back to top
32.9 C
Athens
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

Τα άλυτα και επίκαιρα θέματα της ασφαλιστικής αγοράς

Ανακλήσεις αδειών, αθέμιτες πρακτικές τραπεζών, νέοι εκτός κλάδου παίκτες στην αγορά, ανεπαρκείς γνώσεις στην προώθηση και διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, απρόσωπες συμβουλές από ιστοσελίδες συμπεριλαμβάνονται στα θέματα που προβληματίζουν ασφαλιστική αγορά, παραμένουν άλυτα, αλλά είναι επίκαιρα σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΕΑΕ Δήμητρα Λύχρου κατά τον εορτασμό των 80 ετών της Ενωσης.

της Ελενας Ερμείδου

- Advertisement -

Πολύ ακριβό πλήγμα στο κλάδο και την αξιοπιστία του έφερε η ανάκληση αδειών ασφαλιστικών εταιρειών με κορυφαία την ανάκληση της ΑΣΠΙΔΑΣ.

Παραμένουν τα θέματα του ανταγωνισμού από αθέμιτες πρακτικές των τραπεζών  παρά τις καταγγελίες, τις διαδηλώσεις αλλά και την έκδοση ειδικής εγκυκλίου της ΤτΕ, που δίνει συστάσεις για μη εκβιαστική καθοδήγηση του πελάτη τους σε συγκεκριμένες συνεργαζόμενες Εταιρείες. Οι πρακτικές αυτές οξύνονται ειδικά σε περιόδους παρατεταμένης απουσίας τραπεζικών εργασιών.

- Advertisement -

Τις πρακτικές αυτές έρχονται σήμερα να τις ενισχύουν και οι νέοι παίκτες στην αγορά όπως είναι η η COSMOTE η VODAFON και το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ, όπως τόνισε η κα Δ. Λύχρου.

Με αφορμή την εκστρατεία διαφήμισης της COSMOTE, ΕΕΑΕ κατήγγειλε  την εκμετάλλευση της δεσπόζουσας θέσης της , καθώς εκμεταλλεύεται το πελατολόγιο της, με το πλήθος των προσωπικών στοιχείων που κατέχει και τα οποία δεν έλαβε για να προωθήσει ασφαλιστικά προϊόντα , αλλά υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας , παρέχοντας και εκπτώσεις επί του ασφαλίστρου.

Κομβικό ρόλο στην σωστή επικοινωνία των ασφαλιστικών προϊόντων έχουν οι Εταιρείες με την επιλογή ικανών επαγγελματιών πιστοποιημένων και με επάρκεια γνώσεων, όπως ορίζει η Οδηγία IDD που ψηφίστηκε. Δίλημμα αποτελεί για τις ασφαλιστικές ο τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών, για το αν θα αποτελέσει δέλεαρ για τους ψηφιακούς πελάτες η ψηφιακή επικοινωνία ή τα παραδοσιακά δίκτυα.

Σύμφωνα με την κα Δ. Λύχρου και αυτό θα διαπιστωθεί, τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία, ωστόσο ο χώρος υπάρχει και είναι διαθέσιμος σε όλους τους παίκτες, αρκεί να εφαρμόζονται ίδιοι κανόνες για όλους. Με άλλα λόγια,  όχι ειδικά τιμολόγια και εκπτώσεις.

Η Οδηγία IDD που ψηφίστηκε προχτές απαγορεύει την την διάκριση τιμολογιακά, και υποχρεώνει την συμβουλή σε όλα τα προϊόντα. Ητοι, συμβουλή και από τις Ιστοσελίδες. Ωστόσο σύντομα ο κλάδος θα έχει τα αποτελέσματα από τους ελέγχους της Εποπτικής Αρχής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διακεκριμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μιλούν για τις σύγχρονες επιχειρηματικές καλύψεις

Ενδιαφέρουσες ήταν οι απόψεις που ακούστηκαν στο Panel IV σύγχρονες και αποτελεσματικές επιχειρηματικές καλύψεις

Inco22: Πως οι πλατφόρμες άλλαξαν την αγορά – που πλεονεκτούν και που, όχι

Η ψηφιοποίηση ήταν η ευκαιρία για την Cosmote να δώσει στους πελάτες της ψηφιακές υπηρεσίες.

Έρευνα COSMOTE – ELTRUN: Ωριμάζουν ψηφιακά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το 2022 παρατηρείται αύξηση 10% στον Μ.Ο. του Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ σε σχέση με το 2020. Ο Μ.Ο. των εταιρειών με βάση τον Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας είναι σήμερα στο 4,49/10, ενώ το 2020 κυμαινόταν στο 4,06/10

Καμπάνα 9,2 εκατ. ευρώ σε COSMOTE – ΟΤΕ για περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 6 εκατ. ευρώ στην Cosmote και 3.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, λόγω της διαρροής προσωπικών δεδομένων καταναλωτών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Η Ασφαλιστική Αγορά σε μετάβαση»

Η ασφαλιστική αγορά αλλάζει! Ψηφιοποίηση, bancassurance και νέα δεδομένα από την κλιματική αλλαγή διαμορφώνουν το μέλλον.

Βαρόμετρο Πρακτικών Πληρωμών, Atradius Hellas: Το 55% των τιμολογίων εξοφλούνται εκπρόθεσμα

Μόλις τέσσερα στα δέκα τιμολόγια πληρώνονται εμπρόθεσμα στην Ελλάδα, με την εμπορική πίστωση να αποτελεί την κυρίαρχη μορφή χρηματοδότησης

Tα επιδόματα και η επιδοματική πολιτική στην Ελλάδα

Μια αποτίμηση του ελληνικού συστήματος επιδομάτων κατά τις κρίσεις των τελευταίων δεκαετιών, καθώς και των βασικών προκλήσεων

Ορόσημο για την Hellas Direct: Στην Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών Αγορά του Χρ. Κύπρου, με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2

Η ασφαλιστική εταιρία Hellas Direct (HD Insurance PLC) ανακοινώνει την επιτυχή έκδοση και εισαγωγή προς διαπραγμάτευση ομολόγου Tier 2 ύψους

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Ώρα για μια βιώσιμη φαρμακευτική πολιτική- Ανάγκη για ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης

Το υπάρχον σύστημα χρηματοδότησης της φαρμακευτικής πολιτικής δεν είναι βιώσιμο, προκαλεί στρεβλώσεις και επιβαρύνει ασθενείς

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου