back to top
31.8 C
Athens
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Χρήστος Γ. Αχής/Ορίζων: Αγαπάμε τα παραδοσιακά μέσα αλλά ακολουθούμε και νέες τάσεις

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος β΄)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

Με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, η Ορίζων Ασφαλιστική, στοχεύοντας στη διεύρυνση του πελατολογίου της, μελετά τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, σεβόμενη πάντα τον πελάτη και το δίκτυό της. Επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσα από τα παραδοσιακά μέσα, συγχρόνως εκσυγχρονίζεται, πρωτοπορεί και επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης, που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενώ σταθερά στις προτεραιότητές της βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Γ. Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της εταιρείας μίλησε στο περιοδικό IW εφ’ όλης της ύλης και για όλα τα παραπάνω:

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Χ.Α.: Ο ανταγωνιστικός κλάδος των ασφαλίσεων, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και η ανάγκη για προσαρμογή στα νέα κανάλια επικοινωνίας συνιστούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον δράσης για τον διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Βασική του ευθύνη αποτελεί να αναγνωρίζει πρώτος τις ανάγκες της αγοράς αλλά και να επικοινωνεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα διαθέσιμα προϊόντα στο σωστό κοινό και μέσω των σωστών, κάθε φορά, καναλιών.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική, με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο περιουσίας και μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Με στόχο όμως την ανάπτυξή της και τη διεύρυνση του πελατολογίου της, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και το όφελος των συνεργατών της.

– Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια ελληνική εταιρεία που αγαπά τα παραδοσιακά μέσα αλλά φροντίζει να εκσυγχρονίζεται διαρκώς, να πρωτοπορεί και να ακολουθεί τις νέες τάσεις. Κύριο μέλημά της είναι να βρίσκεται πάντα δίπλα στον πελάτη και στον συνεργάτη της, όπου κι αν αυτός βρίσκεται. Για τον λόγο αυτό, επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο. Μέσα από αυτήν την παρουσία της στόχο έχει όχι μόνο να επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, αλλά και να παρουσιάζει το πρόσωπο της εταιρείας, να ακούει τον καταναλωτή, να επικοινωνεί με το διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυό της και τέλος να καλλιεργεί στο κοινό τη λεγόμενη «ασφαλιστική κουλτούρα», η οποία είναι γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα στη χώρα μας.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Χ.Α.: Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της. Αυτό το πέτυχε χάρη στα ανταγωνιστικά προϊόντα της αλλά και σε νέα πακέτα, που διατηρούν το υπάρχον πελατολόγιο και προσελκύουν νέο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέα προγράμματα αυτοκινήτου που παρουσιάστηκαν το τελευταίο διάστημα από την εταιρεία. Πρόκειται για ολοκληρωμένες λύσεις, που έχουν δημιουργηθεί πάνω σε πραγματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και ύστερα από μελέτη πραγματικών περιπτώσεων.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι στις βασικές προτεραιότητες της Ορίζων Ασφαλιστικής να δημιουργεί και να βελτιώνει διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αλλά και σεβόμενη το δίκτυο συνεργατών της, το οποίο επίσης διαρκώς αναπτύσσεται.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Χ.Α.: Υπάρχει διαρκής στατιστική παρακολούθηση των στόχων που έχουν τεθεί τόσο σε επίπεδο τεχνικής κερδοφορίας όσο και σε επίπεδο επίτευξης παραγωγικών μεγεθών. Επειδή η αγορά μας τα τελευταία χρόνια είναι ευμετάβλητη και αβέβαιη, μόνο με μηχανισμούς καθημερινής παρακολούθησης όλων των μεταβλητών και επανακαθορισμού των στόχων με βάση τα νέα δεδομένα μπορεί μια εταιρεία να ακολουθήσει τις εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα (προϊοντικά, τιμολογιακά, μεταβολές στα κανάλια πώλησης κ.λπ.). Και αυτό είναι κάτι που η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει να το πετυχαίνει.

– Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Χ.Α.: Με τα ηνία της εταιρείας να βρίσκονται πλέον στα χέρια της τρίτης γενιάς της οικογένειας Αχή, η Ορίζων Ασφαλιστική παρακολουθεί τις εξελίξεις και δίνει μεγάλη σημασία στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει μια λειτουργική πλατφόρμα, όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα https://www.orizonins.gr/, ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά τους. Επιπλέον, σταθερά στις προτεραιότητες της εταιρείας βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες, να γίνεται εξοικονόμηση του πολύτιμου χρόνου των υπαλλήλων και να αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Τέλος, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει επιλέξει, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, να παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα κοινωνικά δίκτυα (https://www.facebook.com/orizonins), μέσω των οποίων συστήνεται σε νέο κοινό, επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ακούει τις επιθυμίες του δικτύου της και αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

ΝΝ Group: Πουλά τις Τουρκικές επιχειρήσεις στην Zurich Türkiye

Η ολοκλήρωση των συναλλαγών τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Πώς ασφαλίζονται οι κατοικίες για φυσικές καταστροφές, τι αλλάζει

Δύο σημαντικά κίνητρα δίνει το νέο σχέδιο νόμου για την ασφάλιση κατοικιών έναντι φυσικών καταστροφών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Επιτυχία και ανθρωπιά σε απόλυτη αρμονία

Η δύναμη της γνώσης. Η υπεραξία της εμπειρίας. Η αγάπη για το αντικείμενο της δουλειάς. Ο ίδιος ο άνθρωπος...

Πώς αλλάζει ο χάρτης των παγκοσμίων ασφαλίσεων

Οι ασφαλίσεις Ζωής προβλέπεται να έχουν ασθενική ανάπτυξη 2025. Οι ασφαλισμένοι είναι επιφυλακτικοί εν μέσω υψηλής αβεβαιότητας....

Τ. Λυσιμάχου στην κάμερα του I.W.: «Το bancassurance αύξησε το μερίδιο της ασφαλιστικής αγοράς στο ΑΕΠ»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Ν. Μακρόπουλος στην κάμερα του I.W.: Η ελληνική ασφαλιστική αγορά αλλάζει

Tο εφετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παίζει μεγάλη μπάλα

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος της ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Επιτυχία και ανθρωπιά σε απόλυτη αρμονία

Η δύναμη της γνώσης. Η υπεραξία της εμπειρίας. Η αγάπη για το αντικείμενο της δουλειάς. Ο ίδιος ο άνθρωπος...

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

S&P: Καλά τα νέα για τις γαλλικές ασφαλιστικές

Ο οίκος S&P θεωρεί πως το 2025 θα αναδείξει την πειθαρχία του τομέα και τα οφέλη των μοναδικών δομών ΣΔΙΤ της Γαλλίας, παρά τα αυξημένα ρίσκα

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....