back to top
13.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

INTERAMERICAN: 150.324 περιστατικά άμεση βοήθεια το α’ 5μηνο

Η συμπληρωματικότητα της οδικής και της άμεσης ιατρικής βοήθειας στην ασφάλιση αυτοκινήτου και υγείας αντιστοίχως, παρουσιάζει αυξανόμενη αξία για τους ασφαλισμένους και η INTERAMERICAN, εταιρεία leader της αγοράς στον κλάδο Βοήθειας και με ενσωματωμένες τις σχετικές καλύψεις στα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου και υγείας, καταγράφει μεγάλη ζήτηση, δεδομένου και του μεγάλου πλήθους των πελατών της στον κλάδο, που φθάνουν το 1,4 εκατομμύριο. Η εταιρεία, κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2017, ανταποκρίθηκε σε 138.988 περιστατικά με οδική βοήθεια και σε 11.336 με άμεση ιατρική βοήθεια – συνολικά, διαχειρίστηκε 150.324 περιστατικά.

Ειδικότερα, στον τομέα της οδικής βοήθειας παρασχέθηκαν επιτόπου υπηρεσίες σε 48.977 περιπτώσεις, φροντίδα ατυχήματος με την υπηρεσία autohelp σε 43.565, ρυμούλκηση οχήματος σε 42.475 και επαναπατρισμός/μεταφορά οχήματος στην έδρα του, σε 3.951 περιπτώσεις. Οι υπηρεσίες άμεσης ιατρικής βοήθειας ανταποκρίθηκαν με ασθενοφόρο διακομιδής σε 2.441 περιστατικά, ενώ διακομιδή από αέρος πραγματοποιήθηκε σε 42 περιστατικά. Η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, επίσης, 57 περιστατικά στο εξωτερικό και ακόμη, η Γραμμή Υγείας 1010 ανταποκρίθηκε συμβουλευτικά σε 8.796 κλήσεις.

- Advertisement -

Επισημαίνεται η ιδιαίτερη διάσταση κοινωνικής συνεισφοράς της INTERAMERICAN με την παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας. Ενδεικτικά, η εταιρεία κατά το 2016 διενήργησε με ασθενοφόρο 34 δωρεάν διακομιδές απόρων-ανασφάλιστων ατόμων και παρέσχε δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής για την υγεία σε 199 άτομα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ημερίδα ΕΑΕΕ και UNSAR στη Ρουμανία για την Περιβαλλοντική Ευθύνη

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE PROFILE για την αποτελεσματική διαχείριση περιβαλλοντικών κινδύνων

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Ατλαντική Ένωση λανσάρει νέο οικονομικό πρόγραμμα μεικτής ασφάλισης – «Ό,τι κι αν γίνει, το αμάξι σου θα επισκευαστεί»

Το λανσάρισμα του οικονομικού προγράμματος μεικτής ασφάλισης Atlantic Max σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών