back to top
31.7 C
Athens
Τρίτη 8 Ιουλίου 2025

Ποιες μέρες ψωνίζουν περισσότερο οι καταναλωτές από το διαδίκτυο;

Είναι περισσότερο πιθανό οι χρήστες να κάνουν κλικ σε διαφημιστικά banner και να προβούν στην αγορά του προϊόντος που προωθείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής να καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη. Τα αποτελέσματα προέρχονται από μία συγκεντρωτική ανάλυση των εκστρατειών που διεξήγαγε η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής, σε περισσότερες από 40 αγορές. Το αποκορύφωμα των πωλήσεων παρατηρήθηκε μεταξύ 2 – 4 μ.μ. και 8 – 11 μ.μ.

Το shopping δεν αποτελεί πλέον συνήθεια του Σαββατοκύριακου, καθώς οι πελάτες περιηγούνται σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο τις καθημερινές και λιγότερο τα σαββατοκύριακα. Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, ο αριθμός των κλικ και τα ποσοστά μετατροπής αυξήθηκαν ιδιαιτέρως την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής.

- Advertisement -

Τα αποτελέσματα αυτά επισκιάζουν την χειρότερη ημέρα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές, το Σάββατο, όπου οι αποφάσεις για αγορές (με βάση τα κλικ) μειώνονται σημαντικά σε μόλις 11% των συνολικών εβδομαδιαίων αποτελεσμάτων.

Έρευνα της RTB House για τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων ανέδειξε τις ίδιες τάσεις. Οι χρήστες στην Ελλάδα πραγματοποιούν κλικ σε διαφημίσεις και ολοκληρώνουν μία αγορά περισσότερο την Τρίτη, με 30% μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής και 31% μεγαλύτερο αριθμό σε κλικ από ότι το Σάββατο (την ημέρα με τη λιγότερη κίνηση για αγορές). Η μεγαλύτερη δραστηριότητα παρατηρήθηκε μεταξύ 9 και 11 μ.μ. (24% των συνολικών μετατροπών).

- Advertisement -

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος της RTB House στην Ελλάδα, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους οι καθημερινές υπερισχύουν για την πραγματοποίηση μιας αγοράς και πως η κατανόηση αυτών των συμπεριφορών αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Πριν από μία δεκαετία οι υπολογιστές και το διαδίκτυο δεν αποτελούσαν το κύριο κανάλι αγορών και οι άνθρωποι περνούσαν κυρίως τον χρόνο τους στον υπολογιστή για εμπορικούς σκοπούς.

Σήμερα, ο κορεσμός της σύνδεσης στο διαδίκτυο, των smartphones και των tablets τις εργάσιμες ημέρες δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε μέρος.»

Έχοντας στη διάθεση τους όλο και περισσότερα στοιχεία σχετικά με την αγοραστική συμπεριφορά και τις τάσεις των αγορών που αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι marketers πρέπει να γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότερα για το κοινό-στόχο τους από κάθε άλλη φορά. Με καλύτερα δεδομένα, όσο πιο γρήγορα αντιδράσουν στις αγοραστικές τάσεις και παρέχουν πιο ακριβή, εξατομικευμένα μηνύματα κατά τους χρόνους αιχμής στους χρήστες, τόσο το καλύτερο.

«Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει δράση η τεχνητή νοημοσύνη» σημειώνει ο Αλέξανδρος Ρήγας. «Οι αλγόριθμοι Self-learning που χρησιμοποιούνται στο εξατομικευμένο retargeting (ενισχυμένοι με τεχνολογίες deep learning) μιμούνται τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι νευρώνες στον εγκέφαλό μας.

Με καταγεγραμμένα δεδομένα μπορούν να αναλύσουν τις αγορές 24/7 και να αντιδράσουν σε κάθε μικρή αλλαγή. Καθιστούν δυνατή την εξατομίκευση των διαφημιστικών δραστηριοτήτων μέσα σε λίγες ημέρες, ώρες ή και λεπτά για να εκμεταλλευτούν τις υψηλότερες πιθανότητες αγορών με τρόπο που δεν ήταν δυνατός στο παρελθόν.»

Η μελέτη βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από περισσότερες από 1.000 εκστρατείες που διεξήχθησαν με βάση το μοντέλο της RTB House, μια διαδικτυακή τεχνολογία διαφήμισης που επιτρέπει την αγορά και την πώληση μοναδικών προβολών διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο. Τα δεδομένα προέρχονταν από εξατομικευμένα εργαλεία retargeting που αναπτύχθηκαν από την RTB House.

Η RTB House είναι μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που αναπτύσσει και εφαρμόζει τη δική της τεχνολογία για αγορά διαφημιστικού χώρου με το μοντέλο RTB House (bidding σε πραγματικό χρόνο). Η εταιρεία δραστηριοποιείται διεθνώς και διεξάγει εκστρατείες για παγκόσμια brands σε 40 αγορές της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, της Ασίας και του Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής

Σχετικές δημοσιεύσεις

Online διάλεξη με τον «γκουρού της διαμεσολάβησης» K. Cloke

Mε θέμα «Πολιτικές Συγκρούσεις, Διάλογος και η Εξέλιξη της Δημοκρατίας - Τι Μπορεί Να Κάνει η Διαμεσολάβηση» - Δείτε τον σύνδεσμο για το Zoom

Ένας στους 10 gamers έχει υποστεί κλοπή του ID του

Πάνω από ένας στους 10 gamers (12%, ~ 179 εκατομμύρια1 παγκοσμίως) έχει πέσει θύμα κλοπής του ID του – η αξία των οποίων θα μπορούσε να

Ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ευρεία τηλεδιάσκεψη του Ε.Ε.Α. σήμερα

Μέλη της Διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, εκπρόσωποι κοινωνικών εταίρων, Πρόεδροι Επιμελητηρίων και επαγγελματικών κλάδων,

O ΕΟΦ προειδοποιεί για διαδικτυακά προϊόντα

Προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας, που πιθανόν να κρύβουν κινδύνους για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών, διακινούνται μέσω διαδικτύου από αναξιόπιστες πηγές, προειδοποιεί ο ΕΟΦ.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

Ένα δυνατό πρώτο εξάμηνο κατέγραψε σύμφωνα με πληροφορίες η Ευρώπη Ασφαλιστική μετά την ολοκλήρωση του deal με τον όμιλο Intracom

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Συνομιλίες για να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο των MGAs στην Ελλάδα, διεξάγει το ΕΕΑ και η ΕΑΔΕ

Εconomia NET: Αυτές είναι οι μακροοικονομικές τάσεις και η κατανάλωση σε Ευρώπη-ΗΠΑ

Υποτονικότερο β' εξάμηνο αναμένει η Economia NET, με περιορισμένη ζήτηση και επιφυλακτικότητα στην αγορά, μετά το σπριντ ενόψει δασμών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ένα «Big Beautiful» νομοσχέδιο, πολλά εμπόδια σε υγεία-ασφάλιση

Οι πιθανές συνέπειες του νομοσχεδίου Τραμπ για τους έως τώρα δικαιούχους, τους παρόχους υγείας και τις ασφαλιστικές

Τι δήλωσε η υφυπουργός Εργασίας για τις νέες ασφαλιστικές διατάξεις

Για τις ασφαλιστικές και άλλες διατάξεις του νέου εργασιακού νομοσχεδίου μίλησε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Άννα Ευθυμίου

Έμπειρο στέλεχος ασφαλίσεων αστικής ευθύνης & γενικών ατυχημάτων

Η Ασφαλιστική Εταιρεία «ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ» (Όμιλος Intracom), μια ταχέως αναπτυσσόμενη και δυναμική εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών

H τριμερής συνεργασία Deloitte, ACCA και Πανεπιστημίου Πατρών προσφέρει σε μεταπτυχιακούς φοιτητές πολύτιμη εμπειρία και κορυφαία πιστοποίηση

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική