και μεταξύ μας» είπε η κα Πολιτοπούλου. Κύριος στόχος της ΝΝ η κερδοφόρος ανάπτυξη και η διατήρηση των πελατών.

Το νέο μοντέλο λειτουργίας, ψηφιακά μετασχηματισμένο θα περιλαμβάνει νέες καθετοποιημένες ομάδες οι οποίες θα συνεισφέρουν, έτσι ώστε οι πωλήσεις να λειτουργούν απρόσκοπτα.

Ακολουθώντας τις τάσεις, η ΝΝ δημιουργεί ένα dataware house, βάσεις δεδομένων οι οποίες θα υποστηρίζουν τα δίκτυα για να λειτουργούν ταχύτητα και άρτια και παράλληλα «θα δημιουργήσουν εργαλεία και σύγχρονες μεθόδους που θα στηρίξουν και θα εκτοξεύσουν τις πωλήσεις. Και κάθε απόπειρα αντιγραφής  θα είναι αποτυχημένη» υπογράμμισε η κα Πολιτοπούλου.

Μέσα από το νέο λειτουργικό μοντέλο η ΝΝ θα παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα γίνει πρότυπη εταιρεία κατακτώντας την κορυφή με οδηγό το δίκτυο της εταιρείας.

«Νοιαζόμαστε, είμαστε ξεκάθαροι, δίνουμε έμφαση στον άνθρωπο, στον πελάτη, τον συνεργάτη, δεσμευόμαστε και μας αρέσουν τα στοιχήματα» είπε η κα Πολιτοπούλου.

Κλείνοντας την ομιλία της έφερε στην μνήμη όλων μας τον πολυμαθή Ιταλό της Αναγέννησης Leonardo da Vinci τονίζοντας ότι ο Leonardo da Vinci έλεγε «οι λεπτομέρειες κάνουν την τελειότητα, αλλά η τελειότητα δεν είναι λεπτομέρεια».

Η κα Πολιτοπούλου συμπλήρωσε στο σημείο αυτό και έκλεισε, λέγοντας: «Η μεγάλη μας διαφορά βρίσκεται στην λεπτομέρεια».

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μήνυμα αυθεντικότητας και αποδοχής από την NN Hellas με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Coming Out

Μια ιδιαίτερα σημαντική εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία, με καλεσμένο τον Γιώργο Καπουτζίδη

NN Hellas: Επιτυχής η φετινή Εβδομάδα Αξιών με έμφαση στην ανάπτυξη και στην ενσυναίσθηση

Οι βασικές εταιρικές αξίες –Care, Clear, Commit– βρέθηκαν στο επίκεντρο, προωθώντας μια κουλτούρα ανθρωπισμού που γίνεται πράξη

Ο ΣΕΣΑΕ γιόρτασε την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης προσφέροντας 2.000 μερίδες φαγητό

Για 11η χρονιά, σε συνεργασία με την Οργάνωση ΓΗ και το ΜΠΟΡΟΥΜΕ

Το Alba Graduate Business School και η NN Hellas φέρνουν το FamBiz Toolkit στην Πάτρα

Συζήτηση για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις των οικογενειακών επιχειρήσεων θα πραγματοποιηθεί στις 11/11 στον Εμπορικό και Εισαγωγικό Σύλλογο Πατρών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz Trade ενίσχυσε ως μεγάλος χορηγός το ετήσιο συνέδριο του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου

Το ετήσιο συνέδριο του Ινστιτούτου, σημείο αναφοράς για τις εξελίξεις του κλάδου, συγκέντρωσε πλήθος στελεχών, διαμεσολαβητών και επιχειρηματικών φορέων

Πρωτοβουλία ευεξίας στην Coface Ελλάδας

Η Coface Ελλάδας συνεχίζει να επενδύει στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που προάγει την ψυχική και σωματική ισορροπία

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Mastercard: Πιο απλές και ασφαλείς πληρωμές για όλους το 2026, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Στις προτεραιότητες, η μετάβαση σε 100% tokenised συναλλαγές έως το 2030, καθώς και οι προηγμένες λύσεις κυβερνοσφάλειας

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα